Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    SUper snad nikdo nečekal o nic méně než revoluci ( SPideyho😎) ted ještě to trochu lepší tedy o dost pc a hurá na to taky! To je docela sranda když si vezmu jak se říkalo že hra jako SPiderman bude určitě jen na PS4 ale ono to nakonec oznámili a vyšlo i na pc kde je to ještě o fous lepší^^

  • konecne nejaka bejvala "exkluzivita", co je docela olidni hra, narozdil od tech overhyped zivacek typu red dead redemption 2 apd.

    • twicer

      Dobře máš nahozeno.

      • ja_nic_nevim

        Já RDR2 přestal po pár hodinách hrát a na to ostatní ani nejsem zvedavej. A nejsem sám. 

        • twicer

          No a? O kvalitě hry to nic neříká.

        • Jack1947

          Páč si pccčkář a tyhle hry ten nezajímaj ale naštěstí v menšině^^

  • triptich

    počas dlhých jesenných večerov určite vyskúšam.

    grafika ma netankuje vôbec a po hrateľnostnej a príbehovej stránke viem presne, čo dostanem. preto som zvedavý najmä na to, ako sa podarilo previesť ovládanie na
    klávesnicu a myš. pri pohľade na to, čo všetko "spíďo" vie predpokladám,
    že bez ovládača to bude peklíčko na naučenie a zas raz oprášim ovládač aj na niečo iné, ako overcooked.

  • Využiju na PC verzi Dual Sense ovladač? Uvažuju že si jeden koupím, a zajímalo by mě, jestli má využití např. v této hře, když byla remasterovaná pro PS5 a Dual sense se využívá

    • Jack1947

      Já pořídil, starší RAzer WOlverine v2( 2021) a zatím super i když drátovej, jsem zvyklej na menší,Xboxové ale stál 2,5k noo... 😁

    • unicz

      Já gamepad užívám v podstatě jen na jednodušší plošinovky, které nepotřebují manuální zaměřování.

      • Maxianimal

        Tak to máš dobrý.

    • Pavel Makal

      "Pokud jste si navíc pořídili ovladač DualSense, můžete se i v rámci PC verze těšit na využití jeho vlastností, jako jsou adaptivní triggery nebo haptická odezva."

      • unicz

        Což je možná podmíněno kabelovým připojením. Je možné, že BT neumí ve svých protokolech posílat exkluzivní data k ovladači jsi třeba adaptivní trigry.

      • Jsem to nějak minul, díky :)

  • Spiderman je Peter Parker

    • Jack1947

      Aha já myslel že Klark Kent 😂🤣😁

    • twicer

      😯 To je na ban!

      • uher

        Spíš je vtipný, že to jde přečíst i přes tu spoiler mlhu 😀

        • Kvalitní práce webdedignera :D

        • twicer

          jojo to je hodně vtipné :D

  • unicz

    Mmch, hra prosperuje i AMD FSR 2.0 (nVidia GTX karty křičí hurá). Ale kapříci holt připluli jen od zelených, takže se dělá, že není.

    • Maxianimal

      FSR je joke oproti DLSS, sorry jako.

      • MalyZeli

        FSR 2.0 nevypadá vůbec špatně.

        • Derp_1337

          Jo, FSR 2.0 je oproti původnímu FSR mnohem lepší a už je i použitelný.

          Problém je v tom, že v současnosti verzi 2.0 podporuje jenom málo her. Je to cca 20 her (a ty hry jsou navíc trochu mimo, kromě God of War, EVE Online a Hitman 3 nic neznám).

      • unicz

        To napsané číslo tam není jen tak 😉

      • Prvni FSR je oproti DLSS nesrovnatelne horsi, ale verze 2.0 je vyrazny pokrok a zaostava jen malo ..

  • Azzaliah

    Tak to sere pes. Gamepad nesnáším nic pomalejšího jsem nezažil. I God of War jsem zkusil na ps5 a ani jsem to nezkoušel dále jak 4h hraní. Na pc jsem to prošel na Hard a ovládání jsem si užil na klávese a myši jako nikde.

    • Pomalej jsi ty a ne gamepad :D

    • Derp_1337

      Klávesnice+myš VS. Gamepad = to je převážně věc zvyku.

      Jestli máš na K+M nahráno desetitíce hodin, tak když pak vezmeš do ruky Gamepad, tak ti zpočátku ten gamepad bude zaručeně připadat nemotorný.

      A ono to platí i naopak, lidi co mají nahráno tisícovky hodin na Gamepadu, pak budou mít problém zvyknout si K+M.


      Co s tím? Překonej několik počátečních nepříjemných hodin hraní a začneš si pomalu zvykat. Po 50+ odehraných hodinách na gamepadu už to bude úplně vpohodě (někdy si zvykne i rychleji). Dokonce pak u spousty her oceníš lepší ovládání na gamepadu.

      • Azzaliah

        Jo jo, to jsem zkoušel a kdepak. Čím déle ho mám v ruce, tím více mě štve. Nejde ani o pohyb, jako o rychlosti otáčení a přesnosti otáčení.  Škubnu myší a jsem  v jedné vteřině otočen o 180 stupňů. Ale tím pravým analogem to je prostě porod :-). Ta preciznost a rychlost zaměření je prostě někde jinde. Třeba v Horizonu zaměřit přesně určité místo na běžícím stroji je pro mě skoro nemožné. Jak píšeš, ty tisíce hodin na klavíru s myší ze sebe již nedostanu. Já prostě chápu exkluzivity. Chápu, že někomu to vyhovuje. Ale nedokážu prostě pochopit, proč bych si nemohl vybrat herní periferii i na hraní  na konzoli. Kdo chce hrát na gamepadu ať hraje. Ale proč to vyžadovat? Nepotřebuji haptiku, adaptivní triggery, vibrace ani zvuk z mini reproduktoru z herní periferie. Pro mě naprosto zbytečné funkce. A musím říct, že mezi gamepady je to asi tímhle špička. Ale pro mě je vibrování, adaptivní triggery a haptika naprosto postradatelná a na online hraní to je stejně k ničemu. Jestli ve hře bude bindování kláves, tak pohoda. To mě stačí. Jestli to vývojáři nezvládnou sami a nechají možnost si upravit ovládání, tak nemám co řešit. Ale na gamepadu to rozhodně hrát nehodlám.

        • Jack1947

          No vidíš a já zjistil po dohrání že se mířilo mi lépe na analogu^^

        • Derp_1337

          Z tvých poznámek o otočení o 180 stupňů se dá celkem dost jasně vyčíst, že gamepad srovnáváš při hraní FPS. Jenže to je bezpředmětné. Při hraní FPS je myš lepší z principu.

          Až teprve při hraní her, kde nepotřebuješ rozdávat headshoty, můžeš docenit výhody gamepadu.


          Např. Spider-Man (o čemž je tenhle článek) - u něj se na přesnost fakt nehraje.

          A nebo třeba různé hack & slash mlátičky (např. Devil May Cry, Nier: Automata, atd. atd. atd.) , nebo akční adventury (Uncharted 4, Batman: Arkham series, Star Wars: Jedi Fallen Order, atd.) nebo sportovní hry (NHL, FIFA, atd.), nebo různé arkády.

        • twicer

          Já nedokážu zase pochopit, kde si nabyl pocitu, že si herní periferii vybrat nemůžeš.

          • Azzaliah

            Ano. Na Pc mohu na PS5 ne. Ale dle informací Spiderman na pc půjde ovládání nastavit. Pojedu klasika K+M a je to. Šlo mě jen o to, kdyby vývojáři se na PC na K+M vyprdli a musel bych to hrát na Gamepadu.

            • twicer

              Už si ani nepamatuju port kde by si musel hrát na ovladači, to bych musel jít snad 20let zpátky. :)

              A proč se PS nehrne do více periférií snad není třeba ani rozebírat, pokud si chceš ladit a upravovat, máš na to prostě a jednoduše jinou platformu.

              • Azzaliah

                Reakce na příspěvek:

                Nechci ladit a  upravovat. Jen bych chtěl na konzoli hrát na klávese s myší :-) 

                • Jack1947

                  Reakce na příspěvek:

                  Jo jako sekundární zařízení to by možná šlo.

                • twicer

                  Reakce na příspěvek:

                  No jsem zvědavý, mohli to udělat už dávno a nestalo se. 

                  Ale doba se mění, já bych proti tomu ve výsledku rozhodně nebyl.

      • unicz

        Není si na co zvykat, je to prostě pomalé a nepřesně ovládání.

        A pokud chtějí být hráči aspoň trochu kompetitivní, tak musí gamepad MODOVAT 🤦‍♂️

        V době, kdy např. Blizz bere, že ultra wide zobrazení je cheat. O M G...

        • Derp_1337

          "gamepad...pomalé a nepřesně ovládání"

          Trololol

          Tady spíš jde o tvou vlastní neschopnost než o gamepad.

          A když jsi zmínil tu kompetitivnost, tak je potřeba dodat, že ve spoustě her se hraje online primárně na gamepadu. Např. sportovní hry , hack & slash hry, nebo různé mlátičky.

        • twicer

          Ono když pak lidi střílí mimo tvou obrazovku, na potvory které stojí na místě, protože je AI nezaznamenala, tak bych to teda cheatem trochu nazval, ale pro tebe by to asi byl normální prvek hry.

          • honcka

            Tak v tom případě je to chyba na straně vývojáře uw monitory jsou dnes už relativně u herních pc běžný.

            • twicer

              Jojo je to tak, ale ono když se podíváš na portfolio her od blizzardu tak jsou to všechno letité projekty, kdy podobné rozměry byli ještě méně časté než dnes, prostě a jednoduše se stím nepočítalo v jejich původním designu.

              Takže neříkám, že by to takto mělo zůstat i dále, ale dovedu si docela představit proč nebyla vůle to řešít víc.

      • Zkousel jsem nekolikrat gamepad, protoze miliarda lidi to pouziva, tak to asi takova zhovadilost neni, ale neda se.

        • Je to tak. Nahral jsem s ovladacem par stovek hodin a netrefim ani vrata od stodoly..

          Staci se podivat na YT na gameplaye s ovladacem. Vetsinou to hrajou jako ponocni. Velka cast dokonce domiruje chuzi, tzn. pohybuje levou packou. Vzdycky neverim svym ocim ... (cest vyjimkam!!)

          Presto ... vyzkousel jsem steam controller a pecka. Oproti klavesnici s mysi jsem pomalejsi cca o 10%, ale za to pohodli to stoji. Navic pocit z jemneho mireni gyroskopem, ktere se po par desitkach hodin deje uz automaticky, mam daleko lepsi pocit ze hry, nez pri mireni na mysi. A uleva zapesti - driv nebo pozdej k nezaplaceni ....

          • Derp_1337

            Hele, videa na Youtube nemají moc reálné informační hodnotu. Najdeš tam lidi, co to nedávají s gamepadem, ale stejně tak tam najdeš lidi, co to nedávají s klávesnicí a myší. To prostě samo o sobě nic neříká.


            Z tvých poznámek o "jemném míření" se dá celkem dost jasně
            vyčíst, že gamepad srovnáváš při hraní FPS. Jenže to je bezpředmětné. Při hraní FPS je myš lepší z principu.

            Až teprve při hraní her, kde nepotřebuješ rozdávat headshoty, můžeš docenit výhody gamepadu.

            Např. Spider-Man (o čemž je tenhle článek) - u něj se na přesnost fakt nehraje.

            A nebo třeba různé hack & slash mlátičky (např. Devil May Cry, Nier:
            Automata, atd. atd. atd.) , nebo akční adventury (Uncharted 4, Batman: Arkham series, Star Wars: Jedi Fallen Order, atd.) nebo sportovní hry (NHL, FIFA, atd.), nebo různé arkády.

            • Aha ... takze gamepad docenim pri hrani her, kde nemusim presne mirit ... to ale nejsou jen FPS - to je i spousta third-person strilecek (nevim jak v Uncharted 4, ale v Uncharted 1-3 je jemne mireni rozhodne potreba) - ty teda na konzolich hrajete s cim, protoze takovych her na konzolich neni malo... Hlavne nikdo nepiste, ze si muzu zapnout autoaim - to by me rozplakalo :))). Strategie se s gamepadem nedaji hrat skoro vubec, tahovky a RPG z ptaci perspektivy take nic moc. A co na to treba Sony? Prida do ovladace haptickou odezvu. To je na revoluci :).

              Vim, ze Dualsense uz gyroskop konecne ma (25 let po vydani prvni psx .....), ale neco mne rika, ze si to nemuzu pouzivat v kazde hre ...

              PS3 jsem mel a dejme tomu OK, PS4 jsem taky mel, ale nehral jsem na ni a PS5 mne uz prijde uplne marna. Ja tu obrovskou popularitu konzoli proste nemuzu pochopit ... Ze jsou popularni chapu, ale tak moc? Proc??

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                "Strategie se s gamepadem nedaji hrat skoro vubec, tahovky a RPG z ptaci perspektivy take nic moc."

                A kolik takových strategií na konzolích znáš? Je jich absolutní minimum. Strategie jsou doménou PC.


                Zkoušel jsi někdy hrát nějaké tahovky či izometrické RPG na gamepadu? Překvapivě se většina z nich hraje dost dobře. Já tak třeba projel Hades, Divinity 1 & 2, Pathfinder, atd.

                Samozřejmě to jednoduché hraní neplatí pro každou hru. Třeba ty hry, které mají hromadu schopností, které musíš rychle aktivovat během boje, jsou lepší na klávesnici a myši, kde máš hodně volných kláves. Z těch složitějších her mě napadá třeba původní Dragon Age: Origins. Následující díly (DA2, DA:Inquisition) už prošli zjednodušením pro konzole a dají se snadno hrát na gamepadu.


                "Third-person stříleček - nevím, jak v Uncharted 4, ale v Uncharted 1-3..."

                Tak za prvé Uncharted není 3rd person střílečka, ale je to akční adventura. Za druhé to míření bylo na konzolích úplně standartní. Stačilo zaměřovač posunout poblíž těla nepřítele a zaměřovač automaticky domiřil a poskočil na nejbližší část těla nepřítele. Tohle je prostě úplně běžná praxe na konzolovkách a hráči jsou na to zvyklí.

          • MalyZeli

            Tak to už je prostě jen o šikovnosti. Já preferuji k+m, je to nejlepší možnost, ale nemám problém s gamepadem. Spidey se hrál na joyu výborně.

          • Gulivera84

            Jo gyroskopy sou fajn na domirovani, ale taky je to hra od hry, v Metro exodus nebo Kiling Zone si pripadam ze mirim jak pan, a pak prijde starsi metro a netrefim ani vlakovou soupravu...

          • Maxianimal

            Steam controler je jeden z největších shitů, co jsem měl kdy tu čest držet v ruce. Regulérně nejhorší gamepad. Taky stál na Steamu 5e.

            • Pokud pouzivas prednastavene profily, tak souhlasim. Neda se to. 

              Ale pokud si vytvoris svuj vlastni profil a zvyknes si na nej, neexistuje lepsi controller.

              Steam controller ma obrovsky potencial, coz je zaroven jeho zahuba. Je to jako PC vs. konzole. Kdo pocitacum nerozumi a chce sednout a hrat, tak nikdy nedoceni obrovske moznosti, ktere pocitac nabizi ...

  • unicz

    Recenzent nám fakt sdělil, že hra neumožňuje bindování ovládání?? 😲🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit