Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pro mě uspěšná a kvalitní multiplatformovka je dalo by se říct, vše od Bethesdy za posledních 6 let.. dále určitě spoustu her od Bioware atd.. více přemýšlet se mi nad tím nechce, ale je jich určitě více.. je spousta her pro "masy" tak ať, já hraju to co mě baví a spousta her nabídne i hardcore řešení.. každý chce dalšího Fallouta 2 a Morrowinda nebo Baldur's Gate.. já když chci něco jakože "hardcore", tak si prostě nahodim toho fallouta 2 a hraju ho a nepindám nad tím jak je třetí díl k hovnu (což pro mě není) atd...
  • 13_11
    Slovo "předvedli" snad pochopili všichni normální jedinci; vždyť se tu bavíme o Piranha Bytes, sakriš! Aha... tak dva lidi to nepobrali.
  • Kdo hraje 5-10 let jednu hru? : D
    Co se nam tady snazis prosimte rict?
    Ty se asi holt fakt budes muset smirit s tim, ze jsou hry cileny na normalni lidi *7*

    Jo - klidne jim rikej tupy masy. Tupejm masam zas prijde tupy hrat jednu hru pet let dokola : D
  • Přiznávám že je to spíš taková moje (konspirační) teorie.Ale dle všech indícií je risen 2 stavěn na starém gnome enginu z g3 a risenu prvního,čili ho museli maximálně nějak upravit (a soudě podle prvních screenshotů nijak zásadně,byt nerikám že by hra vypadala špatně)a pochybuju že by něco takového dělali celý jeden rok.Jinak z interview je naprosto zřetelné že práce na hře byla na konci srpna teprve ve svých počátcích,nevědělo se kde se hra bude odehrávat,jaký bude příběh atd.Jinak i to jak moc se phiraně zaobírali a řídili komunitou(samotný nápad na pirátské rpg přišel od fanoušků) pro mě značí že by se v PB možná raději zaobírali nějakou jinou hrou(Mike Hodge,hlavní designér v pb se kdysi během vývoje prvního risenu nechal slyšt že by rád udělal steampunkové rpg z budoucnosti,či tak něco),pro kterou by třeba měli větší zaujetí.Jinak onu větu o tom jak se "Phiraně zase předvedli" sem rozhodně nemyslel v negativním slova smyslu,ač to tak mohlo vyznít(a očividně i vyznělo),kdybych to myslel v ironickém slova smyslu asi bych tam hodil smajlíka,či tak něco.dyt jsou to ti frajeři, kteří zmákli Gothica za 11 měsíců v 11 lidech tak proč by nemohly být schopni toho samého s risen *4*
  • uspesne su, ale ci kvalitne? kto hrava uspesnu multiplatformovku 5 - 10 rokov? narozdiel od pure pc hier? ;)
  • 13_11
    Můžu být pomalejší, ale z jakých vět z interview je "zřetelné, že v té době pracovali na nějakém jiném projektu"? Podle mě jen fabuluješ. Nikde přece není psáno, že se v rozhovorech poví všecko; studia ráda tutlají. Pokud jde o ten rok, tak to mi v případě Piranha Bytes přijde jako doba akorát na vymyšlení námětu, herního enginu a vůbec všech těch věcí okolo. Jak to chápu já, tak po tom roce už mohli říct: "Ano, máme na čem stavět a teď už jdeme fakt makat na tom pokračování Risenu." A jak správně píšeš, Piranha Bytes se opět předvedli, když tvrdí, že mají hotových 80 procent projektu za dobu půl roku. Z nich by si fakt měla vzít příklad všechna ostatní vývojářská studia.

    Už to tu jednou padlo, ale málo se to ví, a proto je důležité na to upozorňovat a neustále to připomínat: Piranha Bytes je malé studio s ambicemi dělat velké projekty; které dělá. A POZOR! Jsou to ti frajeři, kteří zmákli Gothica za 11 měsíců v 11 lidech!
  • Z interview zveřejněného 20.8.2010,je zřetelné že v té době byli práce na hře teprve v počátcích a samotný vývoj teprve začínal.Mám tedy(myslím zcelela oprávěné)podezření že Phiraně pracovali ten cca rok od vydání prvního risenu ještě na nějakém jiném projektu který byl z nějakých důvodů odsunut či pozdržen...
  • smejki
    hint: pracovali na dvojce
  • V Phiraních se zase předvedli,na hře pracují zatím jen půl roku a už je z 80% procent hotova,alespon tak soudím z tohoto interview,které vyšlo společně s oznámením o práci na risen 2- http://www.risen.cz/risen/clanky/2010-08-20-risen-2-otazky-a-odpovedi/ .By mě zajímalo co dělali ten 1 rok po vydání risenu než začali pracovat na dvojce...
  • Myslím, že ses překlikl, článek o dojmech z Homefront je vedle. *3*
  • Taky musí z něčeho žít...
  • Podle screenu to vypadá na upravenej Genome engine, kterej je primárně pro PC. Však Xboxová verze posledně jak dopadla... O PC bych se vůbec nebál, spíš kdybych byl konzolista tak bych začal sledovat minimální hw nároky *1*
  • pokud vim tak se ten jeji otec jmenoval steelbeard *5*
  • Jj Wynne Z Newerwinter nights 2 V dragon age
    Vsechno se kopiruje
  • Ach dalsi retard co vidi CoD vsude *6*
  • kopie ? *1*
  • MrSanta
    Jsem myslel, že je patch pro PC verzi, který přidává možnost si inventář přizpůsobit, aby jednotlivé položky zabíraly méně místa?
  • Ach, dalsia kopia Call of Duty Black Ops.Ale na COD to nikdy mat nebude
  • at si delaj hry pro konzole. Ale musi se to primarně dělat na PC a pak PORT na konzole. Kdo se má třeba v Two Worlds 2 Koukat na ta Obrovská menu a inventář???
  • Když jsme u těch podobností tak mě napadá jestli je taky Patty "day time hook.r"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit