Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • taky v to doufám, původní hlasy měly charakter a perfektně pasovaly k postavám, i ty opilecké
  • jj, to byl nářez. Někdy jsem hodiny prohledával objekt a pročítal vzkazy než jsem se v něm našel a našel jsem hledaný předmět. Hlavně v podzemí nebo v domě vdovy Moiury.
  • Dufam, ze nezabudnu zase zmenit hlas hlavnej postavy ako je dnes zvykom..
    Doteraz nedokazem pochopit, ktory imbecil mohol vydat take rozhodnutia a pevne verim, ze Garreta to nepostihne.
    Michael Ironside, David Bateson, Stephen Russel dokazali postavam dodat charakter a charizmu a bez nich to proste nie je ono.

    A taktiez dufam, ze viac zjednodusovania ako v pripade Deadly Shadows sa uz nedockame. DS bola uz tak velmi jednoducha (hlavne kvoli funkcii prilepenia na stenu, ked bol hrac v podstate uplne neviditelny).

    Ale inak sa celkom tesim, Dishonored mi totiz dava nadej, ze v dnesnom hernom svete moze uspiet aj trochu atypicka hra.

    PS: Ja viem, ze so Splinterom to uz ide nejaku dobu dole vodou, ale Michael tomu aspon daval grady...
  • Jestli to bude TEN Thief tak jeho pro konzole škoda. Poslední ukázka na ten skoro Splinter Cell je vhodněji koncipovaná hra která nebude většinu hráčů zdržovat a nudit nearkádovostí.
  • VonHayek
    Tak to samo chápu, však i já semtam hraju nějaké úzkoprofilové dílko. Je ale myslím fakt, že od něj nelze očekávat vlastnosti(kvality) nákladnějších sestřiček - vlastní dlouho vyvíjený engine či zakoupená licence cizího, drahý scénarista, tlupa modelářů atd.
    Když mne vývoj stojí stokrát více než úzkoprofilovka, tak jistě musí studio cílit na podobný násobek počtu prodaných kusů resp. zákazníků a hle - jakási "normalizace" je na světě...
    Ale tak jako všechno, i hry pro miliony hráčů se dají dělat kvalitně a takové samozřejmě vyžaduju i já. *3*
  • když je hra delana pro uzky okruh fanousku to jeste neznamena že bude tezce stratova, viz treba tahove strategie. jenze pak je tady opacny extrem ze to chteji udelat pro kazdeho
  • DangerousDave
    T3 sa s konzolami (xboxom) zmiešal vcelku úspešne i keď je pravda, že nejaké šrámy to na ňom zanechalo. Stále to bola ale hra zameraná na PC a stále patrí k tomu najlepšiemu v stealth hrách. Thief4 už bude rýdza konzolovka, z čoho mám tiež trochu obavu.
  • DangerousDave
    takisto preferujem ked hráč musi byť aktívny v prehladávaní lokácie a sám musím zistiť ako a kde sa dostať. Takisto mám rád keď neviem kde sú stráže a že ak nabehnem za roh bez rozmyslu tak môžem niekomu vpadnúť do rany... jednoducho ten pocit neistoty.
  • jsem hysterický vždy když vidím jen zmínku o tom, že by se má oblíbená série z dob dávno minulých měla mísit s konzolí. A Garett na konzole nepatří.
  • fair enough ;-)
  • Jeste zajimavejsi mi prijde, ze druhy i treti dil byly tez fantasticke, kazdy trochu jinak atmosfericky, ale porad vyborne.
  • Jeden z mých nejhezčích okamžiků s tou hrou byl v okamžiku, kdy jsem si chtěl otevřít mapu, čekaje nějaký ultra automaping i s pozicí hráče, a místo toho jsem tam našel papírek s ručně obkresleným vnějším obrysem budovy a velkým otazníkem uprostřed. tehdy jsem si Thiefa zamiloval.
  • Garret, král všech čórkařů se vrátí? To je ovšem fantastická zpráva. *14*
    Je docela zajímavý, že tohodle zakladatele žánru dodnes vlastně nikdo nepřekonal. Amatéři jako Sam Fisher se můžou jít zahrabat. *15*
  • doufám, že další deGENERACE konzolí vůbec nebude! *1*
  • VonHayek
    Tedy vůbec nic proti bytí hardcore, ale kdyby směřování pro úzkou skupinu znamenalo, že hra bude těžce ztrátová a tvůrci to po ní budou moci zabalit a neudělat další fajn hru - to bych jim klidně i nějakou tu úlitbu masám odpustil. *3*
    A vůbec, vždyť i já jsem dost možná masa..! *4*
  • ja pochybuju že udelaji hardcore stealth hru pro uzky okruh fanoušku
  • Zajímavý že já to zrovna nedávno s widescreenem hrál...
    http://mugon.org/widescreen/thief.html
  • DangerousDave
    soft shadows neznamená, že nebude dostatočný kontrast, to záleží od rozmiestnenia svetelných zdrojov a od ich typov... sviečka, žiarovka alebo Mesiac budú vždy vrhať ostrejší tien ide iba o to aby napríklad krb alebo fakle nevrhaly ostré tiene (čo v T3 vyzeralo fakt zle).
  • deridon
    přiteli.. já ho před měsícem začal hrát, právě kvuli nově vydanému modu, které tento nedostatek eliminuje http://www.wsgf.org/node/142 dále doporučuji stáhnout Texture Pack a hra i na dnešní standarty nevypadá vůbec špatně.. a pokud budou problémy se zámky či jiné, zapnout vsync
  • deridon
    šmarja.. taky se strašně bojim, když vidim co se stalo mým milovaným stealth seriím.. doufejme, že se tak nestane, to už i ten Skyrim je víc stealth než přímo udajně zaměřené stealth serie v současné době

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit