Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • *8*
    Neneee, tak tohle je neco neuveritelnyho. Pustil jsem si obe videa pro jistotu trikrat, aby me nic neuniklo...
    Asi bych mel zacit setrit na nejaky zelezo z pekla, protoze tohle budu muset mit ve Full HD double full full.
    Vidim to v jasnejch barvach: Rozvod, dite do decaku a kamarady vymazat z pameti.... *1*
    • alien5
      Skoro kompletni info videa mam zde pokud te to zajima :) https://www.youtube.com/user/alien105cz/videos hezky den Honza
      • Dekuju ti! *3*
  • walltar
    Musím říct, že tohle je něco co jsem nečekal ještě tak další dva nebo 3 roky... To že budou muset zapojit nějakou úroveň PG bylo jasné, ale že půjdou až do létání nad planetama hned teď od začátku mě vážně vyrazilo dech.

    Jinak další informace z livestreamu co by mohla zajímat lidi co mají zájem o SC... Na začátku příštího roku se budou oddělovat balíčky SQ-42 a SC. To znamená, že se budou prodávat zvlášť. Co jsem zaslechl, tak CIG chce přejít od financování prodejem lodí na prodej SQ-42 a prodej lodí ukončit jakmile budou schopní vývoj hry platit z prodejů SQ-42.

    Takže tento rok asi bude dobrý čas na to koupit si balíček za nižší cenu... pokud vás zajímá SQ-42.


    EDIT: To o tom oddělení SQ-42 a SC musím ještě jednou ověřit... Jestli jsem se někde nepřeslech. Protože se o tom nějak nikde nemluví. Takže to možná není pravda.

    Pokud zakládáte nový účet, tak taky doporučím využít referal programu, který dává odměny jak nováčkům (5000 UEC... kterou můžete použít na nákup v obchdě, nebo si je nechat do hry), tak i lidem co je na hru odkážou. Kód vám může dát každý backer, takže pokud máte nějakého kamarádu, tak mu reknětě (pokud ne, tak můj kód je STAR-WYGV-WRB2 ).
    • Lukyz
      Vypadá to naprosto famózně *14*

      BTW v těch kombinací služeb a balíčků se už naprosto ztrácím, ale chápu správně, že když mám "Digital Mercenary" s Aurorou, tak je to včetně SQ-42, je to tak? Díky!
      • walltar
        Když se přihlásíš do RSI do sekce My Hangar, tak je tzam co všechno vlastníš. Když klikneš na takový šedý trojúhelník vedle toho balíčku, tak ti to ukáže co všechno v něm je.

        Ale co vím, tak všechny do teď prodané balíčky měly SQ-42 první díl. A lidi co přispěli na hru dost brzo, tak ještě dostanou zadarmo druhý díl.
        • Jen dotaz, když už mám loď a chtěl bych jí tzv. upgradtnout. a mám loď která ma to LTI (neomezený pojištění) myslíš, že bych to měl i na ty upgranutý lodi ? Mám chuť jít do nějaký větší, teď mám 325A. Na průzkum planet a podobně bych chtěl s nějakým vozem. Je nějáká ?
          • walltar
            Nejmenší loď, která má vozítko je teď Constellation Aquila. https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/rsi-constellation/Constellation-Aquila

            Pokud použiješ Upgrade systém, tak se ti zachová LTI https://robertsspaceindustries.com/pledge/ship-upgrades

            Možná budou v budoucnu i menší lodě s vozítkama, takže bych určitě nespěchal.
            • Do Freelancera se vejde buggy:D Ale nevím, jak moc vhodné vozítko na průzkum to je *1*
            • Ok dík. *1*
        • Lukyz
          Je to tam *2* Díky Za info,trochu ve mě hrklo.
  • Přechod z vesmíru na celou planetu krásně plynule, jasně, nenačítá se to všechno naráz, ale to snad v žádném open worldu... a Fallout 4 švihnul loadingy kam to šlo *7*
    • Fallout 4 bezi na 15 let starym enginu.
    • Sithard
      Tam je to tak ale schválně.. říká se tomu fičura.
  • Vypadá to nádherně. RIP můj počítač
    • SLI to jistí.

      I když v době kdy to bude venku, budou určitě silnější karty. Hodíš to na slušnou kartu a SSD a hotovo.
      • Nedavno byl zdarma pristup k tomu na nekolik dni. Neni to tak narocny jak to vypada a to i prez to, ze to je v alfe. Spousta nastaveni tam chybi, ale ve vesmiru mi to na ten high fungovalo celkem bez problemu kolem 80. Mam i5 4670k, gtx 970 a 8GB ram. To tak hrozny nebude, navic az to trochu optimalizuji, tak si to zahrajes i na celkem sunce (zvlast v dobe vydani). Kazdopadne to neni tak zvlastni, prece jen je to posledni cryengine.
  • Magister_Peditum
    Půjde takto udělat i planeta s "normální" vegetací, nebo budou všechny planety v SC jen pusté šutry bez atmosféry?
    • Vygenerovat realistickou dzungli zabere podstatne vic casu nez sutroidne poustni planeta. Tim casem, pochopitelne, nemyslim CPU time, ale pripravu v clovekohodinach. Musi se pripravit zakladni assety, transition efekty a color mapy, pripadne dynamika vody a atmosfey. Jasne, vsechno je generovane, ale vychazi to z nejakeho daneho zakladu a systemu, ktery se musi nadatlit do enginu. Takze pokud chcete ukazat zarodek neceho co mate v planu, zvolite metodu nejmensiho odporu. Sutru uz maji dost a vygenerovat nejaky ten pisecny povrch a kopce taky nebude az tak narocne. Vypada to hezky, je to plynule. Krasna vzdusna perspektiva, rozptyl svetla, hezka korona na hranici atmosfery. Turbulence, rozhaveny cumak, atd. + adekvatni zvuky to uz jsou jen takove tresnicky, ktere lze dodelat pozdeji. Za mne dobry.
    • alien5
      Fauna a flora potvrzena.
    • Technicky se umi uz peknych par let cokoli. Klidne az do urovne rekne radove 10km priblizeni. Pokud chces bliz, zacne to bejt problem. Pochopitelne to vyzaduje odpovidajici power. Ovsem parametrem pro to cely muze byt jediny cislo = planeta vypada trebas 6546876167974654.

      Samo vsechny algoritmy vychazeji z toho co zname => jak a kde vznika osidleni je treba pomerne trivialni. Udelas teren, na nem reky ... a podel nich a predevsim u ruznych soutoku/morsky delty/... vyrobis velky sidla, v nizinach rozhodis mensi (zemedelstvi) ... pouste nechas prazdny ...

      Samo co se tyce osidleni, predpoklada se nejaka minimalni a nejaka maximalni velikost planety, nejaka vzdalenost od hvezdy ... tohle vsechno naladujes do algoritmu a ten to potom prechroupava u klienta.

      Na to ale muzes u hry zapomenout, protoze ti chybi ten zminovanej power. Otexturovani koule je vypocetne radove jednodussi.
  • Jak se tak dívám do příspěvků, mám pocit, že lidé netuší co je to alfa verze, preview, concept, atd. Tahle ukázka tu není proto aby široké veřejnosti řekla "takhle jsme to udělali", ale je to především pro backery a zájemce a říká "tohle je první nástřel a odtud se odpíchneme dál". Je to to nejlepší co jsem zatím viděl v oblasti vesmírných simulátorů. Časem se to bude rozšiřovat dál, půjde se do větších planet a větších detailů. Myslím, že se opět máme na co těšit.
    • ale nejdrvi poslete prachy *1*
  • tak tohle je mazec. prostě si tam kluci hodně vyhrávají a předvádí pěkný věci....
  • Já bych to nazýval spíš přistání na Měsíci. Planetu si představuji objekt o délce rovníku kolem 40 000 kilometrů,což chápu je asi při dnešních hardwaru nemožné.
    • Naše planeta je měsíc?
      • Omlouvám se špatně jsem přečetl tvůj příspěvek. Myslel jsem, že píšeš o průměru ne obvodu.
    • nemyslim si, ze to je omezeni HW...slo jen o ukazku principu a pro ni byla velikost te planetky dostatecna. Doufam, ze ve finale uvidime planety odpovidajicich rozmeru
      • alien5
        Jo dokonce cernou diru uprostred slunecniho systemu a nebo neutoronove hvezdy komety atd... na ARC star map uz je nahled :)
    • Blue.Shark
      Jestli to správně chápu, na takové těleso bude díky představené technologii také možné narazit. Jde ale jen o moji domněnku.
    • walltar
      Nemyslím, že by to bylo nemožné... tady jde spíš o technologii, kterou potom použijou právě pro vytvoření takových planet.

      Infinity: Battlescape má určitě planety takové velikosti. Jak velké planety má Elite nevím, ale taky vypadají celkem obrovské. Outera taky renderuje zemi v realistickém měřítku pokud vím.
      • Ono jde spíš o to, že i planeta s průměrem 1000 km je neuvěřitelně obrovská a herně nezajímavá. Pokud zvýší rychlost lodí a zvětšíplanety, bude vše působit strašně prázdně...
      • Elite ma planety velke, presneji, 1:1 :)
        • walltar
          To že jsou 1:1 člověku moc neřekne... Spíš by mě zajímal poloměr planet na kterých můžeš přistát. Já se o to abych pravdu řekl až tak nezajímal, stačí mi, že vypadají dobře.
          • Nejvetsi pristavatelna na kterou zatim nekdo narazil ma polomer cca 19000km, tedy zhruba 3x vice jak Zeme.
            • To je nesmysl, asteroidy chytá plynný obr nebo hvězda, ale rozhodně ne měsíc se zlomkem gravitace planety.
              • alien5

                Reakce na příspěvek:

                No dam ti priklad ze to je mozne podivej se na mesic iapetus. Pul je tmave a pul svetle jak nabaluje material :)
            • tak ta planeta ma svuj mesic, kterej vetsinu asteroidu pochytal, proto na povrchu nejsou kratery...a nebo je maji v planu pridat az pozdeji
            • Naprosto s tebou souhlasim ale to prijde... Nejdulezitejsi je technologii rozhybat tak aby vse bezelo v enginu. No a to uz je *5* Dalsi nadstavby, variace atd uz pujdou pridavat daleko snaz. Posledni dobou se tim zabyva spousta tymu. viz napr http://www.moddb.com/news/procedural-heightmap-terrain-generation. Zvladnout planetu s rekami, erozi, vodni plochou, kratery, lavou, snehem, ledem, pisecnymi dunami a florou pujde... to uz zkousel kde kdo, viz Outterra, Space engine atd. Co bude ale daleko, vetsi vyzva je proceduralni generovani mest, zastavby a spol... tak aby to alespon trochu davalo smysl ale ani to nevydim jako neresitelny problem.
            • No, ocekaval bych, ze tam budou treba kratery po dopadu cizich teles. Vzhledem ale k tomu, ze na videu ma ta kamenna planeta zjevne silnou atmosferu a nejake utvary vypadaly jako po erozi, cekal bych ze tam bude i neco jako voda (ci obecne neco tekuteho), coz muze vylucovat ony jasne viditelne kratery, pokud je tam pusobeni eroze dlouhodobe. Na to ale teren vypadal zase dosti nahodne. A tak dale. Takze ano, na kamenne planete bych necekal o moc vice nez kameny, ale to neznamena ze nemohou mit nejake usporadani, strukturu, utvary. Tim ale jen odpovidam na otazku, nekritizuju, jak jsem rikal vyse - beru, ze je to ranna verze. :)
            • vzdyt je to ukazka kusu sutru, co bys na ty planete chtel vic? kameny planety proste vypadaji jako kamen nic vic na nich nenajdes...
            • Rozhodne. Nemyslim, ze by to bylo neco co by v SC nezvladli. Zatim ale preview video vypada sice na prvni dojem pekne, ale je videt ze krome rucne udelane pristavaci lokace je zbytek takovy klasicky generovany "bramboroid", zamaskovany za atmosferu. Ale tak je to porad nejaka ranna verze...
            • walltar
              JJ tak to je potom další příklad, který ukazuje, že to jde..
      • alien5
        KYTERA. *3*
  • No dobre.
    Preletim atmosferou, pristanem, vystupim a co dalej ?ja tu hru nesledujem, len ma zaujima za akym ucelom prileti na tu planetu, budu tam questy ako v rpg ? Co budes robit na tej zakladni
    • Coby, nekde tam bude stat manik/cedule/terminal, nad tim bude otaznik (zlutej pochopitelne), kolem se bude poflakovat par NPC, kery na tebe budou reagovat prupovidkama na tema jestli si uz dneska chlastal, nebo jestli si videl ten uzasnej mesic ...

      Vschni nabehnou, odklipnou nezajimavej text, protoze kdo by to cet, kdyz se ti na mape ukaze zona kam letet a na ni napis co tam delat....

      Vse samo na tema dolet/zabij/dovez/privez ... co natom, ze tech cigar co jich mar priviz tunu uz 100 000 tun privezli hraci pred tebou, a tudiz jich na ty planete je tak po pas ...


      Ale to vsechno az nekdy ... za .... 30 let. Pokud teda bakeri budou pravidelne posilat $$$ ...
      • Blue.Shark
        Tak co, zase si nakradli a nikdy to nejsou schopní dokončit? Pořád nic nepředvedli a nic jim nefunguje? Amuse me, please *15*

        Tvoje argumenty jsou naprosto nepoužitelné. Pokud někdo nechce číst text, tak jej nikdy číst nebude. A generické mise typu přivez/prodej? Kdyby sis aspoň zjistil, jak v té hře má fungovat ekonomika.
      • alien5
        Kdy uz pochopis ze te tady nikdo neposloucha jsi trapnej neinformovanej a placas blbosti.
      • Víš jakej je rozdíl mezi backerem SC a tebou? Backer může poslat ty $$$, ale to člověk žijící ze soc.dávek ( Ty ) nikdy moci nebude a tak jen "hejtuje".
    • questy...spis nejaka ta zakazka....treba na hlavu sefika piratu co se tam bude schovavat :)
    • walltar
      Ty přistávací plochy jako takové fungují celkem podobně jako stanice v Elite... Najdeš tam obchody, bar, nemocnici... Takže pokud si obchodník, tak tam budeš chtít nakoupit náklad. Můžeš zajít do centra kde se dávají mise. Nebo si najdeš nějakou takovou ne úplně legální misi v baru. Pokud umřeš, tak se probudíš v nemocnici. V zadních uličkách můžeš najít ne úplně legální obchodníky... které taky musíš využít, pokud třeba přiletíš v noci a nechce se ti čekat, než obchody znova otevřou.

      Prostě je to takový hub.
  • del0
    Tak to je bomba. Čekal sem, že v grafice kalibru SC tohle ani nebude možný, ale jak je vidět, když jsou prachy... Chris je holt megaloman. *1*

    Mimochodem, četl sem, že sídlo RSI málem vyhořelo. Zkoušeli tu prezentaci i na PS4.
    • to nedává smysl, proč by to testovali na PS4, když se beta očekává někdy v roce 18 a spuštění bůh ví kdy, tipuji rok 2022, to už bude PS5 zadarmo ke všem lupínkum i se SC.
      • Blue.Shark
        Na tom vtipkování ještě zapracuj.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit