Přejít na výpis diskuzí
Sledujte šestý díl herního pořadu Re-Play
19.3.2011 | Redakce Games.cz
73 příspěvků
-
Viktor se tvari a hodnoti jako hardcore RPG hrac, ale pritom to hraje na Xboxu. /facepalm
-
-
Tak ho hodíme do vltavy. A nabo ne X box je supr PC ja na ho......
-
A proc by jako hardcore hrac nemohl hru recenzovat na Xboxu?! Ma uz neco odehraneho, TO z nej dela hrace, ne to na cem hraje! kdyz jsi recenzent a dostanes DA2 na xbox, tak ho proste zrenzujes, nikdo se te nepta, jestli to mas radsi na pc
-
na najnizsej urovni :DDDD
-
Vtipná poznámka, ovšem jakou hru jsme dostali, takovou recenzujeme - měli jsme to v předstihu a jiná review verze k dispozici v tu dobu nebyla.
Na druhou stranu, co je na tom špatného? Ta hra je úplně stejná a stejné jsou i nedostatky - sice jsem to do detailu neověřoval, ale nemyslím, že je na PC jiný příběh a jiné (nerepetitivní) questy. :) Skoro bych řekl naopak - ta hra je na konzoli málem lepší, protože tam méně vadí, že je to vlastně mlátička s RPG prvky a nějakými těmi rozhovory a ne důstojné pokračovaní parádního DA:O... A mimochodem, na konzolích jsou hodně hard-core RPG, zkuste si třeba poslední Dragon Quest na NDS - přeji hodně zábavy a za půl roku na shledanou :) -
však ! recenze DA2 je mizerná....
-
-
henta sexica ma asi nikdy neomrzi, aj keby bola ticho celu relaciu *1*
-
ona je fakt pěkná!!
-
-
No ty voe, nemám slov! *12*
-
Má supí nos, takoví lidé jdou po egu a penězích. *6*
-
-
asi jako nojby.bloger.cz :D
-
-
A ke všemu konzolistka, ideální exemplář :D
-
-
Dnešní díl byl dobrý, ale jak tak moderátorka říkala o Zaklínači 2, že je dělaný na konzole...>.< to bych po ní hodil ovladač *12*
-
-
ja myslel zes semeno po ni hodil
-
myslím dnešní díl v TV *5*
-
-
však zaklínač 2 nebude na konzole ne?
-
-
myslím, že první vyjde na PC a až potom podle prodejů se vydá popřípadě konzolová verze. Což mi nepřijde jako nejlepší tah, měli to udělat obráceně, na konzole se toho prodá pravděpodobně víc...
-
-
dufam ze na konzole nikdy nebude
-
-
Na PC to máš potvrzený, tak nechápu, co tě vede k té zášti a nepřejícnosti. To ti jde o povrchní důvod, aby jsi se někomu mohl vysmívat, nebo co?
Já sám bych si to rád zahrál na svým xboxu, ale nikdy nebudu takovej sobec, abych to potřeboval nutně JEN na xbox, aby měli ostatní smůli.
-
-
Souhlas :)
-
-
-
-
-
Dragon Age 2 - 7/10 - Zklamání... :-)
-
Recenze na DA:
1)Autor kritizuje intimní pojetí příběhu jako mínus? To je snad jedno jestli je příběh o záchraně světa, nebo o záchraně vlastní kůže; záleží na jeho kvalitách - obsahu a formě. Autoři kritizovali jeho "nezajímavost". To jakože se tam nezachraňuje svět? Tak to se pořád motáme v kruhu, že ano...
2)Kritika "zjedonušených rpg prvků" a následný odkaz na Zaklínače jakožto to pravé rpg? Zaklínač je super hra, ale zároveň je to jednoduchá akční rubačka s několika skilly a stejnou nemožností vybrat si hrdinu. Takže recenze kritizuje hru v určitých aspektech, odkáže hráče na jinou hru, která je však ve zmíněncýh apsektech možná ještě přímočařejší. Hloupý protimluv a důkaz, že síla těchto dvou her bude ležet někde jinde...
3)Nemožnost měnit společníkům brnění prezentováno opět jako mínus. Opět jde o subjektivní záležitost. Navíc je docela logické a přispívá to k uvěřitelnosti postav. Tohle by přesně recenze kritizovat neměla, měla by zůstat objektivní - o změně informovat a říct, v čem jsou plusy a v čem mínusy.
4)Kritika obtížnosti bojů na obtížnost normal. No comment *7*
Podle mě byla tahle recenze silně zprasená... -
-
"Intimní pojetí příběhu" je autorská výmluva, že se jim to zkrátka nepovedlo. Už jsem to dohrál a vcelku mě to bavilo, ale zklamanej jsem extrémně, čekal jsem pokračování jedničky. Odkaz na Zaklínače jsem pochopil (alespoň já) tak, že prostě jsou teď dvě nejočekávanější RPG, jedno je DA, druhé Zaklínač, no a to první nevyšlo, tak snad vyjde to druhé.
Celkově s recenzí naprosto souhlasím, ta hra je dobrá, ale měla být mnohem lepší. Ještě tam měli zmínit, jak se opakují pořád dokola ty samé lokace a jak nepřátelé skákají z hradeb a spawnují se za zády. Ostatně podívej se na videorecenzi tady na Tiscali, říká v podstatě to samé. -
-
Intimní pojetí příběhu není autorská výmluva. Z fleku ti vymyslím zápletku, v níž povstane prastaré zlo, které ohrožuje celý svět a jedině vyvolený hrdina ji může zastavit bla bla. Takových příběhů je plná braková fantasy literatura. Stejně tak dokážu vymyslet příběh o týpkovi, co se protlouká životem a vydělává si na živobytí jako žoldák.... Až potud nemá nikdy právo hodnotit tyto aspekty jako klad, nebo zápor. Může tak maximálně říct, že má radši LOTR style, či naopak Zaklínač style (teď myslím knihy), ale strhávat body v této fázi je holý nesmysl. To, co určuje kvalitu v rpg hře je uvěřitelnost charakterů a jejich motivací, uvěřitelnost světa - tedy nečernobílost, propracované frakce, propracované a svět dokreslující vedlejší úkoly a samozřejmě možnost zasahovat do událostí okolí a takříkajíc si "žít svůj příběh".
Každej to s tím Zaklínačem pochopil ty mudrlante *3* . Vtip je v tom, že v těch oblastech, za které DA2 kritizují, nebyl nikdy silný ani Zaklínač, a proto je odkazování na něj holý nesmysl; Zaklínač bude určitě skvělá hra, ale do "oldschoolové" RPG má ještě dál než DA -
-
Ale o tomhle přece nikdo nemluvil, dobrý příběh neznamená, že máš spasit svět, pak si dát oběd, a pak ho spasit ještě jednou. Dobrý příběh znamená, že se něco děje a nějaké postavy to něco nějak odehrávají. V DA2 se neděje NIC. Takhle intimní příběh ti vymyslím z fleku taky: jdu domů, sednu si na kanape a koukám se na televizi (třeba na Replay), říkám si, to je dneska den, cítím v kostech, že se něco stane. Ale ono nestalo, tak jdu spát.
Zhruba takový pocit mám z příběhu v Dragon Age 2. Hrdina zdrhá před Blightem, pak plní questy pro Frantu, pak pro Martu, pak pro oba, a pak je šampión. WTF? Hrál jsi někdy třeba Baldur's Gate? -
-
Víš, jak bych ti mohl odpovědět? Vzal bych svůj předchozí příspěvek, zmačkl control +c, a pak control + v a odeslal to jako reakci na tebe. Nic z toho, o čem píšu v předchozím příspevku jsi nepochopil. Není to ani tak samotný příběh (intimní, heroický), nýbrž jeho pojetí, co dělá rpg hru dobrou.
Ano hrál. Hrál jsem snad všechno od Bioware a nebožtíka Black Isle, orientuji se jen na rpgéčka. BG je právě příklad heroického rpg. Ovšem síla jeho příběhu není v tom, že jsi vyvolený Bhaalův potomek, co jde nakopat prdel zloduchům a u toho prochází spoustou lokací, že ano... -
-
Ano, už toho necháme. Máš pravdu, vkládám ti do úst něco, co jsi neřekl, znamená to prostě, že ty sis užíval ten příběh, co tam je. Ok, to je samozřejmě tvoje věc.
Mně prostě celou dobu přišlo, že tohle má být hrdinský příběh o šampiónovi z Kirkwallu (viz ona občasná retrospektiva, kde se o něm tak mluví) a hrozně mi vadilo, že to v téhle hře prostě nevyšlo a naprosto to nefunguje, což se mi u Biowaru stalo poprvý. Plus podle mne nefungovalo ani to, co říkáš ty, přišel jsem si tam jako nikdo a jako nikdo jsem i skončil, jenom bohatý. Dialogy docela dobré, některé zlomy nebo rozhodnutí taky, ale celkově prostě tak nějak o ničem. A o nikom. -
Já mluvím mongolsky? Irwine, ty mě pořád nechápeš a já už bych to asi radši nechal být...Naposled: DA2 právě není variací na heroický příběh, z toho plyne, že "hrdina" (v tomto významu postava), není hrdina zachraňující svět (v tomto smyslu HRDINA, který je vyvolený k porážce velkého zla). A to je právě to, co se mi na DA2 líbí. Ta komornost nebo-li intimnost, chápeš?? Co se týče hráče a postavy; v dobrém rpg není primární mít pocit, že jsi hrdina, ale že se dokážeš dobře vžít do své postavy a že máš možnost si ji přizpůsobit, jak chceš. Důležitá je kvalita úkolů, propracovanost postav, možnost rozhodování apod., nikoliv to, zda jde o variaci na městského žoldáka nebo vyvoleného zachránce lidstva. Uzavřel bych to tím, že mě se spíš jedná o obsah, tobě evidentně o formu.
-
Ale proboha, co je na DA2 heroického?? Intimní to je, to určitě, chvílema velmi :)
Ty nejsi HRDINA v tom příběhu proto, že ti říkají "Šampióne", ty musíš mít takový pocit jako hráč. A toho nedosáhneš jenom tím, že vymlátíš levou rukou jednu armádu a pravou druhou, toho můžeš dosáhnout miliónem způsobů, toho můžeš dosáhnout ideálně tak, že toho hráče necháš fakt něco vykonat a ne že necháš trpaslíka v temné místnosti říct: "A pak se Hawke stal šampiónem Kirkwallu". PROČ jsem šampión? Protože jsem schrastil padesát zlaťáků, zalezl do díry v zemi, tam obešel zabouchnuté dveře a zabil dva Revenanty, co tam stáli? He?? Protože s prominutím jako prostitutka běhám po městě ve stylu "Ahoj Hawku, ztratil se mi syn" "Jasně, už běžím, bude v jeskyni" "Čau, hledám svoje zboží" "Donesu, bude v jeskyni" "Jé, Hawku, nevíš, kam se poděli naši mágové?" "Kouknu se ... Fíha, já jsem šampión!"
Naprosto nechápu, jak můžeš mít dohrané / oblíbené všechny hry od Bioware a příběh DA2 se ti líbit. Buď jsem tam něco OPRAVDU zásadního minul (a neříkám, že konec není pompézní, ale proboha, to je půlhodina a ještě tak nějak zničeho nic a jak rychle to začne, tak rychle to skončí), nebo se ti to líbí prostě proto, že je to od Bioware. Jakákoli vedlejší linie z BG1 nebo BG2 strčí do kapsy celého Hawka i s jeho bandou a nic na tom nezmění, že je fajn namluvenej a animovaný scénky jsou opravdu dobře nasnímaný.
-
-
-
-
-
no v necem by se s tebou dalo souhlasit... nejsem daII hater, to v zadnem pripade, ale rozhodne nemoznost menit spolecnikum zbroje vidim jako velke minus... u mass effectu sem to chapal, tady mi to nejak hlava nebere, kor potom, co daII hraju hned po dohrani da:o, da:awakening a dlcek...
-
-
little spoiler alert! - alespoň že po romanci s Merrill se jí dá jiná zbroj :) :D Ale jinak mě to taky trochu mrzelo, ale zase jsem se nemusel tolik trápit do čeho je navléct, jinak o oblečení jsou zajímavé rozhovory mezi Varricem a Isabelou, o jeho chloupkách na hrudi :D
-
-
-
Nebudu hodnotit obsah clanku apod, to uz udelali jini.
Nicmene 2 zbytecnosti ->
1. mini novinky: vazne netusim, proc jedou celou dobu. Ok, je to zajimavy, prectu si to, fajn, ale tak sakra muzou jet treba jenom pri pohledu do studia nebo nejakejch reportazich, ale proc jedou i pri recenzich apod? nechapu, zbytecne zabira misto.
2. jak dlouho jeste? status bar: proc tam sakra je? abychom vedeli, kdyz uz to konecne skonci? Proboha, vzdyt ja se na ten porad koukam, protoze me bavi, ne, abych sledoval, kdyz uz bude na COOL neco jinyho -.- .. totalne k nicemu status bar. -
-
tak ten status bar třeba mně přijde vážně dobrej. Krom toho, že to působí tak "počítačově" tak ještě vidím, za jak dlouho skončí recenze třeba sportovních her, nebo jiných věcí, co mě nezajímají.
Ale ty mininovinky by se mohly omezit. -
-
To při dýlce a zhuštění informací v programu asi nebude takovej problém. Než člověk vypozoruje, kolik času má do další recenze, tak dostane číslo kolem jedný až dvou minut. To se nevyplatí přepínat :) Za mě HUD pryč, vadí ve výhledu.
-
-
-
Pracujou na sobě, je to vidět a pořad se mi líbí. Jen už jsem přišel na to, co mě podvědomě tak štve. Jak ve studiu pořád hejbou kamerou. Jako, recept je to fajn, slovo dynamický je taky in, ale přidejte k tomu Tukanovu vzletnou gestikulaci a padáme volným pádem *1* Statická by byla lepší, nebo ho aspoň přivažte k židli *4*
-
-
Já hlasuju pro přivázání Tukana k židli *1*
-
-
Nemit ruce, tak nic nereknou. Jak Tucek, tak Trojanova. Furt mavaji, sermuji a nekam ukazujou.
Kupodivu ta dnesni delsi pasaz ze studia (Top 5 budoucich her, nebo jak to bylo) docela usla. Bohuzel Betka se totalne odkopala, ze se jako konzolistka tesi na konzoloveho Zaklinace. ;) -
-
copak si dokážeš představit tu krásnou holku skrčenou na židli u počítače, já ji vidím pěkně vyvalenou na gauči, jak si užívá zábavu :)
-
-
Před počítačem se krčí leda tak drž-grešle, nebo člověk trpící skoliózou zad. Sedím si tu na pěkným ergonomickým křesílku s opěrkou pro hlavu a ruce a nic mi nechybí. I ten gamepad si klidně připojím, když chci. A nevyhodil jsem majland, ve slevě se dají sehnat pohodlný kousky i za cenu něco málo přes tisíc plus dobírka :) Slečna rozpláclá na gauči, fajn, ale jděte s tím krčením před monitorem konečně už někam *2*
-
-
nj, ale to v podstatě maže rozdíly mezi konzolí a počítačem. Když teda nepočítáš grafiku, která ale hratelnost neovlivní nijak a i na konzolích je hezká. Tak proč by si slečna nemohla přát konzolovou verzi Zaklínače :)
A cenově jsou na tom ty hry taky stejně, když člověk umí hledat. -
Nj, to uz je takovy folklor. Pisickar hrbici se na nepohodlne zidli a mzourajici na maly monitor. Jakoby snad k PC nesla pripojit ta sama TV a ten samy X360/PS3 pad, jako ke konzoli a klidne se i vyvalit na ten gauc v obyvaku.
-
-
-
-
-
-
Konečně někdo, kdo má zvučný hlas, nezní jako náctiletý zombík na recitačním festivalu Kolovrátek a snaží se svůj projev ozvláštnit nějakými emocemi! Doufám, že tento pán bude dělat recenze i nadále.
-
-
Mě připadne, že ten nový speaker trošičku šišlá, v telce je to ještě výraznější, ale určitě je to změna k lepšímu. Jen nevím kde slyšíš ty emoce, mně naopak vyhovuje že zní klidně a nedělá z toho operu.
-
-
Příliš klidný projev sklouzne do monotónnosti, což je právě to, čemu se tenhle pán vyhejbá, a za co mu aplauduju. Jinak těžko ti budu psát, na které minutě a vteřině vložil do hlasu nějaké zaujetí, aby svůj projev ozvláštnil, to si poslechni sám. *4*
-
-
-
Líbí se mi docela re-play, ale recenze na DA je hodně špatná :( Působí to tak, že bych si DA2 nikdy nekoupil, ale já ji koupil a hrozně mě bavila, navíc ta recenze obsahuje vážně nesmyslné kritizování, např. to, že abych si užil taktizování, musím hrát na jednu z nejtěžších obtížností, ale vždyť stejně to bylo i v DA:O a navíc je to logické..v DA:O jsem stejně jako v II pauzoval na normal jen tehdy, když jsem musel rozdat potiony *7* Kritiku příběhu taky moc nechápu, ale to bude subjektivní, příběh i role hrdiny tam se mi zdála naopak lepčí než v O, ačkoliv už jste tam nebyl předem určený hrdina - Grey warden, ale spíš zezačátku takový nikdo kdo se snaží přežít a až potom se to vyvrbí při jedné události, nechci spoilerovat, potom jste šampion Kirkwalu, hra vám neříká, že jste šampion i předtím. A dát tam jako konkurenci k DA II Zaklínače to už je uplně někde jinde...DA i Zaklínač jsou sice RPG, ale obě uplně jiné, Zaklínač je mnohem více akčnější, což zase vyčítají DA..ostuda :( Kde je objektivita
-
-
Libi se mi , kdyz je nekdo uplne tupej, a jeste kritizuje :D :D :D Jdi hrat uzasne DA2 a nemel prosim Te... Internet je uz tak plnej nesmyslu, proc pridavat jeste dalsi?! .) Kdyz chces objektivitu, zacni u sebe a priznej, ze neco na DA2 smrdi :) Zatim to tu jen vsude kde se da hajis... Coz dobra hra nepotrebuje... Bud jsi zaplacenej od Biowaru... nebo jsi toho koupil nakladak a ted to nikdo nekupuje :D Pak je tu jeste jedna moznost .. Jsi jen vul a nevis nic o hrach *11* Ale to bych si nedovolil tvrdit :D Hezkej den *5*
-
-
Klídek kámo, klídek, nebuď hned tak naježený, bohužel mě nikdo neplatí, ale nezlobil bych se, hra mě bavila, tak si za ni stojím :) Na DA2 mně vadí např. opakující se interiéry, trochu mi vadí nemožnost změny zbroje u spolubojovníků, vyskakování nepřátel mi tolik nevadí, alespoň tomu musím při boji přizpůsobovat taktiku, ale zase je divný, že skáčou odnikud, nechci se s tebou dohadovat ni hádat, tak se nečerti hnedka :) DA2 je dobrá hra a bavila mě, to znamená, že nevím nic o hrách? Hmpf *7* Střevo :) Jinak přeji tak příjemný zbytek dne ;)
-
Jerry hru hrál, bavila ho a napsal svůj názor. Slušným a normálním komentem. Pořád lepší, než komenty od haterů (to myslím všeobecně, ne na tebe), kteří hru ani nehráli a píšou jaká to je s*ačka apod. Nevím proč by měl bejt placenej od BioWare atd. Hra ho prostě baví. Mě taky DA2 baví. A pauzuju i na normal, protože mě to baví si pauznout, rozdat rozkazy a snažit se bojem projít co nejelegantněji.
-
-
Logické? Nedohrál jsem to, jsem na konci druhého aktu a dál to hrát asi nebudu, ale nejenom že jsem celý první akt (než jsem přepnul obtížnost) nepauzoval, já jsem ani nedělal nic jinýho než že jsem mlátil warriorem nepřátele a za mnou nějaké další stádo je dorazilo. Na co tam mám družinu a vybírám jí skilly, když pak stačí všechno mlátit jako v mlátičce a ti ostatní to pozabíjejí? To se mi v jedničce rozhodně nestalo.
-