Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    Tak podle posledního update jsou všechny kritické bugy opravené ... teď je orázka kolik se jichj objeví přes víkend.

    http://www.star-citizen.cz/arena-commander-v-8-bug-update-31-5-2014/

    + teaser video.
  • ROZJEĎTE SI SVOU VLASTNÍ FIRMU V TÉTO ONLINE HŘE ZCELA ZDARMA A ZAČNĚTE VYDĚLÁVAT! NEJLEPŠÍ SIMULÁTOR PODNIKÁNÍ S MOŽNOSTÍ PŘEVÉST VIRTUÁLNÍ PENÍZE NA SKUTEČNÉ Návody, rady, registrace zde: http://marketglory.michalaniol.cz/ - V ČR a SR zatím neměl tzv.boom - ideální doba se zaregistrovat - Nemusíte investovat!!! Registrace zdarma! POZOR: V TÉTO HŘE SE MEZE NEKLADOU, MŮŽETE ZDE pracovat, obchodovat, zakládat společnosti (letecká nebo automobilová doprava atd.), stát se členem vlády, získávat refferály, můžete se angažovat v politice a měnit zákony, vést války, kupovat majetek, vlastnit auta a letadla a mnohem mnohem víc. - HRA VÁM ZABERE JEN PÁR MINUT DENNĚ!.....
    • Tento prostacek, nula, nicka, chrchel plavajici v toaletni mise zivota.
    • Blue.Shark
      Zemři bolestivou smrtí, dobytku. Tohle tady nepotřebujeme.
  • Ospravedlňujem sa za OT, ale tu je názorný príklad vydanej FINÁLNEJ hry.
    Tomuto sa SC snažilo vyhnúť, byť je to len pre alpha verzia..

    http://games.tiscali.cz/tema/pc-verze-watch-dogs-se-brzy-docka-nevyhnutelneho-patche-238716
    • A ze uz se tomu vyhejbaj 3/4 roku co ? Jestli to nebude tim, ze naslibovali neco, co proste absolutne nezvladaj udelat ... a vis jaky bude finale? Presne stejny, jako Mafia ... II. 80% naslibovanych veci tam nebude. Nezbudou na to totiz $$$.
      • Ty si dobrej Švejk. Tahle hra nemá publishera, nikdo jim do toho nekecá, takže ví přesně, kolik prachů na co mají a můžou si dovolit okdládat co chtějí...
    • Hlavne nemá zmysel obhajovať SC pred bandou trolov a závidiacich konzolistov *3*
  • Ty jo Walltare, obdivuji tvojí vytrvalost v obhajování, ale poslední dobou srovnámám dost často progress vývoje hry Elite Dangerous vs Star Citizen a například i Mechwarrior Online a na první pohled je tam propastný rozdíl.
    Star Citizen slibuje hory doly, ale zatím neukázal nic. A promiň, ale Hi-Def model v uzavřeném prostoru je dle mého nic. MWO je ve skluzu cca rok a půl proti tomu co kdy naslibovali a téměř každý jejich patch kdy nepřidávají jen dalšího mecha (což už dělali snad 20x, tak už by to mohla umět i ta vycvičená opice) následuje HOTfix, v dalším patchy rebalanc atd... Zkrátka jsou to břídilové.
    ED jede jak po másle, všechno základní funguje, s každou novou Alfou přibyde viditelnej kus práce a bugy jsou spíše menšího rázu, často nijak vážně neovlivňující hru. Kolikrát přidají docela pěkný věci i v meziverzích.
    SC den před vydáním modulu oznámí, že mají v dogfight modulu dva block bugy přes které nejede vlak a nevydají to. Můžeš mi teda říct, na čem běžela ta prezentace kterou asi před měsícem ukazovali? Nebo ve SC chtejí vydávat jen kompletní a plně funkční moduly? To pochybuju podle toho co jsem vyděl v Hangaru.
    A to tu srovnávám ED se SC, který má cca desetinásobný rozpočet. Ve SC vlastně ještě vůbec nic nefunguje.
    • walltar
      Uvědomuješ si, že ED je v půlročním skluzu. Akorát lidi z ED se neobtěžují s nějakým vysvětlováním ... prostě se protáhla alpha. Plus taky ED je ve vývoji delší dobu, než SC ... dělali vlastní engine, a na tom pracují už hodně dlouho. Co si pamatuju, tak už to jsou aspoň 4 roky co jsem začal slýchat zvěsti o nové elite.

      Ta prezentace kterou ukázali taky ukázala krásně ty bugy ... 3x jim to spadnulo a vůbec se jim nepodařilo načíst nový build ze serverů. Taky od té doby přidali do AC dvě další lodě, přepracovali radar a zprovoznili rakety ... AC se za ten měsíc hodně posunulo.

      Určitě nebudou vydávat kompletní a plně funkční moduly ... jen jim jde o to aby byli hratelné. Opravují jen kritické bugy a stoppery. Dalších bugů tam bude třeba 200. Ale zároveň už si nemůžou dovolit vydat klasickou alphu ... protože to dávají 250K lidem, kteří většinou neví co to alpha znamená. Musí být aspoň na úrovni ED ... to že jim to trvalo dýl si nikdo pamatovat nebude, to že to bylo nehratelné si zapamatuje každý.

      Ale nikdy jsem nepopíral, že jsou pozadu ... Multiplayer backend, který tam původně neměl být, spoždění se zařizováním kanceláří v LA, stěhování a zpoždění v zařizování kanceláře v Austinu, Rozjíždění studia v manchesteru, shánění outsource společností, to všechno přidává na zpoždění, které mají. S tímhle Frontier problémy nemělo ... ti jsou zajetá firma, mají svoje kanceláře, svoje zaměstnance. CIG začalo asi s 20 lidma ... teď jich mají 200 a každého nového zaměstnance musíš zaškolit, než něco začne dělat. Což taky přidá na zpoždění z krátkodobého horizontu. Ale myslím, že Chris prostě neměl dávat launch datum, ale měl oznámit, že 28. rozhodne o tom, kdy launch datum bude ... protože se dalo čekat, že když mají finální poradu den před vydáním, tak že den před vydáním se něco posere.

      Jinak Hangar modul vypustili tenkrát celkem na čas ... tak uvidíme jak to bude s dalšíma modulama. Přece jenom jak už si říkal i ty, tohle je něco jiného. A myslím, že se z toho hodně poučí.
      • Mimochodem jsem backer obou her. ED mají asi předstih ve vývoji, ale zase mají svůj engine a ten se přes noc neudělal. SC využívá Cryengine, takže si práci trochu ulehčili. Říkám trochu, protože bug v CE3 trápil MWO asi rok než zjistili, že není chyba u nich, ale v enginu.
        Myslím, že v ED postupují mnohem metodičtěji ve vývoji. Nejdřív udělat pořádně funkční základ a pak rozšiřovat. Nelíbí se mi, že je v SC bambilion lodí ve který nejde nic jinýho než si lehnout na kanape nebo scriptem pošoupat pár dveří, zatímco v ED je docela rozvinutej godfight se stealthmodem a všemi věcmi okolo úprav lodí, pár "archetypů" lodí, pět simulovaných soustav, základní ale funkční obchod atd...
        U ED věřím, že v prosinci vyjde funkční a zábavná hra bez bugů. U SC moc nevěřím, že stihnou 2015, spíš tak konec 2016. Ono zabere hromadu času jenom jednotlivé lodě vybalancovat (vzhledem k tomu kolik jich už ve SC je).
        • walltar
          SC postupuje úplně stejně .... staví základ na kterém se postaví celá hra.

          DFM ... Základ vesmírného boje (budou tam 3 lodě)
          FPS ... Základ pozemního boje
          Planetside ... základ interakce na planetách

          Elite nic takového nepotřebuje ... protože nemá ani FPS boj, ani interakci na planetách. Oni mohli hned po tom co měli základ vemírného boje přejít k budování celé hry. To si Star Citizen dovolit nemůže ... protože na budování celé hry potřebují základ všech jejích prvků. A jakmile se to bude spojovat, tak to bude podobné jako u Elite ... budou mít asi dva systémy a dvě pozemní lokace, ale před tím než tohle bude se musí dokončit vše co k tomu bude potřeba. A něco takového by mohli stihnout na konci roku 2015 ...

          Já osobně jsem taky backer obou her ... prémium beta už mě čeká a jak dneska skončím s prací, tak jdu hnedka hrát.
  • Já vývoj Star Citizena nesleduju. Rozhodně si tu hru koupím až bude hotová, ale nejsem backer.
    Nicméně jen podle toho co tu píše například Walltar mi přijde zřejmé, že tvůrci informují o postupu vývoje bezprecedentním způsobem. U žádné jiné hry jsem neviděl tak otevřenou a upřímnou komunikaci směrem k hráčům.

    Ohledně odkladů. U klasického modelu vývojář - publisher se hra klidně může odložit tucetkrát ale hráči se o tom nikdy nedozvědí, protože nikdo nezveřejnil datum vydání. Naopak jakmile je datum zveřejněno, tak se hra neodloží, ani kdyby byla nehratelná.
    Model SC mi tedy přijde o dost lepší.

    Ohledně termínů. Víte proč většina vydavatelů mlží ohledně termínů? Právě kvůli lidem kteří by řvali jakmile by se termín odložil, bez ohledu na to jak dobré by k tomu mohly být důvody. Proto máme neustále zprávy, že to nebo to se udělá "soon™"
    • walltar
      Jo CIG nám dává ohromné množství informací ... pomalu víme i co měl Chris na oběd. A v tom tkví většina problémů ... lidi nejsou zvyklí takové informace dostávat. Lidi jsou zvyklí dostat hru hotovou, maximálně v betě po tom co už se posunula třeba 40x ale nikdo jim o tom neřekl.

      Ale CIG se poučuje a poslední dobou těch informací dává o hodně míň ... protože ani jim to za to nestojí aby každé zpoždění, nebo každá změna vyvolalo takový bordel. Třeba nevíme jak jsou na tom s planetside a FPS moduly ... nedali nám už tentokrát žádné datum. U SQ-42 víme, jen že míří někam na začátek příštího roku, což je celkem velká oblast. Oni určitě mají interní odhad ... ale ten už nám znova nedají, protože je jasné, že při posunutí by to vyvolalo opět shitstorm na fórech.

      Ono taky je dobré si uvědomit, že Chris má trošku zkušeností s vývojem her ... a dost lidí co tam pracuje jsou veteráni, kteří mají roky praxe. Takže si nemyslím, že by nebyli schopní ukočírovat vývoj jedné hry.

      Ale pravdou zůstává, že nikdo ti nedá datum vydání hry v jejím prealpha stádiu ... kdy mají hotový prakticky jen koncept vesmírného boje. Protože nikdo by takový termín nebyl schopný dodržet. Teda někteří vydavatelé by tu hru ořezali tak aby ji vydali ... s tím, že se možná opraví po launchi, pokud se nezačne pracovat na něčem dalším.
  • Jak dlouho bude trvat az se dostanu k nake vetsi lodi ? Ty penize co zato chcou sou nehorazne. Takovej caterpillar nebo irdis.

    Jak to vubec bude? Musim zacit s malou lodickou a grindovat postupne na vetsi nebo si muzu vybrat jak chci hrat (stihac, sofer autobusu atd) ?
    Ty stranky sou naprosto neprehledne a nic poradne se otom neda najit.
    • walltar
      Pokud si loď koupíš, tak s ní můžeš začít.... Takže když máš jen základní balíček, tak začneš s lodí kterou k němu máš. Což je většinou Aurora .. jednomístnej dopravák.

      Na ostatní lodě si musíš vydělat. Na loď jako Cnstellation (250 se odhadovalo kolem 60 hodin čistého hraní ... ale nemáme informace o tom s jakou lodí, a podobně ... takže to může být víc, nebo míň.

      Podle toho na Idris (na kterou si taky počkáš, protože se budou vyrábět v omezeném množství) to bude trvat asi 5x tolik ... protože stojí 5x tolik. Ale Constellation nebude skoro ovladatelná pro jednoho hráše, takže je i lepší aby se na ni složilo víc lidí.
      • Neco jako eve online ?

        Koukam na obrazek vsech lodi vedle sebe, i ten carrier bude moct nekdo vlastnit nebo to bude jen naka forma npc ? Jake nejvetsi lode budou moct hraci mit ?

        Byl bych rad aby tam slo neco takoveho, ze kdyz budu mit chut na dogfight tak se zahlasim do "sluzby" nekomu na nakej carrier a az me to omrzi tak vezmu autobus a budu vozit kameny sem a tam.

        Kolik lodi bude moct byt najednou nekde? Koukam na videa a uroven detajlu je obrovska, dyt to ten engin nemuze utahnout stovku lodi pohromade.
        • Ravenshot
          Teoreticky půjde vlastnit jakoukoli loď, ale ne všechny půjde koupit. Ty největší, jako právě carrier nebo i lodě nepřátelských druhů bude možné získat třeba během bitvy nebo nálezem (v takovém případě se musí opravit). Protože jsou to ale velké lodě, které pro maximální efektivnost budou potřebovat hodně hráčů, nebude jich hodně.

          Přihlásit se do služby nějakého carrieru možné bude a nejenom carrieru. Záleží na tobě, jestli chceš být součástí nějaké organizace nebo samotář, co si práce a příležitosti hledá sám. Některé organizace se specializují jen na vybraná povolání (třeba právě ten dogfight), jiné jsou zase multifunkční. Členem můžeš být i více organizací, takže vždy si najdeš přesně to, co ti vyhovuje a na co máš zrovna náladu. Taková je aspoň ideat.

          Limit na instanci není zatím pevně stanovený, očekává se, že to může být něco kolem šedesáti až stovky. Jde spíš o limit hráčů na instanci než o počet lodí, i když to samozřejmě také hraje roli. Určitě nebudou možné bitvy, jako třeba v Eve online, ale zase tady máš víceposádkové lodě s funkčním interiérem, kdežto v Eve ti i obří loď (obrázek na monitoru) řídí jedna osoba.
  • To je zase žumpa, zajímalo by mě, kdo to píše. Předpokládám, že všichni ti trolíci to mají zaplacené a jsou to velcí fanoušci space simu, proto jsou tak naštvaní. :D Nebo jen pár závistivých děcek, co brečí u své konzole, že tohle nikdy nezvládne, nebo na to jen nemají PC. Jen brečte, vaše slzy jsou delikátní.
    • Jasně brečí kvůli nevydané hře, která bůh ví kdy vyjde a buh ví v jaké podobě. Spíše ukazují na to, jak je to financovaní pomocí KS zrádné a ten tlak bude na tvůrce mnohem větší.
      • Když počítáš s 5 mega na KS a vybereš 45, tak to trošku může přerůst přes hlavu, což neznamená, že nedodrží to, co slíbili. Na nějaké opoždění se*e pes. Odklady jsou a vždycky byly u her celkem běžná věc, mluvit o nějaké zrádnosti je zatím jen hyperbola.
        • Nn, tupci jako ty a spol samozrejme neabsolvovali zakladni skolu ... aby dokazali pochopit, ze jen ten slavnej soubojovej modul uz stal 3x vic, nez kolik oni na zacatku predpokladali. Takze za 2-3 roky proste dojdou prachy ... a ... hra bude tak nekde v pulce ...

          Schvalne, pro ty co umej aspon scitat, minimalni naklady 200lidi x 2000dolaru = ...400k ... MESICNE. + dalsi naklady ... takze to zjednodusme na naprosto !MINIMALNE! 1/2M kazdej mesic. Pri 50M ... to mame na cca 4 roky (a ono to bude podstatne min) ... rok uz je fuc, a vysledek je ...0.

          A mimochodem, pro ty idioty tady kolem, odklady:
          http://games.tiscali.cz/tema/star-citizen-odklada-alfu-soubojoveho-modulu-nebyla-by-dost-dobra-64905
          http://games.tiscali.cz/oznameni/soubojovy-modul-star-citizen-vyjde-behem-dubna-na-hre-pracuje-uz-212-lidi-65557
          http://games.tiscali.cz/oznameni/soubojovy-modul-star-citizen-s-peti-mody-vyjde-v-kvetnu-236968
          http://games.tiscali.cz/tema/soubojovy-modul-arena-commander-pro-star-citizen-se-kvuli-odstranovani-chyb-opozdi-238673
          • Obávám se, že s tím co tady blábolíš za nesmysly jsi to ty, kdo ještě nedokončil základku. Typický švejk, který ví přesně v jakém je hra stavu, kolik co a kdo stojí a má zaručená fakta o financování z první ruky. Ve skutečnosti si jen trolík, co plácá z vody. Fakt slabota. 2/10.
          • Ravenshot
            Odklady: běžná, leč velmi nepříjemná věc, tak to prostě v počátcích vývoje softwaru chodí, ať se nám to líbí nebo ne. A já se opět ptám a opět čekám odpověď: jmenuj mi jednu jedinou hry, která by se dala srovnávat se Star Citizen, která nikdy nic neodložila. Stačí jedna hra, která by podpořila tvé rozčilení nad odkládáním, a která by nám dokázala, že tyto odklady jsou v sw sféře nevídané. Stále čekám na odpověď.
            • Ravenshot
              Já jsem ale chtěl srovnání s podobnou AAA hrou jako je Star Citizen. Srovnej si screenshoty obou her vedle sebe a pochopíš, co mám na mysli. Srovnávat Minecraft a SC… to je totální [REDACTED].
            • OK ... podme k podobe vyvijenym titulum ... hmm ... Minecraft ... autor vydal v alfe, normalne to fungovalo, vybral nejaky $$$ a vyvoj pokracuje dodnes ...

              A kupodivu vyvoj naprost VZDY fungoval tak, ze se reklo ... OK, pridame tam ... kostu jilu ... a vysla nova verze ktera mela kostku jilu. Navic si kdokoli moh a muze sosnout i unstable vyvojarskou verzi ... a podivat se, co se dela, jak to funguje ci nefunguje. Chmm ... asi delaj neco spatne, zadny sliby ale ciny.
          • Několik chyb:
            Nemáš tušení co přesně předpokládali tvůrci hry na začátku.
            Už jen samotný Hangar module je víc než 0.
            Z těch 200 lidí jich může celkem dost dobře pracovat na něčem jiném, než je Arena commander, takže výsledek jejich práce a peněz, které se do ní investovali teď není vidět.
            • 2walltar : ano pokud mame howno argumenty, nazvem oponenta trolem, to presne idioti jako ty delaji s oblibou. Krachly uz studia s radove vetsima financema na uctech. A vis ty proc? Ve 100% pripadu byla primarnim duvodem megalomanie a neschopnost implementovat naslibovanou funcionalitu.
            • Jak nemam tuseni ... rekli ze modul bude napodzim => predpokladali ze jim bude trvat max 1/2 roku. TECKA

              Hangar neni VUBEC NIC. To ti naklipe muj synovec v prvni tride v editoru za odpoledne. Hangar je totez jako vsemozny cetky ktery se posilaj bakerum. Ve finale, rikam MINIMALNI naklady, ty asi vubec netusis kolik stoji vyvojar ze?. Navic oni SAMI napodzim prohlasili, ze se budou venovat vyhradne modulu ... aby byl vydan co nejdriv po vanocich.

              Realny naklady na jednoho cloveka makajiciho na hre budou spis tak trojnasobkem toho co sem napsal, navic musis platit vsemozny nakupy SW, HW, ... platit kancly ... a to sem neuvazoval prakticky vubec, takze realita je takova, ze 50M ti staci na MAX 2 roky vyvoje, pak koncis.

              A jelikoz oni za rok vyvoje (a vi buh kolik $$$) nemaj funkcni ani zaklad hry ... vis ty vubec jak vypada vyvoj hry? Pokud si koupis engine => mas nastroje na vyrobu modelu ... tak defakto programujes jen drobnosti - spis ladis to co dostanes - kolize, dialogy, ... jinak jen sazis objekty, kreslis modely ... a ono to tak nejak od prirody .. proste funguje. Ostatne, sosni si nejakej free engine ... i bez jakyhokoli zaskolovani v tom zaklad naklipes za par hodin hrani si.

              Mimochodem, rika ti neco Daikatana? Dohledej si historii ... tvurce tenkrat taky vsude sliboval jaka to bude bomba a co vsechno to bude umet ...
            • No buď ho můžem ignorovat nebo se tlemit jeho postižení. :-D
            • Nojo cenu to nemá. Já nevím, že se pokaždé nechám zatáhnout do toho :)
            • walltar
              No kromě Arena Commanderu se pracuje na FPS modulu, Planetside modulu, Sqadron 42 ... dělá se víc věcí zaráz. Plus jedno studio dělá jen modely lodí a jedno dělá jen na stránce RSI.

              To že DFM stál víc asi nikdo nepopírá ... ale zároveň CIG má mnohem víc peněz, než potřebovali originálně (20M) a každý měsíc jim 1M přibude ... takže zatím bych se nebál o to jestli zkrachují.

              Ale ... má se cenu o tom s tímhle trollem bavit? On nemá ani základní informace, jen tu tlačí sračky, kde to jen jde.
  • lol ... jako bych to nerikal ... lol ... pokolikaty uz? Minimalne treti odklad ... lol ...
    • Veskoslav
      LoL? League of Legends? Většinou slovo Lol používají lidí, co mají slovní zásobu na úrovní ZŠ. A je to druhý odklad. První byl v prosinci. Navíc kdo chtěl, tak si přečetl, jak a za jakých podmínek bude tento modul zpřístupněn. To, že ty, haha a Tobě podobní jdou akorát do diskuze a nic neví, to už je věc druhá. Navíc mi přijde, že většinu z Vás absolutně hra jako taková nezajímá. Přejete si jenom to, aby něco nevyšlo, to se pokazilo, to se zničilo a to Vám dělá radost.....
      • Je to samo minimalne treti odklad, protoze tardi jako ty netusej, ze v tom prosinci slibovali ze to bude za 2-3 mesice ... a proto to odkladaj, protoze to bude "hned po vanocich" ...
      • Hlavně, že ty diskutuješ na úrovni. Roky naklikáváš hlasy, nadáváš, nechápeš psaný text, argumenty opíráš o nadávky apod.
        • Co vidíme my ostatní, když čteme tuhle diskuzi: https://www.youtube.com/watch?v=ktcMrdJIZIs
          • walltar
            Fuj co to sem dáváš? Ten dubbing je vážně hroznej, úplně se mě z něho udělalo špatně.
        • Veskoslav
          :-D Vtipné. Zato ty předvádíš brilantní diskuzi pokaždé, co se vlezeš. Co na tom, že o této hře víš absolutní kulové ty lidový soudče. A ohledně zbytku jako naklikávání. Máš důkaz? Jo já zapomněl, haha, kamarád GGG a Trisky;)
          • Mě strašně fascinuje, jak se pořád oháníš jmény GGG, Triska, haha a další, ale pokud člověk zabrousí do diskuze, které se účastníš, je jasné, že ty jsi ten, co většinou táhne diskuze ke dnu, rozdmýchává flame atd. a to nejen tím, že pokaždé musíš mít poslední slovo.
          • Zase brebtáš bláboly o jaké si Trisce nebo GGG. Když ti dojdou argumenty, napíšeš nějaký, podobný nesmysl na úrovni dítěte po lobotomii.
            • Veskoslav
              Ty jsi zde začal s bláboly v této diskuzi;) Takže ano měj svou radost, že nám "naši" zafinancovanou hru odložili a můžeš si jít vesele hrát, co uznáš za vhodné. Nás tu můžeš zanechat s "mrtvým" žánrem na mrtvé platformě smutnit.
      • walltar
        K tomu konci ... si promluvil jako bys byl na diskusi na games poprvé. *1*
  • Neee, tenhle průjem tady číst nebudu, fakt ne *1*
  • Blue.Shark
    No harm done. Radši funkční část později, než nefunkční šrot dřív.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit