Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdyby měl nekdo zájem o základní balíček s aurorou za 40 Eur (1080kč), napište na starcitizen@post.cz
  • Zajímalo by mě jak moc velká "náhoda" je, že Star Citizen předvedl svoje procedurální planety, zrovna ve chvíli, kdy vyšly planety do Elite Dangerous. :D
  • tak tohle je mazec. prostě si tam kluci hodně vyhrávají a předvádí pěkný věci....
  • Přechod z vesmíru na celou planetu krásně plynule, jasně, nenačítá se to všechno naráz, ale to snad v žádném open worldu... a Fallout 4 švihnul loadingy kam to šlo *7*
    • Fallout 4 bezi na 15 let starym enginu.
    • Sithard
      Tam je to tak ale schválně.. říká se tomu fičura.
  • del0
    Tak to je bomba. Čekal sem, že v grafice kalibru SC tohle ani nebude možný, ale jak je vidět, když jsou prachy... Chris je holt megaloman. *1*

    Mimochodem, četl sem, že sídlo RSI málem vyhořelo. Zkoušeli tu prezentaci i na PS4.
    • to nedává smysl, proč by to testovali na PS4, když se beta očekává někdy v roce 18 a spuštění bůh ví kdy, tipuji rok 2022, to už bude PS5 zadarmo ke všem lupínkum i se SC.
      • Blue.Shark
        Na tom vtipkování ještě zapracuj.
  • Jak se tak dívám do příspěvků, mám pocit, že lidé netuší co je to alfa verze, preview, concept, atd. Tahle ukázka tu není proto aby široké veřejnosti řekla "takhle jsme to udělali", ale je to především pro backery a zájemce a říká "tohle je první nástřel a odtud se odpíchneme dál". Je to to nejlepší co jsem zatím viděl v oblasti vesmírných simulátorů. Časem se to bude rozšiřovat dál, půjde se do větších planet a větších detailů. Myslím, že se opět máme na co těšit.
    • ale nejdrvi poslete prachy *1*
  • ja nevim, me to cely prijde moc hezky... ale neskutecne nudny..... sam ve vesmiru. nuda nuda nuda. nekde v pubu bude 10 lidi. a pak zase sam ve vesmiru... nuda nuda nuda.....

    kdyz chci poradnou parbu ktera vtahne hraju:

    https://www.youtube.com/watch?v=kPIDuwUxDxo *6*
  • see ya, in 2058. +- driv to nevyjde.
    • Tak určitě šušínku *3*
  • Magister_Peditum
    Půjde takto udělat i planeta s "normální" vegetací, nebo budou všechny planety v SC jen pusté šutry bez atmosféry?
    • Vygenerovat realistickou dzungli zabere podstatne vic casu nez sutroidne poustni planeta. Tim casem, pochopitelne, nemyslim CPU time, ale pripravu v clovekohodinach. Musi se pripravit zakladni assety, transition efekty a color mapy, pripadne dynamika vody a atmosfey. Jasne, vsechno je generovane, ale vychazi to z nejakeho daneho zakladu a systemu, ktery se musi nadatlit do enginu. Takze pokud chcete ukazat zarodek neceho co mate v planu, zvolite metodu nejmensiho odporu. Sutru uz maji dost a vygenerovat nejaky ten pisecny povrch a kopce taky nebude az tak narocne. Vypada to hezky, je to plynule. Krasna vzdusna perspektiva, rozptyl svetla, hezka korona na hranici atmosfery. Turbulence, rozhaveny cumak, atd. + adekvatni zvuky to uz jsou jen takove tresnicky, ktere lze dodelat pozdeji. Za mne dobry.
    • alien5
      Fauna a flora potvrzena.
    • Technicky se umi uz peknych par let cokoli. Klidne az do urovne rekne radove 10km priblizeni. Pokud chces bliz, zacne to bejt problem. Pochopitelne to vyzaduje odpovidajici power. Ovsem parametrem pro to cely muze byt jediny cislo = planeta vypada trebas 6546876167974654.

      Samo vsechny algoritmy vychazeji z toho co zname => jak a kde vznika osidleni je treba pomerne trivialni. Udelas teren, na nem reky ... a podel nich a predevsim u ruznych soutoku/morsky delty/... vyrobis velky sidla, v nizinach rozhodis mensi (zemedelstvi) ... pouste nechas prazdny ...

      Samo co se tyce osidleni, predpoklada se nejaka minimalni a nejaka maximalni velikost planety, nejaka vzdalenost od hvezdy ... tohle vsechno naladujes do algoritmu a ten to potom prechroupava u klienta.

      Na to ale muzes u hry zapomenout, protoze ti chybi ten zminovanej power. Otexturovani koule je vypocetne radove jednodussi.
  • Pravděpodobně použily 6x CDLOD (LOD terénu, který se velmi dobře snáší s procedurálním generování a umožňuje přidávat nebo ubírat detaily, aby umožnilo maximální přiblížení nebo oddálení terénu), z kterých složily krychli a nakonec body tohoto LODu extrapolovaly od středu planety tak, že z toho vytvořily kouli. Pravděpodobně všechny planetární hry využívají velmi podobný princip.
    • Jako podklad ano. Ale stejne tam musis vyrazit plac pro hrace, kde nasazis unikatni assety a udelas level (predpokladam z predpripravenych prefabu)
      • Tak ona se teoreticky nemusí generovat celá planeta. Můžeš udělat planetu, která má vzdálenosti mezi body např. kolem 30 m a prostor mezi nimi dogenerovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit