Squadron 42 vyjde až za několik let, ale už se plánují pokračování
-
Každý má právo na svůj názor.
Někteří backeři jsou ochotni financovat nadále vývoj a nevadí jim, jestli to bude trvat dalších 10 let.
Jiní ale uvěřili slibům na kickstarteru a jsou nešťastní z toho, že si nezahráli tu hru před X lety, jak byla slíbena.
-
Drobná gramaticka chybka ve jméně Roberts.
-
Roberta neznam. Kdo to je?
-
Amen 😂 Jestli ty nebudes nejakej vykuk.
-
Vzhledem k situaci s grafickyma kartama, me datum vydani netrapi :)
-
A takhle přesně je rozumné to brát. Žádné emocionální investice, koupit levný starter, a jednou za čas si vyzkoušet nové updaty.
-
tato hra citizens a 42 je největší podvod všech dob
-
😂Spíš nekonečnou Esmeraldu
-
Jednou za čas vždycky nainstaluji, podívám se, co je nového, proběhnu nové lokace. Jestli jsem tam za ty roky "utopil" cca 100 hodin, tak mi to ani nevadí. Upřímně SQ42 očekávám někdy na sklonku 2024, když vše půjde. Mám to zaplacené, peněz nelituji (mám "lepší" Auroru).
-
Pravda :)
-
tak Diablo 3 dělali 11 let :) a pritom takova blbost :))
-
Jachtu už mají dávno. Podle čeho myslíš, že dělaj lodě od Originu? :-)
-
Paráda, díky za odpovědi oběma :)
-
A to mi přijde logické, tou dobou už budou mít všechny potřebné nástroje vytvořené, pak už budou jen kutit obsah. To, že to trvá neúměrně dlouho, je věc druhá.
-
Je to jako sledovat Ordinaci... ve vesmíru :-D
-
Už se plánuje pokračování SQ42 ?? No tak hlavně Robert nesmí zapomenout nastartovat nový Kickstarter, ať se fanboys můžou zase začít skládat. Chudák Robert si prý chce koupit novou jachtu a nějaké peníze by se mu teď určitě hodili 😂
-
Tak hlavně se těším na dokončení herního enginu: Server meshing, Gen 12 renderer , postupne propojování časti quantum simulace s hrou, virtual AI. Jinak z aktivit zkouším více možností, jen se zatím vyhýbám FPS misí.
-
Nejvíce času? Bounty hunting nepřátelských lodí (nově i v atmosféře), ale zkoušeli jsme s ženou nedávno i těžbu v trojmístné lodi, taky to nebylo špatné :).
Pořád je to alfa. Jde se tím už docela na chvíli zabavit, vývoj rozhodně jde dopředy (volumetrické mraky udělaly hodně pro atmosféričnost), celkem propracovaný je bounty-hunting (pozemní mise i mise s loďmi), těžba, těžba, fedexing (nové série misí s časováním a proti nepřátelům), teď by se měl prohloubit i řetězec misí s průzkumem vraků lodí. Není scavenging, hacking, pořád není fyzikalizované poškození lodí a jede se na HP a stávající řetězce misí jsou celkem mělké. Polovina věcí je neustále do nějaké míry zabugovaná :)
Na jaře by měl být další podstatný krok kupředu - fyzikalizace nákladu, včetně nakládání a vykládání, takže dostane větší hloubku i obchodování.
-
A myslite ze maji motion capcture vsech tech hvezd, za pet let muze byt vse jinak, a kdyz teda udelaji trailer tak by to aspo mohli dodrzet😉
-
Po očku pořád sleduju vývoj a zajímá mě jak kompletní je teď zážitek? Když to vezmeš za sebe, u čeho trávíš nejvíc času nebo co tě z těch implementovaných mechanik baví nejvíc?
Já se teď pro potěchu oka těším na implementaci řek a vodních zdrojů na planetách, ale aktivně nehraju.