Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Některé vaše příspěvky jen potvrzují věkovou hranici stěží 22 let.
    • Draken69CZ
      Zato tebe zítra máma veze pro občanku co *15*
      • Velice ti děkuji žes potvrdil moji domněnku o lidech jako jsi ty.Díky moc. *15*
        • Draken69CZ
          No dobrá no přiznávám že s vámi zítra jedu taky no *15*
          • Vždyt už bylo na čase.Nezapomen kyblíček a lopatičku at si máš s kým hrát. *15*
  • del0
    Ahhhhhhhhh. Modlitby byly vyslyšeny. Teď už zbývá jenom doufat, že tu hru nezbioshockujou, nezfallout3ujou nebo nezdeusex2ujou.
  • Snad to nebude jen pro hráče předchozích dílu, jelikož předchozí díly jsme věkově přeskočil a co jsem slyšel, tak na svou dobu to byla dobrá hra.
    • Já se připojim k ostatním. System Shock 2 je pořád skvěle hratelná záležitost s naprosto vynikající atmosférou. Určitě se vyplatí to zkusit. Bejvá celkem často ve slevách na GOGu za 1,50 Euro. Takže i kdyby se ti náhodou nelíbil, zas taková tragedie to nebude.
    • USER47
      Btw: vypadá to nějak takhle, zestárlo to s grácií.
      http://i.imgur.com/w4SuM.jpg
    • USER47
      Jedničku bych už nehrál, to už je fakt dneska trochu nepohodlný, ale dvojka je v pohodě. To už je v podstatě celkem moderní hra se standardním ovládáním a prostou, ale vlastně celkem hezkou grafikou. Zejména pokud do toho člověk nasouká HD textury prostředí a updatovaný zbraně (modely nepřátel bych nechal, ten mod na jejich předělání je upravuje až moc).

      Dvojku si klidně zahraj, ani dneska s tím vůbec není problém, hraje se to ok.
      • Nevím nevím , osobně bych právě preferoval jedničku před dvojkou co se týká grafiky .... prostě přehnané vyhlazování/rozmazávání a móda minimálních trojůhelníků z let 97-99 jaksi už není můj šálek kávy :/ No vlastně i hratelnostně bych raděj šel do jedničky :/
    • Draken69CZ
      Spíš je to herně trochu jinde než dnešní FPS a kdo nemá trpělivost tak to po 1-2 hodinách vypne a těžko se k tomu bude vracet.
    • SS2 si klidně zahraj i dnes. Ta grafika je uplně v pohodě a ta atmosféra je prostě boží.

      https://www.youtube.com/watch?v=DswRbPkHTHg
    • Dvojka zestárla velice dobře a je i v dnešní době skvěle hratelná a s mody je to krásná hra a místy dost děsivá. Zkus ji a uvidíš.
  • Aw kurnik šopa, to bude zvlhlých kobek ode dneška, to bude zjihlých psychopatů... Asi půjdu pro šampaňské, protože tohle je nejvýznamnější oznámení dekády. Tak hlavně ať jde práce od ruky!
    • kdyby se to povedlo alespoň tak jako Deus EX HR k původnímu Deus Exu, tak by myslím byli všichni spokojeni. Nový DE sice nepřekonal laťku původního DE, ale i tak to byla velmi dobrá hra.
      • Neseu!
    • nightborne
      Tak ještě Gaben by k tomu měl co říct... kéž by =)).
      • Tohle ani Gaben nepřebije, leda mezi plebsem, jádro vzývající předpotopní kulty na nějakého Gabena v tuhle chvíli pouští bobek...
        • nightborne
          První Half vyšel pouhý čtyři roky po System Shocku, je tedy kultem minimálně... potopním.
  • Jestli tam v soubojích nebou kotouly, tak jim to stejně nikdo hrát nebude *4*
    • nebudou
  • Tak v te sestave co maji dle myho nemaji moc sanci udelat super pokracovani. Ted maji jen jedinou moznost - pockat na reakce po oznameni
  • Hanzales
    Ja nevim, ale tahle hra by si myslim právě že zasloužila někam to pořádně posunout. Třeba ty rpg prvky, různé druhy munice, to by mohli přinejmenším zachovat a navíc využít dnešních možností: zničitelnost prostředí, simulace tekutin a uletující kousky robotů (rozstřílet zadní štít a prostřelit jádro, to by bylo žužo) a mutanty v hájku pěkně zatopit a plavat pak mezi mrtvolama... a schovaného zmetka na hajzlu rozmetat granátem i s hajzlem, jó to by se mi líbilo...
    • k čemu jsou zničitelnost prostředí a simulace tekutin a uletující kousky robotů dobré?
      SS2 bylo unikátní tím, že to nebyl čístý FPS, ale mělo to prvky RPG, stealth akce a hororu. Bylo možné hrát za 3 typy a s každým ta hra byla uplně jiná. Za mariňáka to byl spíš FPS, za psionika se to hrálo uplně jinak. Na atmosféře hodně přidávalo i to, že tam byla velmi omezená munice, tj. člověk musel hodně šetřit. Byly tam 3 různé typy munice, přičemž každá byla jinak učinná a taky jinak vzácná. Na různé upgrady musel člověk hodně šetřit. Hra taky neukazovala šipečkou na mapě, kam má člověk jít, ale občas bylo třeba bloudit, bylo třeba hledat hinty k hádankám v lozích a videích, co člověk našel.

      Prostě ta hra byla skvělá. Většina FPS her dneška na to vůbec nemá. Naposled jsem hrál Wolfensteina New Order a předtím Singularity, a byly to celkem zábavné hry, ale nic tak zábavného jako SS2 nebo Jedi Knight 2. Hlavně proto, že to bylo akorát o tom střílení a rozbíjení prostředí.
      • Se zničitelností prostředí si moc jistej nejsem. Ale ustřelit kousky z robota, nebo laser rapírem odseknout mutantíkovi ruku - to bych se vůbec nezlobil.
      • Jestli ti přijde bloudění po mapě a zákysy jako nějaká extra zábava tak mně teda opravdu ne, ale proti gustu.
        To já si radši zahraji pořádné FPS se zničitelným prostředím a střílením (o tom taky FPS jsou).
        Zkrátka a prostě, nesmí se na ty staré hry dívat s takovými neskutečnými růžovými brýlemi. Já hrál spoustu starých FPS také, ale bez té nostalgie je to takové, nějaké.
        • del0
          Hmm, tak to doporučuju spíš nějaké to Call of Duty. System Shock totiž nikdy nebyl FPS. Spíš kombinace FPS / RPG a survival hororu.

          "Jestli ti přijde bloudění po mapě a zákysy jako nějaká extra zábava tak mně teda opravdu ne, ale proti gustu."

          Můžu říct to samé. Jestli ti přijde railroad shooter, který tě vede za ručičku, kde nemusíš přemýšlet nad prostředím, nad příběhem, nad 3D prostorem, nad tím, kolik máš munice a zásob, nad tím, jakým způsobem budeš hrát (skilly), kde prakticky nemůžeš umřít (protože autoheal everywhere), jako nějaká zábava. Ale proti gustu.
          • Zagro
            Amen *3*
        • SS2 jsem dohrál do konce 2x, naposled v roce 2013, a není to nostalgie. Zkus se zamyslet nad tím, jak uplně jinak (líp) byl nadesignovaný Von Braun a celý jeho průzkum, a jak se to liší od probíhání levelů ve většině FPS.
  • modlit se, třikrát denně se modlit, ve spanku se modlit, otčenáše odříkavat a pak se modlit, chodit do kostela, na mši svatou a pak se zase modlit, modlit se rano, modlit se v poledne a modlit i vecer, zdrávasy, otčenáše, bohoslužby, mše a modlení, dokud to nevyjde.
    • Draken69CZ
      Koukám že jim věříš *15*
      • Drakene, myslím, že to tady už všichni chápou. Prostě už teď víš, že to bude největší srajda desetiletí, a i kdyby se z toho náhodou vyklubala opravdu dobrá hra věrná původním titulům, tak ty ji budeš nenávidět, protože barva HUDu bude o 5 odstínů zeleni světlejší než v jedničce. Nemusíš to psát pod každý komentář, 5x stačí.
        • Draken69CZ
          Tak to chápou blbě, já té hře nepřeji nic špatného jen jsem realista, tohle přirovnání spíš sedí na D3 hatery. A jít ve šlépějích Bioshocku mi přijde celkem jako rozumný krok v zájmu uspokojení většiny a vidiny možného zisku.
      • modlim se aby to dopadlo no, když to nedokážou oni, tak uz nikdo, zdrávas *4*
        • Draken69CZ
          Tak držím palce, a teď popravdě fakt si myslíš že to bude jako původní díly? Já bych to viděl že tam bude sakra velký odklon a půjde to ve stopách Bioshock dílů.

          /jestli je to na mě tak já tady nikomu + ani - nedal
          • ja nevim jaký to bude, vše sem vysvětlil v prvnim prispevku a pak pro tebe i v druhym, proste doufam ze to bude dobrej SS3, s Bioshockem at to ma spolecnyho co nejmin idealně... ale abych ti odpověděl napřímo, jo, myslim že to bude jako puvodni dily a nebude to sakra velký odklon směrem k BS (bioshock)
        • PS: proc nam vsem davas minusy? baví tě to hodně?
  • seprah
    přeběhnul mi mráz po zádech, jednoduchý, ale efektní oznámení *4* doufám, že z toho neudělají mainstreamovou akci s lehkým nádechem craftingu a "RPG" prvků
    • Á tady někdo zručně tne do F(PS)allouta 4 :DDD
  • Hanzales
    Počkat, ty otázky jako byly jen jestli jsem hrál 1 a 2 a jestli preferuji widle a jak moc se mi zamlouvá VR?
    Já myslel, že se budou ptát na převahu barev utuchající lodi/stanice (hlasoval bych šedomodrá, zelená, sem tam červrná a radioaktinví), na možnost upgradovat zbraně a munici a výběr "automat na zdi (bioshock) - nebo sehnat materiál a najít technickou palubu atd., že je bude zajímat, jestli chceme autoheal, nebo logicky roztroušené medstation a nějaké ty "návykové látky" případně med-boty a dokázal bych těch otázek vymyslet ještě na dvě stránky. No nic :)
    • Taky mě ten "dotazník" překvapil. Navíc se nějak nemůžu rozhoupat co odpovědět u otázky ohledně oblíbené herní platformy. Mám to čistě nerozhodně :D.
      U otázky na VR bych potřeboval ještě nulu. Asi to ale vyplním, co kdyby můj hlas chyběl a chtěli se při vývoji soustředit na VR. Z toho by mě asi jeblo XD
    • já naopak doufám, že si do toho nenechají od hráčů zbytečně kecat a udělají to podle svýho nejlepšího vědomí a svědomí :o)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit