Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lukass

    No to ste vsimli brzo,  vono treba Aiden z Watch Dogs ma stejnou animaci jako typek v AC  Unity a Syndicate. 

    Velbloud v Origins ma stejnou animaci jako kun,  a i kun v Odysey.  A tak muzu pokracovat,  z modelama,  postavama,  atd. 

    Recyklujicimu Ubisoftu to ale vzdycky staci na osmicku a nadseny recenze. 

    O to je to smutnejsi

    • Ok, takže pokud se "stane zázrak" a Ubisoft vydá naprosto skvělou hru, kterou budou lidi milovat, bude bez bugů, bude mít skvělý příběh a nebude to žádná ze zajetých sérií, ale naprostá novinka.......ale poběží na některém z "recyklovaných" enginů (počkat, dá se engine recyklovat, nebo se to tak normálně dělá, že se jeden používá nějakou dobu, než se přijde s novým?), tak protože tam budou stejné animace, které byly už v jiné hře, tak je to automaticky na dejme tomu 3/10? Ok.

  • A proto si zásadně nové hry už tak 2-3 roky nekupuji (teda až na jednu výjimku). Pěkně si počkám než to opatchují a vyladí. A většinou jí po té době koupíte i za polovinu původní částky. To je prostě win win situace.

  • Já budu mít u Valhally asi jednu značnou výhodu. Nikdy jsem nebyl fanboy AC série. Hrál jsem první díl, který byl z mého pohledu spíše technickým demem než hrou. Druhý díl (a pokračování s Eziem) byl naprosto nejlepší a hodně jsem si ho užil. Trojka mě úplně minula. Black flag jsem si opět užil a považuji ho za druhý nejlepší AC. Potom jsem hrál až Syndicate, protože Londýn v období průmyslové revoluce je mi poměrně sympatický. Poté jsem samozřejmě vyzkoušel Origins a hned po tom co jsem si vyzkoušel klouzání z pyramidy jsem s ním skončil. Prostě mě Egypt tolik nelákal, ale chtěl jsem vyzkoušet nový směr série. Odyssey mě taky nechalo úplně chladným. Teď je tu Valhalla, kterou bych taky vynechal, kdyby nebyla v tom zasazení v jakém je. Je to část historie, o které vím asi nejvíc. O severskou mytologii a tehdejší život seveřenů, potažmo vikingů, jsem se zajímal dávno před tím, než se stoho stal popkulturní hit. Takže Valhallu si určitě chci zahrát, už jenom kvůli kochačce :) díky tomu, že jsem tolik předchozích dílů nehrál, tak mě opakování assetů snad nebude tolik štvát, ale samozřejmě ty klasické Ubi nedodělky ve mě vzbuzují obavy. Jak píše Adam a jak je i v komentářich zmíněno - srovnání s RDR2 a jeho živoucím světem bude pro Valhallu kruté. Proto si počkám aspoň na nějakou akci a nedám jim za  to plnou palbu.

    • VereWolf271

      Hodní Vikingové pomáhají saxonskému lidu sesadit všemi nenáviděnýho zlého krále a pomáhají dosadit krále, který Saxonský lid miluje v Mercii. Hodní Vikingové pomáhají Saxonskému  králi zelenáči  z Východní Anglie dospět, aby byl schopen bránit svoji domovinu před zlími Vikingy, kteří jeho zemi bez odporu drancují, aby zdejší saxonský lid ve spolupráci s hodnými Vikingy byl schopný ty zlé Vikingy porazit A na konci Saxonského krále vyzve hlavní zlej Viking už bez armády na duel a saxonský král ho porazí, i když má jen minimální bojové zkušenosti. Vezme si Vikinskou princeznu a Saxoni a Vikingové žijí v harmonii.

      Takhle nějak vypadá dobývání a okupace a loutkový králové v podání Ubi. 

      • Tak za průběh dějin zrovna asi Ubi nemůže. :) 

        https://en.wikipedia.org/wiki/Burgred_of_Mercia

      • Ano, to je vlastně další věc co ve mě vyvolává obavy a nechci kvůli tomu platit plnou cenu.

    • LiarForHire1

      Tak snad tě to nebude jako fanouška doby štvát. Oni to nejsou moc historicky přesní vikingové. Spíš taková levičácky- pohádková verze.

  • dworkin

    Příliš zkomprimované audio je taky problém, který tu je už od Origins. Bohužel herní novináři zaspali a tentokrát už si Ubosoft s hráči vyloženě vytírá zadek.

    • Thanquol

      tak nemusíš to kupovat. zaměř svou poptávku jinam. demokracie je pro tebe asi zbytečná věc. 

      • dworkin

        Nepiš do diskusí ožralej.

  • TheGGG

    někdo může říct, že hry od ubisoftu jsou pořád stejné.... nesouhlasím... ony jsou čím dál horší a horší...

    • Realtoltek

      Jjj cim dal tim horsi a nudnejsi

  • Ten soubojovej systém je po odehrání Ghost of Tsushima takovej divnej...Svět už nebude takovej jakej byl.. :D 

  • Jarisko84

    Uplne suhlasim... ubi robi hry ako na pase bez emocii a bez detailov proste nie je cas piplat sa s tym... pamatam ked zacinal r6 sige tych glichov a bugov co tam bolo (kto si pamata opacne nohy :D) tak isto division atd... rockstar sa stym piplaju a vysledok je vidiet vysoke predaje aj daaavno po vydani ...

    Mna hned zarazili tie levitujuce zbrane a stity na chrbtoch... ked uz nie v hre tak aspon v animaciach to mohli spravit...

    • A nejhorší je pustit se do hrání Valhally při rozehraným RDR2. Ten svět je tak nějak podivně generickej a prázdnej (přestože je naopak přeplněnej tunou obsahu). Rockstar ten svět umí udělat mnohem uvěřitelnější a přirozenější. Ve Valhalle vidím stokrát stejnej klášter, stokrát stejnou vojenskou osadu...Do toho se postavy hýbou tak nějak "divně", plus tuna drobných detailů jako ten levitující štít a luk. Zvířata se chovaj nepřirozeně a jsou tam jen jako výplň( ne jak v RDR2, kde můžeš zpovzdálí pozorovat jak smečka vlků obklíčí medvěda, nebo jak vlk smutně vyje u mrtvýho "kámoše", nebo jak orel uloví králíka/hada, mezi sebou zápasící jeleny, psa kterej se běží z deště schovat pod střechu, kde se oklepe,...). RDR2 má taky skvělý nazvučení všeho možnýho, to jsem zjistil, že taky tý hře hodně přidává. 


      Neříkám, že je Valhalla špatná, baví mě a v příběhu se chci posouvat. Zasazení a kulisy jsou lákavý. Ale pořád je to spíše generickej svět s generickým obsahem. Já bych hře dal hodně slabých 7/10

      • Jarisko84

        Presne ako pises zvierata a vypln sveta tam je len koli tomu aby tam daco bolo... ale v rdr2 si ten svet zije sam o sebe nikto tam len tak tupo nestoji ci je to pes alebo daka postava v meste....ked pozorujes svet rdr2 tak sa nestacis cudovat co tam vsetko je a na akych detailoch si dali zalezat... ubi zvierata panakov zakladne atd.. rozlozi ich po svete bez rosmyslenia len aby to tam bolo a je vymysli omacku okolo toho...ldesto rockstar to stava vsetko tak aby to malo daky zmysel....

  • Jack1947

    Ještě že ne UNITY!

    Jinak Origins a Odyssey mělo legrační chyby kdy kůn se zasekl o něco, pak někde vyplul😛(celkově to ovládání koně je dost diskutabilní)

    ale jo no a o létajicích tancích v Armě jste slyšeli ?

  • Nejsmutnější je, že do Origins díky lineárnímu příběhu šlo daleko víc péče s animacema, než do dalších dvou dílů. Díky tomu že příběh v Origins neměl větvené dialogy tak nebylo potřeba jich tolik naanimovat, a tak je naanimovaná většina formou opravdu povedených cutscén. A Bayek dokonce gestikuluje a hýbe obličejem i při dialozích přímo během hraní, s random NPCčky. Origins je celkově stále asi nejvymazlenější díl z prequel trilogie. Odyssey byla naprosto tragická, většina cutscén jak kdyby vznikala za dob Oblivionu co se gestikulování týče, a Valhalla se to snaží částečně napravit, ale furt je ta počítačová umělost znát.

    Ubisofti by měli další díl AC odložit na nějakou dobu, udělat z něj další částečný restart a vymazlit ho podobně jako Origins. Ono to tak přirozeně fungovalo s předchozími díly. Většinou jste měli trilogii nebo antologii postavenou na stejném základě (AC II - Revelations, AC III - Rogue, AC Unity - Syndicate) a vždy pak byl nějaký restart.

    Upřímně, vůbec nemusím asijskou kulturu, né že by mi vadila, ale nemám k ní žádný vztah, je mi cizí, ale když lidi chtějí pořádnou ženskou hrdinku a nějakej ten návrat ke kořenům, tak by mohli šáhnout na sólovku Shao Jun, čistě na Next Gen by to mohla být Game of the Year záležitost, kdyby udělali příběh lineárnější jako v případě Origins. Dejte několik dní ACčku voraz, ať se lidem žije do paměti Valhalla jako skvělé vyvrcholení momentální trilogie a pak udeřte prostě novým zrestartovaným a svěžím dílem, na kterém ty roky práce budou znát.

  • Kosac

    To nejde číst.. .zííív.. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit