Štěstí přeje odvážným. Kingdom Come: Deliverance 2 ukazuje nový trailer a hardwarové nároky
-
A máme tu trailer a kupodivu se to hýbe , že? 😂
-
Hele, že se najde pár blbečků, co si stěžuje, je jedna věc. Však můžou napsat negativní recenzi, že jsou nespokojení.
Ale review bombing je z principu masivní věc. To je dost odlišná situace.
-
""""Nevím, proč si myslíš, že kvůli horšímu technickému stavu hned musí být review bombing"""""
Protože se to tak běžně dělá. :)
Typicky u blbečků s předraženou za covidu nakoupenou grafikou co má 8GB a daná hra "myslí" i na ty, co mají na kartě 12-16GB. A ten s tou 8GB rve všechny táhla doprava co to jde a hra křičí červenými vykřičníky "nenastavuj to, pojede to nahowno" !!! "Teploměry" obsazení VRAM červené - NE, dám to naplno, nejsem nějaká socka :)
No a pak to padá, dropuje a píšou se recenze "po 83minutách hraní" :)
-
Tak samozřejmě je vše relativní.
Nevím, proč si myslíš, že kvůli horšímu technickému stavu hned musí být review bombing. Ten se používá jenom v extrémních případech, kdy herní komunitu opravdu něco naštve. Většina hráčů nevnímá špatnou optimalizaci jako zas až tak velký problém.
-
Hra byla v klidu a hotová při vydání. Nevím že by byl nějaký review bomb, D Foundry taky extra neprskali, proti TloU nebo Jedi Survivour to bylo bájo.
Taky záleží jak se na patche díváš, když vyjde na hru patche, a tam je 90 položek co opravili, tak to rozcupuješ, že to při vydání nebylo hotové (patchem to vlastně přiznávají :)))
Když patche nevyjde, na 3/4 věcí co opravoval během hry ani nepřideš - takže vlastně nepatchovat.... supr.
Vývoj hry je relativní proces, NIKDY není hotovo. Je jen otázka, aby SPRÁVNĚ ODHADLI, kdy už je to snesitelné do prodeje. Co Cyberpunk? Byl patche 1.0x, 1.2, 1.3, 1,5 1,6... 2,0, 2,1 2,2... Každým patchem jeho seznamu oprav vlastně sami na sebe práskají, že ti prodali hru kterou pak na 10x nebyli schopni opravit :))) Jak říkám, stav je relativní.
-
Ano, komunita to vyhejtuje a pak nekoupí... Rok 24 se v tomto duchu rozhodně nese.
Myslel jsem, že jsi to tak pochopil. Outlaws je na milionu a na Steamu nikoho nezajímá.
-
:NOT SURE IF TROLLING OR JUST STUPID: MEME
Tvůj názor je úplně mimo.
Nejdřív tady vnucuješ mylný názor: "Alan2 naprosto v pohodě’:) Nevím kde moudra bereš, nedodělaná??"
A teď jakože přiznáváš, že to vyšlo nedodělané "Takže to raději neměli patchovat, aby jako "neprozradili", že se na to vyprdli? Buď rád, že na tom pracovali o po vydání hry."
Ale snažíš se nám vnutit názor, aby jsme vývojářům poděkovali za to, že to nakonec dodělali až po vydání.
Díky lidem jako ty trpí herní průmysl tím morem, že vývojáři vydávají nedodělané a zabugované hry. Doufám, že jsi se s sebou spokojený.
-
Zapomínáš na důležitý fakt: velkým korporacím je ukradené, že někdo jejich produkty "hejtuje". Je jenom zajímají tržby a kolik peněz se jim nasype do kapes.
Takže jejich poslední hry sice "hejtovali", ale pár miliónů kopií se prodalo.
-
Akcie sem asi moc netahej, ty už se teď propadly velmi slušně (za poslední rok 45%)...
Jde mi o vztah "hráči vs název UBI" , jsou na to už alergičtí, a co pod tím vydavatelem vyjde, bude vyhejtěno, cokoli.
Mě to nevadí, protože si pár dobrých her koupím za 10E.
Ale až to koupí Číňáci, název zanikne, vývojáři se rozkrájí k těm Čínským projektům a celé UBI zmizí, tak jak kdysi EA snědlo Origin nebo Westwood.
Konečně už nebudete mít žádné další AC / FC :)
-
Takže to raději neměli patchovat, aby jako "neprozradili", že se na to vyprdli? :) Buď rád, že na tom pracovali o po vydání hry.
Alan2 grafikou nárokům odpovídá.
I na medium vypadá 2x lépe než polovina her na ULTRA.
Běží to i na XS, optimalizované je to cajkl. :)
-
Asi jsi moc velký optimista. Pohledem realisty spíš soudím, že Ubisoft je moc velký na to aby úplně zmizel.
Spíš se až tak moc propadne cena akcií, že většina akcionářů bude nasraná a pak nakonec ještě poděkují Číně, že od nich ty akcie odkoupí hluboko pod cenou.
-
Kde ty moudra beru? Ty máš problém číst psaný text?
Co si myslíš, že byl ten propad minimálních nároků na grafiku pár měsíců po vydání?? A co to zlepšení výkonu na většíně grafik ve stejnou dobu??
Očividně se před vydáním vývojáři vykašlali na optimalizaci. A až pak s odstupem času to dodělali patchem.
-
Jo človeče, úplně tě vidím v živých barvách, jak tu za 5let budeš poskakovat a hlásat "já vám říkal že to ten UE5 umí, tady tady sem na to odkazoval! Vidíte?! Haaaa"
-
Jednak zjisti si co je to SoC chytráku, hra takhle jede kvůli series S, druhak podívej se kolik objektů vykresluje PT2 a kolik KCD 2, možná nemají nejlepší engine ale srovnáváš hrušky a jablka
-
To sa budeme zase na niečo tešiť, aby sme to potom sheitili...že Oldasi...najlepšie hneď, podla videí...😂
-
Jen aby si to nezakřikl ... až vyjde nový zaklínač, budeš muset přehodnotit své názory 😂... a nejen ty 😀
-
Alan2 naprosto v pohodě’:) Nevím kde moudra bereš, nedodělaná??
Alan prostě jen díky komplexnímu RayTracingu nemůžeš hrát na “ATině”..
Tohle není neoptimalizace, to jen u Radeonů zaspali
-
Hele můžeš být klidný, UBIsoft bude brzy vyřízenej a zemře. Lidi už tu firmu hejtí naprosto z principu, Outlaws se neprodávají, AC s černochem raději odkládají, protože čekají hejt jako prase. Když udělali plošinkového Prince, nikdo jim to stejně nekupoval i když to byla údajně super hra a NEbylo to AC ani FC :)
Jsou prostě v prdeli, kdyby vydali Indyho oni, tak lidi řeknou že je to podobné tomu a tomu a vyhejtujou to.
-
Hrál jsem jen Odyssey a bylo to ne dokonalé, ale rozhodně OK. (Graficky dokonalé ano:)
Origins bych už nehrál, ale Outlaws je už jen zasazením prostě dostatečně rozdílné Starověké Řecko vs Předaleká galaxie :) pohoda
-
Jaaaaj, ja som zabudol že kindom come 2 brzdi v 4K procesor :D naštuduj si základné veci než sa budeš robiť múdry