Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keby radsej Blizzard nevymyslal sprostosti. Tieto Casual somariny ako skiny a potobne sprostosti mozno zopar hracov prilakaju a rozhodne im neudrzia uz beztak klesajuce pocty hracov. Nech prestanu hnojit balanc a hlavne si vytiahnu hlavu z piesku a uvidia ze neexistuje len pro 1v1 ale aj dalsie mody. Ranking system maju totalne rozbity a cim je hra s viacerymi hracmi tak je to tragickejsie.
  • Blizzard SC datadiskem opravdu dodelal. Cely MP je o tom, kdo prvni rushne. Proto lidi odchazi, misto toho, aby SC prepli na WoL, kde vse funguje jak ma.
    Bohuzel Blizzard se vydal spatnou cestou. Nedela nic s tim, ze ma malo hracu a to malo jeste nekrestansky doji. Misto toho, aby naslouchal hracum, udelal nove mapy, odstranil nepouzivane jednotky, zmenil ekonomiku a pridaval nejake drobty za to, ze to clovek hraje. Tak si predstavuji podporu a ne vydavani neceho, co clovek ani nechce.
  • Pustil jsem si ted na YT video z toho coopu. Musím uznat že nekteré jednotky vypadají fakt cool (na rozdíl od dob releasu prvního dílu trilogie, kdy to byla, co se týče grafiky vetšiny jednotek, fakt tragedie). Ale jak jsem pak videl to hejno Void Rayu (taková letající Protosska jednotka), jak se jim prolínají textury a letají mimo jakekoliv formace, hned mne prešla chut to hrát.
  • Kdyby raději místo těchhle nesmyslů opravili to co rozbili ve Voidu...

    Ono neni normální, aby kromě lidí co to hrajou "casual" odcházeli i progameři, v Korei ruší pro ligu... to by asi nedělali když SC hrajou od mala a jsou z něj blázni doslova, ale když je hra podělaná kašlou na ní i korejci.

    Bohužel asiaté mají náturu, nereptat, ale buď se zabít, nebo skončit.
    • Vim, že se dočkám zas nějakého rádobyvtipného komentáře, ale sledova dokonce i progamer match ve Voidu orpoti HoS doslova bolí, ani korejší nadlidé s 400 akcema za minutu totiž nedokážou ten rozbitej bordel uhrát a tak rozhoduje vyloženě náhoda mnohdy.
      • To nieje pravda. Uhrat sa to da a prave pro zapasy niesu o nahode ale o taktike, skille.Druha vec je ked hrac neposcoutuje a proste da ho super dolu vdaka proxy.Ono prave problem Sc2 a Blizzardu je az prehnane silna orientacia na pro 1v1 zapasy. Vsetko ostatne je rozbite. A este aj to vyladenie jednotiek je fakt na pro 1v1, kde ale 90% hracov na ranku tak proste nehra.
      • treba kdyby ve hre byly lepší animace jednotek (které jsou opravdu tragické), prodloužilo by to jejich reakční čas a tím by se snížily nároky na apm. Navíc by hra vypadala o nekolik tríd líp.
        • Hele bobe, tohle je strategie, v ní nejde o grafiku jako třeba ve FPS (tam oni jde a hodně). Ale o mechaniku hry, někdy se tomu zjednodušeně říká hratelnost.

          To máš jako třeba s autem dej do něj nejlepší motor na světě a nejlepší sedačky, udělej nejlepší karoserii, ale nakup levnou hadičku k brzdám a ... :-) a podobné je to u RTSek.
          • V jinych RTS mas hezke animace, napriklad Supreme Commander, Company of Heroes, Dawn of War. Ale chapu ze Starcraft je o necem jinem a muzes se na nej divat jako na sachy.
            Jen rikam, ze mne se na ten bordel blbe kouka. Na jednu stranu hezka grafika, nektere jednotky maji hezke animace a nektere se pohybuji jak loutky.
            Navic sam rikas ze hra potrebuje spomalit a je problem ji uhrat.
            • Blue.Shark
              Na počtu polygonů nikomu nezáleží, když celek vypadá dobře, že ano. Na mě působí mnohem lépe osobitý Viking, než na sebe přilepené placky ze zmršeného SupCom2. Za svým tvrzením si tím pádem stále stojím - Starcraft 2 je na vysoké úrovni, co se grafiky týče.
            • ohledne grafiky, zkus si porovnat tyto dva modely podle mne co se týče počtu polygonu budou na tom zhruba stejne (kdybys nevedel co je to polygon podívej se na wiki). Co se týče textur prijde mi to taky zhruba stejne.
              http://us.battle.net/sc2/en/game/unit/viking
              http://supcom2.wikia.com/wiki/Wasp_Fighter
            • Blue.Shark
              Tak s hezkýma animacema bych byl trochu opatrnější. Ono ve hrách, kde po sobě jednotky jen střílí, nic moc v animacích nezkazíš. Další věc je, že třeba v Dawn of War jsou animace boje vystavěny na trochu jiných principech. Obecně je Starcraft graficky na velmi vysoké úrovni a to včetně animací.

              Nicméně určitě musím souhlasit s problémem Starcraft-like strategií, kde je všechno velmi rychlé, téměř každá jednotka má nějaké aktivní ability a tím pádem se klade obří důraz na hráčovu schopnost utírat zadek každému vojákovi.
  • Haters gonna hate *5*
    • Ty brďo, tahle stupidní fráze mi připomína něco, co jsme na sebe pokřikovali v mateřské školce. Něco ve smyslu: "kdo to říká ten to je...".
      • v obou případech to ovšem velice vtipně poukazuje na skutečnost, že ten hater jsi ty, náhodou je to výstižné *5*
        • Kriste, ty jsi p*čus.
          • no vždyť to říkám, typický hater, učebnicový příklad *1*
  • KrPa
    No super, SC2 pomalu upada a co blizzard vymysli? Sami obsah za penize *1*
    • Veskoslav
      6 let stará hra s podporou jako nemá 90% her a hráčů (nepočítáme-li F2P hry jako LoL, TF2 atd.), které by si přála každá hra (momentálně ve hře 29850 hráčů). A to je RTS, okrajový žánr a pouze na pc. Takže pokud do roku 2020 "umře", tak splnila svůj účel prodala miliony a měla podporu větší jak 90% her od Ubisoftu v prvním roce.
      • Tak povazovat strategie za okrajovy zaner je celkom sila. Je fakt ze tie klasicke RTS uz moc nieu ale zasa ak to toho zaratame aj MOBA - DOtu A LOL tak je to asi najaktivnejsi zaner v progamingu.
        Co sa tyka podpory tak je fajn ale niekedy je menej viac a Blizzard by lepsie spravil keby "nevylepsoval" to co fungovalo. Od WoL to len kur*i. S HoS rozhodil balanc jednotiek a nacal ranking system no a s LoV dorazil aj ranking system.
        • Moba není strategie, ale taktická hra.
          • KrPa
            No, ma to spise blize k akcnimu rpg s cooperaci.
      • KrPa
        Misto toto, aby tu smrt oddalili, tak ji jeste priblizili. Skvely napad, co se tyce coop comanderu, tak se už hraci bouri i pod prispevky na ofiku webu a to je znacny pokrok od blizzard ovci.
        • Veskoslav
          Hráči se bouří neustále, je to nejvíce pičující skupina na netu. Nic nového. Kdyby v době vydání Diabla II měli možnosti jako teď, nejspíš by psali doteď nenávistné příspěvky, jak dojebali Diablo II a jak bylo Diablo I skvělé a revoluční. To samé platí pro co-op. Jak jinak chceš financovat servry, údržbu, patche atd. než zaplacením komandérů, hra nemá jinou možnost si na sebe vydělat kromě koupě hry samotné. Spousta těch, co nadávají si myslí, že je to asi zadarmo. Nebo melou ho*na o tom, jak je Blizzard bohatý atd. Šlo to vidět na Nova pack. Celý zabere na normal cca 4-5 hodin to projet. 60% hráčů pičovalo, že to mělo být zadarmo. Mimoto si přečti reddit atd. ofiko je takový odvar a nadávat se tam nadávalo, když se zrušil například Titan a oznámil Overwatch a pak ti samí tečou u té hry dle jejich profilu.

          Jako SC stejně hraji poslední dobou kvůli Arcade, samotné Sc už mě herně nebaví, proč taky, většinu taktik už znám a vím, že dál než v dia se nedostanu ani kdybych pozabíjel polovinu hráčské populace a měl domácího Korejce na výuku.
          • KrPa
            Je to vcelku normalni, ze firma ma vice her a ty uspesnejsi zivi ty mene uspesne. A pokud jim ta hra smrdi, tak at ji zariznou. Oni radeji podoji ty zbytky zoufalych hracu, co tam jeste jsou. Je videt, kam to blizzard dopracoval.
          • tebe blizzard platí nebo si jeblý od prírody? *8*
            • Veskoslav
              Ne jenom tebe, Slováka, co se snaží psát česky a ještě blbě troluje.
            • No hezky ses vybarvil. takže ted budeme urážet všechny Slováky?
            • Veskoslav
              Maxíčku, co kdyby ses posadil tam u Vás v tom Horním Maďarsku za pec a tam už zůstal?
      • Tomasku jdi hajat. Tady se bavi dospeli lide ;)
        • Veskoslav
          Maxíčku, chápu, že jsi se probudil, ale zeptal ses někdy sám sebe, jestli 99% času v diskuzích ti stojí být za totálního debila?
    • kdyz to domrvili tak, ze to nikdo nehraje nikdo ta ani uz nekupuje a tak podoji tech par hardcore hracu co to jeste hrajou... *11* njn Activision-Blizidzard company
      • KrPa
        Hardcore hrac = ovce hrac
        • Co to je za stupidní rovnici? Kriste, já už rostu z toho, jak si tu každou chvíli někdo nadává, že je mainstreamový (což obvykle z té vaší podělané stupidní přezdívky "ovce" a toho jak jí definujete vyplývá). Každý čtenář games.cz je mainstreamové pako (včetně mě), protože pochybuju, že hraje jen nějaké ultra alternativní hry, které se ještě dneska vydávají nejlépe na datových páskách. Takže jsi co? Dementní pokrytec. Jo, přesně to jsi.
          • KrPa
            Ne, to plati jen pro hrace blizzardu.
      • Bohužel hardcore hráči jsou ochotni platit za jakékoliv prodloužení hratelnosti jejich oblíbené hry... a tak je vývojáři hamižně dojí.

        jinak konečně přidali Zombie mod. Když nějaká hra dostane zombie mod, tak se velmi rychle stane jedním z nejoblíbenějších :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit