Přejít na výpis diskuzí
Soubojový modul Arena Commander pro Star Citizen se kvůli odstraňování chyb opozdí
29.5.2014 | Aleš Smutný
125 příspěvků
-
Tak podle posledního update jsou všechny kritické bugy opravené ... teď je orázka kolik se jichj objeví přes víkend.
http://www.star-citizen.cz/arena-commander-v-8-bug-update-31-5-2014/
+ teaser video. -
Tento prostacek, nula, nicka, chrchel plavajici v toaletni mise zivota.
-
Zemři bolestivou smrtí, dobytku. Tohle tady nepotřebujeme.
-
Já jsem ale chtěl srovnání s podobnou AAA hrou jako je Star Citizen. Srovnej si screenshoty obou her vedle sebe a pochopíš, co mám na mysli. Srovnávat Minecraft a SC… to je totální [REDACTED].
-
Obávám se, že s tím co tady blábolíš za nesmysly jsi to ty, kdo ještě nedokončil základku. Typický švejk, který ví přesně v jakém je hra stavu, kolik co a kdo stojí a má zaručená fakta o financování z první ruky. Ve skutečnosti si jen trolík, co plácá z vody. Fakt slabota. 2/10.
-
ROZJEĎTE SI SVOU VLASTNÍ FIRMU V TÉTO ONLINE HŘE ZCELA ZDARMA A ZAČNĚTE VYDĚLÁVAT! NEJLEPŠÍ SIMULÁTOR PODNIKÁNÍ S MOŽNOSTÍ PŘEVÉST VIRTUÁLNÍ PENÍZE NA SKUTEČNÉ Návody, rady, registrace zde: http://marketglory.michalaniol.cz/ - V ČR a SR zatím neměl tzv.boom - ideální doba se zaregistrovat - Nemusíte investovat!!! Registrace zdarma! POZOR: V TÉTO HŘE SE MEZE NEKLADOU, MŮŽETE ZDE pracovat, obchodovat, zakládat společnosti (letecká nebo automobilová doprava atd.), stát se členem vlády, získávat refferály, můžete se angažovat v politice a měnit zákony, vést války, kupovat majetek, vlastnit auta a letadla a mnohem mnohem víc. - HRA VÁM ZABERE JEN PÁR MINUT DENNĚ!.....
-
Ty si dobrej Švejk. Tahle hra nemá publishera, nikdo jim do toho nekecá, takže ví přesně, kolik prachů na co mají a můžou si dovolit okdládat co chtějí...
-
2walltar : ano pokud mame howno argumenty, nazvem oponenta trolem, to presne idioti jako ty delaji s oblibou. Krachly uz studia s radove vetsima financema na uctech. A vis ty proc? Ve 100% pripadu byla primarnim duvodem megalomanie a neschopnost implementovat naslibovanou funcionalitu.
-
OK ... podme k podobe vyvijenym titulum ... hmm ... Minecraft ... autor vydal v alfe, normalne to fungovalo, vybral nejaky $$$ a vyvoj pokracuje dodnes ...
A kupodivu vyvoj naprost VZDY fungoval tak, ze se reklo ... OK, pridame tam ... kostu jilu ... a vysla nova verze ktera mela kostku jilu. Navic si kdokoli moh a muze sosnout i unstable vyvojarskou verzi ... a podivat se, co se dela, jak to funguje ci nefunguje. Chmm ... asi delaj neco spatne, zadny sliby ale ciny. -
Jak nemam tuseni ... rekli ze modul bude napodzim => predpokladali ze jim bude trvat max 1/2 roku. TECKA
Hangar neni VUBEC NIC. To ti naklipe muj synovec v prvni tride v editoru za odpoledne. Hangar je totez jako vsemozny cetky ktery se posilaj bakerum. Ve finale, rikam MINIMALNI naklady, ty asi vubec netusis kolik stoji vyvojar ze?. Navic oni SAMI napodzim prohlasili, ze se budou venovat vyhradne modulu ... aby byl vydan co nejdriv po vanocich.
Realny naklady na jednoho cloveka makajiciho na hre budou spis tak trojnasobkem toho co sem napsal, navic musis platit vsemozny nakupy SW, HW, ... platit kancly ... a to sem neuvazoval prakticky vubec, takze realita je takova, ze 50M ti staci na MAX 2 roky vyvoje, pak koncis.
A jelikoz oni za rok vyvoje (a vi buh kolik $$$) nemaj funkcni ani zaklad hry ... vis ty vubec jak vypada vyvoj hry? Pokud si koupis engine => mas nastroje na vyrobu modelu ... tak defakto programujes jen drobnosti - spis ladis to co dostanes - kolize, dialogy, ... jinak jen sazis objekty, kreslis modely ... a ono to tak nejak od prirody .. proste funguje. Ostatne, sosni si nejakej free engine ... i bez jakyhokoli zaskolovani v tom zaklad naklipes za par hodin hrani si.
Mimochodem, rika ti neco Daikatana? Dohledej si historii ... tvurce tenkrat taky vsude sliboval jaka to bude bomba a co vsechno to bude umet ... -
A ze uz se tomu vyhejbaj 3/4 roku co ? Jestli to nebude tim, ze naslibovali neco, co proste absolutne nezvladaj udelat ... a vis jaky bude finale? Presne stejny, jako Mafia ... II. 80% naslibovanych veci tam nebude. Nezbudou na to totiz $$$.
-
SC postupuje úplně stejně .... staví základ na kterém se postaví celá hra.
DFM ... Základ vesmírného boje (budou tam 3 lodě)
FPS ... Základ pozemního boje
Planetside ... základ interakce na planetách
Elite nic takového nepotřebuje ... protože nemá ani FPS boj, ani interakci na planetách. Oni mohli hned po tom co měli základ vemírného boje přejít k budování celé hry. To si Star Citizen dovolit nemůže ... protože na budování celé hry potřebují základ všech jejích prvků. A jakmile se to bude spojovat, tak to bude podobné jako u Elite ... budou mít asi dva systémy a dvě pozemní lokace, ale před tím než tohle bude se musí dokončit vše co k tomu bude potřeba. A něco takového by mohli stihnout na konci roku 2015 ...
Já osobně jsem taky backer obou her ... prémium beta už mě čeká a jak dneska skončím s prací, tak jdu hnedka hrát. -
Mimochodem jsem backer obou her. ED mají asi předstih ve vývoji, ale zase mají svůj engine a ten se přes noc neudělal. SC využívá Cryengine, takže si práci trochu ulehčili. Říkám trochu, protože bug v CE3 trápil MWO asi rok než zjistili, že není chyba u nich, ale v enginu.
Myslím, že v ED postupují mnohem metodičtěji ve vývoji. Nejdřív udělat pořádně funkční základ a pak rozšiřovat. Nelíbí se mi, že je v SC bambilion lodí ve který nejde nic jinýho než si lehnout na kanape nebo scriptem pošoupat pár dveří, zatímco v ED je docela rozvinutej godfight se stealthmodem a všemi věcmi okolo úprav lodí, pár "archetypů" lodí, pět simulovaných soustav, základní ale funkční obchod atd...
U ED věřím, že v prosinci vyjde funkční a zábavná hra bez bugů. U SC moc nevěřím, že stihnou 2015, spíš tak konec 2016. Ono zabere hromadu času jenom jednotlivé lodě vybalancovat (vzhledem k tomu kolik jich už ve SC je). -
Hlavne nemá zmysel obhajovať SC pred bandou trolov a závidiacich konzolistov *3*
-
Ospravedlňujem sa za OT, ale tu je názorný príklad vydanej FINÁLNEJ hry.
Tomuto sa SC snažilo vyhnúť, byť je to len pre alpha verzia..
http://games.tiscali.cz/tema/pc-verze-watch-dogs-se-brzy-docka-nevyhnutelneho-patche-238716 -
Teoreticky půjde vlastnit jakoukoli loď, ale ne všechny půjde koupit. Ty největší, jako právě carrier nebo i lodě nepřátelských druhů bude možné získat třeba během bitvy nebo nálezem (v takovém případě se musí opravit). Protože jsou to ale velké lodě, které pro maximální efektivnost budou potřebovat hodně hráčů, nebude jich hodně.
Přihlásit se do služby nějakého carrieru možné bude a nejenom carrieru. Záleží na tobě, jestli chceš být součástí nějaké organizace nebo samotář, co si práce a příležitosti hledá sám. Některé organizace se specializují jen na vybraná povolání (třeba právě ten dogfight), jiné jsou zase multifunkční. Členem můžeš být i více organizací, takže vždy si najdeš přesně to, co ti vyhovuje a na co máš zrovna náladu. Taková je aspoň ideat.
Limit na instanci není zatím pevně stanovený, očekává se, že to může být něco kolem šedesáti až stovky. Jde spíš o limit hráčů na instanci než o počet lodí, i když to samozřejmě také hraje roli. Určitě nebudou možné bitvy, jako třeba v Eve online, ale zase tady máš víceposádkové lodě s funkčním interiérem, kdežto v Eve ti i obří loď (obrázek na monitoru) řídí jedna osoba. -
Uvědomuješ si, že ED je v půlročním skluzu. Akorát lidi z ED se neobtěžují s nějakým vysvětlováním ... prostě se protáhla alpha. Plus taky ED je ve vývoji delší dobu, než SC ... dělali vlastní engine, a na tom pracují už hodně dlouho. Co si pamatuju, tak už to jsou aspoň 4 roky co jsem začal slýchat zvěsti o nové elite.
Ta prezentace kterou ukázali taky ukázala krásně ty bugy ... 3x jim to spadnulo a vůbec se jim nepodařilo načíst nový build ze serverů. Taky od té doby přidali do AC dvě další lodě, přepracovali radar a zprovoznili rakety ... AC se za ten měsíc hodně posunulo.
Určitě nebudou vydávat kompletní a plně funkční moduly ... jen jim jde o to aby byli hratelné. Opravují jen kritické bugy a stoppery. Dalších bugů tam bude třeba 200. Ale zároveň už si nemůžou dovolit vydat klasickou alphu ... protože to dávají 250K lidem, kteří většinou neví co to alpha znamená. Musí být aspoň na úrovni ED ... to že jim to trvalo dýl si nikdo pamatovat nebude, to že to bylo nehratelné si zapamatuje každý.
Ale nikdy jsem nepopíral, že jsou pozadu ... Multiplayer backend, který tam původně neměl být, spoždění se zařizováním kanceláří v LA, stěhování a zpoždění v zařizování kanceláře v Austinu, Rozjíždění studia v manchesteru, shánění outsource společností, to všechno přidává na zpoždění, které mají. S tímhle Frontier problémy nemělo ... ti jsou zajetá firma, mají svoje kanceláře, svoje zaměstnance. CIG začalo asi s 20 lidma ... teď jich mají 200 a každého nového zaměstnance musíš zaškolit, než něco začne dělat. Což taky přidá na zpoždění z krátkodobého horizontu. Ale myslím, že Chris prostě neměl dávat launch datum, ale měl oznámit, že 28. rozhodne o tom, kdy launch datum bude ... protože se dalo čekat, že když mají finální poradu den před vydáním, tak že den před vydáním se něco posere.
Jinak Hangar modul vypustili tenkrát celkem na čas ... tak uvidíme jak to bude s dalšíma modulama. Přece jenom jak už si říkal i ty, tohle je něco jiného. A myslím, že se z toho hodně poučí. -
Neco jako eve online ?
Koukam na obrazek vsech lodi vedle sebe, i ten carrier bude moct nekdo vlastnit nebo to bude jen naka forma npc ? Jake nejvetsi lode budou moct hraci mit ?
Byl bych rad aby tam slo neco takoveho, ze kdyz budu mit chut na dogfight tak se zahlasim do "sluzby" nekomu na nakej carrier a az me to omrzi tak vezmu autobus a budu vozit kameny sem a tam.
Kolik lodi bude moct byt najednou nekde? Koukam na videa a uroven detajlu je obrovska, dyt to ten engin nemuze utahnout stovku lodi pohromade. -
Ty jo Walltare, obdivuji tvojí vytrvalost v obhajování, ale poslední dobou srovnámám dost často progress vývoje hry Elite Dangerous vs Star Citizen a například i Mechwarrior Online a na první pohled je tam propastný rozdíl.
Star Citizen slibuje hory doly, ale zatím neukázal nic. A promiň, ale Hi-Def model v uzavřeném prostoru je dle mého nic. MWO je ve skluzu cca rok a půl proti tomu co kdy naslibovali a téměř každý jejich patch kdy nepřidávají jen dalšího mecha (což už dělali snad 20x, tak už by to mohla umět i ta vycvičená opice) následuje HOTfix, v dalším patchy rebalanc atd... Zkrátka jsou to břídilové.
ED jede jak po másle, všechno základní funguje, s každou novou Alfou přibyde viditelnej kus práce a bugy jsou spíše menšího rázu, často nijak vážně neovlivňující hru. Kolikrát přidají docela pěkný věci i v meziverzích.
SC den před vydáním modulu oznámí, že mají v dogfight modulu dva block bugy přes které nejede vlak a nevydají to. Můžeš mi teda říct, na čem běžela ta prezentace kterou asi před měsícem ukazovali? Nebo ve SC chtejí vydávat jen kompletní a plně funkční moduly? To pochybuju podle toho co jsem vyděl v Hangaru.
A to tu srovnávám ED se SC, který má cca desetinásobný rozpočet. Ve SC vlastně ještě vůbec nic nefunguje. -
No buď ho můžem ignorovat nebo se tlemit jeho postižení. :-D