Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Distant Worlds: Universe Lepší a s více možnostmi, jestliže si to tak uděláte
  • Veny
    Založi jsem kolonii androidů a AI jim staví farmy na jídlo... GG *1*
    • A z čeho jiného si myslíš, že by měli vyrábět alkohol na doplnění energie? *1*
      • Veny
        Což mi připomíná, že mi ještě navíc vysávaj energii z osobního účtu, nikoliv z účtu sektoru, ve kterým se nachází :D
  • V současném stavu trochu chybí ta nekonečná zhovuhratelnost jakou mají ostatní hry PDS. Zábava to je tak na 100 hodin. Ale potenciál je velký.

    Podstatné je, že Stellaris bude vyvíjen, opravován, doplňován a rozširován tak dlouho, jak dlouho si o to hráči budou říkat. A to nemluvím o modovatelnosti a síle moderské komunity.
    Pokud ve hře něco chybí, nefunguje, nebo není dobře vyváženo, už dávno to visí na fóru Paradoxplaza, a bude k tomu přihlédnuto. To vám dnes nedá žádný jiný vydavatel.
    • vetšina jiných vydavatelu totiž vydá hotovou hru a ne jen kostru pro DLC paywall
      • Většina vydavatelů nikdy nevydá "hotovou hru" který by byla alespoň tak dobrá, jako tato kostra. Většina vydavytelů taky naprosto ignoruje přání svých zákazníků.

        Podporuj svými penězi koho chceš. Já budu podporovat Paradox, a dostanu za to těžko překonatelnou hodnotu.
        • až do toho ty a tobě podobní narvete 150 euro každý a hra bude konečně dodělaná, tak si ji pak za 2 roky koupím a užiju
          • Mě hry od Paradoxu vycházejí průměrně na 2-3 Kč za hodinu hraní. Takže to vážně neřeším.
            • Přesně tak, hry od Paradoxu mě vycházejí v průměru 0 Kč za hodinu hraní, takže taky neřešim *1*
          • Ale to už tam budem i tak mit 500+ hodin :-) kazdej ať si zvoli svuj přístup k podpoře vývojáře :-)
      • Blue.Shark
        S takovým skóre to musí být sakra dobrá kostra.
  • Magister_Peditum
    Stellaris jsem chvíli hrál, ale nějak mě to nechytlo. Holt jsem víc na ty "historické" díly.
  • jamar28
    Mám odehráno teprve jen asi 140 let a zatím mě to baví, ale...Ale má to jeden klad, který je zároveň zápor. Je sice pravda, že ve hře je obrovské množství nejen dalších galaktických civilizací, ale i dalšího mimozemského života, primitivních národů, událostí, vědeckých anomálií atd. jenže to hra všechno naservíruje v prvních pár letech hraní. Nejdřív je to něco - číst si, jak vědci na Titanu objevili tajemné mimozemské rytiny, nebo v přilehlé soustavě opuštěnou bitevní loď, či dokonce zahlédli obří mimozemšťany, fakt to nejdřív zaujme, jenže po 5 letech těch mimozemšťanů objevíte 8, anomálií tak 15 a tak dále a tak dále. A furt je to z 90 % to samé dokola.
    Mě na Stellaris lákalo právě tohle, jenže jsem se těšil, že to bude něco vzácného, z čeho si aspoň v polovině případů "sednu na zadek" (prostě mě to hodně zaujme), ale když to hra sype jedno za druhým, tak to nefunguje, i když ty události jsou samy o sobě zajímavé. Škoda. Hra je to jinak zatím dobrá, diplomacie by si určitě zasloužila víc pozornosti a to designování lodí je boží. Navrhování své rasy a impéria zrovna tak. Koupě nelituji.
    • Ta hra ma hlavne problem se samotnym konceptem bitev, ktere to dela jako EU4 predtim, jak zavedli pevnosti. Proste je jedno ze mas nejake hranice, nepritel muze vsude a protoze AI je proste hloupe, tak neni problem je nekde nachytat a celou jejich flotilu zlikvidovat. Nemluve o tom, ze AI nikdy nezacne valku i kdyz jste si jen rovni.

      Meli by na tom pracovat v nejblizsich patchich, ale zamrzi to.
      • : Nemluve o tom, ze AI nikdy nezacne valku i kdyz jste si jen rovni.
        Blbost, po 30ti letech mi vyhlasili Mudzahidove valku a pripluli s takovou flotilou, ze jsem nemel sebemensi sanci. Nemluvim o tom ze jsem X4 noob (a nechal si je takto prerust pres hlavu), ale o tom, ze AI ti klidne valku vyhlasi.
    • jamar28
      P.S. Teď jsem začal novou hru a za 4 měsíce objevil 4 nové mimozemské druhy. *1* To je přesně to, o čem mluvím.
    • Hrát 140 let jednu hru... respekt. *5*
  • Stellaris je dobrá hra, ale pouze dobrá. Nejvíce září v první polovině jakékoliv kampaně. Prozkoumáváte, zkoumáte, potkáváte nové a zajímavé druhy emzáků, tvoříte aliance, první války. Jenomže od momentu, kdy se hra překulí do pozdní fáze to tak nějak vše končí a vy už jenom všechny válcujete. AI umí být hrozně pasivní, většinou je agresivita minimální. Tuto repetitivně akci nezachrání už ani koncové události, které představují poslední výzvu.

    Já bych hru přesto doporučil koupit a to hlavně z důvodů modů. Stellaris má neuvěřitelný potenciál se stát legendou díky, už oznámeným, modům (například Mass Effect, Star Trek a další). Jestli se někdy objeví i mé oblíbené universum Babylon 5, tak se zavírám doma a splachuji klíče.
  • Já bych tomu momentálně dal i méně než 8.
    Moje kampaň došla do bodu, kdy celá galaxie chcípla a jedině moje frakce něco dělala.
    Clarke trochu pomohl, ale jen na pár roků než byla galaxie opět paralyzována.
    Když se hra dostane do bodu několika federací, tak jakoby nevěděla co dál a popravdě už ani neměla co nabídnout.Na 4x se mi zdá Stellaris zdlouhavá a na Grand strategy má málo možných způsobů, jak ji hrát.
  • Ač jsem velkým fanouškem strategií od Paradoxu, Europu Universalis pařím od prvního dílu, Crusadery miluju, tak Stellaris mě velmi zklamal.
    Byl jsem na něj natěšený, koupil jsem jej hned po vydání, první hodiny hraní, objevování nových ras, rozšiřování impéria, eventy, opravdu zábava. Ale pak hratelnost těžce upadá. V mid game není pořádně co dělat, sedíte na zadku a koukáte, obzvlášť, když kolem sebe nasekáte spojence. Jedinou možností je pustit se do dobývání okolnich národů. AI sama o sobě je dost mírumilovná.
    Takže dokud Paradox nepřidá další obsah a vůbec co dělat v mid game, tak nemohu tuhle hru hodnotit lépe než 4/10, bohužel. *9*
    • Vetsina velkych strategii se dostane do bodu kdy uz je jasne ze jste vyhrali, pak proste treba zacit novou hru nebo uninstall. Treba kdyz jsem v eu4 za anglii dobyl celou severni ameriku a stal se namorni velmoci, nebo v medieval tw za anglii dobyl francii a jeruzalem a ubranil se pred polusem dobyt ho zpatky. Pak uz je to nuda
      • jamar28
        Tak už jen v klidu čekej na Mongoly a Timuridy (i když i na ně existuje jeden fígl, kvůli kterému nepředstavují vážný problém).
    • walltar
      No tak to můžeš pěkně růst svůj blobík *1*

      Uvidíme co přinese ten velkej novej update na kterým pracují... třeba se to zlepší.

      Mě ale příjde, že obtížnost her od paradoxu značně upadá... V EU4 musím přešlapovat kolem nepřátel, trápit si hlavu kde a jak vyhlásit války, spojenectví a podobně a Stellaris a HOI4 se tak nějak hrajou hrozně lehce.
      • P.S.
        ted jsem trochu googlil a píšou nekde že development nejake provincie se da zvyšit jen když maš DLC? *7*
      • ja ted po delší dobe zapnul eu4 a udelali tam nejake zmeny a je to omnoho težší než predtím, všechno stojí víc penez, treba kolonie místo aby ti generovaly zisk tak te dostavaji do minusu a pak nemužu hnout s uzemim ktere jsem dobyl protože jsou tam separatiste a nevim jak se jich zbavit. asi bych mel nejdriv obratit na svou viru jenže mi misionari jsou slabi a ukazuje to navic underdevelopment co je taky nejaka nova mechanika. Jak mam zvyšit development? prece nebudu v nejakem vidlakove stavet drahe budovy jen na to abych tam mohl poslat kneze *7*
        i am confused
        • Magister_Peditum
          Domorodce je většinou brnkačka přetáhnout na svou víru. Horší to je u civilizovaných národů, kde musíš vždy asi 30 let počkat, než se jim zruší "náboženský fanatismus", to mají 100% rezistenci vůči konverzi. Separatisty, pokud už povstali, musíš samosebou porazit. Pokud ještě ne, tak je můžeš výměnou za diplomatické body potlačit, nebo zvýšit autonomii provincie, takže budou spokojenější. Nebo tam mít taky stálou vojenskou sílu. Development zvyšuješ opět za body na kartě provincie a mělo by to jít automaticky od určitého updatu.
          • Jo jak psal jamar, jak prisel nejaky edikt a vyzkoumal jsem nabozenskou technologii na vyssi level, tak to slo. Navic s poradcem ktery zvysuje silu misionaru to slo hned.
            Jinak ted se mi stalo ze jsem pri hre za portugalce nemel naslednika (asi jsem zapomel dat svadbu) a skoncil v personalni unii se spanelskem. A to jsem nemel silu porazit takze uninstall.
        • jamar28
          Na zvýšení síly kněžích jsou dobré některé "technologické" větve, pak různé edikty atp.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit