Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • spook.y
    Hmmm...já ve hrách jako Fallout prolezu snad každý metr mapy! To je to, co mě strašně baví. Objevovat věci, lidi a příbehy po celé mapě mě baví už od 1 až po Fallout NV. Jen čtením deníků ve hře jsem strávil více než 24 minut :D
    • Dagon
      Suhlasim na 100% *5*. Aj ja som si vo vsetkych dieloch Fallouta s radostou prezeral pomaly kazdy pixel na obrzovke *1*.
    • to jsme na tom podobně, taky musim všechno prošmejdit a splnit, já hrál FNV určitě 200+ hodin, když chce člověk splnit všechny questy, nasbírat všechny unikátní zbraně, prolézt komplet ty 4 DLC (jak já nesnášel ty pípající obojky v dead money) a ještě si trochu zablbnout s modama, je ta hra fakt na dlouho *1*
  • To je neuvěřitelný, jak to tu některý lidi rozohňuje. Vás nějak uráží, že speedrunner zneuctil vaši oblíbenou hru tím, že ji proběhl za dvacet minut? Speedrunning je něco jiného než hraní pro zábavu, je to jako challenge. Nemusíte to chápat (taky nevím, proč to ty lidi baví), ale nemusíte ho za to chtít upalovat.
    A že používá glitche, no, jasně že používá glitche. To je přeci v pořádku, pracuje jen s tím, co mu hra nabízí, jede podle všeobecných pravidel.
    • je to tady jedna velka banda teplousu

      ten typek je frajer a naky ty jeho commenty sou dost...being on the aid is good, but i really dont have the time to talk about it
    • Jack1947
      Neměl by za to dostat pochvalu a být vynášen do nebes. Jinak osobně když to někoho baví nic proti tomu nemám. Při normální sport se ale taky nepodvádí např. zkrácením cesty nebo neprojetím zatáček tak jak se mají projíždět. Nemělo by to tedby být ani v hrách. Chápu že kdyby to frčel tak jak má tak by to asi nikdy neprojel. *4*
      • Dobře, a co kdyby ten sport byl orientační běh o dvou kontrolních bodech A a B? (jasně, že takové se asi nedělají, ale snad mě chápeš). V takovém by vyhrál závodník schopný najít nejlepší cestu a byl by to naprosto validní sport s rovnými pravidly. Speedrunning je o tom samém, najít ve hře co nejvíce zkratek ( = glitchů), být co nejvíce vynalézavý (viz hrátky s gravity gunnem a granáty ve speedrunu half life 2). Podmínky jsou férové, zkratky může najít kdokoli, vyhrává ten, kdo jich najde nejvíce a nejlépe je využije.
        Jako, nemusí vám to přijít jako fajn sport, ale určitě to není nějaké podvádění, je to prostě jen "sport" svého druhu. A to, že jej za to fanoušci speedrunningu "vynáší do nebes" (čehož jsem si nevšiml, ale asi jo), to mi přijde taky úplně v pořádku.
      • ve sportu který má od začátku krácení cesty nebo neomezené projíždení zatáček zakotvené v pravidlech v tom nevidím problém
  • Teda to muselo dát příšernou práci a přitom taková blbost co? *1*
  • S využitím glitchů.. takže vlastně žádnej speerun, jen podvod.

    Kdyby to proběhli podle pravidel tak to beru, ale využívat bugy na procházení zdma atd. je hrozná hovadina. Podobně neuvěřitelný "speedrun" za pár minut byl v dávných dobách k vidění pro Doom 2, taky tam frajer jen v jednom kuse zneužíval bugy ZDoom enginu nebo v čem to hrál.
    • Ono je víc "typů" speedrunů je ANY% a GLITCHLESS.
    • Dogkiller
      Pokud nepoužívá cheaty, ale vyloženě jen chyby za které si hra může sama, tak bych to za podvod nepovažoval.
      • Jack1947
        Ani asi za spravedlivý průchod je to celkem čunárna.
        • Osobně si myslim že je větší čuňárna vydat hru ve stavu kdy jdou ty chyby využít v tomhle množství ale je fakt že tohle je speedrun neni glitchless ale je to přesto speedrun
    • kazdy jeden speedrun ktory existuje je s vyuzitim glitchov, s tvojou logikou neestistuje zatial ziadny speedrun ani speedrun komunita, a neplatia ani ziadne rekordy, uz viac ako uz dobrych 12 rokov dozadu som pozeral speedruny a vsetky vzdy vyuzivali glitche
      • To není pravda jsou i pravé speedruny bez podvádění.
        • ano, ale mezi ně se počítají i ty co využívají glitche, protože to není podvádění
    • Jack1947
      To už se řešilo s Dark souls2 v novinkách, on vlastně zato chudák nemůže a využil jen to co hra nabízí... a uznání si zaslouží jo ? leda po hlavě, shořet na popel by si zasloužil. (bo se smažit v pekle *16* ) uznání ale ne to vůbec. Jenže pro pár jedinců to je zcela legitimní průchod hrou. *11* Prostě demence.
  • Když jsem hrál F3 já, tak jsem se dostal na konec za 2 hodiny a navíc úplně nechtěně. Byla to strašná sranda mydlit Enklávu na třetím levelu... O to víc jsem byl překvapen, když jsem zjistil, že to jde. Supermutanty jsem pistolkou rozstřílel na cucky atd. F3 je naprostý paskvil, FNV je daleko lepší, jen škoda, že po F3 zdědil naprosto ohavnou grafiku.
    • grafiku naštěstí dost zachraňujou mody, nevada skies, lepší textury, wasteland flora a nějaký ten overhaul mod a už se na to dá i koukat
  • Zase je to tu samej ignorant a expert na vsechno. Games tiscali ma tu nejhorsi ceskou komunitu na webu a jeste horsi je, ze s tim absolutne nic nedelate.
    • zatimco tvuj prispevek doslova zari inteligenci a respektem =)
    • promluvil expert nebo ignorant?
      • Jistý nejmenovaný zdroj mě ubezpečil, že se jedná o druhou z možností.
  • U velkých open-world RPG tohle ani nejde pořádně ošetřit, i vanilla verze baldura 1 šla s glitchem teleportu dohrát za cca 6 minut, teď to na YT nenajdu, ale byla to polská verze rozdělená na 5 částí(u takhle krátkého videa nechápu proč)
  • Tak najznamejsie speedruny vznikali v Doom1/2 a potom v Quakeovi. Tam su aj v roznych "leveloch" a bez vyuzitia hackov. Napriklad na nightmare a 100% kill alebo len z pestami. Tak isto pri Quakeovi sa da stiahnut speedrun na easy alebo na nightmare a tiez 100% kill a 100% secret found.
    • Akorát tam je třeba real skill. :D
  • hmm, ja som ho za 2,4h vypol a odinstaloval..hrozna hra
    narozdiel od New vegas, ktoru som si fakt uzil
    • na FNV bylo strašně cítit že to měl pod palcem Chris Avellone oproti F3
  • U her od Bethesdy je těžké rozeznat, jestli hráč hru hraje nebo cíleně využívá glitche *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit