Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No s tmy nerfom slicingu to prehnali. Fakt sa to uz ani neoplati. niekto tu spominal za za 1h ma zarobok 20K kreditov. Ked pozriem na markete po com idu medpacky - 1-4K za medpack, podla toho aky nieje to bohvie co teraz. A ked to porovnam s warzonou - za 10-15 min waroznu mas 10K kreditov. t.j teoreticky 40K-60K za hodku. A nemusel si nic investovat, posielat niekde companionov atd.
  • Já bych na toto "LORE" téma zareagoval.

    Temní Jedi (neskloňuje se), kteří byli poraženi řádem při druhém schizmatu (První byl Legions of Lettow vs Řád Jedi) a jejichž porážkou bylo ukončeno období "Hundred Years of Darkness", byli vyhnáni z Republikového prostoru (Zdaleka republika nebyla tak velká a rozlezlá po galaxii) a dorazili do neprobádaného sektoru obývaného humanoidní rasou která si říkali Sith (Sektor - Ziost, Korriban, Drommund Kass, Orderon+ Dxun), která měla nadání používat sílu a po několika stoletích "Inbreedingu" se vládnoucí kasta začala nazývat Lords of Sith (Pánové ze Sith). Jelikož to byla radikální a heretická větev Řádu Jedi - defakto založili řád na podobných principech a korát blíže svým ideálům :) - pozděší doby - pád staré republiky - nástup Imperia bylo pojmenování Pán ze Sith - označení pro člena sekty - Řádu panů ze Sith.

    Temný jedi - nemá vyšší cíl - jako Pánové ze Sith - a to zničení Řádu Jedi a podrobení si Republiky - může mít a nemusí proto je mnohem nebezpečnější v určitém ohledu a v pozdějších dobách i častější než Pánové ze Sith. Hlavně po "reformě" Dartha Banea - Rule of Two - vláda dvou- jeden mistr a jeden učedník. Temných Jedi bylo více.

    To zatím vše
    pokud chcete vědět více čtěte - wookieepedia.org, knihy a komiksy
    Zatím se mějte
  • Přechod jedince mezi Aliancí a Hordou je pitomost. Myslíš, že kdyby se nějaký temný elf rozhodnul přidat k hordě, tak ho tam uvítají a pomohou mu? Ne, jakmile se ukáže před branami města, tak ho okamžitě zabijí. A kdyby to udělali ve hře tak, že to je možné... za chvíli by jsi měl nelogicky uspořádané obyvatelstvo Hordy, kde by 50% lidí bylo zrádci Aliance a nějaká historie obou frakcí a příběh by šel do kytek.
  • Proc cist ofic fora nebo googlovat? Napsat dotaz je naprosto v poradku. Ne kazdy je sw nerd,ktery vedel o hre vse pul roku pred vydanim. Navic rodny jazyk je rodny jazyk
  • Nepaci sa mi ze tu ludia trolluju s takymito vecami ked odpovede su uz davno vonku, keby pouzili google alebo citali ofic fora...

    V pre-alfa builde ked este nebolo uplne jasne ako hra bude vyzerat, sa pocitalo aj s nehumanoidnymi rasami a dokonca s droidmy, ako hratelnymi pre hracov. Niektore je stale vidiet v hre (rodian, bith...) a niektore nie lebo boli moc extravagantne. Hratelne niesu jednoducho preto lebo forma storytellingu ti nedovoluje zosobnit sa s postavou ktora vyzera ako obrovsky slimak ci vajce postavene na uzsom konci. Preto su vsetky hratelne rasy "prefarbeny ludia".
  • "Temny Jedi" su samozrejme podla lore zakladne uplne vporiadku.

    "Sith" ma dva vyznami, jeden je rasa ktorej vsetci clenovia mali aspon nejaku moc ovladat Force. Druhy je vseobecne pomenovanie force userov na strane imperia - ktory si ale vsetci zakladaju na tom ze maju v sebe krv sithov (u tych ktorych sa to prejavi najviac, maju cervenu pokozku a take male chapadielka na brade). Preto sa zo ziadneho Jediho nemoze stat sith, iba temny jedi.

    Imperium vlastne vzniklo tak ze niekolko temnych jediov vyrazilo do hlbokeho vesmiru, kde nasli (niesom si isty ci na Korribane alebo Drommund Kasse) prave tuto rasu sithov, ktoru si najprv zotrocili ale postupne sa s nou zacali miesat, ako stupal ich respekt pred sithskym ovladanim sily. Cim viacej sithskej krvy mali, tym bolo silnejsie ich ovladanie temnej strany sily - preto teraz Sith Pureblood (ktory je "cistokrvny" len z respektu pred povodnymi sithmi, ziadny originalny sith uz neexistuje, vsetko su to miesanci alebo potomkovia miesancov) patri medzi aristokraciu Imperia.
  • Mas velmi zkreslene informacie. Tych 1000 ludi co nadava na oficialnych forach sa nazyva "vocal minority" lebo najhlasnejsie prejavuju svoj nazor, nieco podobne sa deje aj tu (killer, avp8 a par dalsich). V praxi je to nejaka tretina percenta hracov (cislo si samozrejme cucam z prstu...) ktory maju potrebu si nieco dokazat, a vacsinu protiargumentujucich hracov to pochvyli prestane bavit a idu radsej hrat. Preto to vyzera ze 1000 ludi nadava a 500 ludi schvaluje.

    Vlastne to je ze 1000 ludi nadava a viac ako milion schvaluje. Vocal Minority dojebala WoW, tym ze sa ozyvala pre nerfy a buffy v PvP a zjednodusenie v PvE. Dufam ze Bioware ma dost rozumu aby ju nepocuvalo.
  • O vetsine ci mensine bych pomlcel. Nemala cast hracu na fora vubec nechodi(tipuji tak 50 %),a kdyz uz,tak jen aby tam nasli radu a pomoc. Na forech jsou naopak tzv notoricti nadavaci,kteri jsou vzdy chytrejsi nez zbytek sveta. Bohuzel tihle jsou videt nejvice.
  • Ekonomie je podstatna slozka kazde mmo hry-bez ni by povolani a craftovani stracelo smysl.Ekonomie v takove hre ohodnocuje cas a usili straveny craftovanim ci behanim po instancich kde padaji ty nejvzacnejsi predmety
  • avp8:a co bys cekal??ze kazda postava bude mit svuj vlastni pribeh ktery se bude menit podle tvych rozhodnuti?udelat neco takoveho pro miliony online hracu je docela problem bych rekl.)jinak ty penize co do toho investovali jdou videt na kazdem kroku a neni to v CGI videich(ktera tam jsou jen jako intro)
  • mati uci anglictinu a dostal domaci ukol jinak je bez vecere a 3 dny bez PC!:)
  • hraju mmo hry a mam dokonce i praci a realne kamarady..psycho ze?urcite jsem jeden z milionu:)
  • lamo, neplet se do debaty profíků a hrej si svuj tetris
  • Jen dodatek k mojemu příspěvku:
    Vývojáři se řídí jednoduchým pravidlem. Když nadává 1000 lidí a 500 obhajuje, vyhoví většímu počtu, protože případná ztráta je nižší. Pak sleduju nějakou dobu pohyb lidí a pokud začnu přicházet o více lidí než těch co obhajovali (spokojení většinou hrajou a nechválí), tak tu úpravu trochu pozmění. Takhle funguje balancování čehokoliv.
    Prachy až na prvním místě. O kvalitě hraní to už dávno není.
    Stačí se mrknout kolem sebe. Pravdu mají ti, kterých je víc, nebo ti kteří mají víc zbraní.
  • miker17
    vlastní skušenost, co? *1*
  • miker17
    zajímevé že nejvíc vědí ti co hru nehrají ani nehrály...slicing ani jiný skill noužívám a i přesto mám 300tísíc cred. a víc ,takže co omezily exploit slicingu tím že sis hrál PVP a mezi tím ti společníci donesli 20 kufříků s pěnězi...
  • Ekonomie? Uživit se? Osobní bankrot? Aukce? Ehm... bavíme se ještě pořád o Star Wars hře? Možná by neškodil nějaký článek pro MMO neznalé...
  • EuroSamurai
    Tlustej nejsem jen sem trošku oplácanej a nestydim se za to
    a občas onanujou i zadaný chlapy *3*
  • Cahir
    av8: To člověk nepozná, pokud se za a) nepřesvědčí na vlastní kůži, b) nezná někoho, o kom ví naprosto jistě, že vnímá věci podobně.

    Kdybych dal na internetové žvásty anonymů, uteče mi spousta výborných her, resp. ztratím čas s naprostými srágorami.

    Žijeme v době, kdy si i plebs hraje na chytráky, takže se ti často může stát, že se za připomínkami, které jsou po formální stránce na úrovni, skrývá člověk, jenž hru (či cokoliv jiného) absolutně nepobral/nepochopil/dezinterpretoval apod.
  • @Cahir: neortodoxni jedi který se nebojí si ušpinit ruce je fajn, ale záleží na tom jak ušpinit ruce, jsou hranice které Jedi nepřekročí a z toho co bylo řečeno to tu nehraje roli.
    Já nehledám nedostatky hry, naopak rád bych ji hrál a proto sem chodím a pokládám skeptické otázky abych se dozvěděl jestli pro mě má smysl to hrát nebo je to jen další MMO které jsem hrál už nesčetněkrát.
    Zatím mě to ale nepřesvědčilo protože mi to přijde dost povrchní s nevyužitým potencialem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit