Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Čekal snad někdo něco jiného??? Ta hra má nakročeno opravdu k epochalnímu failu. Těch slibů bylo tolik, že to prostě nejde splnit. Očekávám rok 2016 možná spíše 2017.
    • Já sice souhlasím, ale obávám, že spousta jiných lidí nebude.
      • Ravenshot
        Já tedy souhlasit nemůžu, protože netuším, co si mám pod pojmem „epochální fail“ představil. Rád bych tedy, aby mi to haha přiblížil.
        • Zkus wiki - epochální a slovník z aj do čj a tam vyhledat fail.
          • Ravenshot
            Zdá se, že tvá komunikace směřuje do pásma sarkasmu a pohrdání. Naštěstí nemám takovou potřebu jako ty, abych se povyšoval nad ostatní. Takže to zkusím říct jinak. Můžeš mi prosím vysvětlit, co pro tebe znamená epochální fail Star Citizen? V čem konkrétně ta hra obrovsky pohoří?
            • Ach jo Veskoslave, ty máš v hlavě seno a to ještě hodně promáčené. Takové Watch Dogs nebylo financováno komunitou, nikdo do toho nevložil ani cent, takže si můžeš koupi rozmyslet. Tahle hra je vyvíjena jen výhradně kvůli hráčům, proto tady bude na kvalitě produktu a dodržení termínu záležet několikanásobně více než u Ubisoftu..Tady porušené závazky můžou být kritické jelikož tok peněz od hráčů za chvíli ustane.Snad to ten tvůj slepičí mozeček chápe
            • Veskoslav
              Tak teď už jsi ekonom haha? Minule právník, teď ekonom. Člověk si připadá v takové lepší společnosti milionářů, právníků, zkušených ekonomů a analytiků trhu. Proč vlastně lozíš někam ke hře, která Tě nezajímá, modul jistě nemáš a nemáš ve vlastnictví ani žádný balíček. Tobě to totiž dělá radost, kdyby to vyšlo včas, tak stejně napíšeš nějakou moudrost jako že vesmírné simulátory jsou mrtvé, na pc nikdo nehraje atd. Mimochodem, hádej z čeho Ubisoft financuje hry? Z prodeje her. A hádej, kdo ty hry kupuje. Zákazníci. Takže defacto jim ty platíš vývoj jejich dalších her+gigantický marketing. Ale chápu, v tvém případě si asi myslíš, že někdo mávne kouzelným proutem a hodný Ubisoft na vlastní náklady vytvoří pro radost hráčům jejich hru. Zjisti si rozdíl financování SC a například WD. Chápu, že to bude nejspíš anglicky, ale snaž se.
            • Pokud vím, tak oni budou vydávat po malých částech. Už samotná Arena Commander¨má být plnohodnotná hra podobně jako World of Tanks nebo War of Rose. Takže není pravděpodobné, že by v roce 2017 neměli nic vydaný.
            • S každým nevydaným rokem, hodnota hry klesne, klesne zájem lidi. Bude se v tom topit více peněz pro zaměstance, pro vývoj hry apod. Firma může jednoduše skončit v bankrotu.
            • ok Když se posune na rok 2017, co má přesně podle tebe stát?
            • Ravenshot
              Haha, já už asi vím, v čem je problém. Ty nevíš, jaký je rozdíl mezi pre-pre alphou, alphou a betou AAA hry. A zřejmě nevíš, co tyto jednotlivé stavy her na sebe vážou a jak moc je jednoduché předvídat jejich vývoj a finální obsah. Ty si bereš příklady (a k tomu ještě špatné) z jiných her, ale já osobně neznám jedinou AAA hru, která by byla vyvíjena bez vydavatele, dovolila komunitě vidět obsah hry už ve fázi, kdy jiné společnosti, kolikrát ještě tají, že na něčem vůbec pracují, natož aby si vůbec troufli říct datum vydání. V dnešní době neexistuje jediný příklad crowdfundingové AAA hry se stylem a otevřeným vývojem, jako má SC. To není poklona Star Citizen, to je skutečnost, na kterou je nutné myslet, když se něco kritizuje stylem, jakým to děláš ty. Jablka a hrušky možná lze srovnávat, ale nejde srovnávat jablka a šprcky.
            • Veskoslave máš problém s pochopením psaného textu nebo si tak omezený? Zkus si ještě jednou přečíst, co jsem napsal. Ubisoft je uvedl jako firmu, která si hry financuje sama. SZ je financován lidmi, čili tady může nastat problém, pokud se hra bude pousovat např. na rok 2017, lidi se budou rozčilovat, to mi věř.
            • Jdi se radši projít, to ti udělá líp, než tohle. ;-)
            • Veskoslav
              Ty sem dáváš jako příklad Ubisoft? Prosím, podívej se, jak dopadl půl roční odklad WD... *7*
            • Není nic špatného být něčeho fanboys, to máš pravdu, jenže tahle hra má sotva obrysy. Vůbec nevíš ani finální obsah, co bude vše obsahovat. A k odkládání? Tady nastává problém, tohle je hra financovaná lidmi, takže velký odklad by mohl totálně pošramotit firmu atd. Tohle není Ubisoft, který si hry zafinancovává sám, čili si je v klidu může odkládat.
            • walltar
              Ale co se mě nejvíc na hráčích her líbí ...
              Hra se vydá na čas zabugovaná: FAIL! Měli to posunout!
              Hra se posune, protože je zabugovaná: FAIL! My to chceme hned!
              Já sem tak rád, že sem se k tomuhle odvětví nikdy ani nepřiblížil.
            • Ravenshot
              Pana Vávru neznám.

              Nikdo nevybral 200 mega a nikdo ani po vybrání aktuálních 44 milionů si nestojí za rokem 2015.

              Ale máš pravdu, nikdo neví, kdy ta hra vyjde. A víš proč? Protože žádný tým kolem AAA hry, nemůže v pre-pre-alhpa fázi říct, kdy takový kolos vyjde. To prostě není možné. Pokud si to někdo myslí, tak je extrémně naivní a nebo nedostatečně informovaný, jak takové věci vůbec fungují.
            • Já nekřičím, já se ti jenom směju, jak se tu hádáš o blbostech. :-) Jsem fanboys na tom není nic špatnýho, někdo je je třeba fanboys něčeho jinýho nebo je fanboys jiných věcí. To je normální.
            • Bohuzel se musim priklonit k Ravenshotovi, ze i po tom tvem dalsim komentari, nechapu pojem epochalni fail. Vybrali penize a to solidni balik, ano. Posunuji terminy, ano. Ale to neznamena, ze v dobe vydani at uz cele hry nebo jednotlivych casti bude ta hra propadak.

              Spousta velkych studii by hru rada posunula o kousek pozdeji ale vydavatel jim dava termin pred nohy a pak to u tech her dopada jak to dopada. Nebo byva jiny scenar, ze ani nereknou kdy to vydaji, protoze si jednoduse termin muzou nastavit sami a pak hrac ceka, kdy oznami finalni datum vydani hry. Duvodem je vlastni financovani (studia nebo vydavatele).

              Pokud tato hra bude vydana a jeji casti vydany pozdeji a v dobre kvalite, tak nevidim vubec proc by to mel byt epochalni fail. Pokud hru vydaji i pozdeji a nebude mit takovou kvalit ale bude to standardni prumer, tak i tehdy to nebude epochalni fail, ale pouze bezna rutini prace, ktera neni nijak vyrazna.

              Epochalni fail by byl pouze v pripade, kdyby hru ani nevydali, a kdyby ji vydali, tak bude v totalne nehratelne podobe, coz vzhledem k dodavanym informacim nehrozi.
              Epochalni a fail jsou zmichana dve slova (anglicke a ceske) a nasledne epochalni by melo vyjadrovat velke casove odobi a v kombinaci se slovem fail by se melo jednat o takovou unikatni udalost, ktera tu jeste nebyla. Obavam se, ze k tomu nejspis nedojde vzhledem k problemum rady jinych znamych titulu, ktere skoncili at uz hned po vydani nebo se nedostali ani do faze vydani hry.
            • Ježíš, co se nám tu vyrojilo? Stádo ukřiečených fanboys. Takže podle Masaryka je odkládaní v pořádku a pan Vrána tvrdí, že je rok 2015 překonán. Ok a o kolik? Dva, tři roky? Nikdo neví co? Takže oni vybrali 200 mega a slíbili nám rok 15 a najednou je v tichosti překonán a co nějaké závazky, k těm co to financovali? Who Cares, že ano .) stádo pcbotů se můžou uklidovat akorát tím, že je to pouze na pc a to jim ke štěstí stačí.
            • Nech ho, on je jenom hater. On za to nemůže, on si to za ta léta vypěstoval. My máme tu výhodu, že nám jeho komentáře můžou být scela ukradeny a můžem dělat něco jiného, co budem chtít.A o hře můžem pokecat třeba na forum. ;-)
            • walltar
              No já nevím, ale mě příjde odkládání her celkem normální ... navíc pokud nad sebou nemáš někoho, kdo tě donutí vydat zabugovaný nedodělek (což je případ většin dnešních AAA her) tak nemáš opravdu důvod hru vydávat zabugovanou. Ale já to říkám pořád, že SC bude posouvat ... stejně jako posouvá většina Crowdfundingových her. Prostě nad sebou nemají policajta, kterej by je nutil osekávat featury jen aby se dodržel termín.

              Ale tak můžem si vždycky zahrát pecky jako Watch Dogs ... ty jsou přece tak úžasné a převratné.
            • Ravenshot
              Závidět někomu úspěch a nápad, který dokáže oslovit hordy lidí, je tak jednoduché. Když vidím komentáře, jako je ten tvůj, tak se musím ptát, proč tě to vlastně tak žere? Co ti vadí na tom, že jiní lidi do toho vložili své peníze a těší se na hru, kterou si přejí? Co je na takovém principu špatně? Jsou to jejich peníze, ne tvoje.

              Informace o roku 2015 je už dávno překonaná. Rok 2015 byl platný okamžiku, kdy byl zveřejněn; byl platný v okamžiku, kdy Chris ani netušil, jak velký úspěch bude jeho projekt mít a kolik prvků se do hry zakomponuje. Každý hráč, kdo se o Star Citizen zajímá ví moc dobře, že rok 2015 je dávno překonaný a nereálný pro vydání všeho, co bylo naslibováno. Na druhou stranu, je také pořád proklamováno, že vše, co bylo naslibováno, NEBUDE ve hře od začátku, ale bude přibývat postupně. Takže se klidně může stát, že hra vyjde za rok a půl s polovinou věcí, která byla slíbena. Může se to stát a nemusí.

              Jestli tedy považuješ fakt, že Star Citizen nevyjde v roce 2015 se vším, co nasliboval, i když vybral nekřesťanské peníze, za epochální fail. Tak to není epochální fail Star Citizen, ale epochální fail tvého vnímání informací o Star Citizen, protože operuješ s fakty, která jsou chybná. Ještě větší epochální fail pro tebe to je, pokud jsi na SC přispěl taky a opravdu si myslíš, že někdo oficiální nedávno tvrdil, že ta hra prostě vyjde do roku 2015 se vším, na co se vybraly peníze.
            • Ehmm, pardon pane. On už je to fail pomalu teď. Vybrali nekřestanské peníze a nejsou ani schopni vydat v čas jednu věc a když takových věcí slíbily stovky na rok 2015? Co teprve potom? Bude následovat epochální fail. Snad rozumíš.
  • Já vývoj Star Citizena nesleduju. Rozhodně si tu hru koupím až bude hotová, ale nejsem backer.
    Nicméně jen podle toho co tu píše například Walltar mi přijde zřejmé, že tvůrci informují o postupu vývoje bezprecedentním způsobem. U žádné jiné hry jsem neviděl tak otevřenou a upřímnou komunikaci směrem k hráčům.

    Ohledně odkladů. U klasického modelu vývojář - publisher se hra klidně může odložit tucetkrát ale hráči se o tom nikdy nedozvědí, protože nikdo nezveřejnil datum vydání. Naopak jakmile je datum zveřejněno, tak se hra neodloží, ani kdyby byla nehratelná.
    Model SC mi tedy přijde o dost lepší.

    Ohledně termínů. Víte proč většina vydavatelů mlží ohledně termínů? Právě kvůli lidem kteří by řvali jakmile by se termín odložil, bez ohledu na to jak dobré by k tomu mohly být důvody. Proto máme neustále zprávy, že to nebo to se udělá "soon™"
    • walltar
      Jo CIG nám dává ohromné množství informací ... pomalu víme i co měl Chris na oběd. A v tom tkví většina problémů ... lidi nejsou zvyklí takové informace dostávat. Lidi jsou zvyklí dostat hru hotovou, maximálně v betě po tom co už se posunula třeba 40x ale nikdo jim o tom neřekl.

      Ale CIG se poučuje a poslední dobou těch informací dává o hodně míň ... protože ani jim to za to nestojí aby každé zpoždění, nebo každá změna vyvolalo takový bordel. Třeba nevíme jak jsou na tom s planetside a FPS moduly ... nedali nám už tentokrát žádné datum. U SQ-42 víme, jen že míří někam na začátek příštího roku, což je celkem velká oblast. Oni určitě mají interní odhad ... ale ten už nám znova nedají, protože je jasné, že při posunutí by to vyvolalo opět shitstorm na fórech.

      Ono taky je dobré si uvědomit, že Chris má trošku zkušeností s vývojem her ... a dost lidí co tam pracuje jsou veteráni, kteří mají roky praxe. Takže si nemyslím, že by nebyli schopní ukočírovat vývoj jedné hry.

      Ale pravdou zůstává, že nikdo ti nedá datum vydání hry v jejím prealpha stádiu ... kdy mají hotový prakticky jen koncept vesmírného boje. Protože nikdo by takový termín nebyl schopný dodržet. Teda někteří vydavatelé by tu hru ořezali tak aby ji vydali ... s tím, že se možná opraví po launchi, pokud se nezačne pracovat na něčem dalším.
  • walltar
    Bude víc času na Elite ... ale myslím, že to posunutí bude tak do pondělka.

    http://www.star-citizen.cz/arena-commander-v-08-odlozen/ ... ze seznamu bugů který je v článku už opravili všechny kromě Druhého blockera a druhého criticalu.

    Tady je seznam těch, které už jsou opravené ... http://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/26rp39/travis_days_chat_updates_on_dfm_bug_list/
    • Mno tak evidentne to tak hrozne neni, uvidime jak dlouho jim to potrva. :)
  • Dobře oni to odložili, ale v den vydaní? To je docela fail ne? Lidi se těší na stáhnutí a ono nic? To teprve pár hodin před vydáním zjistili, že je to zabugovaný? Něco je shnílého v králoství SZ...
    • Veskoslav
      Evidentně o tom, co a jak se děje víš absolutně kulové. Spíše než hra samotná Tě zajímá, co se na ni pokazí atd. Nic víc od toho ani neočekáváš a vsadím boty, že ani nevíš, co je to Wing Commander.
      • O této hře toho vím přesně tolik, co ty, čili nic, protože nikdo a předpokládám, že ani vedoucí projectu neví, co bude obsahovat finální hra a to je vážny problém po těch sliběch, kvůlí kterým vybrali 200 mega... No šli s kůži na trh a teď jsou odpovědní lidem...
        • Veskoslav
          Kde jsi vzal 200 mega vybraných? Prosím, prosím......Odpovědní lidem? To je jak z nějaké komunistické příručky proboha...Lid financuje, lid rozhoduje *7*
          • Lid financoval, lid bude soudit smiř se s tím pokrytče.
            • Blue.Shark
              Až do vydání bude na stránkách Star Citizen zveřejňován denní stav Arena Commander. To znamená, že komunita dost přesně ví, jak pokračuje vývoj. Je zvláštní, že přes všechna kvanta informací, která jsou každým týdnem zveřejňována, se stále množí jedinci, kteří přetékají skepsí a přitom ani nejsou schopní si tyto informace přečíst. Asi lenost.
            • Ravenshot
              Ok, dostal jsi mě. Už nemáme o čem diskutovat, některé argumenty jsou prostě neprůstřelné! Gratuluju!!!
            • Zase špatně. Zase jsi mimo. Žádná jiná hra nevybrala 800 mega od hráčů .)
            • Ravenshot
              Jednou jsi mi poradil, že si mám slovo "epochální" vyhledat na wiki. Tak mi teď dovol poradit ti, aby sis vyhledal slovo "standardní" a je mi jedno kde. Jsem si jist, že tvé vnímání psaného textu je na dostatečné úrovni, abys pochopil, že nepovažuji SC za standardní AAA hru, protože je financována komunitou a ne publisherem. Proto také říkám, že nemůžeš srovnávat SC se standardní AAA hrou a že k té kritice, kterou tady předvádíš, to chce příklad, na základě kterého můžeš říct, že tvá kritika je oprávněná. Takže ještě jednou: jmenuj jednu jedinou AAA hru, kterou lze srovnávat se SC, tj. není standardní, ale financována komunitou, a která v pre pre alpha fázi ani jednou nezměnila termín. Je to teď srozumitelnější?
            • Píšeš, že to nemám srovávat s AAA hrami a pak chceš příklad AAA hru. Tak se už rozhodni *3*
            • Ravenshot
              Zase špatně. Pořád soudíš Star Citizen podle standardních her (které se ale často také několikrát posouvají). Řekni mi jeden jediný příklad AAA hry v pre pre alpha fázi, která se zmínila o termínu a ani jednou jej neposunula. Nechci víc, jen jedno jediné jméno hry, kterou lze se Star Citizen porovnat.
            • Zase špatně, nikdo totiž neví v jaké fázi ta hra je a podle odkladů v hodně špatné fázi. Původně měla arena vyjít v prosinci a půl roku uplynulo a nic. Takže nemají odladěný ani ten nejzákladnější aspekt hry. Smutné.
            • Blue.Shark
              SC je ve fázi, kdy je komunita podrobně informována o tom, co se ve hře a kolem hry děje. Lidé, co si pravidelně zveřejňované informace čtou, pak nemusí být překvapeni, jako ty.
            • Ravenshot
              Kdyby nebyl SC tak úspěšný, možná by i vyšel. Ale lidem se projekt líbil natolik, že se nespokojili s tím, co SC původně nabízel, chtěli a chtějí víc. Je špatné chtít víc? Nemůžeš mít řádově několikrát víc za stejnou dobu.
            • Veskoslav
              Ne v tom rozsahu, jaký je teď. Proboha zjisti si o tom haha něco. V roce 2015 měla vyjít SP část a část MP světa SC....
            • V jaké je SZ fázi? Když za rok to mělo podle slibů snad vyjít ne? Když vybírali ty miliony, tak slibovali rok 2015 nebo se pletu?
            • Ravenshot
              EA ve fázi, v jaké je momentálně SC, ani nezmíní, že na hře pracuje z milionu důvodů. Pořád porovnáváš neporovnatelné.
            • Veskoslav
              EA ukáže?:-D Ty jsi tak humorné děcko, že to není možné. No tak šup na Bugfield 4 a neotravuj se s náma tady u této hry.
            • Jsem o rok starší než ty, čili letos mi bude 10. Je jiný než od EA? Ano, je horší!!! Vybrali od lidi 800mega a nikdo neví, co vlastně koupil. EA aspoň ukáže o čem hra bude, tady je to sázka na slepou.
            • Veskoslav
              Fakt humorné. Kolik ti je? 10-12? Soudit můžeš hru jako celek a přístup vývojářů, který je naprosto někde jinde narozdíl od EA, Ubisoftu a spol. A jak říkám, Tobě to dělá radost, že to nevyšlo dneska. Tebe hra samotná naprosto nezajímá.
            • walltar
              Ty vole nejsi ty ještě skrytej komunista? *7*
    • Ravenshot
      Zklamu tě, ale není to fail. Když ti nejvyšší představitel celého projektu v den, kdy zveřejní datum vydání modulu, řekne, že dvacátého osmého (den před vydáním) je ten den, kdy on sám rozhodne svým podpisem, zdali je hra dostatečně hratelna nebo ne, tak to fail není. Takže když ti někdo předem řekne, jaké jsou podmínky a co může nastat a přesně to se pak stane, tak to fail není.

      Odkaz je RSI webu (arena commander report).
    • walltar
      Neodložili to v den vydání ... jsou v americe, když ten článek dali na stránky tak byl večer 28. Kdyby sis to přečetl, tak je tam jasně napsané, že to odložili na základě meetingu, který byl plánovaný a už 14 dní víme, že na tomhle meetingu se rozhodne zda vydat, nebo ne.

      No jo, ale lidi se neobtěžují si nějaké informace přečíst.

      - 28. 5: RC verze hry bude zkompilována. Pokud vše půjde dobře, tuhle verzi Arena Commandera budete hrát. Tým v Turbulentu začne přepínat stránku na verzi, která udělá Arena Commandera dostupným pro backery. Já osobně potvrdím, že Arena Commander je připravený pro vypuštění komunitě večer 28. Plně očekáváme, že pořád zůstanou bugy, potencionálně i nějaké velké. Ale naším primárním zaměřením zůstává dát tuhle verzi komunitě, aby nám pomohla s vyřešením problémů a abychom společně začali pracovat na zlepšení Arena Commandera.

      Tohle je 14 dní staré info ... plán byl, že se večer 28. rozhodne jestli vydat ... no a rozhodlo se, že ne.
  • To je zase žumpa, zajímalo by mě, kdo to píše. Předpokládám, že všichni ti trolíci to mají zaplacené a jsou to velcí fanoušci space simu, proto jsou tak naštvaní. :D Nebo jen pár závistivých děcek, co brečí u své konzole, že tohle nikdy nezvládne, nebo na to jen nemají PC. Jen brečte, vaše slzy jsou delikátní.
    • Jasně brečí kvůli nevydané hře, která bůh ví kdy vyjde a buh ví v jaké podobě. Spíše ukazují na to, jak je to financovaní pomocí KS zrádné a ten tlak bude na tvůrce mnohem větší.
      • Když počítáš s 5 mega na KS a vybereš 45, tak to trošku může přerůst přes hlavu, což neznamená, že nedodrží to, co slíbili. Na nějaké opoždění se*e pes. Odklady jsou a vždycky byly u her celkem běžná věc, mluvit o nějaké zrádnosti je zatím jen hyperbola.
        • Nn, tupci jako ty a spol samozrejme neabsolvovali zakladni skolu ... aby dokazali pochopit, ze jen ten slavnej soubojovej modul uz stal 3x vic, nez kolik oni na zacatku predpokladali. Takze za 2-3 roky proste dojdou prachy ... a ... hra bude tak nekde v pulce ...

          Schvalne, pro ty co umej aspon scitat, minimalni naklady 200lidi x 2000dolaru = ...400k ... MESICNE. + dalsi naklady ... takze to zjednodusme na naprosto !MINIMALNE! 1/2M kazdej mesic. Pri 50M ... to mame na cca 4 roky (a ono to bude podstatne min) ... rok uz je fuc, a vysledek je ...0.

          A mimochodem, pro ty idioty tady kolem, odklady:
          http://games.tiscali.cz/tema/star-citizen-odklada-alfu-soubojoveho-modulu-nebyla-by-dost-dobra-64905
          http://games.tiscali.cz/oznameni/soubojovy-modul-star-citizen-vyjde-behem-dubna-na-hre-pracuje-uz-212-lidi-65557
          http://games.tiscali.cz/oznameni/soubojovy-modul-star-citizen-s-peti-mody-vyjde-v-kvetnu-236968
          http://games.tiscali.cz/tema/soubojovy-modul-arena-commander-pro-star-citizen-se-kvuli-odstranovani-chyb-opozdi-238673
          • Obávám se, že s tím co tady blábolíš za nesmysly jsi to ty, kdo ještě nedokončil základku. Typický švejk, který ví přesně v jakém je hra stavu, kolik co a kdo stojí a má zaručená fakta o financování z první ruky. Ve skutečnosti si jen trolík, co plácá z vody. Fakt slabota. 2/10.
          • Ravenshot
            Odklady: běžná, leč velmi nepříjemná věc, tak to prostě v počátcích vývoje softwaru chodí, ať se nám to líbí nebo ne. A já se opět ptám a opět čekám odpověď: jmenuj mi jednu jedinou hry, která by se dala srovnávat se Star Citizen, která nikdy nic neodložila. Stačí jedna hra, která by podpořila tvé rozčilení nad odkládáním, a která by nám dokázala, že tyto odklady jsou v sw sféře nevídané. Stále čekám na odpověď.
            • Ravenshot
              Já jsem ale chtěl srovnání s podobnou AAA hrou jako je Star Citizen. Srovnej si screenshoty obou her vedle sebe a pochopíš, co mám na mysli. Srovnávat Minecraft a SC… to je totální [REDACTED].
            • OK ... podme k podobe vyvijenym titulum ... hmm ... Minecraft ... autor vydal v alfe, normalne to fungovalo, vybral nejaky $$$ a vyvoj pokracuje dodnes ...

              A kupodivu vyvoj naprost VZDY fungoval tak, ze se reklo ... OK, pridame tam ... kostu jilu ... a vysla nova verze ktera mela kostku jilu. Navic si kdokoli moh a muze sosnout i unstable vyvojarskou verzi ... a podivat se, co se dela, jak to funguje ci nefunguje. Chmm ... asi delaj neco spatne, zadny sliby ale ciny.
          • Několik chyb:
            Nemáš tušení co přesně předpokládali tvůrci hry na začátku.
            Už jen samotný Hangar module je víc než 0.
            Z těch 200 lidí jich může celkem dost dobře pracovat na něčem jiném, než je Arena commander, takže výsledek jejich práce a peněz, které se do ní investovali teď není vidět.
            • 2walltar : ano pokud mame howno argumenty, nazvem oponenta trolem, to presne idioti jako ty delaji s oblibou. Krachly uz studia s radove vetsima financema na uctech. A vis ty proc? Ve 100% pripadu byla primarnim duvodem megalomanie a neschopnost implementovat naslibovanou funcionalitu.
            • Jak nemam tuseni ... rekli ze modul bude napodzim => predpokladali ze jim bude trvat max 1/2 roku. TECKA

              Hangar neni VUBEC NIC. To ti naklipe muj synovec v prvni tride v editoru za odpoledne. Hangar je totez jako vsemozny cetky ktery se posilaj bakerum. Ve finale, rikam MINIMALNI naklady, ty asi vubec netusis kolik stoji vyvojar ze?. Navic oni SAMI napodzim prohlasili, ze se budou venovat vyhradne modulu ... aby byl vydan co nejdriv po vanocich.

              Realny naklady na jednoho cloveka makajiciho na hre budou spis tak trojnasobkem toho co sem napsal, navic musis platit vsemozny nakupy SW, HW, ... platit kancly ... a to sem neuvazoval prakticky vubec, takze realita je takova, ze 50M ti staci na MAX 2 roky vyvoje, pak koncis.

              A jelikoz oni za rok vyvoje (a vi buh kolik $$$) nemaj funkcni ani zaklad hry ... vis ty vubec jak vypada vyvoj hry? Pokud si koupis engine => mas nastroje na vyrobu modelu ... tak defakto programujes jen drobnosti - spis ladis to co dostanes - kolize, dialogy, ... jinak jen sazis objekty, kreslis modely ... a ono to tak nejak od prirody .. proste funguje. Ostatne, sosni si nejakej free engine ... i bez jakyhokoli zaskolovani v tom zaklad naklipes za par hodin hrani si.

              Mimochodem, rika ti neco Daikatana? Dohledej si historii ... tvurce tenkrat taky vsude sliboval jaka to bude bomba a co vsechno to bude umet ...
            • No buď ho můžem ignorovat nebo se tlemit jeho postižení. :-D
            • Nojo cenu to nemá. Já nevím, že se pokaždé nechám zatáhnout do toho :)
            • walltar
              No kromě Arena Commanderu se pracuje na FPS modulu, Planetside modulu, Sqadron 42 ... dělá se víc věcí zaráz. Plus jedno studio dělá jen modely lodí a jedno dělá jen na stránce RSI.

              To že DFM stál víc asi nikdo nepopírá ... ale zároveň CIG má mnohem víc peněz, než potřebovali originálně (20M) a každý měsíc jim 1M přibude ... takže zatím bych se nebál o to jestli zkrachují.

              Ale ... má se cenu o tom s tímhle trollem bavit? On nemá ani základní informace, jen tu tlačí sračky, kde to jen jde.
  • Blue.Shark
    No harm done. Radši funkční část později, než nefunkční šrot dřív.
  • Gonzi
    je to otravné... ten modul odkládají x měsíců, odklady oznamují v okamžiku vydání a hlavně... já si od alfy slibuju spíš to, co dělají u C.A.R.S. - tedy že budu dostávat pravidelné vývojářské buildy, kdy v nich něco nepojede, bude se to různě rozpadat atd. a ne že mi dají až """finální""" verzi dané části hry...
    • Ravenshot
      Jedním z největších problémů je, že ti spadne hra, když se objeví nepřítel (Vanduul). Jak by se ti líbilo hrát hru, kde můžeš maximálně vyletět z hangáru a následně ti všechno spadne? Je přece logické, že kdyby mohli a věděli, že hra nebude padat tak často, tak to přece vydají. Oni se na to vydání těší jistě více, než se na to těší obyčejní hráči.
      • Tvle, kdybych stejne makal ja, tak se muzu jit past ... kdyz reknu, ze neco bude za mesic, tak to rikam stim, ze sem si 100% jistej ze to bude za 14 dnu a tech 14 dnu si nechavam jako fora kdyby neco. Pokud budu delat projekt s tim, ze bakeri maj pristup, tak jim zcela klidne predhodim zcela nefunkcni protyp ... a necham je trebas hlasovat, co chtej rozchodit nejdriv. Naopak, pak mam daleko lepsi prehled o vsech vecech co nefungujou a mam ho prubezne ...

        Uvedom si laskave, ze oni JEN na to posratym modulu (podle toho co prohlasujou) makaj 3/4 roku !!!! Za tu dobu se da udelat lecjaka zcela kompletni hra ...a ne jeji pidi soucast.

        Souhlasim s tim, ze tohle bude nejvetsi pru…ser v historii kickstarteru, a pokud se to povede dost rozmaznout, tak to i na hodne dlouho pohrbi veskery financovani vyvoje komunitou.
        • Ravenshot
          Naštěstí se o SC starají mnohem zodpovědnější a kompetentnější lidi, než jsi ty. Bakeři nejsou jediní, pro které se tenhle první modul s opravdu herním obsahem vytváří. Protože SC nemá žádný přímý marketing, musí být první takový krok doslova „dokonalý“, protože pozornosti bude mnoho, haterů a konkurence, které by si chtěli na SC smlsnout také. Proto nemůže vyjít modul, který je nehratelný, ale musí vyjít modul, který je dostatečně hratelný. Svět není jen černobílý, tady je mnoho aspektů, které hrajou roli, proto se na projektech podílí řada odborníků a nestará se o něj jeden člověk, který nemá o herním průmyslu AAA her dotovaných komunitou ani páru (což nemá nikdo, protože to tu nikdy nebylo).

          A pokud chceš tvrdit, že se softwarový vývoj takového rozsahu jako je SC dá snadno a přesně predikovat na den, tak nemáme o čem diskutovat, protože s tím zásadně nesouhlasím.
          • Co plkas o dnu? Pred rokem slibovali ze modul bude napodzim, napodzim ho odlozili "po vanocich" s tim, ze JEDINY co musej dodelat je netkod a ze to je tak na 2-3 mesice, ... pak kdyz zacli bejt bakeri nervozni ze zase kde nic tu nic ... vyhlasili konkretni datum ... o dalsi 3 mesice pozdejs ... s tim, ze prece nikdy nerekli konkretni datum, kdy to bude ... a konkretni datum po 3/4 roce je tu ... a voiala ... zase kulovy. Ta hra nebude vydana ani v roce 2020.
            • Ravenshot
              Takže klasika. Já se prostě toho příkladu, který by byl srovnatelný se Star Citizen, nedočkám. Ať se ptám, jak se ptám, pořád se mi dostává jen tupých reakcí, které se snaží za každou cenu vyhnout odpovědi na mou otázku tím, že mě budou urážet a nebo se trapně snažit svézt pozornost jinam. To, že nějaké anonymní "x" nazve můj mozek chorým, mě opravdu nevytáčí.

              Takže znovu...

              Očekávám, že mi řekneš, alespoň jeden jediný srovnatelný příklad ke Star Citizen, který nikdy žádný termín neposunul. A až mi ho řekneš, uznám, že v nerealistické bublině žiju já a ne ty. V opačném případě to prostě běžná praxe je, sice velmi nepříjemná (komu by se líbila, že), ale bohužel častá praxe, pane doktore.

              Anonymům peníze neposílám. Pouze lidem, co mají za sebou pořádný kus odvedené práce a dostatečné množství důkazů o tom, že jsou schopní odvést práce ještě víc; jsou upřímní, vše říkají na rovinu a pravidelně mě informují o tom, jak se věci mají.
            • Za beznou praxi to muze oznacit jedine chorej mozek. Vis co? Posli mi vsechny svy prachy ... mozna ti je nekdy vratim ...
            • Ravenshot
              Já na tom posouvání nevidím nic závadného ani špatného, běžná praxe. A jestli není, tak třeba ty mi můžeš říct alespoň jednu jedinou srovnatelnou hru se Star Citizen, která žádný termín neposunula, když to nedokázal "haha".
        • No tys mě pobavil!!! Takže podle Tebe ve vesmírným simulátoru je letový a soubojový systém pouze pidi součást. No dobře tak mi prosím řekni co je ta hlavní součást vesmírného simulátoru ty projektovej managere... A když tady machruješ se svejma projektama, tak si zopákni teorii projektovýho managementu ty 14 denní lhůto. Fakt jsi mě pobavil...
          • Nj, blb jako ty samozrejme nemuze tusit, ze udelat lodicku poletujici uprostred niceho zvladne leckdo za tejden ...
            • Blue.Shark
              Podívej se na videa z Next Great Starship a zjistíš, že to tejden netrvá.
  • walltar
    Tak podle posledního update jsou všechny kritické bugy opravené ... teď je orázka kolik se jichj objeví přes víkend.

    http://www.star-citizen.cz/arena-commander-v-8-bug-update-31-5-2014/

    + teaser video.
  • 2014 rok všeobecných spoždění *1*
  • Ospravedlňujem sa za OT, ale tu je názorný príklad vydanej FINÁLNEJ hry.
    Tomuto sa SC snažilo vyhnúť, byť je to len pre alpha verzia..

    http://games.tiscali.cz/tema/pc-verze-watch-dogs-se-brzy-docka-nevyhnutelneho-patche-238716
    • A ze uz se tomu vyhejbaj 3/4 roku co ? Jestli to nebude tim, ze naslibovali neco, co proste absolutne nezvladaj udelat ... a vis jaky bude finale? Presne stejny, jako Mafia ... II. 80% naslibovanych veci tam nebude. Nezbudou na to totiz $$$.
      • Ty si dobrej Švejk. Tahle hra nemá publishera, nikdo jim do toho nekecá, takže ví přesně, kolik prachů na co mají a můžou si dovolit okdládat co chtějí...
    • Hlavne nemá zmysel obhajovať SC pred bandou trolov a závidiacich konzolistov *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit