• Recenzi jsem nečetl, hodnocení považuju za projev demence… No, spíš je to taková zdejší póza. Aleš Smutný u Space Marine dal taky úžasných 5/10, protože to hald taky dostatečně neprověřuje mozek. Hm, hlavně že ty kartičky vyžadují mnogo ;-) Jako nic proti Vám hoši nebo páni, jak je libo, prostě to jsou pózy rádoby intelektuálů… Hale, já tyhle hry taky zrovna moc nehraju, nemusím, ale občas, když je ta správná konstelace, blablabla, něco vyberu a dohraju… Jo, mozek to orly neprověřuje, jenže proč by mělo, na co si hrajete, valná část diskuze zrovna tak?! Není to perfektní hra, určitě ne, konec opravdu nenadchnul, jenže 100% to není odpad na 5/10. To fakt prr! Všem, kteří nad touhle hrou krouží a nějak je to navedlo i sem, neřiďte se hodnocením, neřiďte se haterama všeho… Prostě koukněte na Youtube, hned budete vědět, do čeho jdete.
    • Trochu opožděně jsem tu recenzi nakonec přečetl. Myšleno v souvislosti na mou reakci, protože mě ta hra bavila. Taky jsem vyrůstal na Hvězdných válkách, taky jsem hrál a dohrál Dark Forces, stejně tak SW Unleashed 1 nebo třeba Jedi Outcast nebo Jedi Academy. Kašlu na to, že recenze je z roku 2010. Nefetuju SW, jen je mám rád… Nebo třeba Tie Fightera… :-) V podstatě jde o to, že to hodnocení je nespravedlivý, troufám si říct, že i okopírovaný. Utvrzuje mě v tom i zmínka o herní době – +-3 hodiny. Jako stačí chvilku googlit, je to obšlehlý… Nevim, neměřil jsem, řekl bych tak jednou tolik na medium. Jasně, není to mnoho, přesto je to podstatnej rozdíl. Navíc pro mě je to hra, kterou si dost možná zahraju po nějaký době znovu, na vyšší obtížnost… Ale to až po reinkarnaci Unleashed 1. Ne, fakt nehořím po stařičkých Dark Forces... Prostě to vypadá na dnešní dobu děsně, víc netřeba… Vlastně třeba tohle: Změňte hodnocení u pixelartových her. Co třeba poloviční stupnice, jakože max. je 5 z 5? Óo, jak prosté a zároveň i moudré. Nestane se pak totiž, že totální vyblitina dostane výrazně vyšší hodnocení než tohle. Za barevný meče, “džedájskou“ sílu a přehnanost, za hudbu a pro změnu další meče 7/10.
  • Absolutně nechápu vaše názory na tuto hru, myslím si že jste příliš povrchní snažte se pochopit že hry nejsou co bývali tak se smiřte že každá hra neni podle vašeho gusta. jenom protože se vám nelíbí příběh to hned neodsuďte. Obličej hlavního hrdiny?Doprdele tohle neni módní přehlídka je to akční RPG hra proberte se
  • Jak by to vypadalo, kdyby v ulicích hlídkovali rytíři Jedi. Mrkněte v následujícím videu:
  • Tak jsem to zahral, dohral rict nemuzu, a ani nebudu moct, protoze se k tomu uz nevratim. Oproti prvnimu dilu, kterej se pribehove dal akceptovat, v ramci starwarsovskeho filmoveho univerza, je tohle plivanec do tvare logice toho stejneho sveta. Hloupy, jednoduchy, prehnany, nezabavny. Pusobi to jako nejaka lacina rubacka, co ti rekne, co mas delat a samotnym radenim, te behem hrani otravuje! Taky tu neni kostym, ktery by hraci dovolil zakryt oblicej hlavniho hrdiny, coz jsem v prvnim dile ocenil, protoze je vazne nesympatickej. VERDIKT: Dolu i palci u nohou. A penize investujte radej do prvniho dilu!
  • Po asi hodině hraní, kdy jsem hru dohrál jsem chtěl vědět jestli nejsem sám koho to tak moc zklamalo a jak je vidět nejsem
  • Tak tahle hra me totalne zklamala. Prvni dil jsem dohral nekolikrat a to i na nejtezsi obtiznosti. Druhy dil jsem nekolikrat behem hrani vypnul, jelikoz mi dosla trpelivost, a asi po ctvrtem vypnuti jsem to uplne smazal. Ted si jdu zpravit naladu starym dobrym Jedi Academy!
  • Nevěřil jsem po přečtení této recenze ,že to je tak špatné . Uvěřil jsem po dohrání této (ne)hry.Přitom jedničku mám rád ,ale toto je příliš.K uctě k jedničce budu dvojku ignorovat nebot tak slibně to měli rozjeté a tak to pohnojit to mu se nedá věřit.. *10*
  • A nejvíc v pytli je když každý příchod 3 slabých nepřátel ukazuje dlouhá animace ve které do vás klidně střílí tank.. A jinak tak špatná hra si ani nezaslouží dobrou recenzi. Co tam chcete pochválit ?? Grafika jak přes vlhký toaleťák. Nevybalancované což v recenzi zmínil. Krátké což v recenzi zmínil. Debilní vzhled hrdiny.. což zmínil. Co vám zbývá ?? Vader který ustojí 70 seků mečem a pořádnou dávku bouře když mu pak císař zkratuje přístroje jedním blbým svazkem blesků.. fakt nesmysl tahle hra..
  • sekaj se mi v animacích zvuky na Xifi extreme audio - Widle 7, nevite co s tim?
  • Tak hru som hral na strednej obtiaznosti a urcite viac ako 3 hodiny, neviem kde autor tejto recenzie vyplodil takuto blbost. Jednotku som nehral, takze mi boli tieto postavy nove, a nevadili. Akcia to bola dobra, aj ked trosku hra kratsia, som to hral tak dva dni po veceroch.
    Jedine co by som vytkol, boli komba a vlastne ovladanie svetelneho meca, ktore bolo, take nijake, proste ziadne ze sipka vlavo a mys urobi nieco konkretne, len tam debil sprosto skakal a sekal mecom okolo seba. V Jedi Academy toto bolo lepsie urobene a sa mi aj viac pacilo, ked napriklad body do zrucnosti z mecom umoznovali, aby odrazal laserove streli naspet k cielu. Tu nejak ta obrana na lasere neexistuje. A vlastne je tu dost citit konzolovost z nejakych tych pohladov, ked kamera zabera zboku a neda sa zmenit, alebo z nejakeho ineho nemozneho uhla, napriklad utek po moste ked vas nahana nejake plavidloa pali po vas a kamera je pred vami a to mi moc nevyhovovalo, sak, ale co uz. Takych 75 % si hra zasluzi.
    • Já naopak souhlasím s recenzí, ke konci jsem to spíš hrál už jen kvůli filmečkům a opravdu to je monotónní a nudné
    • Vyš tady se kryje tak ze držíš kolečko na myši a on dá meče před sebe a odráží střely v prvním díle to bylo tak že to dělal automaticky.