Přejít na výpis diskuzí
Šest pater pod zemí - český dungeon The Keep baví správným poměrem soubojů a hádanek
8.9.2014 | Petr Poláček
24 příspěvků
-
Jak myslis, je to oldschool a ma to dost tezke souboje, to je pravda, neni to mainstream pro kazdeho. Ale je to na druhou stranu neskutecne navykovy, alespon pro priznávce zanru. Uz si ani nepamatuju, kvuli ktere jine hre jsem sel nekolik dni za sebou spat hluboko po pulnoci a usinal pri ni vycerpanim. Jeste ze se to da hrat v posteli :-).
-
Demon Gaze? Neznám. Zkusil sem google. Moc silný kafe...
-
A to já si raději proběhnu Bílou věž třímaje v ruce smaragdový meč.
-
To by tady nemohlo být ani nic od Dana Vávry.
-
Znám mlaďocha (je mu 20 let) co si Grimrock užil jako já Dungeon Master před 20 lety.
-
Teším sa pretože mam 3DS...len neviem preco games.cz nepojalo tento clanok ako recenziu hm
-
Doufam ze cinemax udela i verzi pro PS Vitu, tu bych koupil hned, klidne za plnou cenu. Ted jsem koupil Demon Gaze, ktere mi pripomina Wizardry 7 a jsem tim nadseny. Klasicky dungeon tohoto strihu a se zapadni grafikou bych na Vite opravdu ocenil. Na Vite by to nemelo konkurenci a myslim ze zajem by o to byl velky.
-
Jasná koupě pro mého androida ... teda , že bych něco přehlédl ?
-
*1* Textovky typu "Brány Skeldalu" .... Ok . Co bychom pak takovým grafickým ogiím asi řekli my pamětníci Šatochina , Chrobáka Truhlíka a Indiana Jonese II ?
No ale chápu , že dneska jsou to již hráčské vyjímky , co si umí jen dle textu vyfantazírovat celý funkční svět . Takže za mne vzpomínám hlavně na "textovku" Stíny nad Rivou ... a u druhého Drakensangu jsem se zasnil jen u manuálu s popisem prostředí tak , že si hru schovávám na dobu, kdy mne opravdu nic nebude vyrušovat a já černému oku zase na několik dní totálně propadnu ... -
Šup sem PC verzi. My body is ready.
-
To je právě ono! Zájmy se střetly, slovo dalo slovo a je tu krásné preview. *5*
-
a jaké že zájmy by se měly střetávat?
-
Nepíše tvůrce týhletý hry taky do Levelu? Není to střet zájmů.
-
tak prečo má teda už keď sme pri tom grimrocku také super predaje že sa plánuje dvojka? tento žáner má ešte veľmi veľa fanúšikov ale takýchto hier a kvalitne prevedených je ako šafránu... problém je v tom že tieto hry sú určené pre dospelé publikum a nie pre deti ktoré v dnešnej dobe po piatich minútach frustrovaní hru vypnú pretože ju nevedia ovládať alebo im hra nevysvetielkuje doslova kam a čo... schválne si zahraj skeldal ešte dneska má dobrú kompatibilitu a čo je najlepšie... nestarne
ale ako tak pozerám... to by si deti na ihrisku s takou hrou veľmi neohúril čo? :D -
á, pán je znalec *7*
-
tak sorry ale hrať textovku v dnešnej dobe to je už čisto hipsterina...
-
máš pravdu... grimrock je čistokrvný dungeon ale možno v tom je práve problém prečo ma neoslovil... chýbajú mi tam práve tie dialógy s postavami ... tie boli proste nezabudnutelné v BS
-
Brány Skeldalu se zase nechytají na Grimrock v hádankách.
-
To samé říkají o fanoušcích hard core her. To samé říkají o fanoušcích point and click adventur. To samé říkají o fanoušcích skákaček. A všechny tyto kecy se ukázaly být hovadiny. To že hra nevydělá tolik jako Call of Duty neznamená, že je neúspěšná. Holt, když jsou na vysokých místech lidé co v životě hry nehráli. To samé by vypatlanci jako ty řekli o Minecraftu, předtím než se stal populárním. Jdi si před objednat remasterované dlc, jako správný znalec.
-
si jeden z milióna...takže smúla