Přejít na výpis diskuzí
Squad - dojmy z hraní týmové střílečky od tvůrců BF2 modu Project Reality
6.2.2016 | Jan Körmendy
27 příspěvků
-
dakujem za vysvetlenie
-
Uplne nejbil to ma zatim asi k Insurgency ale pred Insurgency je to zatim bez debat taky nejdal. Spoluprace ve squadech, moznost FOB pro respawn ,opevnovani pozic apod., system veleni ktery funguje opravdu na jednicku a kdyz narazis na dobreho Squad leadera tak je to hra jedna basen. No a v neposledni rade taky particle effecty, zvuky a atmosfera:
https://www.youtube.com/watch?v=Kh24vJJWZKY
https://www.youtube.com/watch?v=fAvqjt85Pqs
Zatim se zda ze tvurci maji i velmi dobry pristup k EA a opravdu komunikuji s komunitou.
Jedine co mi tam v tuhle chvili vylozene chybi je moznost polozit zbran na zed za kterou se kryju (jako v Red Orchestra) abych si do ni hloupe nestrilel protoze se nekdy docela spatne odhaduje jestli mi hlaven miri do zdi nebo nad ni a pak destrukce budov (alespon nejaka jednodussi ve stylu Army) aby clovek mohl trochu vic dynamicky vnikat do opevnenych lokaci. -
pochvalna recenzia je fajn, nie je mi z nej ale jasne, ako sa the squad lisi od hrania napriklad insurgency, red orchestra, alebo army, ked hraju zohrane timy. zatial sa mi zda, ze pre niekoho, kto ma doma jednu z tychto hier, nema squad zmysel. je jasne, ze tymova hra zazitok z vojenskej simulacie vyrazne zlepsi, ale naco kvoli nej kupovat novu hru, ked ine ponukaju to iste, pripadne s vacsou mapou, lepsou grafikou a hernou naplnou?
-
SQUAD je snaha o realizmus neviem preco by si mal mat nad hracom ikonky.. imho ked zamieris na panaka z teamu tak sa ti nad nim ukaze jeho meno a hodnost.. takze netrep... nehovoriac o mape kde mas pozicie vsetky hracov.. mapa je v SQUAD asi najlepsie vyriesena v ramci TFPS. jasne ze nemozes nic preskocit ked nemas staminu... vies dole je taky ukazovatel.. si si po dvoch tyzdnoch nevsimol asi..:) ja som od vydania A zasekol asi raz a hravam kazdy den...
-
Ja jsem si to nakonec koupil a nelituju. Je to o 5 urovni lepsi nez Insurgency uz ted. Jestli se jim povedou ty vozidla tak uz nevim co budu stestim delat.
Zvuky a particle efekty jsou asi to nejlepsi co jsem mel zatim moznost videt v jakykoliv FPS. -
*1* To je argument jak víno. *1* Když už tak naopak, právě ti co vydělávají nebo znají hodnotu peněz počkají na slevu. Děcka dostanou prachy od rodičů a je jim to úplně jedno, kolik to stojí... však pro ně taky není problém dát 2-3 litry do Battlefieldů, Callů apod.
-
Ta cena je nastavena moc dobre, odradi retardy co cekaji dalsi csko. Hru si koupi jen hraci co o ni maji opravdu zajem a na teamplay je to videt. Nehlede na to, ze nikdo nemutuje do mikrofonu :-)
-
Ne, ty to nechápeš. Proč bych měl hrát PR, když nechci? Aby ta cena byla obhajitelná? *1*
To těžko. Proto říkám, že takhle to nefunguje. Ani na tom nemají postavenej marketing, že předtím něco dávali zadarmo a ted to chtějí "splatit". Kdyby si to nezmínil, tak to ani nevím, že předtím něco bylo zadarmo. V článcích už jsem několikrát četl, že to jsou tvůrci "něčeho", ale tomu už ani nepříkládám váhu, protože většina už byla tvůrci "něčeho" a další hry byly jiné...
Respektive zajímá mě jen konkrétní hra - Squad. To, že PR bylo zadarmo, z toho vůbec nic nemám.
Píšeš, že mám možnost PR hrát, ale nemám zájem (z více důvodů). Je to můj problém, že nechci? Asi ano, ale pak i oni mají problém, že si to za tak vysokou cenu nekoupím a jsem si jist, že stejně to vidí mnoho dalších hráčů (těch lidi budou dost, tipl bych že i většina, co tu hru opravdu chce). Nechci dvě hry za 1000. Chci jednu konkrétní za míň.
Je to EA a stojí to 1000Kč, někde i skoro 1200Kč, kolik to bude stát potom? Ani nechci domýšlet *1* Zkrátka to promysleli špatně. Měli teda dát jinou cenu pro nováčky a pro hráče PR a dát jim k tomu třeba nějaký bonus ve hře apod. ... a ne tak jak to říkáš ty.
Zatím ani podle čísel na Steamu to nevypadá, že to hraje nějak extra moc hráčů - ta cena je krok vedle. -
Jako za větší jo ? *15*
-
hra mne láká ale počkám až bude za jinej peníz
-
Táto hra ma láka moc, v tomto žánri sa zrodí max. jeden dobrý titul za pár rokov (a aj to je celkom pokrok oproti minulosti). Ale rozhodne počkám, až bude viac dokončená, titulov čo nasľubovali hory-doly a potom navždy zakysli v EA móde už mám dosť...
-
Grafika je hodne obstarozni. Rekl bych ze modely a textury nedosahuji ani zdaleka urovne Arma2. O neco lepsi je to s nasvicenim. Zatim se jedna o celkem jednoduchy teren s malo objekty. Pokud u toho zustanou, snad je sance ze to bude fungovat. To ale muze hrace rychle omrzet.
-
Já to koupil a hrál asi dva týdny. Bohužel mě odradilo množství bugů, jako zmíněná střelba nebo dokonce uzdravování či oživování kolegů. Rozhodně je perfektní zážitek, když máš dobrýho Squad leadera, kterej ví co dělá, dává rozkazy, umí se orientovat. Komunikace s teamem, nikde lepší nebyla, všichni co hrajou Squadopravdu spolupracujou, stalo se mi asi dvakrát, že byl squad nepoužitelnej, ale to byla vyjímka. Velké mínus je téměř nemožnost rozpoznat vlastního vojáka od nepřítele. Samozřejmě je tu absence ikonky nad vojákem, takže se musí rozlišovat podle vzhledu a ne podle modré nebo červené barvičky nad panáčkem. S tím jsem měl a mám největší problém. V článku je to opravdu dobře napsané, tohle není o reflexech, ale o rozvážném postupu a spolupráci, jinak nehratelné. Další fakt nepříjemný a velmi častý bug byl zasekávání se o neviditelný překážky, nemožnost se pohnout z nějakýho rohu či koutu, nemožnost přeskakovat nízké zídky - musí se sáhodlouze obcházet atd. Zatím nechávám Squad "uzrát", protože bugů tam bylo posledně dosyta (2 měsíce zpátky), takže uvidíme do budoucna. Rozhodně zajímavá hra, ale ne pro každýho.
-
Je to drahé to máte pravdu bezesporu... Kamaráůdův kamarád si to koupil a nemohl se několik hodin/dnů ? připojit do hry a potom EA ještě že to tak vydali že, jasně nápad dobrý cení se ale provedení asi není nejlepší no ale jestli klasické PR je na tom podobně tak není problém ne ? Prostě fanoušci to koupí a ostatní počkaj ale pochybuji že to bude hrát někdo jiný. *7* *3*
-
Přesně tak. Je to EA a dražší je to jak GTA V po vydání, nebo lépe řečeno skoro jak jakákoliv hra. *10*
-
Zrejme to bude asi bug. Ale ve skutecnosti to tak obcas je. Dostanes zbran, kterou si musis "zastrelit". V terenu serizovat miridla ani nemuzes. Pokud tedy nemas vlastni serizenou.
Na simulatoru jsem mel skore 98 ze sta. Ale s ostryma jsem trefil sotva terc na 50 metru ze tri ran. Davkou jsem netrefil ani na 25m kulometny hnizdo (vz. 58). -
to co je hlavne ze su povoleny len 3x snipa / team. a 72 hracov uplne ok
-
střílel jsi někdy na pouti ze vzduchovky? míříš z metru a půl na ty 3x4cm ocelový válečky, jsi si jistej že míříš správně a mineš. to je v podstatě současnej Squad. nic bližšího mě nenapadá.
-
RO ma iny arzenal.. takze ani nie... skorej k "AA proving grounds"
-
jj...proběhlo tolika slev a tahle sviňa se furt drží...a litr se mi za EA zrovna dávat nechce...