Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • I kdyby do PS4 daly železo dnešních PC tak za dva roky to budou ždímat. Konzole brzdí vývoj to je prostě fakt.
  • eeeee
    To je naprosto spatne. Multiplatformni vyvoj je naopak nasledek toho, ze vyvoj her je tak nakladny, ze uz to jedna platformá stezi utahne. Nebyt multiplatforem, tak by toho na pc nebylo moc co hrat. Naklady na vyvoj her rostou s technologickou narocnosti. Udelat nepratele do dooma jako sprajty je jednodussi a proto i levnejsi nez dnesni perfektne vymodelovane a rozanimovane 3D objekty. Naklady na vyvoj her rostou vsude, i na pc. A programovat na pc neni nic jednoducheho vzhledem k jejich hardwarove roztristenosti - jak kvuli testovani, tak kvuli optimalizaci. Jednotny hardware konzoli je v tomto velka vyhoda.
  • eeeee
    Na druhou stranu to zdrazi vyvoj, takze bude snaha hru zpristupnit jeste vice hracum a to hratelnosti uskodi - z pohledu (hard)core hracu.
  • Jelikož plánují použít procesor blíže klasickému IBM-PC, tak silně pochybuji. Leda by do PS4 dali navíc Cell z PS3 (podobně jako EE a RSX z PS2 v první verzi PS3), což by ale zvedlo cenu konzole o cca 100 USD...

    Můžeme jen doufat, že se pokusí zprovoznit co nejvíce PS3 her na PS4 poskytovaných skrz PSN.
  • eeeee
    Kazdy ma neco. Ja jsem na PC mel vzdycky intel, ale chapu, ze i amd ma nejake vyhody. Intel napr. nezvladl integraci cpu s vykonym gpu (projekt larabee se to jmenovalo?) a tohle amd umi lepe a zrejme proto ho sony i microsoft preferuji.
  • eeeee
    AMD nikam nic nenarve, vyber procesu provede sony a microsoft, amd jim doda co budou chtit.
  • eeeee
    Panove, jako clovek ktery umi programovat vicevlaknove aplikace v jazyce C, si velmi dobre uvedomuji co to obnasi. Vypocet nejake ulohy je dan algoritmem, nektere ulohy jde paralelizovat jde dobre, u nekterych je to obtiznejsi a u nekterych to nejde vubec. Nevim jak se dnes resi algoritmicky ai ve hrach, s tim jsem nemel nikdy nic spolecneho a rad si to od vas ne ham vysvetlit. Ale ciste obecne, protoze se tyka rady nezavislych objektu ve hre, tak nevidim zadny duvod, proc by tato uloha nemela jit snadno paralelizovat podobne jako u fyziky. Jestli to neumi dnesni enginy, tak se proste predelaji, cesta rustu vykonu v budoucnosti se stejne skryva v paralelizaci a zvysovani poctu jader procesoru, rust frekvence uz davno narazil na strop. AI se bude ve hrach urcite stale zlepsovat a programatori nemohou spolehat na to, ze poroste frekvence procesoru treba na 10GHz. Ale mohou vcelku pocitat s tim, ze procesory budou mit casem treba 32 jader. Takze driv nebo pozdeji se to naucit musi.
  • nemyslim, ze ma (ani jeden ani druhy) cim vyniknut. uz to budu velmi podobne konzole. obe budu este viac pocitace, nez doteraz a este podobnejsie, nez doteraz.
  • Spades
    O tom jestli je lepší PowerP, nebo x64 se hádat nebudu, protože o tom prd vím...

    Ale co mě zajímá je to instalování her. Co má sakra společnej procák s instalací her, a proč ji tady vůbec zmiňuješ? Nikdo tu o instalaci her nikdy nic neřekl... I kdyby měl procák klidně x64 PROČ proboha PROČ by s nemohl hrát z disku? Tento fakt mi i trošku potvrzuje, že moc nevíš, protože se tu oháníš tímto úplně absurdním arguementem. CPU nemá s instalací her nic společného, tak nevím vůbec proč to tady vytahuješ...
  • No nic, du se vychcat.
  • Xcomik
    Pc nevydržel do dnes ja ho rozprodal po tom co sem letěl do BG jinak bych si ho určitě nechal byl v dobrém stavu. Já sem spíše dával srovnání s konzolí co vyšla několik málo měsícu na to jaky tam byly propady. Jinak 8800GTX byla holka do nepohody od ní se pak dlouho vyvíjeli GK od Nvida (byl to průkopník s 88GB/S nebyla ani překonána novější 9800GTX (hlavně díky zběrnici a velikosti paměti)

    Jako dneska už je to děda to je jasné a hlavně to je pěkně nenažraný děda :-)
  • Xcomik
    Wilda ty mudrci jeden PowerPC 750 nebo li Espresso jede na staré architektůře a to v potažmo 32bit s tím že je schopen podporovat nativně 2x 32bit to je stejná architekůra jako použil AMD pro své Athlony X2 staré cca 7-9let. Jedná se víceméně o starou architektůru dneska se běžně dělají procesory u kterých každé jádro může spracovávat data v 64bit rozhraní.

    Jinak i přes fakt že to je IBM výroba se jedná vskutku o AMD protože procesor byl vytvořený na stejné bázy a doplňen o AMD GPU (prostě nemělo AMD dílnu kde by je výrabělo tak výrobu přeneslo na IBM nic nového pod sluncem) Nebo si to IBM u nich obědnalo (nevidím výsledně rozdíl)

    Ale s technologií jako CELL to má pramálo společného (to je technologie kterou dělá samotné IBM) čili ten procesor není žádné terno a dokazuje to fakt že si Nintento muselo pro WII U napsat operační systém který sám o sobě spoliká cca 1GB RAM takže dostupná paměť pro samotnou konzoli tak je jen 1GB RAM (notabene nijak extra rychlá)

    PS Výkon toho procesoru je někde na úrovni Zacate a Atomu dokonce bych řekl že by s ním i oba procáky vytřeli podlahu
  • Xcomik
    radší nic
  • A k tomu instalování. Krása konzolí je ta, že tam člověk může strčit disk a hraje. U PC se musí zdržovat s instalováním. Pak výrobci můžou ušetřit na HDD a ve finále je to celé levnější, takže asi tak. Dej do PS4 x64 CPU a máš PC. (Jinak konzli nevlastním a ani nechci.)
  • Do cahe těžko ta má jen pár MB. Nicméně architektura PPC dosahuje lepšího výkonu nežli x64 (proč nebudu rozepisovat, jelikož by to vydalo na přesnášku). Na druhou stranu je tam dost výrazný problém s přehříváním, jak se uživatelé Xboxu, potažmo PS3 mohli přesvědčit.
  • Spades
    To že to vyrábělo AMD jsem nevěděl uznávám

    Proč by mělo bý PowerPC lepší, a hlavně proč by si museli lidé instalovat hry? Přehrávání z disku půjde úplně stejně i na x64... stejnak se to všecko kopíruje do cache.
  • Naopak, pro zařízení jako je konzole je architektura PowerPC naprosto ideální. Už vidím jak si lidi instalují hry do konzolí *1* . Od kdy AMD vyrábí PowerPC? To myslíš vážně? AMD vyrábělo Xenony, které byly v Xboxu360.
  • Spades
    Nic proti tobě eeeee, ale co jsi řekl je totální sr@čka.
    Na frekvenci HODNĚ záleží. Jestli ti pojede 4 nebo 8 výpočtů naráz je jedno, když ten výpočet neuděláš Real Time. A 1 výpočet mezi 2 jádra nejde rozdělit. Toto není problém kódování, to prostě nejde. A já nemluvím o nějakém velkém složeném výpočtu, já mluvím o jednoduchých krocích výpočtu, kde k provedení dalšího kroku musí být ukončen první, tedy nemůžeš počítat na 2 jádrech (prakticky můžeš, ale 1 jádro bude vždy čekat na to, než to 2 jádro předá výsledek)

    Více jader počítá více na sobě NEZÁVISLÝCH výpočtů. TO je síla jader, ale frekvence je důležitá pro jednotlivé výpočty.

    Navíc pokud máš méně jader, můžeš jádra simulovat, ale vyšší frekvenci pomocí více jader nasimulovat nelze.
  • Spades
    Od kdy AMD vyrábí PowerPC?

    Navíc PowerPC CPU byla největší sr@čka jakou mohli tyto generace konzolí udělat. Zbytečně tím stěžují vývoj her pro konzole. Pokud se ti ignoranti konečně vzpamatovali, tak do nové generace narvou x64 aby to bylo kompatibilní s PC. Potom bude levnější vývoj pro konzole, protože se bude portovat z PC na konzole a ne naopak.
  • Jenže to bude PowerPC a ne X64 (x86)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit