Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dodá vám to tak další a další hodiny originálho zážitku.
  • když si někdo neví rady jakej mod(Complete, aj...) vyzkoušet, zkuste je všechny, hru si tak vychutnáte a pokaždý trochu jinak...
  • já hrál stalker-SOCH a COP takže sem ve stalkeru trochu dost znalí (možná trochu maniak do stalkera :D) a říkám že i první schadow of chernobyl byl moc vyníkající díl,call of pripyat-totálně dokonalí,ale trochu se mi zdálo to v call of pripyat zmršená tá půda-byla jakási pískovcovitá *1* ale nevadí---takže myslím že stalker 2ika bude moc fajn ( akorát se bojím o atmosféru-ale doufám že vývojáři sou si toho vědomi) *3* nechci být nějaký dirygent ale věci co bych zlepšil na stalkerovy od dílu COP tak je-půda(moc žlutá *4* ),snorky(moc vychrtli),vodu(kostičkovaná)nepřátelské frakcie(je jich tam moc málo), křoví( zastaralá grafika(kostičkovaná)), mapu (udělal bych ju ntrochu přesnější a bez přechodů), zvířata (dal bych tam kromě mutantů i obyč.plaché zvířata např.králíky,jeleny atd... doufám že se mnou všichni souhlasíte *1* *1* *1* mimochodem sem COSH-dohrál už 3x a COP 2x
  • abc
  • Opotřebení zbraní ti říká asi tolik jako, že drogy jsou špaté. Nehul a pak možná pochopíš, že brokovnice je nakrátko i ve skutečnosti. Sice s ní zastřelíš koroptev, ale pistolka na delší vzdálenost dá více. Jo a kouni se na video o účinnosti zbraní v BF3. Pistolka tě udělá rychleji jak automa atd... to teprve kokotina. Nereálné rozptyly apod... Stalker má zbraně rozdílné a snahu je simulovat. ARMA je něco úplně jiného, tam je to řešeno trochu jinak. Broky z brokovnice jsou pomalé a tím mají i nízké Ek a proto jsou de fakto na krátkou vzdálenost, protože s rychlostí trácejí více. Dvojraný režim AN-94 je lepší než ta prasárna co je v BF3 atd... Nehodlám to vysvětlovat ubožákovi. Jinak udržovaná zbraň je ui v reálu něco jiného než když na ni s.reš. Kde byla výdrž přitažená za vlasy byl Far Cry 2 to byl fail, ale STALKER se docela trefil.
  • nadhera!
  • jak uz sem psal, doporucil bych urcite oblivion lost 2.2 .)
  • Nauč se psát voe.
  • Urug
    Mě stažená čeština valí s COMPLETE modem uplně napohodu.
  • Veskoslav
    Ne proboha, žádné animace při smrti......Tohle chci tak u nějakého RPG, ne u FPS jako je Stalker...
  • Veskoslav
    Ne já jsem to myslel, že když jsem ho trefil kamkoliv. S tím podelem, co tam byl oledně zbraní se mi málokdy podařilo usmrtit střelbou do hlavy, nepočítám-li snaipry a modifikace útočných pušek s puškohledy (obokan s optikou nepočítám:-D)
  • Ani jedno, DMP je ta spravna volba :)
  • OK, diky...mrknem sa na to este
  • smejki
    v tom případě by to mělo jít bez potíží. Mod vyžaduje poslední patche, pokud se nepletu (no rozhodně to s nimi jede) ale radši si projdi readme/FAQ
  • LoL, blbecek si tu akurat ty, ak pokladas chovanie zbrani v Stalkerovi za nieco vynimocne a realne, ak to prirovnavas k arme...Zbrane v Stalkerovi su arkadove, este viac arkadove ako v CoD a BF dokopy, prepac, ale nevedel som, ze bezna brokovnica je neucinna na viac ako 10 ci 15 metrov ako v Stalkeovi, ci mp5, ze s nou na 50metrov netrafim ani holy prd pri zakladnych zbraniach..Vid SoC, prva misia hned, ked ides proti banditom a mas len pistolku, ked pri svini najdes banditovo telo, mas aj upilenu brokovku...A ta pistolka je presna ako tvoja rit, na viac jak 20 ci 30 metrov trajektoria strely do aleluja...Dalsi fanbojkovsky blbecek..V SoC jedna kvalitna zbran vydrzala cellu hru...V CS uz ani jednu petinu hry...a v CoP jedna zbran s plny upgradami vydrzala mozno vystreliat 1000 nabojov a slo do riti, uz sa nedala pouzit a trebalo cvakat neustale opravi..A brokovnice ani nekomentujem...Dalsi fanboi slepy, to uz CoD ma realnejsie chovanie zbrani ako toto, ti mamlas.
  • co byste doporučili proc CoP, Reloaded nebo Complete? rád bych si to znovu zahrál, ale váhám nad těmito mody :)
  • nemam ceske verzie, hry boli zakupene na Amazon UK
  • smejki
    upozorňuji, že na české verzi hry to nefunguje. to byla u mě poslední kapka, od té doby českou distribuci nevyužívám.
  • smejki
    a tak já si nemyslím, že touží po akrobatických kouscích, ale spíš po tom, co bylo v Rage (viděl jsem jen videa ale i tam to na mě zapůsobilo hned), tedy spuštění animace smrti/umírání a až poté aktivování ragdollu. Samozřejmě u průstřelu hlavy je tohle zbytečné, tam je pytel brambor na místě.
  • Ako je to vprosim vas s tymito modami a verziou hry, mam vsetky krabicovky. Treba najprv zohnat nejake oficialne patche na poslednu verziu a potom instalovat mody?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit