Přejít na výpis diskuzí

Starbreeze představují vlastní VR helmu, nabídne širší rozhled

15.6.2015 13:13
Honza Konfršt 32 příspěvků

Relativně nečekaná zpráva přichází ze švédského nezávislého studia Starbreeze. Ti se po mnoha zkušenostech s vývojem vlastních titulů pouštějí i do vývoje HW a představují své vlastní řešení virtuální reality s názvem StarVR. Starbreeze jedním dechem lákají například na kompletní vtáhnutí do děje v...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zařízení vypadá pěkně... Otázka jen je jak to bude vypadat přes tu čočku a jestli se vyšší nároky na výkon vyplatí kvůli perifernímu vidění.

    Osobně bych radši to co má OR, ale vyšší rozlišení.
  • Jenom doufám, že hry budou podporovat VŠECHNY druhy helem. Aby to nebylo jako u joypadů, kdy si sice můžete na PC koupit jiný než X360 joypad, ale v 99 ze 100 případů nebude fungovat správně (bez externího software jako X360 controller emulator). Nerad bych se dočkal toho, že hra XY je exkluzivní pro helmu od Valve, hra XZ je exkluzivní pro Oculus Rift atd. Každopádně by měla helma umět běžet s JAKOUKOLIV hrou v nějaké formě i s těmi staršími.

    Další věc co může zlomit výrobcům vaz je to, že helmy budou podporovat jen hry, které jsou pro ně specielně napsány. To by mohl být další KINECT, všichni víme jak to s hrami pro něj vypadá (nápověda - všechno aušus) a jak se do jejich produkce výrobci her ženou (jen když mají už hluboko do kapsy, vážně neví kudy kam a nechce se jim páchat sebevraždu).
    • Presne takhle to ale bude fungovat. Protoze kazda jedna bude pouzivat jinej system urceni polohy a tudiz kazda jedna hra bude muset umet komunikovat s tou konkretni. Ostatne kdyz si poridis volant, tak aby fungoval optimalne, musi taky hra podporovat prave ten konkretni, stejne jako joy a dalsi hw...
      • Jakmile máš hru která dokáže používat VR ve své podstatě, tak implementování tohohle ovládání do hry už je celkem nepodstatná záležitost. Implementace OR do Elite trvala jednomu člověku 3 dny práce.

        Plus tyhle malý firmy klidně můžou implementovat něco jako Freetrack.
  • Hrát za vozíčkáře? To si zase nějakej polygoňák chce naplnit herní kvótu *7*
    • Naopak si myslím, že je to jediný rozumný způsob, jak VR použít a předejít všem jeho nešvarům.
  • Přiznám se, že o VR vím kulový, OR jsem neměl příležitost zkusit a takže kdoví, jestli ten větší úhel v reálu k něčemu opravdu bude, ale zatím z těch oznámených se mi tento líbí nejvíce, protože se něčím zásadněji odlišuje.
    Zároveň se ale obávám, že pokud jejich VR bude nejlepší, tak zrovna Starbreeze nemá zdroje na to, aby porazili mnohem větší a prachatější firmy (Facebook, Valve), u kterých vidím spíš, že jejich VR "vyhraje" (zvlášť i když si Valve jen uprdne, lidi z toho blázněj; Facebook má zas tunu peněz)...
    No, kdo ví...
  • Geordi La Forge na vozejčku s brokovnicí - že podobná reklama ještě nikoho nenapadla! To se bude prodávat jako housky na krámě.
  • Vskutku nečekané...
  • Pekařství Rambousek představuje svou vlastní VR helmu ve tvaru bochníku chleba. Pro náročné je dostupná i verze ve tvaru koblihy :)) Ten roztržený pytel s VR mi nevadí, ale mám pocit, že některá z těch společností musí zákonitě jít ke dnu. Dost mě zajímá, jak to všechno dopadne.
  • Ja myslim, ze si aj ja zacnem robit nejaku VR :D
  • Návod jak udělat lepší VR než konkurence:

    1, Kupte si helmu konkurence
    2, Rozeberte ji
    3, Ušetříte 500 mil dolarů za vývoj
    4, Udělejte ji lepší protože jste nemuseli platit tak drahý vývoj
    5, Vydělávejte peníze, než někdo začne postupovat podle tohoto návodu

    *1*
  • Teal'cu ty šolvo. Jak se opovažuješ !

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit