Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • podle steamspy se prodalo slabejch 8000 kusu, ty nizky prodeje budou urcite kvuli piratum... oh wait, ono to neni crackly a stejne ten kakanec nikdo nekupuje...
    • Veskoslav
      Jako chceš mi říct, že od doby tvého napsaní příspěvku to koupilo dalších 3-5 000 lidí? To jsou slušné prodeje. Navíc když má tento typ her přes 50 000, tak je to úspěch. A to mají všechny nové díly Sherlocka. Takže prodej cca 13 000 ani ne za 10 dní je slušný výsledek na takový typ hry. Protože sis evidentně spletl Owners a Players.
    • Jack1947
      Prostě zbytečná hra co zapadne...
  • PLuto.petr
    Předchozí díl Crimes & Punishment přinesl celkem razantní změnu zpracování příběhů Sherlocka Holmese. V nejnovějším díle Devils Daughter pak pokračuje v nastoleném trendu.

    Dalo by se říci, že tvůrci z Frogwares si vzali ponaučení z nedostatků minulého dílu a snažili se jej dopilovat k dokonalosti. Nalezneme v něm pětici nových případů, které se pokusí vyřešit Sherlock Holmes se svými pomocníky.

    Vše dobré z minulého dílu zůstalo, jednotlivé případy jsou hodně zajímavé a do nejmenších detailů propracované. Hra se tentokráte více odehrává v samotném Londýně, tvůrci dokonce vymodelovali část města, takže je možné se v něm volně procházet a v případě zájmu i řešit různé minihry jako box, házení šipek či páka. Je to příjemné oživení a nasátí atmosféry, pro průběh samotné hry však většinou zbytčné. Zůstala i detailní práce s jednotlivými stopami, efektní dedukční mapy i možnost různých konců jednotlivých případů. Na konci každého případu jsou i morální volby, kdy je možné rozhodnout, jak se s vybraným pachatelem (který nemusí být vždy ten správný) naloží.

    Nejvýraznější změnou oproti předchozímu dílu je tak posun k větší akčnosti. Stále je hlavním gró řešení případů a logická dedukce, přibyly však QTE pasáže, které by hře měly dodávat hře více akčních prvků. A přestože do hry s přimhouřením očí celkem zapadají, k Sherlockovi prostě chování a-lá Indy Jones nepatří. Ale to je nejspíše úlitba modernímu pojetí Sherlocka Holmese v posledních filmech a seriálech, které vesměs parazitují na velkém jméně, ale dělají z toho úplně jiné dílo v moderní době. Tomu je přizpůsoben i vizuální styl Sherlocka i Watsona, kteří viditelně omládli, přesto jim (naštěstí) jejich charisma a logické myšlení celkem zůstalo.

    Celkově vzato je Devils Daughter dalším kvalitním pokračováním Holmesovské série, které dotahuje k dokonalosti prvky načrtnuté v předchozím díle. A i když budou muset pravověrní fanoušci Sherlocka Holmese překousnout mladší vizáž i občasné akčnější prvky, i tak patří tahle hra do zlatého fondu Sherlockovských her. Obzvláště, když vychází v kvalitním českém překladu.
    • Pochvala za velice hezke shrnuti. Recenze na games nectu ale tohle mi dalo hezky obrazek o hre. Ted hraju doom a hearts of iron, ale kdyz budu chtit neco klidnejsiho, sahnu po sherlockovi;)
      • Mě už trčí na disku. A už se těším. Problém je, že jsem rozjel Witchera s Dlcčkama. Takže teď ještě tak na měsíc nemám na jiné hry čas :-/
  • tomekbobek
    Snaží se to posunout dál. Ne jen se točit v kruhu, jako Call of Duty...ne já zapomněl ono to vlastně teď bude ve vesmíru :D
    • Vogon
      Sherlock Holmes...ve vesmíru! Proč to nikoho nenapadlo dřív?!
      • to by z toho byl Lovecraft - atmosféra staré Nové Anglie a do toho kosmické hrůzy, prastaří mimozemštané atd.
        • Sice spíše Praha/stará Anglie ale i to už je. Zahraj si Bloodborne, to překonává vše, co bylo uděláno dle Lovecrafta...
          • SkillJam
            Dle Lovecrafta je zatím nejlepší Dark Corners of the Earth *2* ale jsem dost zvědav na nové Call of Cthulhu co se dělá
            • @Drizzt. Tak záleží jaký jsi fanda Lovecrafta. Já mám doma vše od deskovek až po knihy v angičtině i češtině, takže nějakých 9K i se hrou jsem mile rád obětoval a věř tomu, že jsem moc jiných her na tom nehrál a nelituji.
            • lidi vy vůbec nemáte vkus jako sry. Dark Corners je slušné béčko něco mezi 6/10 a 7/10. Bloodborne je jedna z nejlepších her historie. Sen každého fanouška Lovecrafta. Navíc to není 1:1 a je to jenom částečná inspirace a vše zpracované v AAA kvalitách. DLC inspirované Shadow over innsmouth pak dotváří masteripiece a jedná se o jeden z nejlepších herních zážitků historie. Jinak je mi jasné, že odpovídají jen ti, co Bloodborne nehráli, jelikož jenom ignorant Lovecrafta byl dal Dark Corners před Bloodborne. Ona konzole za pár šušnů je pro zdejší komunitu něco nedostižného...
            • Taky jsem zvědav, co z toho nového Call of Ctulhu vyleze. Jinak hodně dobrou lovecraftovskou atmosféru má Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder. Je to adventura, která má dost nepovedené puzzly, takže hratelnost trochu kulhá (proto má horší hodnocení), ale lovecraftovská atmosféra je hutná že by se dala krájet. Pokud nevěříš, že se člověk může bát i u point and click adventury, tak si to zahrej sám v noci doma.
          • docela bych si to i zahrál, ale PS si kvůli tomu kupovat nebudu.
          • Ani ne. Za mě určitě Call of Cthulhu > Bloodborne.
  • který šulek tohle psal? hra je super snaží se dát co nejvíce kdyby neměla rozpočet jak gtaV tak by si psal jinak!!
  • Jack1947
    Cpát DENUVO do adventury je nechutná zhovadilost *11* *12*
    • Draken69CZ
      Tvůj život ztrácí smysl co? *15*
      • Jack1947
        Když si chudáci pod sebou podříznou větev, je mi to spíš líto...

        Je pravda že asi nebudu mít co hrát já blbec sem si nesyslil hry jak důchodce- žebrák tady co dávali zdarma to je hrůza. ( Nebo naopak až , bude sucho a oni to narát prolomí nebudu vědět co hrát dřív).
        • Draken69CZ
          Njn promarnil jsi svou šanci *15*
          • Jack1947
            *13*
    • Lukass
      Ste ve to co, nemohls to slohnout. Jen vic Denuva a min piratu jako ty.
      • Přesně tak to funguje *7*
        • Jack1947
          Jen ho nech, spíš cpát Denuvo do takovéhle hry kdy studio nemá moc peněz může snadno zbankrotovat.Jen kvůli tomu aby zabránilo více pirátům to je postavené fakt na hlavu.
          • Veskoslav
            No jo socánku, máš bobánek, protože ta ochrana není kdo ví jak drahá na poměry toho, že je to jedna z těch, co nejenom nejsou prolomené, ale mě jako platícího hráče naprosto neobtěžují. Holt budeš muset přestat kupovat za kapesné gumové medvídky a slazené nápoje a budeš muset investovat do her, protože Denuvo dle ohlasů z E3 bude využívána čím dál víc:)
            • Jack1947
              Tak tak.
            • Denuvo dávno prolomené je, včetně nejaktuálnější verze (ta šla cca tři týdny po vydání posledního Dooma). Zakopaný pes je v tom, že se to ve smyslu časové náročnosti/výdajů x zisku prostě skupinám, které tohle dělají, absolutně nevyplatí. Tudíž otázka času a správně mířené investice :)
          • No jo, vždyť ty jsi jim tím warezením vlastně pomáhal a teď tě chdáku takhle podrazili. Funkční ochrana která nijak neotravuje uživatele, to nemá žádnou budoucnost. *1*
            • Jack1947
              Jak vidíš tak jim to s prodejema moc nepomohlo prostě tahle drahá ochrana se nevyplatí...
          • Lukass
            JJ tim ze hru slohnes jim fakt pomuzes vydelat, tolik protirecenei v jednom prispevku sem dlouho necetl.
            Jenom dobre ze to smejdi jako ty nemuzou slohnout
            • Jde spíš o propagaci. Pokud to někdo bude chtít koupit, koupí to. Pokud to nebude chtít koupit, tak to stáhne a nebo to nebude mít vůbec. Tomu, že stahuje každý pokud to nemá ochranu snad nikdo nevěří a naopak, každý kdo by si to stáhnul, ale nemůže, tak si to taky nepoběží koupit. Docela pěkně o podobném případu mluvil D. Přibáň na přednášce. Jejich film se dostal na ulož.to, nejdřív je štavlo, že někdo kouká na jejich video, aniž by zaplatil, ale nakonec zjistil, že právě tam to vidělo hodně lidí, kteří si to nakonec šli koupit nebo je dál podporovali v cestování. Když jsem studoval, tak jsem 99% věcí stáhnul, nikdo mě k tomu nevedl a ani by mi na to nedal peníze. Dneska už jsem většinu her dokoupil zpětně na Steamu nebo GoGu. Navíc není nad vlastní ozkoušení. Např. 7.62 high calibre tu dostal v pěknš odfláknuté recenzi 3/10 nicméně už je na steamu s integrovaným modem Blue Sun nebo Hard Life, super propracovaný nástupce JA2 (daleko lepší než BiA), jen je problém se do hry bez zasvěcení dostat. Tutoriál není a k Hard Life je manual jen rusky.
            • Takoveto opatreni jim naopak muze prinest penize na dalsi vyvoj, ktere se v tomto relativne okrajovem zanru rozhodne moc nehrnou...
            • Jack1947
              Je to menší studio, takkovéhle nesmyslné opatření mu klidně může zlomit vaz. Pár pirátů je ze židle rozhodně nevytrhne.
    • Lukyz
      *1* *1* *1*
  • Tak už i žánr adventur, alespoň co se týče AAA titulů, je v úpadku díky konzolím a spoustě tupých vohnoutů, kteří místo aby byli nuceni u hry přemýšlet tak radši mačkaj tlačítka ve zběsilém sledu.
    • Ne diky konzolim. Ale diky mode. Ukrajinci zdeformovali svou vlajkovou lod do teto podoby pod vidinou priziveni se na komercnim uspechu "noveho" Sherlocka Holmese (viz filmografii Guye Ritchieho ci serial Sherlock). A jak jinak chces zdynamizovat adventuru, nez pres QTE?
      • To je spíš jen takové povzdechnutí, vývoj, respektive co si žádá trh, se nedá zastavit. Já mám prostě radši přemýšlivé adventury bez těchto prvků *3*
  • "... přibyly však QTE pasáže, které by hře měly dodávat hře více akčních prvků."
    QTE jsou akční? A opravdu někoho baví hra vestylu zmáčkni I pak rychle Q, podrž T a teď klikej jak zběsilej až si zničíš myš?
    • ano, pokud to má šmrnc jak v Heavy Rain.
      • Jack1947
        Tam to pití džusu bylo hrozné. To některé QTE byli fakt na pěst.
  • Hrál jsem všechny tři poslední díly a opravdu mě bavily. Příběhově nejlepší Testament, dobře vyladěný C&P a teď o něco akčnější a omlazený DD. Hře bych dal rád klidně 10/10, ale nejvíce mě štve její délka. Kdyby za par korun vyšly nové případy tak bych si DLC rád koupil. Pouze kvůli délce hry(krátké) 8/10
  • Po delsi dobe jsem precetl recenzi na games a byl jsem spokojenej
  • Dohráno a musím říct velké zklamání, i když pominu čistě subjektivní změny jako design postav, zaimplementování poměrně častého qte a jiných gamepadových bazmeků jako je balancování na římse, kde variaci na analogy pro pc udělali jako wsad+myš. Hlavní příběh je od jisté mise velmi předvídatelný, herní doba mnohem kratší než u C&P. Jeden by řekl, že když už mají perfektně vymakané mechanismy z předchozího dílu tak nepůjde nic pokazit, ta hra není špatná, ale zasloužila by si lépe napsané mise a delší herní dobu. Je to škoda, protože tahle série má v posledních dílech nejlepší vyšetřovací mechaniky se kterými by se mohla rovnat snad jenom vynikající L.A. Noire, se 7 se ztotožňuju a strašně jsem chtěl, aby to bylo na 9/10
    • Jack1947
      C&M nebyla dlouhá hra a tohle ještě kratší ? .. uh oh.
      • PLuto.petr
        Neřekl bych, že tohle je kratší než C&M.
        • Jack1947
          https://howlongtobeat.com/game.php?id=37444 ALe je *3*
          • PLuto.petr
            Já jsem třeba v The Devils Daughter strávil 82 hodin, což je trochu mimo uvedené statistiky *16*
            • Jack1947
              Tak to jo no.Betatest češtiny je věc jiná - to se dá chápat že tam se utratilo podstatně více času.
            • PLuto.petr
              Fakt 82 hodin. Tentokrát je číslo uváděné na Steamu celkem odpovídající realitě. Ale jak jsem říkal, dělal jsem betatest češtiny, takže jsem některé části hry procházel několikrát. Samozřejmě, že hra jako taková se dá dohrát v pohodě v rozmezí 10-15 hodin.
            • Jack1947
              STeam není směrodatnej už vůbec... 82hodin fakt ?? *7*
            • PLuto.petr
              To už jsou čtyři měsíce? Ten čas strašně rychle letí... Podílel jsem se na betatestu češtiny.
            • 20.2. ???
            • PLuto.petr
              Důkaz, že si nevymýšlím - http://www.e-pluto.cz/sherlock.jpg
          • To co tam je bych ještě neoznačoval za vypovídající statistický vzorek. Novýho Dooma lze taky i na nejvyšší obtížnost (at s perma death) projít za hodinu a půl. Přesto to není vůbec krátká hra...
          • tak tentokrát mi příjdou údaje z hltb úplně mimo, zas tak krátký to není, to ten člověk musel přeskakovat snad všechny puzzle, nevěřím tomu, že někdo dal completionist za 9 hodin, leda by všechno dal na první dobrou a hrou proběhnul podle návodu a přeskočil všechny dialogy, já C&P dohrál za 21 hodin, tohle za 15, sice jsem extrémně nespěchal, ale taky jsem nekoukal půl hodiny na texturu zdi, někdy mi příjde, že tam přispívají hlavně trolové
            • to by ale neměl completionist, a ten je za splnění všech misí to nezíská ani přeskočením puzzle, musí to dohrát, musím říct, že některé qte jsem přeskakoval, třeba houpání na provaze, nemusí si to hrát na tomb raidera a když už tak ať to udělají normálně a ne qte
            • PLuto.petr
              Hrál jsem Devils Daughter i Crimes & Punishment krátce po sobě a rozlehlostí je to skoro stejné. U nejnovějšího dílu ale hráč nemusí projít všemi částmi hry. Podle toho, jak se mu daří či nedaří vyšetřování, tak může některou, třeba i celkem velkou, část vynechat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit