Přejít na výpis diskuzí
Štěstí může ve Fallout 4 znamenat rozdíl mezi životem a smrtí
22.10.2015 | Honza Konfršt
45 příspěvků
-
Diky bohu, ze tohle dela jen Ubisoft. Dokazete si predstavit podobnou medialni masaz u NFS?
1. clanek:"Volantem ovlivnite smer jizdy vozidla".
2. clanek:"Pomoci plynoveho pedalu si zajistite prvni misto v zavode."
3. clanek:"Brzda Vam muze zachranit zivot.
4. clanek:"Vyhnete se protijedoucim vozidlum, jinak tenhle zavod muze byt osudny!"
5. clanek:"Zvyste vykon sveho vozu modifikaci napr. motoru, turba ci prevodovky"
6. clanek:"Spoilery vam umozni rezat zatacky diky lepsi aerodynamice vozidla"
7. clanek:"Se spojkou opatrne, at vam to nechcipne" (tady me zacla dochazet fantazie)
8. clanek:"Prachy se vydelavaj tezce, nema je ten, kdo jezdit nechce" -
-
Pardon, upsal jsem se, myslel jsem Bethesdu, nicmene Ubisoft se svyma Assassins Creed spoilerama a "novinkama" uz je taky pekne otravnej.
-
*1* *1* *1* *1*
-
Souhlasím, ale než bezhlavou reklamní masírku, tak raději tohle.
-
-
Opravdu přestaňte používat slovo percepce. *7*
-
-
Vadí ti i níže zmiňovaný "přehypovaný repetetivní bugfest"?
-
-
*1* O poznání méně - rozdíl je v tom, kdo to píše. Anonymní přispěvatel do diskuze vs. videoherní novinář...
-
-
-
Myslím že Lady Luck parádně suplují funkce save&load.
-
-
Save a Load je svym zpusobem cheat u mnoha her s random lootem.
-
-
buď nemají dělat random loot (jenže to by dalo moc práce přemýšlet do které truhly co umístit) nebo mají nějak změnit save/load (viz diablo)
-
-
-
ja tyhle falloutosky videjka prostě žeru *1*
-
Jsem fakt zvědavej jak novej Fallout dopadne, upřímně se snažím dost snižovat očekávání abych pak nebyl zklamanej, ale ono to není vůbec jednodduchý *1*
Navíc se musím ještě rozhodnout, jestli se mi chce dát 5.5k za Pipboye na stole *2* -
-
To já např. nemám žádný očekávání a to se považuju za fanboye. Ale když vidím, že to dělá Bethesda ewww. Gameplay a exploring podle mě bude super, ale logiku tam nikde nenajdeš. Takže mě můžou jen překvapit, což teda doufám že se jim povede a od Obisidianu okoukali jak se to má dělat. :)
+ Si nejsem úplně jistej těma 4 nabindovanýma odpověďma v dialozích. Jsem hodně zvědavej jak v tomhle bude fungovat "speak" skill.
-
-
Hmm poslední díl je zase super *15* ale je poslední! *9*
Mohli by toho udělat víc, mohli no ... -
No tak Luck mě nezklamal :-D a už jen pár dní. Jen škoda že není oficiální čeština :-/
-
-
Ta by byla asi hodně drahá. Cenega tvrdila, že čeština pro Skyrim stála přes milion korun (jako bývalý překladatel, korektor a tester nechápu, kam ty peníze šly *7* ) a Fallout 4 má ještě mnohem více textu. Tvorba neoficiální češtiny by tak byla velmi náročný a zdlouhavý proces a proto možná ani ta nevznikne.
-
-
To je tak, kdyz si zadas lokalizaci "profesionalni firme". Oni si 50% nechaj, a najmou si subdodavatele, ten udela totez, a ten treti najme hromadku negramotu, za par frfni, kterym navali hromadu textu, a zejtra to chce mit hotovy.
Kdyz budu pocitat 300/normostrana, tak to mas za 3k3 normostran textu za mega. Zkus si predstavit beznou knizku (rekneme 150 stranek), takze takovych je to 20.
Prekazkou pro lokalizace pak je prakticky vzdy neschpnost/klacky pod nohy od tvurcu. Kdyby totiz ti trotli pro lokalizaci pouzili nejaky normalni format, a neskladali vety po castech, tak je to prace na par dnu. Kdyby k tomu navic dodali tool, kde si zobrazis texty primo ingame ... -
Ale tak zase oni ti šikovní chlapci z Brahmíny mají vyloženou úchylku na náročné a zdlouhavé procesy. Dokonce bych řekl, že dnes už jim projekty trvající méně než pět let ani nemůžou připadat přitažlivý. :D
-
-
-
Na tuhle hru se tesim, asi tak za rok by mohla byt odladena a pak si ji koupim.
-
už jen chvíli a je tady *4* sákriš,už se nemůžu dočkat...
-
Tak co, bude tentokrát dump stat štěstí nebo charisma?