Přejít na výpis diskuzí
StarCraft II nabídne podporu e-sportu skrze War Chest a rozšíří kooperativní režim
6.11.2016 | Adam Homola
36 příspěvků
-
No, ma to spise blize k akcnimu rpg s cooperaci.
-
Je to vcelku normalni, ze firma ma vice her a ty uspesnejsi zivi ty mene uspesne. A pokud jim ta hra smrdi, tak at ji zariznou. Oni radeji podoji ty zbytky zoufalych hracu, co tam jeste jsou. Je videt, kam to blizzard dopracoval.
-
Na počtu polygonů nikomu nezáleží, když celek vypadá dobře, že ano. Na mě působí mnohem lépe osobitý Viking, než na sebe přilepené placky ze zmršeného SupCom2. Za svým tvrzením si tím pádem stále stojím - Starcraft 2 je na vysoké úrovni, co se grafiky týče.
-
ohledne grafiky, zkus si porovnat tyto dva modely podle mne co se týče počtu polygonu budou na tom zhruba stejne (kdybys nevedel co je to polygon podívej se na wiki). Co se týče textur prijde mi to taky zhruba stejne.
http://us.battle.net/sc2/en/game/unit/viking
http://supcom2.wikia.com/wiki/Wasp_Fighter -
Moba není strategie, ale taktická hra.
-
Tak s hezkýma animacema bych byl trochu opatrnější. Ono ve hrách, kde po sobě jednotky jen střílí, nic moc v animacích nezkazíš. Další věc je, že třeba v Dawn of War jsou animace boje vystavěny na trochu jiných principech. Obecně je Starcraft graficky na velmi vysoké úrovni a to včetně animací.
Nicméně určitě musím souhlasit s problémem Starcraft-like strategií, kde je všechno velmi rychlé, téměř každá jednotka má nějaké aktivní ability a tím pádem se klade obří důraz na hráčovu schopnost utírat zadek každému vojákovi. -
Keby radsej Blizzard nevymyslal sprostosti. Tieto Casual somariny ako skiny a potobne sprostosti mozno zopar hracov prilakaju a rozhodne im neudrzia uz beztak klesajuce pocty hracov. Nech prestanu hnojit balanc a hlavne si vytiahnu hlavu z piesku a uvidia ze neexistuje len pro 1v1 ale aj dalsie mody. Ranking system maju totalne rozbity a cim je hra s viacerymi hracmi tak je to tragickejsie.
-
Tak povazovat strategie za okrajovy zaner je celkom sila. Je fakt ze tie klasicke RTS uz moc nieu ale zasa ak to toho zaratame aj MOBA - DOtu A LOL tak je to asi najaktivnejsi zaner v progamingu.
Co sa tyka podpory tak je fajn ale niekedy je menej viac a Blizzard by lepsie spravil keby "nevylepsoval" to co fungovalo. Od WoL to len kur*i. S HoS rozhodil balanc jednotiek a nacal ranking system no a s LoV dorazil aj ranking system. -
To nieje pravda. Uhrat sa to da a prave pro zapasy niesu o nahode ale o taktike, skille.Druha vec je ked hrac neposcoutuje a proste da ho super dolu vdaka proxy.Ono prave problem Sc2 a Blizzardu je az prehnane silna orientacia na pro 1v1 zapasy. Vsetko ostatne je rozbite. A este aj to vyladenie jednotiek je fakt na pro 1v1, kde ale 90% hracov na ranku tak proste nehra.
-
V jinych RTS mas hezke animace, napriklad Supreme Commander, Company of Heroes, Dawn of War. Ale chapu ze Starcraft je o necem jinem a muzes se na nej divat jako na sachy.
Jen rikam, ze mne se na ten bordel blbe kouka. Na jednu stranu hezka grafika, nektere jednotky maji hezke animace a nektere se pohybuji jak loutky.
Navic sam rikas ze hra potrebuje spomalit a je problem ji uhrat. -
Blizzard SC datadiskem opravdu dodelal. Cely MP je o tom, kdo prvni rushne. Proto lidi odchazi, misto toho, aby SC prepli na WoL, kde vse funguje jak ma.
Bohuzel Blizzard se vydal spatnou cestou. Nedela nic s tim, ze ma malo hracu a to malo jeste nekrestansky doji. Misto toho, aby naslouchal hracum, udelal nove mapy, odstranil nepouzivane jednotky, zmenil ekonomiku a pridaval nejake drobty za to, ze to clovek hraje. Tak si predstavuji podporu a ne vydavani neceho, co clovek ani nechce. -
Hele bobe, tohle je strategie, v ní nejde o grafiku jako třeba ve FPS (tam oni jde a hodně). Ale o mechaniku hry, někdy se tomu zjednodušeně říká hratelnost.
To máš jako třeba s autem dej do něj nejlepší motor na světě a nejlepší sedačky, udělej nejlepší karoserii, ale nakup levnou hadičku k brzdám a ... :-) a podobné je to u RTSek. -
no vždyť to říkám, typický hater, učebnicový příklad *1*
-
Ne jenom tebe, Slováka, co se snaží psát česky a ještě blbě troluje.
-
Kriste, ty jsi p*čus.
-
Ne, to plati jen pro hrace blizzardu.
-
v obou případech to ovšem velice vtipně poukazuje na skutečnost, že ten hater jsi ty, náhodou je to výstižné *5*
-
treba kdyby ve hre byly lepší animace jednotek (které jsou opravdu tragické), prodloužilo by to jejich reakční čas a tím by se snížily nároky na apm. Navíc by hra vypadala o nekolik tríd líp.
-
No hezky ses vybarvil. takže ted budeme urážet všechny Slováky?
-
Co to je za stupidní rovnici? Kriste, já už rostu z toho, jak si tu každou chvíli někdo nadává, že je mainstreamový (což obvykle z té vaší podělané stupidní přezdívky "ovce" a toho jak jí definujete vyplývá). Každý čtenář games.cz je mainstreamové pako (včetně mě), protože pochybuju, že hraje jen nějaké ultra alternativní hry, které se ještě dneska vydávají nejlépe na datových páskách. Takže jsi co? Dementní pokrytec. Jo, přesně to jsi.