Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KronosDeret

    no ty kráso, koukám že na optimalizaci čas moc nezbyl. Teď by moh Dan vystoupit na FB s něčím jako: nebuďte socky a kupte si nový komp. 

    • Cože. KCD2 má podobné nároky jako všechny ostatní nové open-world hry, akorát Warhorse je narozdíl od ostatních uvádějí BEZ SCALINGU. Neboli pokud se někdo vykašlal na optimalizaci, tak všichni ostatní.

      • Derp_1337

        Nehodnotil bych a nedohadoval se o nárocích na grafiku dokud ta hra nevyjde. 

        Nebylo by to poprvé, kdy vydavatel měl jinou představu oproti hráčům, co to znamená low/medium/high. Za to se dá schovat spousta různých nastavení (i scalling).

        • Tak Tobi potvrdil že uvedená rozlišení jsou nativ.

          • Derp_1337

            Takže chceš říct, že se ještě vůbec nikdy nestalo něco takového, že vývojáři před vydáním něco tvrdili, ale pak to nakonec bylo (trochu) jinak?? 😇


            Jinak já jim v zásadě věřím, že jim na nějaké jejich konkrétní testovací sestavě to jelo zhruba tak, jak tvrdili. Ale pak v reálu absolutní většina hráčů bude mít jiné HW konfigurace PC a může jim to běžet jinak.

            Jak jsem řekl: radši si počkat, jak to bude v reálu fungovat.

            • Myslím že Tobi nemá zapotřebí lhát, ano. Zvlášť když v konzolový tabulce upscaling uváděj a nemaj s tím problém.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Já neříkám, že nutně musí lhát. Jak jsem napsal, věřím, že jim to tak fakt na testovací sestavě jede.

                Ale jedna věc je jedna konkrétní testovací sestava a něco jiného je realita na herním trhu, kde většina lidí má postavené PC z různých součástek.

  • 4k 30 fps? To si snaď Vávra ze mne delá srandu :D Nevypada to graficky uplne špatne ale treba stará plague tale v exterierech si s timhle vytre zadek a beži na 80 fps. Jestli tohle neni odflaknutá optimalizace tak ja sem snehurka. To že za par let si špatne optimalizovanou hru zahraji na luxusnich 60 fps neni pravda, protože mu to kašlu. Zahraji si neco jinyho co nedelali diletanti

    • twicer

      Hmmm, čím se asi budou lišit extériery Plague Tale a KDC... 

      Jsou to přece, technickým provedením, úplně stejné hry!

    • Si zapni DLSS a bude 60 i ve 4K, pokud na to máš grafiku. Ale ve skutečnosti to tak náročný jak indikujou ty požadavky nebude. Např. když uváděj Ryzen 5800 pro 30fps - to je samozřejmě blbost, na tomhle CPU hra pojede v 60ti 99% času.

      Stejně tak ta RAMka - si tam dávaj rezervu pro lidi co maj při hraní zaplej photoshop a chrome, ale pokud člověk není blbej a má PC optimalizovaný (swapfile na SSD..) tak i těch 16 bude stačit s přehledem.

      • Jasne more... kupoval sem 4k premiovy nabuchany display abych na tom hral vygrcane rozmazane hry cez DLSS lebo autori su lenivy optimalizovat a ludia ich za to tlapkaju po ramenach. 

        • V nativním 4K na max detailech už 4090 neutáhne spoustu her, sestimsmiř.

    • frank.horigan

      Když máš vysoké rozlišení, tak ti logicky klesají fps ne? 🙂

      Takže pokud někdo trvá jak na 4k, tak na 60fps, nebude mu stačit ani 4090. Proto je tam 30 😉

      Spíš mě zaráží opět použití enginu. Tohle snad už půl dekády nepoužila žádná 3A hra

      • Díky bohu (resp. Cryteku) za CryEngine, konečně zas hra co bude mít distinktivní look and feel a ne jak další Unreal prefabrikát. Navíc Cryengine má spoustu pozitiv (SVOGI, fyzikalita avatara, kvalitní vegetace, absence traveral stutteru..).

      • Engine vysvětlovali tím, že nechtěli, aby je přechod na jiný zdržel. Museli by se s ním naučit a přetáhnout do něj všechno, co by šlo. Co by nešlo, by museli napsat znova. Svým způsobem to má smysl, ale stejně argumentoval CD Projekt u CP2077. Staré české rčení nabízí podnětnou otázku: Víte, proč se líný sedřel?

        • frank.horigan

          Jo takhle nějak si důvod použití Cry vysvětluju i já.

          To rčení je hustý, to jsem ještě neslyšel.

    • 0011

      Jako jestli opravdu chceš srovnávat koridor a openworld tak nejsi Sněhurka ale Brumla, nebo jeho starší překlad jména Rejpal 😉

      • Hral si ty vobec Plague Tale 2? Je tam kopa exterierovych scen. Jasne že teraz sa budu fanušikovia buchať do prs a defendovať hru; ale bolo by fajn si uvedomiť, že prave aj pre fanušikov by malo byť samozrejme že nebudu očakavať lajdacky 30fps mediocre produkt. Nizke štandarty nastavuju nizku laťku. 

        • 0011

          "Je tam kopa exterierovych scen" ano přesně, scén, není to openworld, který počítá herní logiku, denní rutiny stovek npc apod, prober se...

          • Jaaaaj, ja som zabudol že kindom come 2 brzdi v 4K procesor :D naštuduj si základné veci než sa budeš robiť múdry

            • 0011

              Jednak zjisti si co je to SoC chytráku, hra takhle jede kvůli series S, druhak podívej se kolik objektů vykresluje PT2 a kolik KCD 2, možná nemají nejlepší engine ale srovnáváš hrušky a jablka 

  • Ta nejnižší konfigurace je víc než v pohodě. Tedy pokud k těm 1080p a 30fps není zamlčený maximální dohled 10 metrů. Čemuž bych se úplně nedivil, po pokusech (nakonec celkem úspěšných) rozjet jedničku na Steam Decku.

  • ...to je docela krvavý.. doteď mi moje 7800xt stačila ve 2k na ultra ve všem. Často i 4k. Je to paradox, protože z toho co jsem viděl, ta 2ka vypadá po grafické stránce stejně jak 1ka. Moc to teda nesleduju, přiznávám, ale co vím je to stejnej engine, jen to má být potuněný.. ale asi opačnym směrem než bych čekal.

    • Derp_1337

      Jo, Kingdom Come Deliverance 2 není po grafické stránce žádný zázrak. Rozhodně ta grafika neodpovídá těm HW požadavkům. Takže očividně se vývojáři v beta testingu vykašlali na optimalizaci.

      Ale žijeme v době, kdy vývojáři her běžně vydávají nedodělané hry a lidi to přesto kupujou. Hráči by se měli naučit si počkat do doby, než vývojáři hru dodělají a opraví všechny bugy.

      • já se přiznám, že jsem jedním z těch diletantů, kdo koupí ideálně hru za 20 éček po dvou letech, už plně optimalizovanou....výjimečně za 30- 40 e, když jsem na ní fakt natěšený

        • Derp_1337

          Jo, děláš dobře. A já mám na to podobný názor. Her na hraní mám v pořadníků dost. Takže není kam spěchat a radši si vždycky počkám na to, než se hra úplně vyladí (a zlevní).

          V posledních letech jedinou vyjimkou bylo Baldurs Gate 3. Tam jsem neodolal a kupoval to hned po vydání. Ale BG3 je fakt vyjímečná hra.

      • BohumilCisar

        Nároky na HW přece neurčuje jen detailnost grafiky, ale hlavně to, jaké výpočty se dějí v pozadí scény. V tomto je Kingdom Come dost unikátní, když tam každé NPC má nějaký svůj denní cyklus, který ještě navíc snad může ovlivňovat počasí a jiné faktory. Není to prostě jak ostatní open world hry, kde jsou NPCčka random poházeny po světě a když zajdou za roh budovy, tak zmizí. Navíc to celé běží na CryEnginu, který je znám tím, že všechny hry na něm měly dost divoké nároky na HW. Jestli to poběží v nějakém slušném grafickém nastavení stabilních 60fps na PS5Pro, tak to budu brát jako zázrak. 

        • Derp_1337

          Různé denní cyklusy u NPC měl už i stařičký Gothic 1 z roku 2001 !!! To není zas až takový problém udělat. Když někdo tvrdí, že ty denní cykly jsou náročné na výpočet, tak to je jenom výmluva.


          A navíc ty výpočty "na pozadí" by měli ovlivňovat spíš požadavky na procesor. Ten řeší herní svět a fyziku. U toho procesoru by se to ještě dalo pochopit. Ale přehnané nároky na grafickou kartu způsobuje špatná optimalizace.

          • Záleží, co do těch denních cyklů všechno nacpeš. KC:D tam nejspíš simuluje každý krok a vyhýbání se všem překážkám. Je to vidět, třeba když jdeš spát. Trvá to věky a z procesoru máš prima topení. Akorát to hráč moc neocení. Většina postav má rutinu kolem svého domu a maximálně zajde do hospody. Nikde se jim nemůže nic stát. Pak nějaké události mohou spustit pochod maximálně jednotek NPC napříč mapou. Tady je asi možné, že narazí na bandity, ale podle mého mají nalajnovanou bezpečnou trasu, takže pokud jim někoho nepřivedeš do cesty sám, tak se taky nejspíš nic nestane. Pocestní se spawnují na přesně definovaných místech, když se přiblížíš a většina banditů zevluje a případně se respawnuje v táborech nebo se spawnuje stejně jako pocestní na konkrétních místech. Tedy spousta výkonu promrhaného na něco, co by šlo řešit zjednodušeně s minimálním vlivem na imerzi i na těch počítačích z roku 2001 pro prvního Gothica.

      • Hidden

        Ja ti nevim, SW Outlaws ma na 1440p/60fps/high podobne pozadavky a to jeste s upscalingem. Stalker 2 je na na tom pro dane rozliseni podobne. To jen open world hry z posledni doby. A kdyz se podivam kolik toho KCD 2 zobrazuje naraz, dohled scenerie, atd. tak mi ty hardwarove pozadavky neprijdou neprimerene. Kdo bude pouzivat upscaling, muze z nich i trochu slevit. ;)

        • Derp_1337

          SW Outlaws? Ty očekáváš kvalitu od Ubisoftu??? Ta firma v posledních několika letech jde do háje. Za poslední 3 roky snad jenom 1 nebo 2 dobré hry jinak pořád ten samý odpad.

          Stalker 2 je relativně nová hra a spousta lidí si stěžuje špatnou optimalizaci. Net je plný návodů, jak hráči můžou vymáčknout lepší výkon. Ta hra je spíš příklad špatné optimalizace.

          • frank.horigan

            Pozor UBI soft je jen vydavatel, hru dělá někdo jiný. A kvalitu grafiky vs nároků neurčují fandové na fóru kteří vývoji her rozumí na úrovni 0.0.

            Jediné co můžeš je tu nekoupit

            • Derp_1337

              Hele, pozor. Nejsi moc dobře informovaný. Ano, SW Outlaws udělalo Massive Entertainment. Ale Massive Entertainment od roku 2008 úplně vlastní Ubisoft !!!

              Takže Ubisoft je zároveň vydavatelem a šéfem herních vývojářů.

              • frank.horigan

                Reakce na příspěvek:

                Chápu že Massive vlastní UBI, současně ale netuším, co kdo má furt proti Outlaws.

                Mě to přijde jako v klidu odvedené řemeslo, nic převratného, ale prostě zábava pro masy.

                Bohužel těch "podobných" her tvoří hodně, a lidi už jim to nekupují. Osobně to koupím za pár kaček a díky tomu že jsem od UBI dohrál jedinou hru, bude to podle mě ok. 

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Hej, nikdo ti to nebere. Někdo má rád kvalitu. Někdo jiný se spokojí s extraktem průměrnosti a moc to neřeší. Sto lidí, sto chutí.


                  Ale sám si uvědomuješ jádro problému. Jak jsi napsal: "podobných her tvoří hodně".

                  • frank.horigan

                    Reakce na příspěvek:

                    ""Ale sám si uvědomuješ jádro problému. Jak jsi napsal: "podobných her tvoří hodně".""


                    NO jasně, ale problém je to pro blbečky co hráli FarCry 2,3,4,5,6 a Mamuty a AC 1,2,3,4,5  - 10    .. ani neví proč vlastně..

                    Ti se teď cítí opíchaní. do...-.... Ti co hráli jednu dvě hry a nebo taky nic, pro ty je Outlaws naprosto v pohodě.

                    A ty řeči někdo má rád kvalitu... blabla. Každá kra není převratná jako Planescape, HL2, Tears of the Kingdom nebo třeba Broken Sword. Nepotřebuju furt hrát jen revoluce :)

                    • Derp_1337

                      Reakce na příspěvek:

                      Jo, tak jasně. Když jsi ještě nikdy nehrál Assassin Creed, tak si klidně kup poslední díl a možná se u toho dobře zabavíš.

                      Ale když už jsi hrál 2 díly a víc, tak je to pak pořád ta stejná nuda.

                      Samozřejmě jsou tu mezi námy takové extrémy, kdy hráči kupují úplně každý díl A.C. a pokaždé mapu vyluxují na 100%. Díky těmhle lidem je Ubisoft pořád ještě nad vodou.


                      Hlavním problémem nejspíš bude to, že hráči jsou obzvlášť naštvaní kvůli nesplněným slibům Ubisoftu. Po každém trochu horším díle slibovali "z chyb jsme se poučili a příští díl bude lepší"... ale pak přišel další díl a pořád to bylo zase to samé beze změny. Prostě lidem s Ubisoftem došla trpělivost.

                      • frank.horigan

                        Reakce na příspěvek:

                        Hrál jsem jen Odyssey a bylo to ne dokonalé, ale rozhodně OK. (Graficky dokonalé ano:)

                        Origins bych už nehrál, ale Outlaws je už jen zasazením prostě dostatečně rozdílné Starověké Řecko vs Předaleká galaxie :)  pohoda

          • Hidden

            Na Outlaws mam nazor vselijaky, ale jeho engine (Snowdrop) v pouzitych hrach behal vzdy solidne (Avatar, Division 2, atd.), proto to srovnani.

            • Derp_1337

              Tak engine můžeš mít sebelepší, ale... Když nejvyšší management Ubisoftu žije v iluzi, že můžou masivně zredukovat náklady na platy vývojářů (programatorů, atd.), aby si tím zvýšili čistý zisk, tak bohužel implementace herního světa do engine nebude zas až tak kvalitní. Podobně je tam tom příběh (Přece není potřeba tolik scénáristů, že? Většinu vyhodíme!).


              Ubisoft je masivní firma s obrovskými zkušenostmi, ale přesto se v posledních letech tápou v problémech. Co za to může? Hloupý nejvyšší management, který není ochotný přiznat chybu v jejich vedení. Po nezdařených dílech sice marketingové PR oddělení vždy vydává prohlášení o tom, jak se z chyb poučí a budou pracovat na nápravě, ale s další vydanou hrou je to pořád to samé dokola.

              • frank.horigan

                Reakce na příspěvek:

                Hele můžeš být klidný, UBIsoft bude brzy vyřízenej a zemře. Lidi už tu firmu hejtí naprosto z principu, Outlaws  se neprodávají, AC s černochem raději odkládají, protože čekají  hejt jako prase. Když udělali plošinkového Prince, nikdo jim to stejně nekupoval i když to byla údajně super hra a NEbylo to AC ani FC :)

                Jsou prostě v prdeli, kdyby vydali Indyho oni, tak lidi řeknou že je to podobné tomu a tomu a vyhejtujou to.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  Asi jsi moc velký optimista. Pohledem realisty spíš soudím, že Ubisoft je moc velký na to aby úplně zmizel.

                  Spíš se až tak moc propadne cena akcií, že většina akcionářů bude nasraná a pak nakonec ještě poděkují Číně, že od nich ty akcie odkoupí hluboko pod cenou.

                  • frank.horigan

                    Reakce na příspěvek:

                    Akcie sem asi moc netahej, ty už se teď  propadly velmi slušně (za poslední rok 45%)...

                    Jde mi o vztah "hráči vs název UBI" , jsou na to už alergičtí, a co pod tím vydavatelem vyjde, bude vyhejtěno, cokoli.

                    Mě to nevadí, protože si pár dobrých her koupím za 10E.

                    Ale až to koupí Číňáci, název zanikne, vývojáři se rozkrájí k těm Čínským projektům a celé UBI zmizí, tak jak kdysi EA snědlo Origin nebo Westwood. 

                    Konečně už nebudete mít žádné další AC / FC :) 

                    • Derp_1337

                      Reakce na příspěvek:

                      Zapomínáš na důležitý fakt: velkým korporacím je ukradené, že někdo jejich produkty "hejtuje". Je jenom zajímají tržby a kolik peněz se jim nasype do kapes.

                      Takže jejich poslední hry sice "hejtovali", ale pár miliónů kopií se prodalo.

                      • frank.horigan

                        Reakce na příspěvek:

                        Ano, komunita to vyhejtuje a pak nekoupí... Rok 24 se v tomto duchu rozhodně nese.

                        Myslel jsem, že jsi to tak pochopil. Outlaws je na milionu a na Steamu nikoho nezajímá. 

              • Reakce na příspěvek:

                názor herních studií (managementu?), že scénaristé jsou ti nejvíce postradatelní v herním vývoji, je dle mě fakt zlo...fakt nechápu, že studia typu Bethesda odmítají zaplatit alespoň průměrného scénáristu.....to je fakt tak nehorázně trapné, so produkují....

              • Hidden

                Reakce na příspěvek:

                To nerozporuju, rec byla jen o HW narocich KCD 2. :)

    • michaelfoucault

      Mně teda moje 7900 XT zdaleka nestačila na ultra například v Alan Wake 2, Stalker 2 nebo Silent Hill 2 remake.

      • Derp_1337

        Tak Alan Wake 2 je typický příklad, kde hra vyšla nedodělaná a neoptimalizovaná. Po několika měsících od vydání hry vývojáři vydali patche, které razantně zlepšili výkon na grafických kartách. Dokonce klesly požadavky na minimum z GeForce RTX2060 na GTX1070 (či z Radeon 6600XT na 5600XT).

        Stalker 2 a SH2 Remake těžko soudit, protože jsou to relativně nové hry.

        • frank.horigan

          Alan2 naprosto v pohodě’:) Nevím kde moudra bereš, nedodělaná??

          Alan prostě jen díky komplexnímu RayTracingu nemůžeš hrát na “ATině”..

          Tohle není neoptimalizace, to jen u Radeonů zaspali

          • Derp_1337

            Kde ty moudra beru? Ty máš problém číst psaný text? 

            Co si myslíš, že byl ten propad minimálních nároků na grafiku pár měsíců po vydání?? A co to zlepšení výkonu na většíně grafik ve stejnou dobu??

            Očividně se před vydáním vývojáři vykašlali na optimalizaci. A až pak s odstupem času to dodělali patchem.

            • frank.horigan

              Takže to raději neměli patchovat, aby jako "neprozradili", že se na to vyprdli? :)  Buď rád, že na tom pracovali o po vydání hry.

              Alan2 grafikou nárokům odpovídá. 

              I na medium vypadá 2x lépe než polovina her na ULTRA. 

              Běží to i na XS, optimalizované je to cajkl. :)


              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                :NOT SURE IF TROLLING OR JUST STUPID: MEME

                Tvůj názor je úplně mimo.

                Nejdřív tady vnucuješ mylný názor: "Alan2 naprosto v pohodě’:) Nevím kde moudra bereš, nedodělaná??"

                A teď jakože přiznáváš, že to vyšlo nedodělané "Takže to raději neměli patchovat, aby jako "neprozradili", že se na to vyprdli? Buď rád, že na tom pracovali o po vydání hry."

                Ale snažíš se nám vnutit názor, aby jsme vývojářům poděkovali za to, že to nakonec dodělali až po vydání.


                Díky lidem jako ty trpí herní průmysl tím morem, že vývojáři vydávají nedodělané a zabugované hry. Doufám, že jsi se s sebou spokojený.

                • frank.horigan

                  Reakce na příspěvek:

                  Hra byla v klidu a hotová při vydání. Nevím že by byl nějaký review bomb, D Foundry taky extra neprskali, proti TloU nebo Jedi Survivour to bylo bájo.

                  Taky záleží jak se na patche díváš, když vyjde na hru patche, a tam je 90 položek co opravili, tak to rozcupuješ, že to při vydání nebylo hotové (patchem to vlastně přiznávají :)))

                  Když patche nevyjde, na 3/4 věcí co opravoval během hry ani nepřideš -  takže vlastně nepatchovat.... supr.

                  Vývoj hry je relativní proces, NIKDY není hotovo. Je jen otázka, aby SPRÁVNĚ ODHADLI, kdy už je to snesitelné do prodeje. Co Cyberpunk? Byl patche 1.0x, 1.2, 1.3, 1,5 1,6... 2,0, 2,1  2,2...  Každým patchem jeho seznamu oprav vlastně sami na sebe práskají, že ti prodali hru kterou pak na 10x nebyli schopni opravit :)))    Jak říkám, stav je relativní. 

                  • Derp_1337

                    Reakce na příspěvek:

                    Tak samozřejmě je vše relativní. 

                    Nevím, proč si myslíš, že kvůli horšímu technickému stavu hned musí být review bombing. Ten se používá jenom v extrémních případech, kdy herní komunitu opravdu něco naštve. Většina hráčů nevnímá špatnou optimalizaci jako zas až tak velký problém.

                    • frank.horigan

                      Reakce na příspěvek:

                      """"Nevím, proč si myslíš, že kvůli horšímu technickému stavu hned musí být review bombing"""""


                      Protože se to tak běžně dělá. :)

                      Typicky u blbečků s předraženou za covidu nakoupenou grafikou co má 8GB a daná hra "myslí" i na ty, co mají na kartě 12-16GB.  A ten s tou 8GB rve všechny táhla doprava co to jde a hra křičí červenými vykřičníky "nenastavuj to, pojede to nahowno" !!!   "Teploměry" obsazení VRAM červené - NE, dám to naplno, nejsem nějaká socka :)    

                      No a pak to padá, dropuje a píšou se recenze "po 83minutách hraní"  :)  

                      • Derp_1337

                        Reakce na příspěvek:

                        Hele, že se najde pár blbečků, co si stěžuje, je jedna věc. Však můžou napsat negativní recenzi, že jsou nespokojení.

                        Ale review bombing je z principu masivní věc. To je dost odlišná situace.

    • Proky

      https://youtu.be/KXZrysYwoMA?si=sb_OQEObGKrLVfzO jeatli ti to přijde stejné. Já osobně bych volil pro návštěvu očního. Ale vážně,  asi jsi to chvíli nehrál a neviděl jsi přímé porovnání.  Vypadá to o chlup možná dva lépe dle mého názoru 

  • dworkin

    Mně přijde myšlenka, že hra vyjde s možností provozovat ji i na nastavení, se kterým si dobře poradí až budoucí hardware, docela sympatická - samozřejmě za předpokladu, že dobře běhá i hezky vypadá už na tom současném. Třeba první Crysis jsem teprve po 10 letech od vydání hrál na plný detaily a zase jsem se divil, o co jsem dřív přicházel.

  • Bubici

    Tak za 2-3 roky budou mít lidi HW, na kterém to poběží průměrnému hráči  již třeba ve 4K a  potom si to teprve koupí.  Firma tedy na tom bude vydělávat dlooooooouho...... Optimalizace je pro to spíš z byznysového hlediska těžký provar. 

  • A hra mohla vypadat i takhle, škoda: 

    Medieval Village Tech Demo[Unreal Engine 5.4]

    • BohumilCisar

      Není to škoda psát sem? Pošli to rovnou autorům a vysvětli jim, jací jsou to amatéři, že jejich open World RPG vypadá hůř než miniaturní statické tech demo. 

    • twicer

      Jo, prázdné prostory umí UE5 moc pěkné, přidej tam pár npc s nějakou činností a realita je trošku někde jinde. :)

      • Derp_1337

        Jo, UE5 umí hezká technická dema.

        Např. The Matrix Awakens Tech Demo

        Ale v realitě se nikdy vývojářům nepodaří naprogramovat zaplněný herní svět s takovými detaily a aby to ještě běželo v nějakých rozumných FPS.

        • A máme tu trailer a kupodivu se to hýbe , že? 😂 

        • Jen aby si to nezakřikl ... až vyjde nový zaklínač, budeš muset přehodnotit své názory 😂... a nejen ty 😀

          • twicer

            Jo človeče, úplně tě vidím v živých barvách, jak tu za 5let budeš poskakovat a hlásat "já vám říkal že to ten UE5 umí, tady tady sem na to odkazoval! Vidíte?! Haaaa"

          • ALHAZRED

            To sa budeme zase na niečo tešiť, aby sme to potom sheitili...že Oldasi...najlepšie hneď, podla videí...😂

    • Jako tech demo pěkné, ale kdybys tam hodil 50 detailních postav v pohybu, které by měly o hráči povědomí a neomezoval dohled na cca 150 metrů, tak už by se to rozhodně tak dobře nehýbalo. Budu radši když vypiplají role play, interaktivitu a příběh,, než aby se donekonečna patlali jen s grafikou.

      • Nemyslím si. Představa, že máš vše ve full details je naivní, engine sám zjednodušuje modely podle vzdálenosti od kamery, ani to často nepoznáš. A dělá to stávající cry engine v KCD II. 

        Uvidíš, že stejně přejdou na Unreal, nic jiného jim nezbyde. (s další hrou)

        • KC:D 1 má možnost nastavit dohled v menu. Znát to je dost výrazně i přes zjednodušování modelů v dálce. Akorát to při větším zkrácení vypadá vyloženě odporně. Větší množství postav v lokaci s tím zacvičí ještě víc.

          Taky si myslím, že Cry Engine je drží zpět a s další hrou přejdou na něco jiného (nejspíš ten Unreal nebo Decimu, pokud by vyloženě nechtěli mainstream), ale nejde porovnávat tech demo a hru s otevřeným světem.

  • Zajímavý, včera jsem si donesl nový 2K monitor tak jsem ho na KCD hned vyzkoušel (Ryzen 5 3600x, Rx 5700 XT) Vše na Ultra -Noční souboj se strážemi v Ratajích 18fps :D Tak možná je po 5 letech čas i na upgrade hardware, akorát motherboard je jen AM4, takže by to bylo vyměnit vlastně všechno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit