Přejít na výpis diskuzí
Shodan se vrací - tvůrci Ultimy potvrdili vývoj System Shock 3
14.12.2015 | Aleš Smutný
81 příspěvků
-
modlit se, třikrát denně se modlit, ve spanku se modlit, otčenáše odříkavat a pak se modlit, chodit do kostela, na mši svatou a pak se zase modlit, modlit se rano, modlit se v poledne a modlit i vecer, zdrávasy, otčenáše, bohoslužby, mše a modlení, dokud to nevyjde.
-
-
Koukám že jim věříš *15*
-
-
Drakene, myslím, že to tady už všichni chápou. Prostě už teď víš, že to bude největší srajda desetiletí, a i kdyby se z toho náhodou vyklubala opravdu dobrá hra věrná původním titulům, tak ty ji budeš nenávidět, protože barva HUDu bude o 5 odstínů zeleni světlejší než v jedničce. Nemusíš to psát pod každý komentář, 5x stačí.
-
-
Tak to chápou blbě, já té hře nepřeji nic špatného jen jsem realista, tohle přirovnání spíš sedí na D3 hatery. A jít ve šlépějích Bioshocku mi přijde celkem jako rozumný krok v zájmu uspokojení většiny a vidiny možného zisku.
-
-
modlim se aby to dopadlo no, když to nedokážou oni, tak uz nikdo, zdrávas *4*
-
-
Tak držím palce, a teď popravdě fakt si myslíš že to bude jako původní díly? Já bych to viděl že tam bude sakra velký odklon a půjde to ve stopách Bioshock dílů.
/jestli je to na mě tak já tady nikomu + ani - nedal -
-
ja nevim jaký to bude, vše sem vysvětlil v prvnim prispevku a pak pro tebe i v druhym, proste doufam ze to bude dobrej SS3, s Bioshockem at to ma spolecnyho co nejmin idealně... ale abych ti odpověděl napřímo, jo, myslim že to bude jako puvodni dily a nebude to sakra velký odklon směrem k BS (bioshock)
-
-
PS: proc nam vsem davas minusy? baví tě to hodně?
-
-
-
-
Ahhhhhhhhh. Modlitby byly vyslyšeny. Teď už zbývá jenom doufat, že tu hru nezbioshockujou, nezfallout3ujou nebo nezdeusex2ujou.
-
Ja nevim, ale tahle hra by si myslim právě že zasloužila někam to pořádně posunout. Třeba ty rpg prvky, různé druhy munice, to by mohli přinejmenším zachovat a navíc využít dnešních možností: zničitelnost prostředí, simulace tekutin a uletující kousky robotů (rozstřílet zadní štít a prostřelit jádro, to by bylo žužo) a mutanty v hájku pěkně zatopit a plavat pak mezi mrtvolama... a schovaného zmetka na hajzlu rozmetat granátem i s hajzlem, jó to by se mi líbilo...
-
-
k čemu jsou zničitelnost prostředí a simulace tekutin a uletující kousky robotů dobré?
SS2 bylo unikátní tím, že to nebyl čístý FPS, ale mělo to prvky RPG, stealth akce a hororu. Bylo možné hrát za 3 typy a s každým ta hra byla uplně jiná. Za mariňáka to byl spíš FPS, za psionika se to hrálo uplně jinak. Na atmosféře hodně přidávalo i to, že tam byla velmi omezená munice, tj. člověk musel hodně šetřit. Byly tam 3 různé typy munice, přičemž každá byla jinak učinná a taky jinak vzácná. Na různé upgrady musel člověk hodně šetřit. Hra taky neukazovala šipečkou na mapě, kam má člověk jít, ale občas bylo třeba bloudit, bylo třeba hledat hinty k hádankám v lozích a videích, co člověk našel.
Prostě ta hra byla skvělá. Většina FPS her dneška na to vůbec nemá. Naposled jsem hrál Wolfensteina New Order a předtím Singularity, a byly to celkem zábavné hry, ale nic tak zábavného jako SS2 nebo Jedi Knight 2. Hlavně proto, že to bylo akorát o tom střílení a rozbíjení prostředí. -
-
Se zničitelností prostředí si moc jistej nejsem. Ale ustřelit kousky z robota, nebo laser rapírem odseknout mutantíkovi ruku - to bych se vůbec nezlobil.
