Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako kdyby si nešlo sehnat Setup i s legit klíčema ;)
    Např. na http://downloadity.net/file/0QmD0
  • tak se nam to tu pekne rozdelilo na lamy co neumi hrat Starcraft nebo ho ukradli a snazi se to okecat nesmyslnyma recma, a na ty ostatni :D
  • Homolo, odpusť si tu svini, prosím tě!
    • spravne tam melo byt d*vka
  • Po paskvilu zvanem D III, si od teto radoby zdimaci firmy, jiz hooodne dlouho nic nekoupim.
    • Rádoby firmy ? Nechápu...
    • K vůli jedné hře, která nevyšla tak, jak jsme všichni očekávali? K tomu ještě na tom dělal jeden ze tří týmů Blizzu? Zajímavé, jsem rád že takovou politiku nepreferuji teda *5* .
      • Uprimne se mi moc nelibil ani SC II, takze je to hoho daleko vice, jenom D III byla posledni kapka od teto radoby firmy
        • a co se ti libi? COD a NFS tak to jo evidentne si jina cilovka
        • To pak joo *4*
  • Ano kritizujte herní dobu... trapné. Když si koupíte hru, která vás nebaví (stáhnete) a přejdete ji (třeba na normal) a zahodíte, tak aspoň nekritizujte například onu herní dobu *7* *6* Bohužel SC2:WoL kampaň je o tom ji projít co nejrychleji, nejlíp a pořádně se při tom zapotit, stejně jako v MP (když si chcete pořádně zahrát). Pak tu jsou výzvy v podobě achievementů. což je taky radost plnit (aha, jen kdyby je někteří měli kam ukládat *15* ). A znovuhratelnost je ještě lepší. Jedna z mála her (RTS), kterou jsem přešel snad 4x (+- jednotlivé mise víckrát), použil jsem jinou taktiku, jednotky, rychlost a pořád mě hra bavila. Ale asi sem jen hloupej fanatik do Blizzardu či co *9*
    Každopádně, pokud bude těch 25 nebo kolik misí v HotS ještě lepších, vidím to na další super RTS dneška (co se týče SP). Jen snad nebude stát opět jak WoL, jelikož pojede nejspíš na "stejném" enginu, který se měl zaplatit z WoL *10*
    • souhlas, na to ze je single u SC2 spis takovy bonus je kampan vyborna, v kazde misi nejaka specialta, mapa zalevajici se lavou, zavod ve sbirani surovin na obrim vrakovisti, konec vesmiru ocima protossu, utek pred monstrem v laboratori, "rpg" mise na konci kde se sbiraji ruzne itemy.. proste misto klasickeho RTS mustru "postav zakladnu, znic souperovu zakladnu" si s tim fakt vyhrali, do toho jeste spousty unikatnich jednotek co jsou jen v singlu a znovuhratelnost v podobe ruznych vylepseni a dvou vyvojovych stromu, challenge, Lost Viking..
  • SC II byla a je jedna z nejlepsich RTS vubec. Pekny pribeh a luxusni multak. Tohle nabidl naposledy W3 a od te doby staly vsechny RTS za starou backoru az do vydani SC II.
    To se stal z haneni Blizzardu noven narodni sport nebi sla inteligence nekterych lidi tak prudce dolu?
    Odpoved: b) je spravne. Hnold nekteri lide sou idioti.
    • Kr.Pa
      hh
      hodne najivni v otazce nejlepsich RTS
  • Trol.internetovy
    Olololol. Třesky plesky kecy. Obecná udělanost z SC2 je stejně jenom proto, že Supreme Commander 2 stál za tkaničky u starých bot, jinak bychom tu viděli trochu jiný článek.
  • Hotové to bylo už při vydání Terranu. :-P Ono je fakt strasne tezke u strategie udelat z kampane na 10 hodin kampan na 20 30 40 50 60....hodin.
  • To je zase inteligentni diskuse tady. Koho to nebavi, at to nehraje. V danem zanru nic lepsiho neni, tudiz pokud nekoho nebavi SC2, nebavi ho ani samotny zanr. Potom absolutne nechapu, proc ztraci cas prispivanim do tehle diskuse. A argumenty o rozdeleni jedne hry na tri jsou naprosto mimo misu. Existuje spousta vynikajicich her s podstatne omezenejsim obsahem/kratsi herni dobou, nez je byt jen single cast prvni casti SC2.
    Tuhle jsem treba dohral Maxe Payna 3. Hra to je perfektni, ale urcite mi to netrvalo tak dlouho jako single SC2. O multaku nemluve. Je to asi jen prosta potreba neco neustale kritizovat. Tak bezte kritizovat sra*ky, ne jednu z nejlepsich her poslednich let.
    • já třeba hraji výhradně strategií a vyjít SC pře deseti lety neváhal bych,ale teď už je to jen takové retro, žánr strageí se od doby klikacěk podobného ražení prostě posunul mnohem dál
      • smejki
        nemyslím, že by se nutně posunul dál obecně, jen se vyskytly i nové formy RTS. Což je snad ve výsledku fajn, ne? Žánr je bohatší a je z čeho vybírat.
        • samotný gameplay SC vychází z deskovejch her (počítání statistik figurek), v tomhle je jediný přemožitel SC snad jedině warcraft III :-) Hra za tisícovku a nabídla kampan na .... no hrál jsem ji na vyšší obtížnost a vydržela mi cca 20 hodin. Pokud heart of swam nabídne to samé, rád si ji zas koupím. U téhle hry jsem se doopravdy bavil, co že moc současným hrám nevede. v RTS žánrů už vůbec ne.

          nelíbí = nehrajte, SC určitě neovlivní herní scénu tak, jako CoDy
      • A ty znáš nějakou RTS z poslední doby, kde je tak vybalancovaný multiplayer jako ve SC2, že lze hrát na profi úrovni? Pokud ne, tak tu netvrď, že se něco někam posunulo pls.
        • oprava: ty znas nejakou RTS z posledni doby? ;)
          • např.: Wargame: European Escalation
  • Kr.Pa
    cena SCII 1300 x 3 = 3900 Kč, fakt skvele
    • smejki
      přetvoříme kampaň z WoL z 30(29) misí za terrany na 3*10 misí za každou rasu a zrušíme podtitul WoL.
      S 30 misema z HotS uděláme to samé a přejmenujeme to na SC3. To by vám "hurr durrr trši chry mýsto jedný! šok!!!!!!" kňourům zavřelo pusu? Vsadím boty že jo.

      SC2: WoL nabízí stejné, ba větší, množství obsahu než základní SC1 a než kdejaká strategie. Navíc pomíjíš prohlášení Blizzu, že HotS a LotV, tedy datadisky, budou jako datadisky i oceněny. 20-30 vočí? nikdo zatím neví. není to však ani jistota.
      • Kr.Pa
        ten pocet obsahu sis vytahl z prstu ??
        • smejki
          z druhého článku levého palce pravé nohy, když to vědět přesně. tedy... jen ty mise v HotS, kde věštím na základě zkušenosti. WoL jsem zaokrouhlil z 29 na 30.
          • Kr.Pa
            pocet obsahu = pocet map ???
            zajimave uvazovani
            • smejki
              až na občasné hraní W40K není nic z toho skutečností
            • Smejki, jsi ten Hradecak co hraje Warhammer 40k?
            • smejki
              jediné počty, které jsem uvedl, jsou 29, 30, resp. 3*10. příště se ptej lépe, pokud mám chápat, co máš na mysli. Mluvíme-li tedy o obsahu celkovém, budu rád, když mi řekneš, co je tím stěžejním obsahem a rád se i nechám přesvědčit, že je na něj SC2 chudý absolutně i relativně. To ale budeš muset opustit cestu verbálních úšklebků a začít argumentovat s použitím faktů.
    • Nevím proč, ale i přes to, že je to podobný styl jako u CoD (každý rok pokračování s minimálními úpravami za stejné prachy), tak mi přijde, že SC za to stojí.
      • FAkt ti přijde, že StarCraft vycházel každej rok?
        • No tak SC 2 rozdělen na 3 části a každá podle plánu měla vyjít každý rok, mi přijde dost podobné jako politika CoD. Jen mi zdá, že od spojení Blizzardu s ActivistSun se čím dál víc ztrácí rozdíl mezi těmito firmami.
          • Kolik prosím vydal Blizzard od tohoto spojení her? Když tedy pominu, že vlastně o žádné spojení nejde, alespoň ne, co se týče vývoje, obě společnosti vyvýjejí odděleně a nezávisle na sobě. Kolik her vydal Activision? Díky předem za info.
          • smejki
            ta zdání se mi moc líbí. mohu poprosit o oficiální prohlášení, že jednotlivé kusy SC2 měly vycházet každý rok? to už vůbec nemluvím o tom, že se tento (podle mě neexistující) plán neplní, anžto rozestup mezi WoL a HotS je už teď skoro dva roky a to se stále neví, kdy HotS vyjde.
            • smejki
              dejá vu. O_o
              nebavili jsme se o tomhle minule opět my dva? tvoje argumentace je každopádně stejná. Oficiálními vyjádřeními jsou jen slova tvůrců nebo tiskové zprávy společnosti. NEjsou jimi domněnky novinářů, ani data vydání v obchodech. U HotS, co já vím, od začátku visí blizzardovské "when it's done" a nic víc.
            • Tak nevím jestli sem ten článek nečetl tady, ale před vydáním SC2 o tom někde psali. jinak chvíli po vydání první části, už v některých online obchodech měly datum předpokládaného vydání dalšího dílu na další rok. Navíc jestli tebe překvapuje, že blizzard oddaluje vydání nějaké hry, tak mě těžko překvapí, že o takovéto věci si nikdy předtím neslyšel.
    • tak to mas 3x plnohodnotnou novou kampan s herni dobou okolo 30 hodin, challenge, mody a stovky hodin srandy v multiplayeru.. me osobne to neprijde tak hrozne :)
      • LOOOOOOL kampan z 30 hodinama ???? ses posral v kině *1* *1* *1*
        pár skirmish map slepenejch stupidním příběhem za full cenu si muzou strcit do špic
        • souhlas
        • Stupidni pribeh ? To ses asi posral v kine spis ty ne ?
          • smejki
            ale zas, pitomoučkej je
        • smejki
          ta kampaň má při normálním hraní asi 16-18 hodin. skirmish vypadá trošku jinak. co trošku, zásadně - skirmish zpravidla neobsahuje dialogy, speciální pravidla a podmínky boje. K tomu je potřeba dodat, že žádné dvě mise ze SC2:WoL kampaně nejsou dělané podle shodného mustru. jinak ano, logicky, tyhle mise jsou poslepované příběhem. A ano, souhlasím, že je ten příběh v zásadě stupidní. Ale to byl vždy. Buď jak buď, SC2 je nejlepší strategie svého druhu za poslední.. možná i dekádu.
          • a taky je tam chalenge mod (to bys moh nazvat skirmisem) kterej ti zabere dalsi hodiny....
          • Kr.Pa
            za posledni dekadu ?? haha
            • smejki
              píšu "možná", což v kontextu znamená "cca" příp. "s určitou nejistotou".
              jinak samozřejmě
              error37: argument not found
          • NEjlepší je mrtvej WiC, nebo CofH...i když rochu jinej styl hraní to je
    • Neslibovali, ze to bude formou datadisku? Tzn cca 700 za zergy a potatossy?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit