Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak tohle je hodně hustý článek to mě pobavilo *1*
  • Irisis
    No nevim jak je to na těch lepších školách, ale na felu se k hrám dostaneš leda tak, že si jí uděláš jako projekt, jinak předměty programování většinou začínaj vykreslovánim písmenek do pyramidy, pokračujou vyššíma funkcema jako jsou okýnka a končej zase u nejnižších funkcí jako jsou hashmapy a práce s pamětí. I když je pravda, že předmět programování grafiky (+ asi 10 podobně nazvanejch věcí) je prakticky od začátku práce na jednoduchý hře v openGL.
  • No vidíte, a já jsem se včera rozhodoval, jestli sem napsat pochvalný příspěvek, protože jsem hry vždy miloval(hrál, dělal), ale ty pořád monotónní servery o hrách jsou už docela o ničem/na jedno brdo. Tiscali si mě získává zpět (narozdíl od ostatních) právě tím, že začíná psát jinak! Možná by nebylo na škodu, kdyby kluci a holky z tiscali rozdělili nějakým způsobem hlavní stránku tak, aby si člověk mohl zabrouzdat buď jenom na tématiku her, nebo články různějšího ražení jako je třeba tento. Ale je to pecka: seriál Adventury, Přednášky, AI, zajímavosti jako je tento článek. K tomu lidi jako Tom, BlackHand a Posila (je super že jste tomu věnovali čas kluci). Ani bych se nezlobil kdyby se z tiscali stala taková kvazi Gamasutra. Most mezi obyčejným herním serverem a odborným periodikem. Proč ne? Sice trochu bulvár. Rozhodně z posledních týdnů mám z tiscali moc velkou radost. Ale samo každému dle jeho chuti :).
    Michal "Hochy" Hochmajer
  • 13_11
    Nevím, jak píší Novinky.cz (nečtu je), ale snad nám ctěný čtenář promine tento přečin proti veřejné mravnosti – jsme jen český webzin, který miluje videohry a vše s nimi spojené. Doufám, že vás hravá a odlehčená forma článku příliš nerozčílila – to bych si nikdy neodpustil.
  • mas krasny nick. zrejme jsi uz vyzraly dospelak jak se patri
  • jediny stupid jsi tu ty , chod si kukat svoje super zaujimave veci inde ked sa ti to tu nepaci.
    Asi si nemal v laske skolu a ucenie, alebo este stale nemas kedzze co si napisal vyzera na DECKO.
  • Nevim jestli je Crush The Castle lepší ale taky je mi z té popularizace Angry Birds špatně. reklamy jsou na netu, v telce, všude se o tom píše a přitom je to vykradený starý koncept. na mobilu mám AB ale vůbec mě to nebaví
  • je to naprosto stupidni, sry *7*
  • no a? vztahuje se to ke hrám a já tyto zajímavosti vítám
  • Black_Hand
    nejsou. ja to mam obecne. ale tady jsem dosadil. pokud tam neni treni vzduchu tak na hmotnosti nezalezi (nema vliv na zmenu hybnosti). na sile vystreleni nezalezi, ta je schovana v te vzdalenosti, vysce pocatku a konce, a case.

    tady to mas obecne (za "a" si dosad tihove zrychleni):
    arctan( ((a*(t^2) + vert_vzdalenost)/(2*t)) / (horiz_vzdalenost/t) )

    EDIT: koukam, ze jde jeste zkratit "t". sice se tam ztrati ta myslenka zlomku vertikalni rychlosti ku horizontalni, ale je to jeste kratsi. a dvojku jsem soupnul jeste do jmenovatele:
    arctan( (a*(t^2) + vert_vzdalenost) / (2*horiz_vzdalenost) )
  • games.cz nechce byt jako novinky.cz, ze ne? protoze tenhle "clanek" vas k nim dost priblizuje...
  • A máme brát v úvahu sílu k napnutí gumy?
  • No vaše vypočty jsou ale jen pro zadany čas. Je daleko vice možností. Na to ale nestačí vzorečky ze střední školy. Každopadně to nema s realitou nema až tak nic moc společného pokud neni zadana i hmotnost. Také zaleží na sile vystřelení.
  • Pošlu ti kalkulačku od větnamců, tam si ho vyndej *1*
  • shanim Athlon XP-M 2600+ ozvete se na stanley91@centrum.cz
  • Black_Hand
    no ja taky ne na jeden radek. ja jsem schoval tu rovnici a upravu ty rovnice :).
  • posila
    @Black_Hand: Ja jsem to pocital podobne jako ty (nicmene ne na jeden radek :)), ale ten Tomuv vypocet mi naprosto vyrazil dech.
    @Tom: dik
  • Black_Hand
    lenochu :). ja si to pekne zanalyzoval, pac jsem to zapomel od ty doby co jsem to posledne uzival :). jsem si to vsechno derivoval a integroval jsem. nastesti to je trivka :).
  • Hudba je čistá matematika a hudba jako taková patří k nejčistší a nejabstraktnější formě umění.
  • Dosaď do prvních dvou rovnic zde - http://cs.wikipedia.org/wiki/Vrh_%C5%A1ikm%C3%BD - hodnoty t=2.5 x=55 y=2 x0=0 y0=0. Z první rovnice dosaď v0 do druhý a je skoro hotovo *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit