Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Návod jak udělat lepší VR než konkurence:

    1, Kupte si helmu konkurence
    2, Rozeberte ji
    3, Ušetříte 500 mil dolarů za vývoj
    4, Udělejte ji lepší protože jste nemuseli platit tak drahý vývoj
    5, Vydělávejte peníze, než někdo začne postupovat podle tohoto návodu

    *1*
  • Sr_Lobo
    Tak ta úvdní fotka je vskutku za zlatýho bludišťáka *15*
    • Jsi neviděl čtvrtý díl filmového Vetřelce ? :-)
      • Sr_Lobo
        No to bylo prave to prvni co me napadlo a dumal sem co to ma spolecnyho s TWD :-D
  • nejdulezitejsi bude, aby vsechny ty hry a software byly kompatibilni mezi vsema dostupnejma VR zarizenima, protoze kdyz to tak nebude a kazdej si bude hrabat na svym pisecku, VR zanikne z duvodu rozstristenosti, nikdo si nebudek upovat vsech 10 krabic na hlavu, aby si mohl zahrat ostatni hry...
    • však to už je aj dnes však sony už na 2017 pripravuje PS5 a majitelia konzol budú musieť pomaly upgradovať každé 3 roky
      • Zdroj, že tomu tak opravdu je?
    • ono VR nezanikne len vyhrá ten kto podplatí viacej vydavateľov s lepšími hrami a tí ostatní skončia ako herné konzoly od segy
      • hlavnen a tom bude bitej zakaznik, kterej koupil od spatnyho vyrobce
  • Teal'cu ty šolvo. Jak se opovažuješ !
  • Ja myslim, ze si aj ja zacnem robit nejaku VR :D
  • Blue.Shark
    Pekařství Rambousek představuje svou vlastní VR helmu ve tvaru bochníku chleba. Pro náročné je dostupná i verze ve tvaru koblihy :)) Ten roztržený pytel s VR mi nevadí, ale mám pocit, že některá z těch společností musí zákonitě jít ke dnu. Dost mě zajímá, jak to všechno dopadne.
  • Přiznám se, že o VR vím kulový, OR jsem neměl příležitost zkusit a takže kdoví, jestli ten větší úhel v reálu k něčemu opravdu bude, ale zatím z těch oznámených se mi tento líbí nejvíce, protože se něčím zásadněji odlišuje.
    Zároveň se ale obávám, že pokud jejich VR bude nejlepší, tak zrovna Starbreeze nemá zdroje na to, aby porazili mnohem větší a prachatější firmy (Facebook, Valve), u kterých vidím spíš, že jejich VR "vyhraje" (zvlášť i když si Valve jen uprdne, lidi z toho blázněj; Facebook má zas tunu peněz)...
    No, kdo ví...
  • Jenom doufám, že hry budou podporovat VŠECHNY druhy helem. Aby to nebylo jako u joypadů, kdy si sice můžete na PC koupit jiný než X360 joypad, ale v 99 ze 100 případů nebude fungovat správně (bez externího software jako X360 controller emulator). Nerad bych se dočkal toho, že hra XY je exkluzivní pro helmu od Valve, hra XZ je exkluzivní pro Oculus Rift atd. Každopádně by měla helma umět běžet s JAKOUKOLIV hrou v nějaké formě i s těmi staršími.

    Další věc co může zlomit výrobcům vaz je to, že helmy budou podporovat jen hry, které jsou pro ně specielně napsány. To by mohl být další KINECT, všichni víme jak to s hrami pro něj vypadá (nápověda - všechno aušus) a jak se do jejich produkce výrobci her ženou (jen když mají už hluboko do kapsy, vážně neví kudy kam a nechce se jim páchat sebevraždu).
    • Presne takhle to ale bude fungovat. Protoze kazda jedna bude pouzivat jinej system urceni polohy a tudiz kazda jedna hra bude muset umet komunikovat s tou konkretni. Ostatne kdyz si poridis volant, tak aby fungoval optimalne, musi taky hra podporovat prave ten konkretni, stejne jako joy a dalsi hw...
      • walltar
        Jakmile máš hru která dokáže používat VR ve své podstatě, tak implementování tohohle ovládání do hry už je celkem nepodstatná záležitost. Implementace OR do Elite trvala jednomu člověku 3 dny práce.

        Plus tyhle malý firmy klidně můžou implementovat něco jako Freetrack.
  • Osobně si nemyslím, že se VR v současné podobě stane masovou záležitostí. Podle mě si to spousty lidí vyzkouší, ale pořídí si to jen určitá skupina nadšenců (10-20% max). Zejména pak hráči simulátorů.
    Dokud nebude VR, která bude komunikovat přímo s mozkem a "přenese" tak vědomí do virtuálního prostředí se vším všudy-tedy se všemi smysly a pohyby (ala matrix apod.) tak to bude pořád jen polovičaté řešení.
    Mnohem větší uplatnění vidím v profi sféře ve formě snadno dostupného "trenažeru" pro nácvik složitých operací pod hladinou moře, ve vesmíru apod.
    Na druhou stranu, neměl jsem možnost vyzkoušet na vlastní bulvy a třeba se pletu a bude to mít 9 z deseti hráčů.
    Jinak si myslím, že se nakonec prosadí jen jedno řešení a ostatní zkončí v propadlišti dějin obdobně jako HD-DVD proti blu ray. Konzole budou samozřejmě mít to své.
    • ... v profi sfere se davno pouzivaj daleko sofistikovanejsi zarizeni. A ver tomu ze na to nemas, a to ani v pripade, ze ses ten "nervozni muz stredniho veku ktery sazenku osobne podal".
      • Tak samozřejmě, že takové Nasa, SpaceX a spousty dalších velkých vládních i soukromých organizací mají sofistikovanější zařízení na zakázku za milióny dolarů.
        Já měl samozřejmě na mysli mnohem menší subjekty, kteří na taková drahá zařízení nemají, jen mě v tu chvíli nic konkretního nenapadlo.
  • walltar
    Zařízení vypadá pěkně... Otázka jen je jak to bude vypadat přes tu čočku a jestli se vyšší nároky na výkon vyplatí kvůli perifernímu vidění.

    Osobně bych radši to co má OR, ale vyšší rozlišení.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit