Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dufam, ze nezabudnu zase zmenit hlas hlavnej postavy ako je dnes zvykom..
    Doteraz nedokazem pochopit, ktory imbecil mohol vydat take rozhodnutia a pevne verim, ze Garreta to nepostihne.
    Michael Ironside, David Bateson, Stephen Russel dokazali postavam dodat charakter a charizmu a bez nich to proste nie je ono.

    A taktiez dufam, ze viac zjednodusovania ako v pripade Deadly Shadows sa uz nedockame. DS bola uz tak velmi jednoducha (hlavne kvoli funkcii prilepenia na stenu, ked bol hrac v podstate uplne neviditelny).

    Ale inak sa celkom tesim, Dishonored mi totiz dava nadej, ze v dnesnom hernom svete moze uspiet aj trochu atypicka hra.

    PS: Ja viem, ze so Splinterom to uz ide nejaku dobu dole vodou, ale Michael tomu aspon daval grady...
    • taky v to doufám, původní hlasy měly charakter a perfektně pasovaly k postavám, i ty opilecké
  • Jestli to bude TEN Thief tak jeho pro konzole škoda. Poslední ukázka na ten skoro Splinter Cell je vhodněji koncipovaná hra která nebude většinu hráčů zdržovat a nudit nearkádovostí.
  • Garret, král všech čórkařů se vrátí? To je ovšem fantastická zpráva. *14*
    Je docela zajímavý, že tohodle zakladatele žánru dodnes vlastně nikdo nepřekonal. Amatéři jako Sam Fisher se můžou jít zahrabat. *15*
    • Jeste zajimavejsi mi prijde, ze druhy i treti dil byly tez fantasticke, kazdy trochu jinak atmosfericky, ale porad vyborne.
  • doufám, že další deGENERACE konzolí vůbec nebude! *1*
  • ja pochybuju že udelaji hardcore stealth hru pro uzky okruh fanoušku
    • VonHayek
      Tedy vůbec nic proti bytí hardcore, ale kdyby směřování pro úzkou skupinu znamenalo, že hra bude těžce ztrátová a tvůrci to po ní budou moci zabalit a neudělat další fajn hru - to bych jim klidně i nějakou tu úlitbu masám odpustil. *3*
      A vůbec, vždyť i já jsem dost možná masa..! *4*
      • když je hra delana pro uzky okruh fanousku to jeste neznamena že bude tezce stratova, viz treba tahove strategie. jenze pak je tady opacny extrem ze to chteji udelat pro kazdeho
        • VonHayek
          Tak to samo chápu, však i já semtam hraju nějaké úzkoprofilové dílko. Je ale myslím fakt, že od něj nelze očekávat vlastnosti(kvality) nákladnějších sestřiček - vlastní dlouho vyvíjený engine či zakoupená licence cizího, drahý scénarista, tlupa modelářů atd.
          Když mne vývoj stojí stokrát více než úzkoprofilovka, tak jistě musí studio cílit na podobný násobek počtu prodaných kusů resp. zákazníků a hle - jakási "normalizace" je na světě...
          Ale tak jako všechno, i hry pro miliony hráčů se dají dělat kvalitně a takové samozřejmě vyžaduju i já. *3*
  • Stále trpělivě čekám, jen s tím lunchem na nových topinkovačích se mi to nezdá. Tahle hra není určená pro masy hráčů, ledaže by ji zprasili aby z ní bylo naleštěné AAA ho*no. To bych byl velice zklamán.
    • DangerousDave
      ja sa najviac obávam zjednodušovanie samotných misií, priamočiarosťi level dizajnu alebo toho, že budú kopírovať Dishonored alebo Assassina a v niektorých misiách budeš musieť vraždiť, bude tam wallhack alebo možno aj nejaké nadprirodzené schopnosti ... a to by som fakt nerád.
      • Jeden z mých nejhezčích okamžiků s tou hrou byl v okamžiku, kdy jsem si chtěl otevřít mapu, čekaje nějaký ultra automaping i s pozicí hráče, a místo toho jsem tam našel papírek s ručně obkresleným vnějším obrysem budovy a velkým otazníkem uprostřed. tehdy jsem si Thiefa zamiloval.
        • jj, to byl nářez. Někdy jsem hodiny prohledával objekt a pročítal vzkazy než jsem se v něm našel a našel jsem hledaný předmět. Hlavně v podzemí nebo v domě vdovy Moiury.
        • DangerousDave
          takisto preferujem ked hráč musi byť aktívny v prehladávaní lokácie a sám musím zistiť ako a kde sa dostať. Takisto mám rád keď neviem kde sú stráže a že ak nabehnem za roh bez rozmyslu tak môžem niekomu vpadnúť do rany... jednoducho ten pocit neistoty.
      • deridon
        šmarja.. taky se strašně bojim, když vidim co se stalo mým milovaným stealth seriím.. doufejme, že se tak nestane, to už i ten Skyrim je víc stealth než přímo udajně zaměřené stealth serie v současné době
  • V T4 pořád docela věřím. Si totiž vzpomínám, jak se hejtoval T3 - zvlášť po průšvihu s Dx IW - a nakonec z toho vylezla jedna z posledních herně hardcorových AAA her. A ačkoliv vím, že to teď dělá úplně jiné studio, doufám, že se kousek téhle historie zopakuje.
    • Btw. netušíte někdo, kolik se T3 rámcově prodalo? Jen tak pro orientaci.
      • Spomínam si, že predaje boli dosť slabé. Dokonca Warren vtedy i uvažoval o posunutí série do súčasnosti ... *9* *10*
        Chvalabohu s toho zišlo *4*
  • Proboha proč? Thief má být o stínech, zlodějském umu, chytrosti a načasování a né o next gen dovádění, kombech a létání po střechách.... ale z vyjádření, že by to mělo vyjít na konzole mě napadají právě takové představy jako šílená arkáda.... A co já jsem se nahrál hodin s Garettem.... všecky díly jsem dohrál. Hlavně dvojku několikrát. To mělo takovou nezaměnitelnou atmosféru a hlavně to bylo šíleně těžké na experta a ještě nikoho nezabít.... A hašení kotlíků robotů se šišlavým hlasem Carase to bylo prostě něco....a ten fešácký hlas Garetta... jo holt Warren Spector. Kde jsou ty časy....
    • DangerousDave
      si si sám odpovedal - napríklad práve pre tiene, ak bude hra šitá na výkonný HW môžeš mať v hre väčšinu tieňov plne dynamických a možno aj pekne soft a k tomu nepriame osvetlenie, čo môže vystreliť atmosféru pekne vysoko.

      - a čo máš proti skákaniu po strechách ? pohyb po strechách v Thief 2 vynikajúco zapadal do hry, nad tebou bola iba nočná obloha a dolu si mohol pozorovať hliadky a počúvať ich keci... proste super atmosféra.
      • tak minimálně při dynamickejch soft stínech půjde podle mě dost blbě poznat, kde jsi ještě vidět a kde už nejsi - tohle mi na těch ostrejch kontrastech přišlo dobrý.
        • DangerousDave
          soft shadows neznamená, že nebude dostatočný kontrast, to záleží od rozmiestnenia svetelných zdrojov a od ich typov... sviečka, žiarovka alebo Mesiac budú vždy vrhať ostrejší tien ide iba o to aby napríklad krb alebo fakle nevrhaly ostré tiene (čo v T3 vyzeralo fakt zle).
    • ales.smutny
      Wow, koukám, že bludy a mýty o tom, jak vypadají hry na konzole dosahují pozoruhodných mutací.

      Nějak nevidím souvislost tohoto hysterického výkřiku s obsahem zprávy...
      • jsem hysterický vždy když vidím jen zmínku o tom, že by se má oblíbená série z dob dávno minulých měla mísit s konzolí. A Garett na konzole nepatří.
        • DangerousDave
          T3 sa s konzolami (xboxom) zmiešal vcelku úspešne i keď je pravda, že nejaké šrámy to na ňom zanechalo. Stále to bola ale hra zameraná na PC a stále patrí k tomu najlepšiemu v stealth hrách. Thief4 už bude rýdza konzolovka, z čoho mám tiež trochu obavu.
      • Treba: "Neni potreba cekat na nove konzole kvuli lepsi grafice a spouste efektu kdyz o tom ta hra neni" ?
        • ales.smutny
          Mhmmm...a ono je psáno, že tohle je ten důvod? Když pomineme, že se jistě bude hra skvěle prodávat, když bude vypadat jako její poslední díl :)
          • fair enough ;-)
      • pane smutný zajimavá indie hra mohl byste to hodit do bleskovek nebo novinek ?

        http://doupe.zive.cz/doupecz/starship-corporation-vas-necha-navrhovat-a-stavet-vesmirne-lode/sr-1-sc-108-a-143944
  • FAKE! Thief 4 jede na UE3. Takze proc by to melo jet na new topinkovacich fakt nechapu.
  • Corvus
    U mocného kladiva, ať už je Garret tady!!!!!!!! Zrovna si doplňuju po letech Deadly Shadows a 9/10 jasných. Nemůžu se dočkat.
    • aj ja som si chcel Deadly Shadows pred nedavnom zahrat, ale vadilo mi ze nepodporuje sirokouhle rozlisenie... a hrat hru na pol monitora nie je zrovna najlepsi zazitok
      • Zajímavý že já to zrovna nedávno s widescreenem hrál...
        http://mugon.org/widescreen/thief.html
      • deridon
        přiteli.. já ho před měsícem začal hrát, právě kvuli nově vydanému modu, které tento nedostatek eliminuje http://www.wsgf.org/node/142 dále doporučuji stáhnout Texture Pack a hra i na dnešní standarty nevypadá vůbec špatně.. a pokud budou problémy se zámky či jiné, zapnout vsync
      • Myslim ze staci upravit nejake soubory ve hre, popripade nejaky programek a je po problemu. Osobne odzkouseno!!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit