Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kam se hrabe nějaky poje*any Angry birds, mnohem lepší a starší hra je Crush the Castle
    • Crush the castle a desítky dalších (hlavně flashovejch) her na tomhle principu.. ale Angry birds prostě frčí...
      • jo jen proto že se toho někdo komerčně ujal, čim větší blbina tim se to víc chytne... ten Crush The Castle například má aspon nějakej styl a kouzlo.
        • Nevim jestli je Crush The Castle lepší ale taky je mi z té popularizace Angry Birds špatně. reklamy jsou na netu, v telce, všude se o tom píše a přitom je to vykradený starý koncept. na mobilu mám AB ale vůbec mě to nebaví
  • Tuto ulohu lze vyresit jednoduse :
    zapnete totozlny level ve hre Angry Birds vemete si uhlomer a budete tak dlouho strilet ty Birds nez se strefite samozdrejme musite nezapomenout pod jakym uhlem ste to strileli.
  • Ten příklad asi vymejšlel Sheldon Cooper *1*
    • sheldon je gej:)
    • Bazinga ! =D
  • paneboze jakej je smysl tohoto clanku?
  • Trochu odhadu a skillu a nepotrebuju matiku. Trefa !
  • mmrrxx
    otvoril som diskusiu s nadejou ze niekto vychrli presny vzorec, ale kdeze *2*
  • Dlaha
    Mně se taky líbí tohle
    http://math.stackexchange.com/questions/54506/is-this-batman-equation-for-real
    Ten vzorec je svinstvo, ale co by člověk neudělal pro batmana *1*
  • Predmet videohry je na skolach uplne normalni, menuje se "programovani". Nebo mi neco unika?
    • Irisis
      No nevim jak je to na těch lepších školách, ale na felu se k hrám dostaneš leda tak, že si jí uděláš jako projekt, jinak předměty programování většinou začínaj vykreslovánim písmenek do pyramidy, pokračujou vyššíma funkcema jako jsou okýnka a končej zase u nejnižších funkcí jako jsou hashmapy a práce s pamětí. I když je pravda, že předmět programování grafiky (+ asi 10 podobně nazvanejch věcí) je prakticky od začátku práce na jednoduchý hře v openGL.
    • ne je to Vypocetni technika kdyz ucitelka odejde tak sme na tech 486kach hrali dooma (no wolfenstein ale nic lepsiho na 486 asi nerozjedete a jeste ty pc maji do dnes a uci na nich).
    • Prijde ti programovani napr. v pascalu stejny jako predmet, rozebirajici historii videoher :D?
      • V "clanku", nebo co to je, neni ani zminka o predmetu rozebirajici historii videoher. Zminuje se tam jakasi predstava, ze hry by mely slouzit k vyucovani jinych predmetu.
  • Řešení je jednoduché - rozepíšete si trajektorii letu na vodorovnou a svislou a pak se na to použijí vzorečky, které se učí asi v 7mé třídě ve fyzice. ;) Ale boží to je :)
    • no ono to tak lehke byt nemusi, mas tam predne zrychleni treba...nekoukal sem na to zadani, ted sem vstal...neresim to...ale podle me by to bylo dost dopbre mozne resit i diferencialnima rovnicema:-D
      • Myslim ze pouziti dif. rovnice by bylo povestne pouziti bazuky na uloveni vrabce :)
        • Nemyslím si... Ten příklad totiž není tak lehký, jak se na první pohled zdá. Kdyby cestoval danou dobu jen po ose x, tak z dráhy a času zjistíš rychlost a z toho už tu rychlost zjistíš raz dva. Problém je, že se bude pohybovat po křivce jejíž délku budeš muset zjistit právě přes diferenciální rovnice. A to ještě doufám, že zanedbávají tření vzduchu... ;-)
          • Ja nevim, co tady provadite s diferencialnimi rovnicemi, ale takovy veci jako odpaleni ptaka ve hrach se delaj jednoduse. Tahnutim na praku se urci promenna, ktera se vynasobi silou letu a urci se uhel v jednoduchem 2D prostoru x y. K tomu se v realnem case pripocitava gravitace, coz je treba odecitani osy y. Kdyz gravitace prevazi nad y, tak vystrelenej ptak zacne klesat k zemi, coz da krasnej obloucek :)
    • Veskera fyzika ve hrach je stejne jen matematika ;)
      • Vsechno je matematika!
        • "Vsechno je matematika!" Umeni nastesti ne :)
          • Hudba je čistá matematika a hudba jako taková patří k nejčistší a nejabstraktnější formě umění.
          • sleepless
            Spousta umeleckych smeru (historickych i soucasnych) koketuje s matematikou, geometrii atd. :)
        • Ale zrovna v Angry Birds je ta fyzika dost uboha a nerealisticka.
  • mmrrxx
    ok, takze pre schopnejsich porozumiet vzorcom, vzorce a riesenia tu :
    http://en.wikipedia.org/wiki/Projectile_motion
    http://faculty.wwu.edu/vawter/PhysicsNet/Topics/Vectors/ProjectilesMotion.html
    *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit