Přejít na výpis diskuzí
Šest pater pod zemí - český dungeon The Keep baví správným poměrem soubojů a hádanek
8.9.2014 | Petr Poláček
24 příspěvků
-
Kvalitni potrava pro moje 3DSko - jasna koupe!
-
-
Jasná koupě pro mého androida ... teda , že bych něco přehlédl ?
-
-
Parada Maconovi drzim palce! Je to spravnak a vyvojar hier ako ma byt...mat este 3DS hned kupujem
-
Doufam ze cinemax udela i verzi pro PS Vitu, tu bych koupil hned, klidne za plnou cenu. Ted jsem koupil Demon Gaze, ktere mi pripomina Wizardry 7 a jsem tim nadseny. Klasicky dungeon tohoto strihu a se zapadni grafikou bych na Vite opravdu ocenil. Na Vite by to nemelo konkurenci a myslim ze zajem by o to byl velky.
-
-
Demon Gaze? Neznám. Zkusil sem google. Moc silný kafe...
-
-
Jak myslis, je to oldschool a ma to dost tezke souboje, to je pravda, neni to mainstream pro kazdeho. Ale je to na druhou stranu neskutecne navykovy, alespon pro priznávce zanru. Uz si ani nepamatuju, kvuli ktere jine hre jsem sel nekolik dni za sebou spat hluboko po pulnoci a usinal pri ni vycerpanim. Jeste ze se to da hrat v posteli :-).
-
-
-
Šup sem PC verzi. My body is ready.
-
chýbajú mi textovky typu brány skeldalu s nadupaným dejom... na to sa nechytá ani ten legend of grimrock bohužial :/
-
-
*1* Textovky typu "Brány Skeldalu" .... Ok . Co bychom pak takovým grafickým ogiím asi řekli my pamětníci Šatochina , Chrobáka Truhlíka a Indiana Jonese II ?
No ale chápu , že dneska jsou to již hráčské vyjímky , co si umí jen dle textu vyfantazírovat celý funkční svět . Takže za mne vzpomínám hlavně na "textovku" Stíny nad Rivou ... a u druhého Drakensangu jsem se zasnil jen u manuálu s popisem prostředí tak , že si hru schovávám na dobu, kdy mne opravdu nic nebude vyrušovat a já černému oku zase na několik dní totálně propadnu ... -
Brány Skeldalu se zase nechytají na Grimrock v hádankách.
-
-
máš pravdu... grimrock je čistokrvný dungeon ale možno v tom je práve problém prečo ma neoslovil... chýbajú mi tam práve tie dialógy s postavami ... tie boli proste nezabudnutelné v BS
-
-
si jeden z milióna...takže smúla
-
-
To samé říkají o fanoušcích hard core her. To samé říkají o fanoušcích point and click adventur. To samé říkají o fanoušcích skákaček. A všechny tyto kecy se ukázaly být hovadiny. To že hra nevydělá tolik jako Call of Duty neznamená, že je neúspěšná. Holt, když jsou na vysokých místech lidé co v životě hry nehráli. To samé by vypatlanci jako ty řekli o Minecraftu, předtím než se stal populárním. Jdi si před objednat remasterované dlc, jako správný znalec.
-
-
tak sorry ale hrať textovku v dnešnej dobe to je už čisto hipsterina...
-
-
tak prečo má teda už keď sme pri tom grimrocku také super predaje že sa plánuje dvojka? tento žáner má ešte veľmi veľa fanúšikov ale takýchto hier a kvalitne prevedených je ako šafránu... problém je v tom že tieto hry sú určené pre dospelé publikum a nie pre deti ktoré v dnešnej dobe po piatich minútach frustrovaní hru vypnú pretože ju nevedia ovládať alebo im hra nevysvetielkuje doslova kam a čo... schválne si zahraj skeldal ešte dneska má dobrú kompatibilitu a čo je najlepšie... nestarne
ale ako tak pozerám... to by si deti na ihrisku s takou hrou veľmi neohúril čo? :D -
-
Znám mlaďocha (je mu 20 let) co si Grimrock užil jako já Dungeon Master před 20 lety.
-
-
á, pán je znalec *7*
-
-
-
-
-
A to já si raději proběhnu Bílou věž třímaje v ruce smaragdový meč.
-
Nepíše tvůrce týhletý hry taky do Levelu? Není to střet zájmů.
-
-
To by tady nemohlo být ani nic od Dana Vávry.
-
To je právě ono! Zájmy se střetly, slovo dalo slovo a je tu krásné preview. *5*
-
a jaké že zájmy by se měly střetávat?
-
-
Nemám 3DS, tak už aby to vyšlo na PC.
-
Teším sa pretože mam 3DS...len neviem preco games.cz nepojalo tento clanok ako recenziu hm