Spider-Man Remastered – recenze PC verze pavoučího dobrodružství
-
SUper snad nikdo nečekal o nic méně než revoluci ( SPideyho😎) ted ještě to trochu lepší tedy o dost pc a hurá na to taky! To je docela sranda když si vezmu jak se říkalo že hra jako SPiderman bude určitě jen na PS4 ale ono to nakonec oznámili a vyšlo i na pc kde je to ještě o fous lepší^^
-
Jo jako sekundární zařízení to by možná šlo.
-
No vidíš a já zjistil po dohrání že se mířilo mi lépe na analogu^^
-
Aha já myslel že Klark Kent 😂🤣😁
-
Já pořídil, starší RAzer WOlverine v2( 2021) a zatím super i když drátovej, jsem zvyklej na menší,Xboxové ale stál 2,5k noo... 😁
-
Dobře máš nahozeno.
-
Což je možná podmíněno kabelovým připojením. Je možné, že BT neumí ve svých protokolech posílat exkluzivní data k ovladači jsi třeba adaptivní trigry.
-
konecne nejaka bejvala "exkluzivita", co je docela olidni hra, narozdil od tech overhyped zivacek typu red dead redemption 2 apd.
-
Kvalitní práce webdedignera :D
-
Pomalej jsi ty a ne gamepad :D
-
"Strategie se s gamepadem nedaji hrat skoro vubec, tahovky a RPG z ptaci perspektivy take nic moc."
A kolik takových strategií na konzolích znáš? Je jich absolutní minimum. Strategie jsou doménou PC.
Zkoušel jsi někdy hrát nějaké tahovky či izometrické RPG na gamepadu? Překvapivě se většina z nich hraje dost dobře. Já tak třeba projel Hades, Divinity 1 & 2, Pathfinder, atd.
Samozřejmě to jednoduché hraní neplatí pro každou hru. Třeba ty hry, které mají hromadu schopností, které musíš rychle aktivovat během boje, jsou lepší na klávesnici a myši, kde máš hodně volných kláves. Z těch složitějších her mě napadá třeba původní Dragon Age: Origins. Následující díly (DA2, DA:Inquisition) už prošli zjednodušením pro konzole a dají se snadno hrát na gamepadu.
"Third-person stříleček - nevím, jak v Uncharted 4, ale v Uncharted 1-3..."
Tak za prvé Uncharted není 3rd person střílečka, ale je to akční adventura. Za druhé to míření bylo na konzolích úplně standartní. Stačilo zaměřovač posunout poblíž těla nepřítele a zaměřovač automaticky domiřil a poskočil na nejbližší část těla nepřítele. Tohle je prostě úplně běžná praxe na konzolovkách a hráči jsou na to zvyklí.
-
Aha ... takze gamepad docenim pri hrani her, kde nemusim presne mirit ... to ale nejsou jen FPS - to je i spousta third-person strilecek (nevim jak v Uncharted 4, ale v Uncharted 1-3 je jemne mireni rozhodne potreba) - ty teda na konzolich hrajete s cim, protoze takovych her na konzolich neni malo... Hlavne nikdo nepiste, ze si muzu zapnout autoaim - to by me rozplakalo :))). Strategie se s gamepadem nedaji hrat skoro vubec, tahovky a RPG z ptaci perspektivy take nic moc. A co na to treba Sony? Prida do ovladace haptickou odezvu. To je na revoluci :).
Vim, ze Dualsense uz gyroskop konecne ma (25 let po vydani prvni psx .....), ale neco mne rika, ze si to nemuzu pouzivat v kazde hre ...
PS3 jsem mel a dejme tomu OK, PS4 jsem taky mel, ale nehral jsem na ni a PS5 mne uz prijde uplne marna. Ja tu obrovskou popularitu konzoli proste nemuzu pochopit ... Ze jsou popularni chapu, ale tak moc? Proc??
-
Tak to máš dobrý.
-
počas dlhých jesenných večerov určite vyskúšam.
grafika ma netankuje vôbec a po hrateľnostnej a príbehovej stránke viem presne, čo dostanem. preto som zvedavý najmä na to, ako sa podarilo previesť ovládanie na
klávesnicu a myš. pri pohľade na to, čo všetko "spíďo" vie predpokladám,
že bez ovládača to bude peklíčko na naučenie a zas raz oprášim ovládač aj na niečo iné, ako overcooked. -
Jo, FSR 2.0 je oproti původnímu FSR mnohem lepší a už je i použitelný.
Problém je v tom, že v současnosti verzi 2.0 podporuje jenom málo her. Je to cca 20 her (a ty hry jsou navíc trochu mimo, kromě God of War, EVE Online a Hitman 3 nic neznám).
-
"gamepad...pomalé a nepřesně ovládání"
Trololol
Tady spíš jde o tvou vlastní neschopnost než o gamepad.
A když jsi zmínil tu kompetitivnost, tak je potřeba dodat, že ve spoustě her se hraje online primárně na gamepadu. Např. sportovní hry , hack & slash hry, nebo různé mlátičky.
-
Hele, videa na Youtube nemají moc reálné informační hodnotu. Najdeš tam lidi, co to nedávají s gamepadem, ale stejně tak tam najdeš lidi, co to nedávají s klávesnicí a myší. To prostě samo o sobě nic neříká.
Z tvých poznámek o "jemném míření" se dá celkem dost jasně
vyčíst, že gamepad srovnáváš při hraní FPS. Jenže to je bezpředmětné. Při hraní FPS je myš lepší z principu.Až teprve při hraní her, kde nepotřebuješ rozdávat headshoty, můžeš docenit výhody gamepadu.
Např. Spider-Man (o čemž je tenhle článek) - u něj se na přesnost fakt nehraje.
A nebo třeba různé hack & slash mlátičky (např. Devil May Cry, Nier:
Automata, atd. atd. atd.) , nebo akční adventury (Uncharted 4, Batman: Arkham series, Star Wars: Jedi Fallen Order, atd.) nebo sportovní hry (NHL, FIFA, atd.), nebo různé arkády. -
Z tvých poznámek o otočení o 180 stupňů se dá celkem dost jasně vyčíst, že gamepad srovnáváš při hraní FPS. Jenže to je bezpředmětné. Při hraní FPS je myš lepší z principu.
Až teprve při hraní her, kde nepotřebuješ rozdávat headshoty, můžeš docenit výhody gamepadu.
Např. Spider-Man (o čemž je tenhle článek) - u něj se na přesnost fakt nehraje.
A nebo třeba různé hack & slash mlátičky (např. Devil May Cry, Nier: Automata, atd. atd. atd.) , nebo akční adventury (Uncharted 4, Batman: Arkham series, Star Wars: Jedi Fallen Order, atd.) nebo sportovní hry (NHL, FIFA, atd.), nebo různé arkády.
-
Já gamepad užívám v podstatě jen na jednodušší plošinovky, které nepotřebují manuální zaměřování.
-
No jsem zvědavý, mohli to udělat už dávno a nestalo se.
Ale doba se mění, já bych proti tomu ve výsledku rozhodně nebyl.