Přejít na výpis diskuzí
Soubojový modul Star Citizen s pěti módy vyjde v květnu
11.4.2014 | Adam Homola
319 příspěvků
-
Luxus ta grafika a to ani tohle není alpha (jasné je to DFM ale ne přímo alpha) ! :3
Ale nároky budou fakt brutální :/ sice mám v tuhle chvíli docela dobrý PC ale řekl bych že to bude chtít dos vylepšit :)
RAM - 24 GB DDR3
CPU - Intel i7 3770 3,4Ghz
GPU - AMD Radeon HD 2 GB
Jsem si relativně jistý že procesor bude chtít vylepšit :/ RAMka asi na DDR5 (Alespon) a u grafiky nevím Hangar modul chce HD 5850 takže možná taky :/ -
Co to meleš? Jaký náklady. To co vybrali investujou do vývoje. Proč by měli investovat víc, než vybrali? Proč by měli něco vydělávat? Je to crowdfundingová hra. Tohle není EA nebo Blizzard lol...
-
Protoze by to bylo PC? Aha, ono uz vlastne je .. jen ten HW je to, co spadne vyrobcum pod stul jako neprodejny.
-
Varuji jedince kteří si chtějí přešíst tuto diskusi!
Až po můj komentář je tohle diskuse s největším počtem vláken, které vůbec nesouvisí s článkem. Drtivá většina je hádání se mezi PC vs konzole a "oduševnělé" provokace za účelem vyvolání hádek.
Je tu jen několik pokusů někomu rozumně odpovědět na otázku, především ohledně fyzikálních zákonů ve vesmíru.
Jinak je to fakt hnůj.
Doufám že nademnou už to bude lepší. -
Ale je hezké a překvapivé, ze na PC je konečně nějaká exkluzivita, která ma šanci alespoň trochu poskadlit konzolisty.
Je teda smutné,ze nejsou hromadně podepisovany petice (jako treba Dark Soulsy, GTA), coz znamená, ze o čistě PC hry zájem není takový, jako o konzolové (DS,GTA, RDR) a ukazuje to, jake to je s tou falešnou povysenosti PCckaru (PC master race)... -
mno, a proč ty konzole rovnou neudělaj tak nadupaný, aby na tom hry vypadaly takhle? *5*
-
Je to někde v lepší kvalitě? Hra která vypadá skvěle a video jede 360p.....
-
Koukám, že některé zdejší vskutku výživné a dospělácké debaty povýšily tento článek na text s největším počtem příspěvků v diskuzi ke Star Citizen. Škoda jen, že diskuze vyniká jen v kvantitavní rovině a kvalitativně je spíše na svém dnu *9*.
-
No do prde*e! Luxus! Už jenom jak si hodil s přilbou mě rozsekalo... Hold, už jsem takovej a už
jenom takové malé detaily mě dokážou nadchnout *15* nice! Těším se jak svin' -
Vazne me porad neprestava udivovat, jak nekterym jedincum tezce lezi v zaludku predstava, ze nekoho bavi hrat na necem jinem, nez je samotne. Stejne tak nutkani poplivat vse a vsechny ostatni, kteri nespadaji pod tu "spravnou viru" a znacku.
Smutne a usmevne zaroven. Nezbyva nez doufat, ze z toho vetsina driv nebo pozdeji vyroste. *1* -
Si pis. Pochopis az zvladnes vic jak 4 buttony. *15*
-
Ten člověk s tím nickem PC reprezentuje inteligenci PCčkáru opravdu hrdě. *1* Musíte být na něho právem hrdí.
-
Veskoslav detected?
-
Ano, všichni ti věříme, že jsi pravý Jejdasek. Tipuji to na Valleta(ted píše pod nickem PC)
-
Jeste jsem zapomel, konzole je lepsi protoze hry na ni jsou delany podle velikosti pixelu na televizi.
-
Docela chaby pokus *3*
-
Viléme?
-
Ano, ano. Skoro 99% mira piratstvi nici trh s pc hrama. A druha vec je Steam, takove koncentrovane zlo jeste nikdo nikdy nevyplodil.
-
Přidám se do debaty. Já si to pamatuji.
Ceny křápů v letácích to bylo něco...Pak za rok to bylo zase jinak...
Ale optimalizace a pokrok jde dohromady. Na konzolích je skvělé, že nutí tvůrce pracovat s limitem a člověk musí řešit jak udělat věci efektivně...Stejně jako demoscéna. Ale to lze i na PC. Zvolíš si limit a pro ten děláš a co máš navíc dáš pod nastavení do menu. Jako to mělo Crysis a další hry, kde změny v nastavení byly podstatné...
Otázka je proč tomu tak nebylo? Protože, na to nikdo nehleděl. Kdyby MS, Steam anebo někdo jiný, vytvořil schvalovací proces pro PC, tak by se tohle nestávalo tak často. Stejně jako je proces pro konzole.
Dnes můžeš na PC vydal hnus, co se bude sekat na všem a projde to na Steam. Na konzoly to není možné. -
Tak kazdemu soudnemu cloveku, ktery nepatri mezi fanaticke pomatence, musi byt zrejme, ze konzole (zejmena ke konci cyklu) vyvoj brzdi. Zejmena s prodluzujicim se zivotnim cyklem a cim dal slabsim HW v dobe vydani.
Na druhou stranu, kdyby na pc byla dostatecna kupni sila, tak by situace mohla byt jina. Nebyt vysoke miry piratstvi, videli by jsme vicero exkluzivnich pc her, ktere vyuziji soucasny hw, stejne tak by pc verze multiplatformnich her byly vice site na miru pc a jeho hw.
Jenze kupni sila je na konzolich mnohem vetsi a tak se nelze divit, ze se vydavatelum nechce s pc verzi nejak extra piplat, natoz se hrnout do pc exkluzivnich her.