Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je ale úroveň diskuze. Nejsi ty náhodou Míla Rozner?
  • Narazím na to, ze prodeje nejsou asi úplně ideální...
  • maros.goc
    a navyse nechapem na co narazas, Square vytvaralo obrovsky Deus Ex Universe....a dnes po nom ani pes nestekne
  • maros.goc
    no keby to bolo pre vacsinu, tak by sme v tom cyberpunku zili ....samozrejme ze to vyznava len specificka skupina ludi, ale co sa tyka hracov, cyberpunk je v hrach velmi oblubeny a je prakticky vsade
  • uaxpk
    OST Blood Money je perfektní, také bych byl rád kdyby se vrátil.
  • Sry ale cyberpunk je cyberpunk, tohle není masovka a nikdy nebude, pořad je to pro menšinu, se podívej na Blade Runnera 2049, fantasticky film a stejně to v kinech projel, jsem rad, ze to ještě nezabalil
  • maros.goc
    ta hra je evidentne nedokoncena, malo noviniek, urychleny koniec pribehu, nevyuzite postavy..atd
  • maros.goc
    skvela hra ale herne to bohuzial nie je tak dobre vyvazene ako Human Revolution - Directors Cut
  • maros.goc
    no jasne, zrazu ....Square to vsetko posralo samotne tym odkladom trvajucim polroka pocas ktoreho hru uplne domrvili ...to ma clovek uverit tym im dristom ze zrazu vsetci presli k Marvelu? vsak Square si od ambiciozneho Deus Ex Universe slubovalo vela a chystalo velke veci...sami si to pos...li a boh vie ci si na dalsi diel nepockame celu dekadu
  • Pilgrim66
    On ani ten příběh nebyl špatnej, jen byl prostě až moc krátkej a působilo to spíš jako intro.
  • Ristoro
    Souhlas. Jsem rád, že Deus Ex bude a ještě více mě potěšilo co řekl o Hitmanovi, že ho sám má rád a nechce ho zničit. Hitman je pro mě srdcová záležitost, jedna z mála sérií, která si drží svou tvář a kvalitu za všechny ty roky. Ještě by bylo super kdyby do nové série vrátili zpátky Jesper Kyda, bez té jeho temné atmosféry to není úplně ono.
  • Mandkind divided byl úžasnej, jasne zprznily naši řeč, ale to s rapidně klesající úrovní jazyka dělá každý. Otevřené město plné alternatvivních cest, zábavné vedlejší mise, flashbacky jedničky, nové augmentace, Střety s policí a jejímy heavy augmentym boys, dabing Adama J. Škoda, že massy hru odsoudili kvůli mikrotransakcím, velká chyba vydavatele, že je tam pushoval. Kdo nemá povinně koupit a i se Season pass.... Jo a hudebně to byla taky pecka!
  • nemužeš si ty bláboly po sobe alespon prečíst?
  • Jack1947
    Potřebujou chvíly čas na rozmyčlenou, tak lepší než aby hned uspěchali vydání 3tího dílu tak si daj oraz *4* to beru.
  • Tohle je pro mě úžasná zpráva, protože jestli opravdu bude další díl Deus Ex znamená to, že můj život zase bude mít smysl. <3
  • souhlasím, Cyberpunk bůh ví jestli vyjde a z prohlášení, že chtějí vytvořit ještě větší svět než u Zaklínače mám třesavku, zrovna u cyberpunku, kde je atmosféra, desing, leveldesing, architektura až na první pozici, vytvořit ještě větší svět než u Zaklínače? Proč? Už ve W3 ten svět byl místy dost nudný.

    Hrál jsem to taky na nejtěžší a přišlo mi to ok, jelikož jsem jel místy až 100% stealth, tak jsem moc nebojoval, takže v tomhle úplně nevím.
  • A jak ho prosimtě pokonili? Je fakt, že příběh byl slabej, ale jinak? Co se hratelnosti týče, byl MD lepší, než HR. Atmosféra byla taky dobrá, nový schopnosti zábavný a užitečný, prostředí ušlo, i když na Detroit futuristická Praha nemá. Mikrotransakcí bych si ani nevšim, kdybych nevěděl, že tam jsou a prznění čehokoliv českýho mě vyloženě bavilo. Jediný zásadní mínus tedy je absence augumentovanýho Miloše, případně aspoň Krndy.
  • danny_the_hound
    Ja som mal po dohratí pocit, akoby vývojárom pred dokončením hry došli peniaze / čas. Pokiaľ ide o dizajn sveta, ten majú perfektný a len veľmi málo hier vo mne dokázalo vyvolať také silné ponorenie do prostredia. Mnohé lokácie boli až maniakálne detailné (nepovinné byty v Prahe so svojimi mikropríbehmi, kníhkupectvo s rozhádzanými knihami, starožitníctvo s "companion cube" v suteréne... *3* ) a hudba od McCanna bola opäť prvotriedna.

    Na druhej strane akoby hra neprešla dostatočným vyladením balancu -- už dosť dlho pred koncom som bol až príliš naboostovaný a veľmi ani nemusel riešiť, akú taktiku zvolím (a tom som hral na najvyššiu obtiažnosť), vadila mi chýbajúca korektúra niektorých českých textov a náhly koniec, kedy sa nejedná línia ani nestihla uzavrieť, doslova kričal o nešetrnom rozdelení na viac dielov.

    Otázka je, či je vôbec v súčasnosti finančne únosné vytvoriť hru, ktorá by mala takto detailné prostredie A SÚČASNE dôsledne odladený dizajn úrovní a progress postavy. Deus Ex nie je Call of Duty a ani keby mala všetky svoje tradičné zložky dotiahnuté k dokonalosti, asi by sa z princípu tak dobre nepredávala a nezvládla zaplatiť. Uvidíme ale, ako sa v tomto smere bude vodiť Cyberpunku. Možno veľmi príjemne prekvapí.
  • Já bych se nezlobil za Legacy of Kain(ať už nový díl nebo remaster). Jedna z nejlepších upířích serií.
  • naopak graficky je hra super, stealth je taky super, mikrontraskace jsem ve hře neobjevil, problém je málo questů, málo lokací, kratší herní doba a nic moc příběh, jinak zpracovaní Prahy a Cyberpunku jde mého dobře zpracované. Já jsem byl spokoken, slabší 8...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit