Starfield konečně představen: Postavíte si loď a prozkoumáte 1 000 planet
-
Prozkoumat 1000 planet... Proboha proč bych to dělal??? To vypadá na procedurálně generovanou NUDU!!!
-
Proste takovy obrovsky Scifi Skyrim / Fallout ...me to nevadi, stejne se dalo cekat, ze to tak nejak dopadne
-
Po zhlednuti mam podobny pocity a myslenky jako vetsina tady. Stary engine, divny animace, placata vegetace, grafika na urovni 2015.
To vsechno ano. Co me osobne zaujalo je character progression a to ukazany skilly. +1% poskozeni zbrani po zabiti 125 potvor. Kritizoval jsem tohle u Cyberturd neumite udelat zajimavy skilly a perky pro postavu, fajn nedavejte to tam.
Jeste me zajima jak bude vypadat inventar, doufam, ze ne jako predtim. Neco mi rika ze UI designer u vyvoje skyrim a fallout nesedl na konci k pc a nerekl jo tohle je ono, presne takhle jsem si to ovladani predstavoval jobs done.
-
Představí hru a lidí vyjádří svůj názor. Co je na tom špatně? Co jiného hodnotit.
-
Já moc nechápu, proč se tady tolik lidí rozčiluje nad nedokončenou hrou. Prostě nějak to dopadne. Jako obrovské plus v nímám to, že člověk si to nemusí kupovat. Stačí si zaplatit GamePass a navíc, ti co ho budou mít prvně za to mohou dát jen pár desítek korun a pak uvidí jestli ta hra má smysl nebo ne.
Přijde mi to zatím jako mnoho povyku pro nic a to ať už hru hejtíte nebo se nad ní rozplýváte.
Myslím, že na konečnou hru si ještě hodně počkáme a že její vydání ještě posunou.
-
Ja jsem presne vedel ze se nejakej takove stoural najde... Ne fakt jsem nemyslel ID soft pod Bethesdou.
-
Nové Doomy měly slušné souboje a taky vyšly pod ZeniMaxem potažmo Bethesdou jako vydavatelem. Akorát nikdo neposlal vývojáře z Bethesdy do ID Software na školení, jak se to má dělat.
-
Far Cry 3 Blood Dragon : Ale luk není budoucnost, kňučíte. To je důvod, proč jsme na něj dali neon, protože neon je budoucnost. Proto je to luk z budoucnosti.
Aneb přemýšlení Howarda a jeho týmu.
-
Protoze Zenimax / Bethesda proste neumi delat souboje a nikdy to neumeli.
-
Jasnačka, zaujal mě Forspoken, Callisto Protocol, Stray je moc cute, ale asi to nebude taková ta 10/10, Redfall, protože mám rád Arkane studios, na Hogwarts Legacy se opatrně těším, na God of War Ragnarok se těším trošku víc, na Avatara jsem dost zvědavej, Spiderman bude určo super, Wolverine by mohl být neskutečnej, ale ten je dost daleko, Zeldu určo aspoň zkusím, i když mě BOTW1 tolik nechytl, remaky Dead Space a RE:4 si taky rád zahraju, pokud budou stát za to...
A pak jsou tu takový ty vzdálený jako nový Fable, Mass Effect, Outer Worlds 2, Dragon Age (tam se teda dost bojím, Inquisition se mi nelíbil vůbec), Hellblade 2 - jednička sice nic moc combat, ale hrozně mě bavilo, jak to bylo zpracovaný a konec mě mega hitnul,... Elder Scrolls 6 samozřejmě, pokud se ho někdy dožijeme.
Rozhodně je na co se těšit a ze všech těhlech her určitě budou dvě tři takový ty fakt skvělý.
Jo a Avowed, z toho už by mi vůbec nevadilo něco vidět, tam mám očekávání hodně vysoký.
-
Starfield je Fallout 4 . Ten ohavný plochý gunplay. Proč........ Hlavně že to zase prodá 20mil + kusů ovcím
-
Jo z 15 minut kde ještě tak 5 minut kecá jeho hnusnost, se nedá moc názor udělat. mohla by to být jedna z těch her kde se dá trávit obrovský množství času (pro mě Skyrim) nebo kterou člověk po pár desítkách hodin vypne (pro mě Fallout 4)... uvidíme.
-
Mám takovýho tucha, že tohle bude mít podobnej hype jako No Man's Sky a zklamání z reality se pak přepíše do hodnocení. Nahoď mi taky pár tipů na hry, ať se můžu zkusit těšit.
-
Tak mi řekni jaký hry byly podle tebe v posledních letech lepší než TLOU2 a Red Dead?
-
dokud budou lidi kupovat nakasirovany zivacky jako tlou nebo red boredom redemption 2, tak se holt nikam neposuneme
-
Tyjo 6.5 je hodně odvážnej odhad. Bavíme se o Metacriticu (Critic reviews)? Jsem teda z traileru slušně zklamanej, ale 6.5 nebo míň nevěřím.
Jinak s nedostatkem dobrých her bych to tak černě neviděl. Mistrovský dílo formátu TLOU2, Elden Ringu, nebo RDR2 zkrátka vyjde max jedno za rok, ale tak to bylo podle mě vždycky, až na opravdu výjimečný roky, kdy se toho sešlo víc najednou.
A co se přicházejících her týče, těžko říct, který budou ty skvělý a který budou "meh", ale v hledáčku mám aspoň tak deset. Vždycky je na co se těšit :)
-
Ja si nestezuju. Ja se tomu smeju.
-
Jo, no, rarita a neúspěšná (hlavně drahá, nekompatibilní s jinými systémy a vývoj trval dlouho). Pokud vím, plnění zásobníků měli zvládat vojáci sami - v podstatě to vyšťouchli z papírového obalu rovnou do zásobníku. To paradoxně funguje líp s těmi hranatými náboji stejně jako automatické podávání do komory. Samozřejmě to měli ládovat někde v klidu a ne pod palbou, ale zásobníky do M16 taky neplníš těsně před střelbou v zákopu. Další výhodou bylo, že hranatých se do zásobníku vešlo víc, protože mezi kulatými jsou zbytečné mezery. A taky to byla nutnost, protože kulaté by se v zásobníku otíraly o sebe navzájem a když neměly nábojnici, mohly se poškodit.
-
Tak zrovna toto je dost raritka a mám pocit, že toto ani voják sám neládoval do zásobníku, ale plnilo se to někde ve fabrice, protože vlastní nábojnice neměla pouzdro, ale projektil byl rovnou obalen výmetnou hmotou. Tedy manipulace s tím někde v polních podmínkách asi nebyla úplně vhodná.
-
Přesně.
Když to bude mít aspoň trochu poutavou story a podaří se jim udělat zábavné objevování, tak sem s tím..
Nějaká kritika se vždycky najde, ale nechápu, jak má kde kdo hned rezolutně jasno o celé hře, navíc rok dopředu.. 🙄