Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • https://www.youtube.com/watch?v=sW5HNpux67c
  • Jen doufám ale, že to bude nějak navazovat na jedničku a DLC. Byla by škoda zahodit ten příběh byl nebo vlastně je skvělej :-)
  • Vraťte tam mcdonalda prosím :) :D
  • Jasneeeee .. to možem aj ja povedať keď si to zahrám o 12:00 cez deň okná a dvere otvorené .. a s kuchyne mi ide voňa obedu ..... ale keď si to zahráš v noci najlepšie o 23:00 tak sa posereš ;) .. a podla mňa ak si to hral tak si bol z toho posratý až za ušami :-) *5* *5* *2* *2* *1* *1*
  • Jóóó těším se *4* Škoda že to nebude z Mount Massive Asylum *9* Ale alespoň to bude něco novýho *12* Fakt super hra.
  • tesim tesim a tesim a viem ze nebudem sklamani
  • Bargud
    Expert promluvil...
  • OMG, ale ty hry co tu vyjmenováváš jso akční FPS at je to tam jakkoliv strašidelný, ale tohle je Survival horror. Survival chápeš survival. A tim jak s řek že si vlastně Outlast nehrál, tak tim si mě uplně zabil. Nevíš a mluvíš to je jedna z nemocí týhle republiky. Experti na slovo vzatý sice to nikdy nevideli ,ale vědí co a jak. LOL
  • Bargud
    Díky. Já jinak DLC nehrál, takže mluvím jen a jen o základní hře.
  • GlaDOS
    Tu číslovku u názvu rád nevidím. Raději bych něco úplně nového a lepšího. Tohle zavání stejným konceptem a tématikou, z čehož radost nemám. Jednička byla skvěle zpracovaná a ta nejistota, co čekat od bláznů, byla originální, ale na můj vkus obsahovala až moc nechutností, které ze hry udělaly naprosté béčko (to i díky příběhu). Pokračování bych si dokázal představit na způsob filmu Rec. Skvělé využití kamerového záznamu, komorní, ale pořád napínavé.
  • Defakto by to bylo zbytečné takhle stačilo jen utéct, takže to počáteční kouzlo se tím pádem už vypařilo po pár hodinách. Ty nepřátelé taky nebyli nejinteligentější a ano dali se obejít, vlastně nebyla jiná cesta. Častokrát.

    To by mohli udělat handycam horor, alá dnešní moda v hororech. Vlastně tohleto bylo ... já jsem rád za takovéhle hry, zároven by mohli přitvrdit no. Zbran by nemusela být nutně pistole ale stačilo by něco co je zrovna po ruce - alá Condemned v reálu bych si taky něco sehnal a nedržel se jen tupě kamery. Tak proč né i tady že?.
  • Súhlasím tiež na mňa pôsobila atmosféra iba na začiatku ale musím uznať že dlc sa mi ďaleko viac páčilo aspoň psychopati tam boly zaujímavý :)
  • Bargud
    Zčásti souhlasím. Ono by šlo udělat i takovou hru se zbraní, měli-li byste pouze pár nábojů (údajně je takový třeba Cry of Fear). Dead Space má atmosféru taky třeba určitě dobrou.
    Mile rád tady vidím stejný názor na Amnesii, že hra nebyla horor *3*
  • nesmysl. Zahrej si Doom3 nebo Dead Space nebo F.E.A.R. nebo Cliver Barkers Undying a uvidíš že stísněnou atmosféru lze zažít i se zbraněma. Mně naopak přijde lehce trapné to schovávní do skříní nebo otáčení se k příšerám zády. Jakmile člověk v Amnesii jednou zjistil, že jakmile se na potvory nebude dívat, tak ho nikdy neobjeví, tak ta hra zcela ztratila na hororovosti (Outlast jsem nehrál, takže nemůžu komentovat)
  • Pravě zbran tam mít nemužeš žádnou, kdyby tam dali zbraň tak je konec, kouzlo by se vypařilo.
  • Bargud
    Já to měl tak, že jsem čekal už napoprvé, že na mě z vozíku vyletí a pokusí se mě chytit. Proto jsem už k němu šel opatrně v tom domnění, že po mě vyskočí. Pořád jsem ho sledoval, i když jsem kolem něj procházel (to jsem čekal, že se za mnou rozběhne když se k němu otočím zády) - jednoduše jsem nevěřil, že je nějak nemocný a prostě tam jen sedí (je to ústav...). Tak stejně jsem následně pozoroval a měl na očích i ty lidi v tom pokoji hnedka. No, a když jsem se vracel kolem toho vozíku, tak mi bylo jasný, že když nevyběhl napoprvé, tak si to nechají na zpáteční cestu (ne že by mi to bylo jasné, ale prostě jsem s tím počítal). Podle mě má Outlast zkrátka předvidatelné a tupé lekačky (otevřu dveře a něco udělá bububu). Ale zase ano...takhle jsem nikdy vozíčkáře nesledoval :D , jen člověk prostě takové věci předpokládá. Možná proto se u takových her nebojím, nevím.
    Jak jsem psal v komentáři výše, pořádnou tíživou atmosféru (z neznáma) má pro mě třeba hra Gone Home nebo Serena. U těch jsem měl celou hru daleko horší pocit, než třeba z Amnesie nebo Outlastu. Kdežto Outlast je pro mě jen další obyčejná hororovka, kterou lidi přechválili (tím strachem).
  • Bargud
    Nikomu jeho názor samozřejmě neberu. Atmosféra ze začátku pro mě byla dobrá, to jo. Asi tak do 1/3 hry. Já tam ten strach doopravdy hledal, leč marně. Úkoly pořád stejné (najdi klíč, otoč ventily...), s tím, že ventil/klíč byl v nějaké malé místnosti, kde vedla cesta z jedné velké místnosti, ve které se prochází nepřítel. Pak jsem se už ani neschovával pod postel nebo do skříně, protože hra o ničem jiném, podle mě, vlastně ani nebyla. Ze dvou skříněk vždycky otevřel tu druhou...Tak jsem kolem nich normálně probíhal, abych zase nemusel trčet ve skříni nebo pod postelí (hrál jsem na Nightmare, takže jsem i umíral když mě zasáhl). Samozřejmě hráno v noci.

    Rozhodně nedělám machra, to fakt ne (nemám to zapotřebí), a rozhodně ani nejsem sám, podle kterého Outlast není horor. Ale daleko lepší "hororová", respektive temná atmosféra je pro mě třeba v Gone Home nebo ve hře Serena (a to si nehrají na hororové hry).
    A vážně nechápu, jak do toho zapadá má ikona profilu? To samé jsem měl ale i u obou Amnesii. Žádný strach (jen jednou v jedničce, v mučírně). Pořád si ale stojím za svým, že je Outlast lidmi vychvalován do nebes neprávem, bohužel. Těšil jsem se na něj (jinak bych ho nekoupil), byl jsem zklamaný. Na konci jsem si uvědomil, že jsem jen tupě běžel a schovával se do pitomých skříní. Ale jak říkám, nejsem žádný hrdina, a třeba takový Gone Home nebo Serena ve mě během hraní nechali nepříjemný pocit (obojí tou tajemností a skvělou atmosférou).
  • :) tak ten muz na voziku tam vklidu lezi a nic neudela...az jdes kolem nej podruhe tak teprve reaguje :) a to predvidatelne neni, navic je to na zacatku....
  • Nesouhlasím, atmosféra napětí a strachu tam byla vynikající. A hodně lekaček bylo naprosto nečekaných a rozhodně ne tupých. Po dohrání bych také uměl dělat machry, jak jsem se nelekl, ale byla by to lež. Ikona u tvého profilu ale mluví za vše...
  • Těšíme ano, hlavně at je to více hororové a méně předvídatelné... taky bych se nezlobil i za delší a promyšlenější scenář, možná nějakou tu zbran a a... at je to lepší. Chci se zase bát! *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit