Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Súhlasim s tebou.

    Ja som sa osobne tesil na trailer. A ked som ho videl tak som nic necitil. Doba onicom, Skoro prve svetová cize Vam to ani nesedí atmosfericky na drsne časy....Hudba onicom, hlavny hrdina to akoze kto? - nagelovany cowboy. Zlocinci he? - nejaky strach z nich nič. A hlavne ten dabing bezduchy bez emocii. A do toho taky mix smiesnej grafiky (ohen a vystrely) ale sem tam aj dobrej (tvar halvneho hrdinu ale to sa dalo cakat).
    Mi to pripada ako nedorobena hra. A pritom cakam ze to daju na PC a tesil sa od čias ked som videl RDR1 co bolo na Konzoly IBA!

    Uvidime ked hra vyjde. Mozno sa mýlim a prekpvapi ze to bude Pecka 101%. No zatial umna nechapem no je to Bieda. Tiez sa obavam sucheho pribehu. A som rad ze niekto podotkol aspon to ze Trailer na prču a nie len hltat hype.
  • ucho
    tohle nezbrzdily ani tak konzole, jako prostě vývoj HW a jeho použitelnosti na hry.
    v tý době, o který mluvíš, šlo 3D nahoru od nuly. a ten vývoj tam byl poměrně markantní.
    v posledních letech jsme se ale dostali do fáze, kdy ty změny nejsou tak viditelné. jasně, v grafice se dělají stále pokroky, přidávají se různé efekty, hrátky se stíny a podobně. výkon to umí sežrat solidní a stále zde jsou rezervy, ale rozdíl na tu vizuální část už není tak markantní. proto si konzole můžou dovolit několikaletý životní cyklus a ty hry vypadají v pohodě. jasně, tu a tam se musí omezit nějaký detail, osekat nějaký ten stín, ale vizuální stránka je prostě ok.
    a druhá stránka věci. vývoj graficky hezkých her má rovněž svá omezení. vytvořit kvalitní modely, to je tuna práce, to samé level design. a proto se dělají ústupky i zde, protože vývoj musí být zároveň efektivní. prakticky nikdo si nemůže utopit několik milónů dolarů na mnohaletý vývoj. dělat hru v dnešní době 5 let je už extrém a drahý špás. a ani to není záruka vypiplaného klenotu. takže to, co konzole nabízejí, je pro vývoj tak nějak ideální.

    takže ne, i když se to může na první pohled zdál, konzole není taková brzda. tam je spíš jiný důsledek a to vývoj primárně na konzole. kvůli ulehčení práce tím pak většinou trpí PC verze, kde může dojít k downgradu, protože se hra optimalizuje na konzole a je jednodušší vzít tuhle verzi než řešit víc verzí.
  • A zase klasika PC vs konzole *1*
    hele za mě PC (mam ho proste radsi) mam PS4 a treba ted GoW nebo loni Horizon jse si maximalne uzil a uzivam (tesim se na Detroit jak malej)

    ale jako PCckar jsem za konzole docela vdecnej... nevim jak vy ostatní tady, ale ja si pamatuju obdobi, okolo roku 2000 kdy jste si poridili compa za nehorazny prachy a za pul roku byl prakticky nepouzitelnej a tahle situace trvala pomerne dlouho urcite az do roku 2005/6. konzole tohle nastesti trosku zbrzdily a my Pcckari nemusime kupovat kazdyho pul roku novou grafiku nebo neco *7* *4*
  • ucho
    jednak Rockstar ještě nikdy nezklamal a druhak v tomto vlákně neřeším kvalitu, ale to, jak se hra bude prodávat. a podle zájmu o trailer lze předpokládat i velká prodejní čísla, protože ta čísla jsou na sobě světe div se závislá. teď už ten trailer vidělo 23 miliónů lidí. za pět dnů krásné číslo. na to, že se ta hra bude dobře prodávat, nepotřebuji věšteckou kouli, na to stačí průměrná inteligence ;)
    zařadí se ta hra mezi top 10 nejprodávanějších her na světě? kdo ví, možná ano. mezi nejprodávanější hru letoška? řekl bych že určitě.
    a pojďme ještě použít trochu té logiky. když má nějaká hra obrovské prodeje, je nekvalitní? asi moc ne, že? to by byli lidé trochu hloupí, kdyby to kupovali. budou ve hře nějaké bugy? možná. nic, co by rychle neopravili patchem. ty produkční hodnoty ve hře budou a ty peníze, co do toho vrazili, na té hře vidět jsou. tohle je prostě tutovka. a k tomu gameplayi, co jsem neviděl. u Rockstaru mi stačí ty cutscény, už to prozrazuje dost. a pak je tu pár lidí, kteří skutečný gameplay viděli a podělili se o tu zkušenost ;)
  • závidím tvůj věštecký optimismus při odhadu kvality hry, která ještě nevyšla a viděl jsi 0% z gameplay *5*
  • to není osekakym enginem ale zato mužou konzole chápeš že konzole mají slabej hardware ? máš se co učit od pcčkařů
  • na PC se nic sekat nebude ty kyďaku RDR2 vyjde časem i na PC to pojede krásně na i5 8400
  • "je vcelku jisté, že se hra bude prodávat dobře a že si ji spousta lidí královsky užije"

    Lol. Což je naprosto irelevantní pro to, o čem sem se tu bavil a to bylo posouvání technologie, jako reakce na tvoje "už se to nemá kam posouvat", což je samozřejmě blábol, protože SC je důkaz, že se to má kam posouvat, tzn. meleš nemysly. Jednoduché jak facka, ale ty to očividně nedáváš, protože tohle, co si tu vyplodil je argumentační klam "posouvání branky", když nemáš jak reagovat, tak meleš o něčem jiném o nějakých prodejích atd. Typický faul diskuzních trolíků... ztráta času diskutovat s takovým jelitem...
  • "s CryEnginem to má společné stále dost a vždy mít bude. oni si nenapsali nic vlastního, oni vzali určitou verzi CryEnginu a na té staví dál. takže i kdyby tam měli habakuk modifikací a vylepšení, ten základ je stále CryEngine a řadu jeho neduhů (i výhod) si nesou s sebou a prakticky není možné se jich zbavit."

    LOL, diskuzní Švejk na engine promluvil. Samozřejmě naprostý blábol. Jak sem řekl, meleš naprosto z cesty. Jedou na enginu, který je překopaný a neduhy CryEnginu jsou odstraněný. To byla asi pointa těch úprav, předělat vše tak, aby to sedělo nový hře. Jsi typický příklad trola, co o tom ví kulové.

    "oni si nenapsali nic vlastního"

    Nádhernej důkaz, jak meleš nesmysly. Samozřejmě napsali nový věci, protože tam dělaj lidi z Cryteku. Kašpárku... dovzdělej se a nevař z vody pseudoargumenty. Prostě ti to trhá žíly ta tohle je důkaz, to, že tady trousíš naprostý výmysly nesouvisející s realitou. Fakt smutný případ.
  • Kde jsou vlastne vsichni ti chytraci, co se tu roky hadali o tom, ze dalsi dil se nemuze jmenovat rdr2 protoze by to nedavalo smysl? :-) Zajima me jejich nazor :-)
  • Jacku j si to možná ty? Nebo asi jen anonymní troll bez registrace a obrázku? Asi, možná.. teda nevím! *13*
  • ne.. je to rockstar ždímačka.. playanywhere jsou spíš jen MS věci.. BOHUŽEL..
  • ono se to od roku 1991 dost změnilo i na pc no ;)
  • já ji vlastnim, ale je to jen dobře vybroušený kříšťál, co ti toho o RDR2 moc neřekne, pokud do toho nečumíš na LSD, to ti pak řekne ledacos, asi, teda nevim, možná...
  • ucho
    vojenský industriální komplex:
    však si ho klipni a připomínej, pochybuju ale, že budeš mít odvahu se tady ukázat, až ta hra opravdu vyjde ;)

    "kdy přidávaj nový obsah a vylepšujou technologie v enginu (což se pravidelně děje), kterému ani PS5 nebude konkurovat"
    PS5 je(bude) konzole. ta hrám opravdu v ničem nekonkuruje. na konzolích se hry hrají ;)

    "že SC neběží na CryEngine"
    s CryEnginem to má společné stále dost a vždy mít bude. oni si nenapsali nic vlastního, oni vzali určitou verzi CryEnginu a na té staví dál. takže i kdyby tam měli habakuk modifikací a vylepšení, ten základ je stále CryEngine a řadu jeho neduhů (i výhod) si nesou s sebou a prakticky není možné se jich zbavit.

    nevím, kde jsi přišel na nějaké trhání žil. ať je SC napřed třeba o 10 generací. je zde i možnost, že se pletu. můj názor je však aktuálně takový, jaký je, a tím, že mě označuješ za trolíka a snažíš se mě urážet, jen dokazuješ, že to ty žíly trhá tobě. nedivil bych se, že se takto chováš z části i proto, ž ese bojíš, že mám pravdu. jestli mám pravdu, se ukáže až časem. aktuálně mi to přijde irelevantní. stejně jako mi přijde irelevantní, že se snažíš RDR2 shazovat. je vcelku jisté, že se hra bude prodávat dobře a že si ji spousta lidí královsky užije. včetně mě. že ty si ji užít nechceš a že tobě se nelíbí? na to máš samozřejmě právo. já každopádně nejsem ten, kdo do diskuze o RDR2 tahá nějakou jinou hru ;)
  • "njn, Star Citizenu zlomi vaz CryEngine. a nesmyslne zdimani penez z lidi. ta hra se kazdopadne zapise do herni historie. jen se obavam, ze ne tak, jak si predstavujes. "

    Tenhle koment si klipnu a připomentu ti ho při každém novém updatu, kdy přidávaj nový obsah a vylepšujou technologie v enginu (což se pravidelně děje), kterému ani PS5 nebude konkurovat. Jen abych ti ukázal, jaký si pacient, co považuje svojí imaginární skleněnou kouli (kecy typu budeš zklamán, já diskuzní Švejk už vím, jak to dopadne atd. hehe) za fakta. Nemluvím o faktu, že SC neběží na CryEngine, ale Star Engine / Lumberyard... se starým CE už to nemá moc společné, je to engine nový generace... tzn. si naprosto mimo, jako většina trolíků, co o té hře ví kulové.

    Mimochodem, pointa stále trvá. Ta hra je UŽ TEĎ technicky o 2 generace napřed, než nějakej RDR a líbí se mi, jak ti to trhá žíly...
  • ucho
    tvá teorie by platila, kdyby šlo o všední levný produkt. RDR2 ale není všední a nebude ani levný ;) proto to tvoje "a proto" padá na hubu ;)
  • "argumentovat hrou která nikdy nevyjde"

    To je jen tvůj názor ze skleněný koule, kterej nikoho samozřejmě nezajímá a není podstaný pro pointu debaty. Ta hra je hratelná a technicky funguje, takže je jedno, jestli vyjde za rok nebo za 5 let, protože jako důkaz toho, kam se hra a vizuál dá posouvat, to stačí. Tvoje reakce je tudíž naprosto mimo a jako troll si selhal...
  • Ano. Rohlík je všední levný produkt a proto prodeje nerovná se kvalita...
  • Taky mi přišlo. Takovej mišmaš všehomožných klišé, myslím že příběh to nebude mít nic moc.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit