Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No s tmy nerfom slicingu to prehnali. Fakt sa to uz ani neoplati. niekto tu spominal za za 1h ma zarobok 20K kreditov. Ked pozriem na markete po com idu medpacky - 1-4K za medpack, podla toho aky nieje to bohvie co teraz. A ked to porovnam s warzonou - za 10-15 min waroznu mas 10K kreditov. t.j teoreticky 40K-60K za hodku. A nemusel si nic investovat, posielat niekde companionov atd.
  • Jen dodatek k mojemu příspěvku:
    Vývojáři se řídí jednoduchým pravidlem. Když nadává 1000 lidí a 500 obhajuje, vyhoví většímu počtu, protože případná ztráta je nižší. Pak sleduju nějakou dobu pohyb lidí a pokud začnu přicházet o více lidí než těch co obhajovali (spokojení většinou hrajou a nechválí), tak tu úpravu trochu pozmění. Takhle funguje balancování čehokoliv.
    Prachy až na prvním místě. O kvalitě hraní to už dávno není.
    Stačí se mrknout kolem sebe. Pravdu mají ti, kterých je víc, nebo ti kteří mají víc zbraní.
    • Mas velmi zkreslene informacie. Tych 1000 ludi co nadava na oficialnych forach sa nazyva "vocal minority" lebo najhlasnejsie prejavuju svoj nazor, nieco podobne sa deje aj tu (killer, avp8 a par dalsich). V praxi je to nejaka tretina percenta hracov (cislo si samozrejme cucam z prstu...) ktory maju potrebu si nieco dokazat, a vacsinu protiargumentujucich hracov to pochvyli prestane bavit a idu radsej hrat. Preto to vyzera ze 1000 ludi nadava a 500 ludi schvaluje.

      Vlastne to je ze 1000 ludi nadava a viac ako milion schvaluje. Vocal Minority dojebala WoW, tym ze sa ozyvala pre nerfy a buffy v PvP a zjednodusenie v PvE. Dufam ze Bioware ma dost rozumu aby ju nepocuvalo.
    • O vetsine ci mensine bych pomlcel. Nemala cast hracu na fora vubec nechodi(tipuji tak 50 %),a kdyz uz,tak jen aby tam nasli radu a pomoc. Na forech jsou naopak tzv notoricti nadavaci,kteri jsou vzdy chytrejsi nez zbytek sveta. Bohuzel tihle jsou videt nejvice.
  • Ekonomie? Uživit se? Osobní bankrot? Aukce? Ehm... bavíme se ještě pořád o Star Wars hře? Možná by neškodil nějaký článek pro MMO neznalé...
    • Ekonomie je podstatna slozka kazde mmo hry-bez ni by povolani a craftovani stracelo smysl.Ekonomie v takove hre ohodnocuje cas a usili straveny craftovanim ci behanim po instancich kde padaji ty nejvzacnejsi predmety
    • lamo, neplet se do debaty profíků a hrej si svuj tetris
  • Jsem jediný, komu vadí ta - podle mě - debilní kamera, která se nedá pořádně oddálit od charu? Pořád mám z té hry klaustrofobii. Co je platný, že si dali občas práci s (některými) planetami, když normálně z nich nevidíte víc než 30 % a to ještě když si kameru dáte úplně k zemi. A to nemluvím a dalších parádách, jako je cestování mezi planetami a Republic / Imperial Fleet. Třeba taková cesta na Alderaan to je vážně porod - 4 nebo 5 loadů. Navigace na mapě občas vůbec nefunguje. Neustále potkávám moby zaseklé v meši, a tak bych mohl pokračovat. Obecně se mi hra líbí, ale připadá mi, že testování a ladění nedali tolik, kolik by měli. Proti tomu je nějaký slicing skutečně druhořadý problém.
    • Erien
      Ta kamera dej Preferences - controls - camera - max distance. ;) Je tam nastaveno 19 % takže dej na max.
      • děkuji, děkuji, děkuji *14* , to nastavení kamery jsem předtím neviděl.
    • Na kamere je nejhorsi to, ze se porad vraci dozadu. V pvp nemuzu bezet, otocit kameru a nekoho targetnout. Ty loady me taky stvou, mel by byt ten Quick Travel aji do lodi.
  • Veskoslav
    Jo ekonomika mi nikdy nešla, aději zůstanu u stylu Zabij, uteč, zamorduj a nenech nic žít, co má nějaké nohy a utíká před tebou. Ekonomiku přenechám svým spoluhráčům. Milerád *1*
  • Můžeš být temný jedi, prý se ti zvrásní xicht, můžeš mít červený meč apod. - no bohužel budeš stále "ve službách"" republiky. Datadisky by však mohli příběhové linie rozšiřovat a třeba se v nich podobných přechodů dočkáme.

    EDIT: Reakce na Morpheus.
  • Tlustý nerdííí, fůůůj :))))
    • Copak? Pohled do zrcadla? Zvykej si *2*
      • špekatý upocený onanisti
        • EuroSamurai
          Tlustej nejsem jen sem trošku oplácanej a nestydim se za to
          a občas onanujou i zadaný chlapy *3*
        • ja špeky nemam :D
  • podla tejto diskuzie realnych hracov tejto hry je tak hra trochu odflaknuta.. nepaci sa mi to s tou karmou.. temny jedi? keby sa dalo aspon prejst na sithsku stranu alebo ze by sa s tebou potom nechcel ziadny rebel rozpravat.. toto moc role-play nie je
    • "Temny Jedi" su samozrejme podla lore zakladne uplne vporiadku.

      "Sith" ma dva vyznami, jeden je rasa ktorej vsetci clenovia mali aspon nejaku moc ovladat Force. Druhy je vseobecne pomenovanie force userov na strane imperia - ktory si ale vsetci zakladaju na tom ze maju v sebe krv sithov (u tych ktorych sa to prejavi najviac, maju cervenu pokozku a take male chapadielka na brade). Preto sa zo ziadneho Jediho nemoze stat sith, iba temny jedi.

      Imperium vlastne vzniklo tak ze niekolko temnych jediov vyrazilo do hlbokeho vesmiru, kde nasli (niesom si isty ci na Korribane alebo Drommund Kasse) prave tuto rasu sithov, ktoru si najprv zotrocili ale postupne sa s nou zacali miesat, ako stupal ich respekt pred sithskym ovladanim sily. Cim viacej sithskej krvy mali, tym bolo silnejsie ich ovladanie temnej strany sily - preto teraz Sith Pureblood (ktory je "cistokrvny" len z respektu pred povodnymi sithmi, ziadny originalny sith uz neexistuje, vsetko su to miesanci alebo potomkovia miesancov) patri medzi aristokraciu Imperia.
      • Já bych na toto "LORE" téma zareagoval.

        Temní Jedi (neskloňuje se), kteří byli poraženi řádem při druhém schizmatu (První byl Legions of Lettow vs Řád Jedi) a jejichž porážkou bylo ukončeno období "Hundred Years of Darkness", byli vyhnáni z Republikového prostoru (Zdaleka republika nebyla tak velká a rozlezlá po galaxii) a dorazili do neprobádaného sektoru obývaného humanoidní rasou která si říkali Sith (Sektor - Ziost, Korriban, Drommund Kass, Orderon+ Dxun), která měla nadání používat sílu a po několika stoletích "Inbreedingu" se vládnoucí kasta začala nazývat Lords of Sith (Pánové ze Sith). Jelikož to byla radikální a heretická větev Řádu Jedi - defakto založili řád na podobných principech a korát blíže svým ideálům :) - pozděší doby - pád staré republiky - nástup Imperia bylo pojmenování Pán ze Sith - označení pro člena sekty - Řádu panů ze Sith.

        Temný jedi - nemá vyšší cíl - jako Pánové ze Sith - a to zničení Řádu Jedi a podrobení si Republiky - může mít a nemusí proto je mnohem nebezpečnější v určitém ohledu a v pozdějších dobách i častější než Pánové ze Sith. Hlavně po "reformě" Dartha Banea - Rule of Two - vláda dvou- jeden mistr a jeden učedník. Temných Jedi bylo více.

        To zatím vše
        pokud chcete vědět více čtěte - wookieepedia.org, knihy a komiksy
        Zatím se mějte
    • Erien
      Sithska strana není je jenom Imperium a Republika. Jak bys chtěl asi udělat, že v půlce hry najednou Jedi bude hrát za Imperium? To asi moc dobře nejde.
      • v SWG to islo..

        keby mali hry viacej sandboxovej volnosti miesto tychto themeparkov bolo by to ovela lepsie.. povedz nebolo by super keby v takom WoWku sa dalo za temneho elfa zradit alianciu a pridat sa k horde? princip by bol uplne jednoduchy, len to tam nikdy nedaju lebo su to kkti
        • Přechod jedince mezi Aliancí a Hordou je pitomost. Myslíš, že kdyby se nějaký temný elf rozhodnul přidat k hordě, tak ho tam uvítají a pomohou mu? Ne, jakmile se ukáže před branami města, tak ho okamžitě zabijí. A kdyby to udělali ve hře tak, že to je možné... za chvíli by jsi měl nelogicky uspořádané obyvatelstvo Hordy, kde by 50% lidí bylo zrádci Aliance a nějaká historie obou frakcí a příběh by šel do kytek.
        • Ve wow by to moc dobře nešlo. Díky tomu jaká je minulost mezi rasama. I když je fakt že přechod z Aliance do Hordy by byl možnější než naopak, protože aliance je plná rasistů.
          • nj pravda kvoli lore by to neslo .. ale keby na to bol nejaky casovo narocny postup kde by si horde prejavil ze ally neznasas tak preco nie? :)
      • Proč by to nešlo? Jasně že by to šlo. Jen je levnější udělat to tak že si hráč na začátku vybere ze chce být jedi a jestli pak půjde a pozabíjí děti ve školce světelným mečem je jeho věc, na tom už nezáleží... a pak maj ještě tu drzost tomu říkat RPG.
        • Erien
          A co guilda? By jako najednou zmizela jo? General taky? I aukce by se najednou přehodila? A od kolika bodů se z tebe stane Imperialista od 1000? Nebo 10000? Podle čeho to posoudit. Jestli chci hrát za dobro tak si vemu Jediho a když zlo tak Sitha. Ty si to představuješ, že když hraješ temneho Jediho, že vyloženě pácháš samé zlo, ale tam jde spíš o to, že nejedeš podle kodexu, tedy místo aby si Sitha dal do vězení (světlá strana), tak ho zabiješ (temna strana). Žádná volba toho, že bys mu pomohl utéct nebo podobně. To opravdů není o tom, že temný jedi vraždí nevinné, nebo je okrádá. Jen ty příkazy co dostává, neplní podle pravidel.
          • Víš tady se pletou pojmy. Jedi s bodama temné strany != Sith. Sithové jsou filozofie, mají své učení svůj řád. Jedi na temné straně je nekontrolovatelný a nepředvídatelný.
            Nevím co to má společného s guildou nebo s aukcí? Na aukci to nemá vůbec vliv a na guildu, to je věc guildy jestli Tě po takové změně bude tolerovat nebo ne.

            A žádné množství bodů z tebe nedělá Imperiala nebo Republikána. Opět jde o přesvědčení, o řád, který musí hrát přijmout a hrát tu roli. Chceš příklad? Tak třeba takhle...

            Kdyby body temné/světlé strany nebyli závislé na povolání, jako to bývalo v D&D. Pokud chceš přijmout učení Jediu musíš mít třeba 1000 bodů světlé strany v té době. Automaticky se tím přidáš k republice protože Jediuové k ní nerozlučně patří. (I když ji přežili+-) Splníš nějaké "příjmačky" a hle můžeš levelit jako Jedi. Zhoršíš-li své přesvědčení že už nesplňuješ podmínky pro bytí Jediem už nemůžeš mít další levely Jedie, ale předchozí levely Ti zůstávají => ses naučil nezapomeneš, jen tě už nikdo nenaučí nic dalšího. A budto na sobe budeš muset zapracovat aby si mohl dál být Jedi, nebo se naopak začít více věnovat straně temné a najít si nějakého Sitha co Tě začne učit.

            Ano zní to složitě, a proto to tak není. Lepší je investovat peníze do PR než kvalitní herní logiky kterou většina hráčů neocení. :-)
            • Cahir
              av8: To člověk nepozná, pokud se za a) nepřesvědčí na vlastní kůži, b) nezná někoho, o kom ví naprosto jistě, že vnímá věci podobně.

              Kdybych dal na internetové žvásty anonymů, uteče mi spousta výborných her, resp. ztratím čas s naprostými srágorami.

              Žijeme v době, kdy si i plebs hraje na chytráky, takže se ti často může stát, že se za připomínkami, které jsou po formální stránce na úrovni, skrývá člověk, jenž hru (či cokoliv jiného) absolutně nepobral/nepochopil/dezinterpretoval apod.
            • @Cahir: neortodoxni jedi který se nebojí si ušpinit ruce je fajn, ale záleží na tom jak ušpinit ruce, jsou hranice které Jedi nepřekročí a z toho co bylo řečeno to tu nehraje roli.
              Já nehledám nedostatky hry, naopak rád bych ji hrál a proto sem chodím a pokládám skeptické otázky abych se dozvěděl jestli pro mě má smysl to hrát nebo je to jen další MMO které jsem hrál už nesčetněkrát.
              Zatím mě to ale nepřesvědčilo protože mi to přijde dost povrchní s nevyužitým potencialem.
            • Cahir
              Jako správný RP hráč, by sis mohl utvořit minulosti, např. že před událostmi hry jsi byl Jedi , který se rozhodl přidat na temnou stranu síly a to by byl právě ten bod, kdy začíná hra - ty jako sith za impérium (s touhle vidinou bys mohl být např. zpočátku v rozhodování mírnější a s postupem času přitvrzovat - myslím, že hra ti nabídne dostatek k prostoru na to, aby ti to všechno sedělo). Nebo můžeš hrát za republiku jako Jedi a vytvořit si neortodoxního Jedie, který se neštítí ušpinit si ruce a vyznává hesla "Účel světí prostředky"/"Pomsta je sladká" apod., přestože vyznává ideály republiky (např. Anakin před změnou). To RP hraní tam je, jen to nechce být línej přemýšlet a neustále se jen nimrat ve vykonstruovaných nedostatcích. *3*
            • Erien
              Já se bavil o tom jak to udělat na stylu hry, který je u Old Republic teď tzn že každá strana má svoji aukci, že se není možné přidat do guildy opačné frakce apod, né že si vymyslíš styl svůj. Ale to je fuk, i tak jak víš kolika lidem by se "tvůj" styl líbil. Mě současné temné body a světlé body vyhovují a podle toho, že narážky na to slyším jen od lidí co to nehrají a to zde, tak asi nebudu sám. Ve hře jsem se nesetkal s nikým komu by to vadilo. Navíc nevím proč by se tomu nemohlo říkat RPG. U mě dělá dobré RPG hlavně příběh, dialogy a vývoj postavy (staty, talenty atd). A to je u Old Republic super. Ta hra rozhodně má chyby a je jich dost, ale to nejmenší, co hra potřebuje je nějáká změna strany během hraní. Nicméně nebudu se tady s tebou hádat, protože hru stejně nehraješ a dle tvého postoje jí hrát ani nebudeš a já jdu raději slavit, takže štasný nový rok.
  • Prosim, kde se vzal ten screen s jawa jako playable race?
    • Hratelný rasy tam jsou:

      Člověk
      Zelenej člověk
      Červenej člověk
      Hnědej člověk
      a asi nějaký další barvy
      • miker17
        zkus se podívat do wookipedie tak zjistiš že všecí jsou to humanoidi...se stejnou strukturou těla BTW ve filmech ti to nevadilo co?
        • O to nejde. Jasně, že to jsou humanoidi... ale všichni mají lidské tváře...

          Jde o to, že rasy v ToRu jsou všechno lidské tváře v barvách a trochu doplňků... proč nemůžeš hrát za Rodiány? A dalšé rasy, které nemají vyloženě lidskou tvář? Protože BioWare se nechce moc modelovat, tak jen vezmou jeden model a 5x ho upraví...

          Jo, to asi na gameplay nemá vliv, ale taky to na něco ukazuje...
          • Nepaci sa mi ze tu ludia trolluju s takymito vecami ked odpovede su uz davno vonku, keby pouzili google alebo citali ofic fora...

            V pre-alfa builde ked este nebolo uplne jasne ako hra bude vyzerat, sa pocitalo aj s nehumanoidnymi rasami a dokonca s droidmy, ako hratelnymi pre hracov. Niektore je stale vidiet v hre (rodian, bith...) a niektore nie lebo boli moc extravagantne. Hratelne niesu jednoducho preto lebo forma storytellingu ti nedovoluje zosobnit sa s postavou ktora vyzera ako obrovsky slimak ci vajce postavene na uzsom konci. Preto su vsetky hratelne rasy "prefarbeny ludia".
            • Proc cist ofic fora nebo googlovat? Napsat dotaz je naprosto v poradku. Ne kazdy je sw nerd,ktery vedel o hre vse pul roku pred vydanim. Navic rodny jazyk je rodny jazyk
          • To bych spise uz veril tomu,ze si to schovavaji na datadisky.
            • To co pises je realita u z hezkych par let. Bohuzel.
              Kde jsi byl,ze jsi si toho vsiml az ted?
            • Hmm, taky pravda. Na začátku vydáš hru s horším výběrem ras, ale lidi si to ani neuvědomí. Pak přidají větší variabilitu - placenou formou. Lidi to oslaví a ani si neuvědomí, že tam ta variabilita měla být od začátku.

              Jako u Battlefieldu 3... lidi oslavují DICE za velký návrat stíhaček a 64-player map a ani si neuvědomí, že DICE/EA jim to vlastně vzala sérií Bad Company.

              Gaming economy 101.
  • No mne na crafrtovani spis prijde, ze moc nefacha reverse engineering. Udelal jsem si 30 barrelu, ty pak rozebral a nic, zadny recept na lepsi barrel (hlaven). Rozebiram kazdou pusku a pistoli co najdu a opet nic. Tak ted uz na to kaslu. Jsem lvl39 a uz mne to neba cekat, jestli nahodou neco nevypadne. Z toho asi take vyplyva, ze krome odmeny za misi se neda sehnat poradny upgrade vybaveni (modry a vyse).
    • Nevim,me to funguje. Z rozebirani veci mam modre a kdyz se hodne zadari i fialove recepty
      • Hmm a co mas za skill? Ja armstech, mozna je bugly jen ten :-(
        • Vyroba zbrani(to je tusim Armstech). Delam to tak ze vyrabim stale dokola jednu zbran,dokud pri vyrobe nebo rozebirani nepadne modry recept(respektive nespadne nic,postava se to proste nauci. Lze to pomerne lehce prehlednout,pokud nectes chat). Vetsinou staci tak 5 az 10 pokusu. Pak vyrabim stale dokola modry recept (a samozrejme rozebiram)a to do doby,dokud pri nem leze skill,nebo dokud nepadne vylepseny modry recept nebo primo fialovy recept. Zbrane ktere takto vyrabim velmi casto pouzivam ja,protoze nic lepsiho z lootu mi nepada.
          Recept lze veeelmi vzacne ziskat i toho podpurneho skillu co je pro Armtech. Investigation?
          • Ve SWG se dalo vydelat na craftingu a v LOTRO take. Ale co, kaslu na to, stejne to budou jeste 100x predelavat. Navic jak rikam, cervene zbrane a brneni se daji v pohode koupit za planetarni commendation a to uz nemluvim o tom, ze cervenou sbran dostanou vsichni na zacatku, takze jedine, o co jde jsou ty mody do ni.
            • Jak pisu vyse,me ten Armstech funguje dobre. Proste jsi asi nemel stesti.
            • No pak prodejem. Slo to prodat tak, ze jsi na tom vydelal. Tady bys to musel nabizet za silene castky :-( Btw zkusil jsem u alta na lvl14 dat armortech a hadej. Po peti rozebranych pasech, bum modry recept. Po peti rozebranych rukavicich bum, modry recept. Takze to vypada, ze ten armstech je opravdu nejaky bugly. Tam to zabralo tak 10-15 barrelu :-(
            • V LOTRO se dalo trenovanim vydelat? Hmm. Mozna,kdyz jsi mel single recepty a kdyz si odmyslis ty hodiny nudneho kopani rudy a tezeni dreva. Tady odpada ta nuda a vydelat take muzes,pokud ti nahodou critne recept.
          • A mimochodem,muj spolecnik,ktery zbrane vyrabi, ma +5 ke crit sanci prave u Armtech. Urcite to taky hraje roli.
            • Tak to bych chtel videt. Ja jsem jeste nehral mmo,kde by cviceni craftingu bylo vynosne
            • No vyplatit by se to melo. Jeste jsem nehral MMO, kde by se craftovani nevyplatilo. Jsem lvl40, muzu pouzivat lvl17 barrely, ty jsem si take dal do modrych, ale dal uz nejdu. Nevyplati se to a musel bych je prodavat za nesmyslne castky :-( Takhle se nikdy nedostaneme k modrym a lepsim vylespsenim (armoring, mod, barrell....) jinak nez v misich a nebo za commendation na dane planete. A to je skoda.
            • 2Killer-cviceni craftingu by se jako melo ekonomicky vyplatit? To doufam ne. A na max lvl se ti uz vyplatiu,protoze uz nemusis stale dokola vynalezat modre/fialove recepty.
            • Hmm, tak uz se mi to povedlo. Po deseti barrelech padl jeden modry recept. Ale obavam se, ze dal neni sance. Na purple nebo dokonce na red veci se to ekonomicky nevyplati :-(
              Jo a jen tak pro zajimavost jsem zjistil, ze skill na rizeni dalsiho vozitka na lvl40 stoji 210 000 + 25 000 za vozitko. Nevim, zda autori upadli, ale vyplaznout 235 000 za to, ze pojedu o 10% rychleji je UCHYLNE.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit