-
Vždy mě trochu zamrzí, že jakmile se zmíní krokovací dungeon, tak vyletí samé zahraniční hry pro porovnání. Přitom za mé doby jsme měli jeden český a úplně úžasný: Brány Skeldalu. V nových hrách jim rozdělování party přijde jako něco úžasného, a přitom to Brány Skeldalu měly v sobě již roku 1998. *14*
-
Strašněmoc tomu fandím! Na land of lore, beholderech, dungeon masterech, isharech., atd, jsem vyrostl...dnes ve 31 letech si zahrát legend of grimrock, je skutecně zažítek tak intenzivní a tak krásný nádech vzpomínek z mladí, že se to jen stěží da popsat..)....nehlede na to že proste samotná hra GrimRock, je proste super gamesa, už na ní ujíždím třetí den a nemá to chybu....takže každý projekt který se o něco takového snaží má můj obdiv, a pokud hra vyjde zcela jiste si koupím originál! O tom že to bude pro mne hra vyborna nemám už ted pochyby....není totiž vyvýjená za učelem vydělání penez.......)
-
-
Sakra chlape, je ti 31 a nostalgicky tady vzpomínáš na mládí? Co budeš dělat, až ti bude 80 a budeš mít tak deset let do důchodu? *2* Já jsem jako první dungeon hrál The Bard's Tale Tales of the Unknown. Byla to lahůdka. Měl jsem to na originálních kazetách na CPC, takže nahrané v tom nejpomalejším modu a každé patro jsem dohrával snad pět minut. Čistokrevný scifi dungeon jsem hrál snad jen jednou na Amize. Byl to Bloodfest a celkem to ušlo. Uvidíme jak dopadne tohle...
-
-
...No tak víš jak, ...když jsem hrál dungeon mastera a jemu podobne bylo mi 11 - 13 let,...takže jo, je to nostalgie vzhledem k tomu že tomu je už bez mála 20 let...)))
-
-
Já jen u chlapů nějak nemám rád tyhle nostalgické výlevy. V době když jsem hrál Bard's Tale, tak ty jsi ještě neuměl ani číst, ale takhle bych o tom nikdy nepsal. Možná to už někomu tak nepřipadá, ale mladí jsme pořád, tak o co jde? *3*
-
-
No tak pokud si porad připadas mlady a vnímáš věci jak v době kdy jsi hrál tvou zmníněnou hru tak bych řekl, že se u tebe zastavil malinko osobnostní vývoj?? *3* A na tvou otázku o co jde?...že jednoduše při hraní Legend of grimrock, mám pocity které ve mne jen tak nějaká hra dnes nevyvolá , pocity, jež jsou velice blízké pocitům a prožitkům z dob dětství....tedy, o to jde... *3*
-
-
To asi jistě ne, spíš mě o tom vůbec nikdy nenapadlo přemýšlet. Na to budu mít dost času až budu opravdu starý. Hraní už mám jen jako okrajovou zábavu. Je otázka jestli za to může osobnost, nebo to co vychází. Grimrock je sice fajn, jenže je proti těm starým legendám dost akční. Tenkrát člověk leveloval postavy a souboje pak vyhrál i při stání na místě. Občas byl pochopitelně pohyb nutný, ale tady člověk lítá jako šuspajtl, což mi trochu vadí. Dnes by asi bylo jen klikání na ikonky mečů a vybírání kouzel pro většinu nuda.
-
-
-
-
-
-
Nikdo nezmínil System Shock?
-
-
Akorát jsem chtěl napsat System Shock + Legend of Grimrock;). Já ho nejen zmínim, ale jdu si ho i zahrát, protože jsem něj dostal náladu:).
-
-
ja mam na SShock2 naladu stale, akurat sa nejak nekamarati s Win 7.
-
-
Nedávno jsem to na win 7 hrál bez problému, mrkni na ten web:).
-
Jdi na www.systemshock.org a klikni na System Shock 2 Technical FAQ (levý horní roh stránky). Popisuje jak hru nainstalovat, aby běhala i na Win 7. Doporučuji změnit si crosshair (http://www.systemshock.org/index.php?topic=29.0) a novější modely zbraní (http://www.systemshock.org/index.php?topic=691.0).
-
-
diky moc, pozriem sa na to
-
Mám sice originálku, ale protože jsem zdechloň, tak jsem si nedávno sehnal rovnou nějakou modovanou verzi, 2.4 enhanced, která je navíc i portable. Jenže pokaždé narazím v Hydroponice na zavřené dveře do kultivačních cel a nemůžu se hnout dál. Asi trest za to že jsem pirátil *4*
-
-
nekde jsi neco prehledl,SS2 zadnou takovou ochranu nema,hraju to v pohode na Win 7 v HD rozliseni
-
Možný to je, ale jsou to obyčejný dvoukřídlý dveře a je za nima slyšet maintenance robot: http://www.youtube.com/watch?v=D-hTjVbzpQEt=2m32s
Prošel jsem SS2 už x-krát a nevybavuju si, že bych měl v tomhle místě problém... -
Není možný, že bys přehlídnul potřebnou přístupovou kartu? Matně si vzpomínám, že jsem se na tomhle patře po jedný dost zoufale pídil.
-
-
-
-
-
-
JJ....tahovku bych si dal taky...Wizardry, Arkania, nebo neco jako byl Albion, ten měl taky super souboje.....)
-
super už se těším
-
No tak jsem holt dneska na Steamu v akci koupil Legend of Gimrock no :) a jdu na to ... mám na to celou noc :)
-
-
Jen celou noc!? Na Grimrock a nalezení všech jeho utajených míst potřebuješ minimálně 25 hodin. A pak těch přídavných dungeonů co se dá do toho stáhnout díky editoru.
-
-
Zajímavá hra.
Jak funguje pozice postava?Koukám,že jsou tři.To chodí v řadě anebo ten třetí je vzadu?
Jsem zvědav na tvar lodi.Grimrock měl tu výhodu,že to byla nějaká kobka která mohla vypadat skoro jak se jím zachtělo,ale u lodi nečekám různé "divočiny". -
-
muze to bejt velka lod...si neslysel o Hvezde Smrti? *7*
-
-
No , neco zajimaveho. Po fiasku hra roku a bulvarnich clancich o nicem ,neco co stoji za pozornost. Ale pravda je ze by to chtelo poradny dungeon , nevim jak moc by pro nekoho bylo tezke udelat hru treba ve stylu Wizards and Warriors treba na Unreal enginu ale bylo by to fajn.
Snad se po tehle malych dungeon projektech probere nekdo movitejsi a zkusenejsi a udela to.
Kazdopadne i tohle vypada zajimave , a snad to spatri svetlo sveta:) -
já bych radši něco ve stylu wizardry 8 *14* volnost, tahové souboje, spousta povolání a ras atd....
ale tohle taky nevypadá špatně -
No tak víš jak, ...když jsem hrál dungeon mastera a jemu podobne bylo mi 11 - 13 let,...takže jo, je to nostalgie vzhledem k tomu že tomu je už bez mála 20 let...)))