Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím no, stejně jako třeba u Witchera, po prvním dohrání už další není taková zábava, bo už chybí moment překvapení....

  • Ale prd, jen nechápu tu energii dělat takové remastery, když svoji službu splní pohodlně originál. A sry vizuálně dostačující originál. Kvůli pár ptákovinám navíc si to strčte do chlupatého Corvuse

  • uaxpk

    No já to hrál hodně dlouho, protože jsem snad v každé scéně (v boji to bylo občas kontraproduktivní) pořád přepínal a kochal se rozdíly :). 

  • yeniczek

    Hustý, já to Halo hrál a o přepínání jsem nevěděl :D Asi to holt nejde jednoduše předělat na nejnovější Unreal, pochybuju, že by to neudělali, kdyby to šlo.

  • A za mě je to naopak o dost lepší než originál. Takže tak :D

  • Tomu ver... ked to pisali na internete urcite to musi byt pravda. Derek Watts cele dni nespal aby si si uzil excluzivny true to original exosazitok.  Nieje to zle to len my sme slepi :D Mas ale pravdu... kolko ludi tolko chuti. Komu sa to paci ten si to uzije. Mne a ani mojmu okoliu sa tie zrovnavacky velmi nepacia... aj keby to robila vila zubenka a asistoval jej Gandalf.

  • Derp_1337

    Hahaha

    Pěkný sarkasmus. Jako kdyby EA byla schopna udělat něco jiného než lacinou recyklaci starého obsahu 😂

  • Nejde jen o změny, které poznáš z fotek. Jde o "celkovou" úpravu hry, kterou módy neuděláš. Mimochodem LE edice jedničky vypadá a chová se výrazně lépe než namódovaná původní jednička. Změny v jedničce zde

  • Například umělecké vyznění Legendary Edition schvaloval celé Derek Watts, neboli umělecký ředitel původní trilogie. Takže ne, nevrtal se v tom žádný diletant a pokud ano, tak mu to původní mozek navrhl (Derek dělal nové koncepty pro novou verzi hry) a poté i schválil. Takže není důvod se do nových tvůrců opírat, když původní hlava to navrhla.

  • uaxpk

    Jak jsem psal, nehrál jsem a rozhodně koupím (všechny dlc jsou velké lákadlo). V Halo 1 a 2 můžeš kdykoliv během hry přepnout z nové na starou verzi (pouze stiskem tab). Ten engine je stejný, jen použili grafické assety z Halo 4. Nejsem programátor, ale mohli to samé přece udělat i s Unreal enginem. Jestli se pletu, tak mě opravte. No a právě o tom píši, podle mě si mohli dát daleko větší práci. 

    Nechci se opět pouštět do debaty remaster/remake, ale Halo 2 je rozhodně remaster

  • yeniczek

    To zase prrr, Halo 2 rozhodně neni jen remaster. To i ze screenu je vidět, že toho hodně hodně museli předělávat nebo dodělávat (hlavně výhledy a krajinky). Nové filmečky taky dělají úplně jiný dojem. Hele, během hraní ten rozdíl ME1 vidět je a pak si stačí pustit porovnání v pohybu a přijde mi ten rozdíl fakt citelnej. ME2 a ME3 působí dobře pořád i v základu, takhle je to jen detailnější. Taky holt skok hry 2004 do dneška vs. 2007-2008 do dneška je prostě rozdíl. Bohužel neni jednoduchý jen tak vzít základ a hodit to do o dvě generace modernějšího enginu. Trochu mě ty reakce překvapily, kdo co čekal :)

  • Počkám si 15 let až to vydají znovu v dechberoucím vizuálu. :-) 

  • Anon-ym

    Přesně. Chtít po hře z roku 2006, "aby to vypadalo jako next-gen" je absolutní nesmysl. To pak není remaster, ale remake, protože z UE 3 Unreal Engine 5 vykouzlíš asi stejně jako z nudlovky od vietnamců vykouzlíš dobrý Pho Bo.

  • Carnage666

    Sami se přiznali že si stáhnuli A Lot Texture mod a podle něho se inspirovali, takže bych řekl že nejsi daleko od pravdy.

  • Carnage666

    Jo hodně lidí má problém rozeznat remake od remasteru, jen v diskuzi na YT u gamesplaye spoustu lidí tvrdilo že to vypadá úplně strašně ta jednička že jako čekali předělávku pomalu v enginu Andromedy.

  • To mrazení tam je i z těch obrázků. :-)

  • MartinStary

    osobně je podezřívám z toho, že vytáhly textury z ME3 v nejvyšší pracovní kvalitě  z archivu upscalovali je AI a nechali je tou AI Mergnout over původní textury a to s původníma jen jako referenční hladinou. A reshaiding a osvícení dělala taky AI. Je vidět přepracování citadely - kolem sochy krogana jsou nové keře nákladové boxy na citadele odpovídají těm z následujících dílů a pak je tu ta předělaná chodba u doků a taková asarijská matriarcha ta doznala nápomocných změn a i ostatní modely hlavních postav mají znatelný up grade. Jen na mně to moc nepůsobí, a trochu je my líto mého dojmu, že nejvíce péče bylo venováno vymyšlení jednoho spouštěče a portu na nejnovější konzole.

  • Inquisitor

    Já nevim proč se s tim tak nadělá. Já beru remastery spíš jako šanci pro ty co nehráli origo, zahrát si v lepším příjemnějším kabátě bližším dnešním standartům. Asi není větší důvod pro ty co mají původní hru si to za tu cenu pořizovat, ale proti gustu...

    Navíc si zřejmě hodně lidí plete pojmy s dojmy, remake vs remaster.

  • uaxpk

    Já těch rozdílům vidím taky málo. Vím, že je to "pouze" remaster, ale když se koukneš třeba na Halo 2 remaster vs. originál (mimo filmečků i Halo 1), tak se to nedá s ME srovnat. Dle mě to mohli udělat daleko lépe.

    PS: zatím jsem nehrál ME remaster nehrál, jen srovnávám dle obrázků

  • tuco

    Setrilita vs umelecke .. no dobre. Nicmene po shlednuti screenu si vskutku stahuju temny original. Kdyz uz se tedy, z ne az tak zrejmych duvodu, k ME vracime. Temnota mela atmosferu. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit