Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Musím přiznat, že po shlédnutí a přečtení článku mě docela mrzí, že jsem hru nezkusil. Star wars galaxies mě už z prvního filmečku oslovil mnohem více než nové SW tor.
  • WoW lovers se začínají čertit a pomlouvají... že by cítili ohrožení :P? SWtor je mmo které mě prostě donutilo si ho koupit... a koupě nelituji už od bety :) klidně tady nadávejte jak je to odfláklé nebo podobně ale ten kdo zkusí, pozná kvalitně zpracované MMo :) Czech alliance zdraví :)
    • Jimei
      " ale ten kdo zkusí, pozná kvalitně zpracované MMo" takovej smysl pro humor jako máš ty bych chtěl mít taky naučíš mě to ?
  • Hmm zajímavý .. z videjí to vypadá mnohem líp jak to nový star wars. *16*
    • Ty zmetku jeden swtor si neber do huby kdyz vo tom vic totalni hovno, blbe jeden zasranej!
      • Skoč pod kamion smrade. *16*
    • To bude tim ze to bylo graficky i hernim systemem na vyssi urovni nez je sWOW:TOR. Jenze "pokrok" nezastavis. NGE update v zajmu priblizit se stylem WOWku a zpristupnit ten svet i sirsimu spektru hracu (cti zjednodustit to na uroven ostatnich nenarocnych "ress pls, tady sednem je tu dobrej spawn" MMO) to zabilo. Dnesni MMO aby melo uspech musi byt hlavne co nejjednodussi na pochopeni, co nejpodobnejsi WOW jak stylem hrani, tak ovladanim, tak funkcnosti a take grafickou stylizaci. Jinak jej soucasna komunita MMOWOWeru necha proste umrit a ti ostatni jsou proste mensinova skupinka, pro kterou se to nevyplati delat.
      Lidi, co prijdou po 10 letech z WOWka, se proste nechteji ucit novou hru, novy herni system. Chteji novou verzi WOW. S dabingem, s novym svetem, s novymi texturami, novymi bossy, raidy ale vse ostatni - herni system, spawny, ovladani, graficka stylizace MUSI zustat jako ve WOW, jinak je odradi ucit se neco noveho, kdyz maji v hlavach 10let stale stejneho zakorenenenho systemu. A to jim vsechno nabizi Scifi WOW Tor. Proste takovy lepsi datadisk k WOW ale v jinem svete s novymi vyzvami.
      • Problém není v tom, že by originální MMO nikdo nehrál, problém je v tom, že si to myslí vydavatelé. Každé nové MMORPG je jenom kopie WOW a jako taková nemůže uspět. Ti, kteří hrajou WoW, u něho zůstanou, protože nová hra bude těžko zpracovaná líp než hra, na kterou 7 let vychází patche, navíc by přišli o své postavy. Naopak lidi, které WoW nikdy nezaujal (jako já), nemají důvod hru ani zkoušet, pokud je to to samé. Podobně jsou na tom i současné FPS, kde se všechno upravuje podle CoD, protože je nejúspěšnější, ale ve výsledku je to jen nudná blbost.
      • Xeene :) Ty mi děláš radost, vidíš věci přesně jako já. Já jsem teda políben pouze WoW a RIFTem (od kterého jsem čekal, že bude jako WoW ve svě nejlepší době to jest TBC). Moje první kroky s EVE nepočítám.

        Vždy jsem říkal, že WoW je jednoduchá hra pro malá děcka. Vždy mi to bylo opětováno s tím, že HC módy jsou HC a kolik, že jich mám udělaných apod. Ano HC mody jsou opravdu těžké, o tom žádná. ALE! Celá hra je zjednodušená "to the ground", český ekvivalent mě nenapadl. Dříve měl každý hráč jednu postavu se kterou se člověk zžil. Dnes? Milion altů, protože nic jiného se v té hře nedá dělat, jen dělat alty a chodit ty samé dungy ty samé raidy znova s jinou postavou. Dřív sis tu postavu vylepšoval "mazlil" si se sní. (Ano byli altholici, ale to nebyli raideři). Určitě víš co tím myslím:) A dalo by se pokračovat...

        K tomu RIFTu, prvních několik měsíců super. WoW-like hra která je i tak trochu rozdílná. Farmení HC-dungů bylo na několik hodin. Pamatuju na dungy trvající 5 hodin! (Ve WoW nemyslitelné, co není pod 15 minut je "otrava", pamatuji tam, že jsem dělal power pully přes celej hc dung. Ze začátku Cata to nešlo, ale později taky.) Pak super Riad-rifty, raid úkoly a další. Ale s dalším patchy se to až příliš moc podobalo WoW, nerf vedle, nerfu HC dungy co jsem dřv chodil 5 hodin jsem teď chodil max 30 minut. Tam kde jsme chodili na dva PURE healery jsme teď dávali s jedním support healerem (předtím jsme většinu dungů chodili pure healer+support healer). Co mi hlavně vadilo bylo LFD. To jakmile bude mít hra končím s ní.

        Takže nehraju ani jednu z těchto dvou her. Začínám si hrát s EVE online. A čekám jak bude vypadat GW2. Popřípadě zkusím SWTOR, ale po zkušenosti s RIFTem mu moc nevěřím.
      • Souhlas! Co se týče mého názoru ohledně grafiky, tak tahle plastelínová hrůza má i do WoWka daleko. Nechápu, jak tohle dnes ještě může někdo vydat. Co se týče hry samotné, tak po vystřízlivění tu stejně zůstanou jen fandové KOTORu a zbytek se vrátí na WoW a jiné hry.
        • asi budu muset zacit studovat lidsky mozek, protoze me opravdu zajima, jak clovek muze mit takovyhle myslenkovy pochody. Kde se mu v tom mozku bere takovej nesmyslnej a naprosto sracickoidni nazor. Ma nejaky nador, nebo se tak narodil ? Opravdu me to zajima, odkud se lidi s tema jejich viditelne nesmyslnejma nazorama berou.

          apropo: plastelinova hruza do wowka daleko ? pravdepodobne ti to asi nefunguje, tak jsi umyslne vetu zamenil, pricemz mela znit "wowko ma do te "plastelinove hruzy" daleko". Pokud uz srovnavas, bylo by dobre si uvedomit a podivat se, ze wowko je plastelinova hruza 1.0 a swtor je plastelinova hruza 2.0
      • Aneb největší stupidita 21. století, kterou překvapivě vyznává drtivá většina lidí - jiné = horší.
        Na světě by bylo hned krásněji, kdyby lidi nebyli takoví omezenci a dokázali se z téhle iluze vymanit.
  • Hezké by bylo kdyby "jen tak náhodou" jim unikly zdrojáky od server-side.
    • :D Už několik let funguje relativně propracovana komunita kolem EMULATORU SWG :)
      • Já vím, jeden z nich jsem svého času testoval. Nicméně si myslím, že všem by prospělo kdyby unikla jedna z posledních verzí a ne ta na které se jelo před časem (pre-NGE), protože ke konci svého cyklu už to byla slušně odladěná hra, bohužel už bez té původní komunity.
        • walltar
          No jo ta komunita tam byla proto jaká to byla hra pre-NGE .... potom z toho udělali něco co vetšina z těch lidí nechtěla hrát. Ale i pre-NGE a pre-CU mělo svoje chyby. Ta hra nikdy nebyla dokonalá, ale byla jiná a to bylo co lidi táhlo. Stejně jak dodnes lidi hrají Ultimu online ... prostěje to něco jiného než styl MMO které nastoupili po ní, jako například everqest.
          • Tak komunita byla posbírána za roky provozu, jedinečného projektu . Zabili ji až ty dva velké patche. To nic nemění na tom, že se z toho postupem času zase stala výborná hra. Jenže s tím jak to SOE propagovalo a s negativní reklamou jakou si hra upgradem udělala nebyla šance se vrátit do starých kolejí, kromě toho někdy v té době přišlo wow, což byl poslední hřebík do rakve. Ultima je zatím nepřekonaná a nedoceněná hra se kterou se nemůže nic srovnávat.
  • výstižný obrázek *1*
  • Hehe kdyz si tady tak procitam ty ruzne "nazory", tak by me zajimalo, kam by se deti z WoW presunul , kdyby ciste hypoteticky ze dne na den skoncilo WoW, bylo by zajimave tohle sledovat, kde vsude by se rozutekly, kazdopadne at uz by sla vetsina kdekoli, tak pro onu hru by to byl veliky moralni upadek
    • christianus
      Tak to radši ve svém zájmu přej WoW dlouhý život. :D
  • nerozumiem, ked to zrusili, preco nevydaju nastroje nato aby si komunita mohla fungovat sama, pripadne ju neotvoria ako nedavno doom3 engine. Komercny potencial je 0, preto to aj zrusili tak nech si hraci na vlastne naklady dalej.
    • GlaDOS
      a co třeba licence, kterou by museli vývojáři pořád platit. přitom by pak ze hry neměli vůbec žádný zisk
    • Z toho by ale nemeli ani korunku (navic by to mohl zatrhnout Lucas - prece jen kazdej prd ze sveta SW mu musi nosit nejaky poplatky) a jeste by se pripravovali o potencialni zakazniky - treba by nakonec 2% z tech, kteri jdou dnes na sWOWTOR hrali radsi zadarmo tohle. A to jsou prachy, co by proste utikaly pryc z byznysu.
      Ono by bohate stacilo, kdyby dali zdrojaky ani ne jako open source zdarma, ale jako pronajem nejake mensi spolecnosti a brali 25% z mesicnich poplatku jako provizi. Takova spolecnost by nahodila treba 5E na mesic, udelala par lokalnich serveru pro nekolik stovek lidi (idealne na puvodnim SWG Classic systemu).
      Pripadne podobnym zpusobem za poplatek pronajimali individualni servry komunite (treba pro 500hracu) - aby jim to pokrylo naklady a udelalo generovalo i drobnej zisk a content by si vyrabela komunita. Kvalitni servery s aktivnimi adminy by byly plny a uzivatele by za kvalitni akce, eventy a questy na svem oblibenem serveru byli ochotni i neco platit. Navic kazdej servrik by mohl byt zamerenej a vyladenej na jinou cast komunity. Neco pure RP, jiny hlavne na COOP PvE, jiny zase specializovany na PvP. Protoze nikdy nebude nastaveni vyhovovat kazde skupine, proc to nerozkouskovat do mensich specializovanych?
    • Možno by si si mal prečítať článok...
  • nejlepsi mmorg byla je a jeste dlouho bude neprekonana Ultima Online. Nemusi se vam to libit, muzete protestovat, ale to je asi vse co s tim muzete delat. *16*
    • Tak tak, neznám lepší MMO. Co mě dnes u každé hry podobného typu mrzí, je to, že se absolutně zapomělo na Role-play styl hraní. K čemu člověku je, že se prohání po fantastickém světě, kde máchá světelným mečem/ohání se mečem, ale přitom na své spoluhráče pokřikuje: "pyco rubej mi dat ten armor nebo se naseru". Pro mě vždy bylo hlavní to, že jsem se mohl se svou postavou zžít natolik, vymyslet ji historické pozadí. Důvod, proč vlastně vzal tu kouzelnou hůl, sbalil si svých pět švestek a vydal se do světa. Dále se vyjadřovat jako by jste byli skutečně postavami z daného univerza, takže místo výše zmíněné fráze, raději zvolte kupříkladu: "bodrý cizinče, jsem znaven z dlouhé cesty. Netušíte, kde by dobroduh mohl najít nejbližší krčmu, aby svlažil své vyprahlé hrdlo?". A těch možností jej. Jen na to pomyslím, už bych si zas stahoval klienta.
      • kotty
        To neni tak uplne pravda. Spousta dnesnich MMORPG ma role-play servery. Spicka je takovy LoTRO nebo DD.
  • Mohu mít dotaz, zda-li má s touto hrou někdo zkušenosti na privátních serverech a popřípadě bych se zeptal, jestli mi můžete některý doporućit?
    • Tady je navod jak hrat na Free serveru http://forum.ddworld.cz/viewtopic.php?t=67&p=36547
      • Ehm, omlouvám se, ale thread se točí okolo výpočtu ludolfova čísla :).
    • MishKonn
      Žádné privátní servery nejsou, jestli chceš hru hrát, řádně si jí kup a plať měsíční poplatky.

      Ty piráti...ještě si hraje na to, že se slušně ptá.
      • Bez urážky, ale příště by bylo možná vhodnější při čtení zvolit strategii "pochopení textu", před vynášením jakýchkoliv morálních soudů.
        • MishKonn
          O to nejde, já reagoval zároveň ke článku o SWTOR a k tomuhle, a tak jsem měl za to, že jsem tam. Doufám, že jedna omluva stačila :)
          • Ale ovšem :)
      • A jak to asi uděla ty slušňáku nepirate, když hra končí a uzavíra legalní servery. Třeba ja jsem se o hře dozvěděl dneska a rad bych si jí zahral, ale jak to udělam když končí. Opravdu nechapu hloupost některych jedinců. Mohl by si nam to nějak objasnit.
        • musis si kupit originalku SW galaxies.. dnes uz neviem kde ju zozenies, ja ju mam z anglicka verziu kde su vsetky updaty, a potom skus stranku www.truegalaxies.com a tam dakde by mal byt odkaz na emulator.. ale nie je to skutocny plnohodnoty server..len test.. a pravdepodobne vdaka TORu bude uplne prazdny

          plnohodnotneho SWG preCU serveru sa uz nedockame asi nikdy.. ja osobne som cakal 4 roky (bezvysledne)
        • MishKonn
          Obrovská omluva! Myslel jsem, že jde o dotaz ohledně SWTOR.
  • DavRed
    Škoda... byla to skvělá hra...
    • pamatam sa ze ked som to prvykrat dostal do ruky tak som hral nonstop 12 hodin :D
      • jo, ten pocit kdyz clovek poprve vylezl skoro nahy na Tatooine, celou galaxii pred sebou k prozkoumani, byl neopakovatelny, stejne jako kdyz jsem poprve potkal jedie, jak na pisecne dune svadi boj na zivot a na smrt se dvema bounty huntery :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit