Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Ještě že bude ten Dishonored
  • ja pochybuju že udelaji hardcore stealth hru pro uzky okruh fanoušku
    • VonHayek
      Tedy vůbec nic proti bytí hardcore, ale kdyby směřování pro úzkou skupinu znamenalo, že hra bude těžce ztrátová a tvůrci to po ní budou moci zabalit a neudělat další fajn hru - to bych jim klidně i nějakou tu úlitbu masám odpustil. *3*
      A vůbec, vždyť i já jsem dost možná masa..! *4*
      • když je hra delana pro uzky okruh fanousku to jeste neznamena že bude tezce stratova, viz treba tahove strategie. jenze pak je tady opacny extrem ze to chteji udelat pro kazdeho
        • VonHayek
          Tak to samo chápu, však i já semtam hraju nějaké úzkoprofilové dílko. Je ale myslím fakt, že od něj nelze očekávat vlastnosti(kvality) nákladnějších sestřiček - vlastní dlouho vyvíjený engine či zakoupená licence cizího, drahý scénarista, tlupa modelářů atd.
          Když mne vývoj stojí stokrát více než úzkoprofilovka, tak jistě musí studio cílit na podobný násobek počtu prodaných kusů resp. zákazníků a hle - jakási "normalizace" je na světě...
          Ale tak jako všechno, i hry pro miliony hráčů se dají dělat kvalitně a takové samozřejmě vyžaduju i já. *3*
  • V T4 pořád docela věřím. Si totiž vzpomínám, jak se hejtoval T3 - zvlášť po průšvihu s Dx IW - a nakonec z toho vylezla jedna z posledních herně hardcorových AAA her. A ačkoliv vím, že to teď dělá úplně jiné studio, doufám, že se kousek téhle historie zopakuje.
    • Btw. netušíte někdo, kolik se T3 rámcově prodalo? Jen tak pro orientaci.
      • Spomínam si, že predaje boli dosť slabé. Dokonca Warren vtedy i uvažoval o posunutí série do súčasnosti ... *9* *10*
        Chvalabohu s toho zišlo *4*
  • doufám, že další deGENERACE konzolí vůbec nebude! *1*
  • Garret, král všech čórkařů se vrátí? To je ovšem fantastická zpráva. *14*
    Je docela zajímavý, že tohodle zakladatele žánru dodnes vlastně nikdo nepřekonal. Amatéři jako Sam Fisher se můžou jít zahrabat. *15*
    • Jeste zajimavejsi mi prijde, ze druhy i treti dil byly tez fantasticke, kazdy trochu jinak atmosfericky, ale porad vyborne.
  • tywe ten thief4 se tahne jak projekt m2 nebo 'whiskey' od nejmenovane ceske firmy s vylizanym francouzskym vedenim

    doufam, ze vysledek bude stat za cekani!
  • DangerousDave
    rozhodne nie som proti, minimálne si vďaka tomu dajú na hre viac záležať.
    • Jj a zatial si to vynahradime Dark modom pre Doom 3 :)
      • To jsem chtěl taky zkusit, ale bohužel se mi to nedaří spustit, někde je tam zakopaný pes a já na to bohužel nemohu přijít. Jen tak pro zajímavost, na čem to hraješ?
  • Corvus
    U mocného kladiva, ať už je Garret tady!!!!!!!! Zrovna si doplňuju po letech Deadly Shadows a 9/10 jasných. Nemůžu se dočkat.
    • aj ja som si chcel Deadly Shadows pred nedavnom zahrat, ale vadilo mi ze nepodporuje sirokouhle rozlisenie... a hrat hru na pol monitora nie je zrovna najlepsi zazitok
      • Zajímavý že já to zrovna nedávno s widescreenem hrál...
        http://mugon.org/widescreen/thief.html
      • deridon
        přiteli.. já ho před měsícem začal hrát, právě kvuli nově vydanému modu, které tento nedostatek eliminuje http://www.wsgf.org/node/142 dále doporučuji stáhnout Texture Pack a hra i na dnešní standarty nevypadá vůbec špatně.. a pokud budou problémy se zámky či jiné, zapnout vsync
      • Myslim ze staci upravit nejake soubory ve hre, popripade nejaky programek a je po problemu. Osobne odzkouseno!!
  • FAKE! Thief 4 jede na UE3. Takze proc by to melo jet na new topinkovacich fakt nechapu.
  • Stále trpělivě čekám, jen s tím lunchem na nových topinkovačích se mi to nezdá. Tahle hra není určená pro masy hráčů, ledaže by ji zprasili aby z ní bylo naleštěné AAA ho*no. To bych byl velice zklamán.
    • DangerousDave
      ja sa najviac obávam zjednodušovanie samotných misií, priamočiarosťi level dizajnu alebo toho, že budú kopírovať Dishonored alebo Assassina a v niektorých misiách budeš musieť vraždiť, bude tam wallhack alebo možno aj nejaké nadprirodzené schopnosti ... a to by som fakt nerád.
      • Jeden z mých nejhezčích okamžiků s tou hrou byl v okamžiku, kdy jsem si chtěl otevřít mapu, čekaje nějaký ultra automaping i s pozicí hráče, a místo toho jsem tam našel papírek s ručně obkresleným vnějším obrysem budovy a velkým otazníkem uprostřed. tehdy jsem si Thiefa zamiloval.
        • jj, to byl nářez. Někdy jsem hodiny prohledával objekt a pročítal vzkazy než jsem se v něm našel a našel jsem hledaný předmět. Hlavně v podzemí nebo v domě vdovy Moiury.
        • DangerousDave
          takisto preferujem ked hráč musi byť aktívny v prehladávaní lokácie a sám musím zistiť ako a kde sa dostať. Takisto mám rád keď neviem kde sú stráže a že ak nabehnem za roh bez rozmyslu tak môžem niekomu vpadnúť do rany... jednoducho ten pocit neistoty.
      • deridon
        šmarja.. taky se strašně bojim, když vidim co se stalo mým milovaným stealth seriím.. doufejme, že se tak nestane, to už i ten Skyrim je víc stealth než přímo udajně zaměřené stealth serie v současné době

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit