Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tato hra citizens a 42 je největší podvod všech dob 

  • Veskoslav

    Jednou za čas vždycky nainstaluji, podívám se, co je nového, proběhnu nové lokace. Jestli jsem tam za ty roky "utopil" cca 100 hodin, tak mi to ani nevadí. Upřímně SQ42 očekávám někdy na sklonku 2024, když vše půjde. Mám to zaplacené, peněz nelituji (mám "lepší" Auroru).

    • Vzhledem k situaci s grafickyma kartama, me datum vydani netrapi :)

    • A takhle přesně je rozumné to brát. Žádné emocionální investice, koupit levný starter, a jednou za čas si vyzkoušet nové updaty.

  • Maxianimal

    A to mi přijde logické, tou dobou už budou mít všechny potřebné nástroje vytvořené, pak už budou jen kutit obsah. To, že to trvá neúměrně dlouho, je věc druhá.

    • tak Diablo 3 dělali 11 let :) a pritom takova blbost :))

      • Maxianimal

        Pravda :)

  • Corvus

    Je to jako sledovat Ordinaci... ve vesmíru :-D

    • Derp_1337

      😂Spíš nekonečnou Esmeraldu

  • Derp_1337

    Už se plánuje pokračování SQ42 ?? No tak hlavně Robert nesmí zapomenout nastartovat nový Kickstarter, ať se fanboys můžou zase začít skládat. Chudák Robert si prý chce koupit novou jachtu a nějaké peníze by se mu teď určitě hodili 😂

    • VereWolf271

      Jachtu už mají dávno. Podle čeho myslíš, že dělaj lodě od Originu? :-)

  • Gulivera84

    A myslite ze maji motion capcture vsech tech hvezd, za pet let muze byt vse jinak, a kdyz teda udelaji trailer tak by to aspo  mohli dodrzet😉

  • Naše děti třeba ano :)


    Ale jinak je SC hra, kterou přes všechny ty nedostatky dlouhodobě hraju nejvíce.

    • Blue.Shark

      Po očku pořád sleduju vývoj a zajímá mě jak kompletní je teď zážitek? Když to vezmeš za sebe, u čeho trávíš nejvíc času nebo co tě z těch implementovaných mechanik baví nejvíc?

      Já se teď pro potěchu oka těším na implementaci řek a vodních zdrojů na planetách, ale aktivně nehraju.

      • VereWolf271

        Tak hlavně se těším na dokončení herního enginu: Server meshing, Gen 12 renderer , postupne propojování časti quantum simulace s hrou, virtual AI. Jinak z aktivit zkouším více možností, jen se zatím vyhýbám FPS misí. 

      • Nejvíce času? Bounty hunting nepřátelských lodí (nově i v atmosféře), ale zkoušeli jsme s ženou nedávno i těžbu v trojmístné lodi, taky to nebylo špatné :).

        Pořád je to alfa. Jde se tím už docela na chvíli zabavit, vývoj rozhodně jde dopředy (volumetrické mraky udělaly hodně pro atmosféričnost), celkem propracovaný je bounty-hunting (pozemní mise i mise s loďmi), těžba, těžba, fedexing (nové série misí s časováním a proti nepřátelům), teď by se měl prohloubit i řetězec misí s průzkumem vraků lodí. Není scavenging, hacking, pořád není  fyzikalizované poškození lodí a jede se na HP a stávající řetězce misí jsou celkem mělké. Polovina věcí je neustále do nějaké míry zabugovaná :)

        Na jaře by měl být další podstatný krok kupředu - fyzikalizace nákladu, včetně nakládání a vykládání, takže dostane větší hloubku i obchodování.

        • Blue.Shark

          Paráda, díky za odpovědi oběma :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit