Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Snad to neposunou jako nový Xcom a snad to bude dobrá hra. Vegas bylo celkem fajn.
  • fallout 3 super hra pro me. akorat sem se v ni potykal s jednim pro me zasadnim problemem. zacal sem delat par vedlejsich questu (podle me sem neudelal ani 1/4 co hra nabizi) a prelevelil sem se (prakticky na 20), ze sem pak hlavni story prosel jak nuz maslem. proste mi tam chybi neco jako system lvl nepratel abych vedel kde co kdy delat, abych si vychutnal vyvazenost obtiznosti. nevim jak u new vegas, nehral sem. pravda je, ze sem to nejel na nejtezsi obtiznost, tak nevim jestli tenhle "problem" je i tam.
    • Sak nemusis ani qstit, supermutanta das hned jak vylezes z vaultu, takze nac neco expit.
    • typická hra od Bethesdy - příšerný level-scaling. Tato věc samotná ubírá jejich hrám 500 procent z hratelnosti.
  • S kazdym dalsim sponzorovanym clankem te hre verim mene a mene.
    Kdyby to vsichni meli jako ja, tak by se jim ty miliardove reklamni kampane pekne vymstili *1*

    Doufam ze to jenom generuje nehoraznej traffic a kluci si tim honi navstevnost. To bych pochopil ale jestli to vsechno tlaci vydavatel tak to zas bude zmetkova hra kde reklama je az na prvnim miste.
  • Aaa, masaz pokracuje ... mno zkouknul sem par videii, a trebas z toho "staveni osad" sem se poprskal smichem. Kdyby tvurci tusili, jak se lidi chovaj, a podivali by se trochu do historie, tak by i vedeli, jak takova osada bude vypada. A historii myslim i (ale nikoli jen) F1/2. I ta realna skyta predobraz. Fakt bych chtel videt, jak nekdo bude branit z odpadku zbouchany chatrce, pomoci semo tamo umistenyho palpostu, proti smeckam potvor ...
    • Však si to zkus. Běž proti ohradě z vlnitého plechu, když za ní bude někdo s puškou nebo samopalem.
      • Tys nekde videl nejakou ohradu? Ja videl maximalne oplechovanou vez. A myslis ze takovym vlkum nebo medvedum vadi ze mas flintu? Tak si to vyzkousej, dojdi do zoo a bez si snima f2f pokecat a vysvetli jim to.
  • Hmm poslední díl je zase super *15* ale je poslední! *9*
    Mohli by toho udělat víc, mohli no ...
  • Na tuhle hru se tesim, asi tak za rok by mohla byt odladena a pak si ji koupim.
  • Psychotic
    Tak co, bude tentokrát dump stat štěstí nebo charisma?
  • Opravdu přestaňte používat slovo percepce. *7*
    • Psychotic
      Vadí ti i níže zmiňovaný "přehypovaný repetetivní bugfest"?
      • *1* O poznání méně - rozdíl je v tom, kdo to píše. Anonymní přispěvatel do diskuze vs. videoherní novinář...
  • Vím že jsem asi jedinej, ale mám takový tušení, že nový Fallout bude jen přehypovaný repetetivní bugfest.
    • přeskinovaný Skyrim, stejně jako Fallout 3 byl přeskinovaný Oblivion. Pokud někoho Skyrim bavil, tak si bezpochyby užije i Fallout 4
  • jediny pozitivum tohoto clanku je, ze je posledni ...
    • Cist a otevirat diskuzi k clanku ktery te nezajima ci vadi, tomu rikam kvalita lidska :)
    • No je to příšernej úděl, bejt nucenej otvírat něco, co mě nezajímá... jestli se tenkrát vůbec nemělo dát na Pohlovou. *13*
    • ještě budou všechny perky *1*
      • I když to myslíš sarkasticky, tak Fallout fandové by to velmi uvítali. O mnoha percích se již ví, ale některé jsou nejasné. Při tvorbě postavy to bude důležité pro rozhodování a mít náskok před vydáním není špatné *4* Ovšem perků je 70 a drtivá většina má ještě stupně. Pak jsou tu také perky z magazínů.
        • náskok? On se pořádá nějaký závod, kdo to rychleji dohraje?
          To já to budu řešit tak, že tuto hru budu hrát nejspíš až rok nebo víc po vydání, pokud vůbec - počkám na recenze, počkám až tu hru komunita doladí a dodělá, počkám na kompletní edici a až půjde cena dolů
          • Spousta hráčů (a na redditu či Steam game hubu je toho mraky) si dává na tvorbě postavy záležet. Podle toho, jak si rozdělíš body na začátku do S.P.E.C.I.A.L., se zážitek může dost lišit. Některé dialogy a spousta perků budou nedostupné apod. Sice je můžeš později navýšit, ale jak jsme viděli ve Fallout New Vegas, je možné si znepřátelit nějakou frakci už hned na začátku hry (i když systém karmy a frakcí nebyl asi nikde zatím rozebírán; zda vůbec bude).
            • 2Mike: Hrac nikdy nic blbe nehraje, blbej muze byt vyhradne autor. Hrac vzdy dela jen to, co autor umozil delat.
            • @xy ale to je právě to, o čem mluvím. V TES můžeš být to i ono, ale nemusíš. Když to uděláš přestože ti to připadá chorý a nesmyslný, tak to hraješ blbě. Jediný způsob jak hrát hru dobře je užít si jí. Tzn. někdo hraje tak, že využije i na hlavu postavený věci a užívá si, že všechno namaxoval a jeho postavička je víc než bůh - a někdo jiný si pravidla zpřísní sám a řekne si, fajn, moje postavička je omezánek s palcátem v plátovce, takže nebudu investovat do inteligence a kouzel, byť to hra umožňuje. Ani jedno není špatně, pokud tak hra hráče baví.

              A opravdu nejsem zastánce TES, k tý sérii necítím nejmenší sympatie od prvního dílu, ale konkrétně to o čem se bavíme fakt není chyba designu hry/pravidel.
            • 2Mike: Jenze ... RPG hrac ocekava, ze se hra bude chovat ... OCEKAVATELNE. Tzn, da se predpokladat, ze pokud mam postavu co macha mecem, nosi tezkou zbroj ... tak nebude shopna (obzvlast ne v ty zbroji) pouzivat magii, nebude mit inteligenci ...

              To je totiz prave o tom hernim zazitku - ze proste TVOJE volby, jsou to, co urcuje zpusob hrani. Pokud te hra v zavislosti na tvych volbach nijak neomezuje, tak nema smysl to hrat.

              Kdysy davno bejvaly i hry, kde kdyz si nekde nekoho zabil, tak (pomerne logicky) stebou minimalni nikdo z jeho "rodinky" uz nemluvil. Nekdy na tebe automaticky vsichni zautocili (kdyz se trebas v takovy ultime priblizil hlavnimu mestu PK, tak to mel spocitany). Na druhou stranu, pokud si se chtel dat trebas k najemnym vrahum, tak si proste musel zabijet. V tom zminenym Skyrimu (ale plati pro cely TES), muzes byt zaroven zlodej a zaroven srazce poradku, obchodnik, valecnik .... to je naprosto chory, protoze ty skupiny maji diametralne jiny zajmy.
            • Kdybys psal o F1/2 tak bych i souhlasil, ale v F3+ je to uplne lautr jedno, protoze hrajes FPS, nikoli RPG.
            • @Drizzt Nikdy mě nebavila žádná hra od Bethesdy, ale to že můžeš během jedný hry namaxovat všemožný skilly nebo povolání přece neznamená, že to tak musíš udělat. RPG je přece i o tom, co dovolím sám sobě a jakým stylem budu hrát, ne že musím během hraní využít všechno, co mi pravidla hry umožňují. Tohle samotný nemá co dělat s tím, jestli studio umí dělat hry, ale jestli si je hráč umí užít podle svýho. Bethesdě můžu nevěřit v milionu věcí (i když pořád naivně doufám, že F4 bude dobrá hra), ale v tomhle je fakt jen na hráči, jestli si zážitek podělá nebo vychutná.
            • Zážitok sa môže líšiť? Toto mi naozaj príde ako nejaké už tisíckrát sľubované kecy vydavateľa o tom, ako bude mať každý detail dopad na celé dobrodružstvo.
            • já prostě Bethesdě nevěřím, takže od ní ani nic dobrého nečekám. Od dob Morrowindu jsem od nich nehrál hru, která by mne dokázala zcela pohltit a ve svém světě udržet. Mnohem víc se těším na Age of Decadence, které bylo popsáno jako "Fallout s obtížností Dark Souls". Ta hra je totálně znovuhratelná, protože jsou tam různé povolání a různé skilly a 7 fakcí a jakmile se člověk k jedné přidá, tak už k ostatním nemůže. Naproti tomu v hrách od Bethesdy si člověk může vytrénovat všechny skilly na max při jednom hraní a stihnout stát se velmistrem zlodějů, mágů i válečníků atd. Prostě Bethesda neumí dělat hry a jsem si celkem jistý, že Fallout 4 nebude výjimka. Ale samozřejmě se nechám pozitivně překvapit. Profesionálním recenzím nebudu věřit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit