Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Söderlund o Frostbite engine, SW: Battlefront a Mirror's Edge
						
							24.6.2013 | Aleš Smutný
						
					
					
						 8 příspěvků
					
				- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	Nepochopil som to ? "My chceme dělat na ..." alebo inak : nemáme v ruke nič, ale ideme do toho. To nie je len problém hier, ale aj filmu a pod. Preto sú prvotiny najlepšie, rýchle naväzujúce pokračovania to už len silia.
A ak si myslíš, že ľudia z tejto brandže robia svoju prácu z čistého humanizmu, že chrlia na trh hry len pre naplnenie svôjho ega, nebudem Ti to brať. Ale hru na dobrých vývojárov a zlého vydavateľa život ešte nenapísal. - 
            
                	
	
	třeba Miloš *1*
 - 
            
                	
	
	No ja neviem, ale podla mna si to vobec nepochopil. Z tej vety vyplyva presny opak. Ocividne su ti ludia fanusikovia SW (kto nie je) a radi by vytvorili hru (navyse FPS, co je nepochybne domenou DICE) z univerza SW. Kde tam vidis prachy? Na prachy mysli EA, podla mna to je jedna z tych najlepsich moznosti, ze vyvoj pripadne DICE. Pri nich je riziko sku****ia znacky male, dovolim si tvrdit.
 - 
            
                	
	To radši vůbec neříkej nahlas, je to jak vábnička na trolly...
 - 
            
                	
	kdo by nechtel delat na star wars?kdo by nemel rad star wars?nikoho takovyho neznam :-)
 - 
            
                	
	
	„Proč jste to neřešili s námi? Co to děláte? My chceme dělat Battlefront!“
Táto veta dostatočne vystihuje tragédiu herného priemyslu - vznik hier bez vnútorného popudu, výlučne pre prachy. - 
            
                	
	
	Až se naučí dělat hry, tak teprve potom mohou začít dělat rozhovory. To je pak stejné, jako když polský výrobce náhražky čokolády tvrdí, že jejich čokoláda má nejlepší recepturu. *5* *5* *5*
 - 
            
                	
	
	tak ta cast o Mirror's Edge se mi velmi libi. akorat doufam, ze to nevidi s tou "obtiznost" tak horce jako gibeau. aspon, kdyby max obtiznost zustala na stejny urovni.
EDIT: precetl jsem si original, a nakonec zas tolik nelibi :\.
EDIT2: na druhou stranu, uzavrene areny na souboje by se mohly brat jako oldschool. tzn. pokud toto odstrani z mirror's edge tak by to mozna stalo za to :).