-
Jestli ti přijde bloudění po mapě a zákysy jako nějaká extra zábava tak mně teda opravdu ne, ale proti gustu.
To já si radši zahraji pořádné FPS se zničitelným prostředím a střílením (o tom taky FPS jsou).
Zkrátka a prostě, nesmí se na ty staré hry dívat s takovými neskutečnými růžovými brýlemi. Já hrál spoustu starých FPS také, ale bez té nostalgie je to takové, nějaké. -
-
Hmm, tak to doporučuju spíš nějaké to Call of Duty. System Shock totiž nikdy nebyl FPS. Spíš kombinace FPS / RPG a survival hororu.
"Jestli ti přijde bloudění po mapě a zákysy jako nějaká extra zábava tak mně teda opravdu ne, ale proti gustu."
Můžu říct to samé. Jestli ti přijde railroad shooter, který tě vede za ručičku, kde nemusíš přemýšlet nad prostředím, nad příběhem, nad 3D prostorem, nad tím, kolik máš munice a zásob, nad tím, jakým způsobem budeš hrát (skilly), kde prakticky nemůžeš umřít (protože autoheal everywhere), jako nějaká zábava. Ale proti gustu. -
-
Amen *3*
-
-
SS2 jsem dohrál do konce 2x, naposled v roce 2013, a není to nostalgie. Zkus se zamyslet nad tím, jak uplně jinak (líp) byl nadesignovaný Von Braun a celý jeho průzkum, a jak se to liší od probíhání levelů ve většině FPS.
-
-
-
-
Aw kurnik šopa, to bude zvlhlých kobek ode dneška, to bude zjihlých psychopatů... Asi půjdu pro šampaňské, protože tohle je nejvýznamnější oznámení dekády. Tak hlavně ať jde práce od ruky!
-
-
kdyby se to povedlo alespoň tak jako Deus EX HR k původnímu Deus Exu, tak by myslím byli všichni spokojeni. Nový DE sice nepřekonal laťku původního DE, ale i tak to byla velmi dobrá hra.
-
-
Neseu!
-
-
Tak ještě Gaben by k tomu měl co říct... kéž by =)).
-
-
Tohle ani Gaben nepřebije, leda mezi plebsem, jádro vzývající předpotopní kulty na nějakého Gabena v tuhle chvíli pouští bobek...
-
-
První Half vyšel pouhý čtyři roky po System Shocku, je tedy kultem minimálně... potopním.
-
-
-
-
Ja se tesim at se deje co se deje a kdyby potrebovali poradit, tak ja rad :) Tise doufam, ze to nezmasovej moc (nejlip kdyby sli cestou noveho DeusEx, kde to bylo na tezkou se vsemi vyplymi pomocniky docela fer).
Nejradsi bych vyhral nejaky eurojackpot a zacaloval jim to, aby se toho "nemuselo nutne prodat co nejvic" a primacne to bylo cilene na pametniky jednicky toho casu jeste na vonavych disketach....
No a mozna bych najmul i nejakeho kravataka z EA a teamu rekl, aby delali pravy opak :D -
přeběhnul mi mráz po zádech, jednoduchý, ale efektní oznámení *4* doufám, že z toho neudělají mainstreamovou akci s lehkým nádechem craftingu a "RPG" prvků
-
-
Á tady někdo zručně tne do F(PS)allouta 4 :DDD
-
-
jsem rád, že v týmu je i Tim Stelmach (Thief 1/2) ale faktem je že přítomnost veteránů není žádnou automatickou zárukou kvality. Nemám od toho velká očekávání ale přeji si aby to byl úspěch.
-
-
Ano. Všichni víme, jak dopadl team Warrena Spectora u druhého Deus Ex pod křídlama Mrkvosoftu. *15*
-
-
Tak v te sestave co maji dle myho nemaji moc sanci udelat super pokracovani. Ted maji jen jedinou moznost - pockat na reakce po oznameni
-
Jestli tam v soubojích nebou kotouly, tak jim to stejně nikdo hrát nebude *4*
-
-
nebudou
-
-
tak to je mazec, pamatuju na hutnou atmosferu jednicky a jak me to nestihal pocitac *1* tenkrat jsem cetl recenzi v casopise CHIP a neodolal jsem, je pravda ze dnes takove hry oceni malo kdo a dela se nastavovana kase, drzim palce a budu verit ze to dopadne...jdu hned na dotaznik *14*