Přejít na výpis diskuzí
Středověká rubanice Chivalry sází na souboje z blízka
13.7.2012 | Adam Homola
60 příspěvků
-
Zajímalo by mě, jestli tam bude i nějaká jiná činnost, než bitvy, zabíjení civilistů a vypalování domů...Jasně, mam na mysli něco z Mount a Blade, ale ono se to srovnání prostě nabízí:) Já bych třeba oželel obchodování a neustálé přesouvání po mapě sem a tam, ale rád bych v té hře viděl nějaký kariérní postup, vylepšování postavy, možnost po čase bojovat pod vlastním erbem s vlastními vojáky (na vlastních hradech:)... Pokud to tam bude, tak kupuju.
-
-
Vychází to z multiplayerovýho source modu, takže o nějaký kariéře celkem pochybuju. Podle mě to bude takový trochu naleštěný Age of Chivalry.
-
-
Doufam, že u toho bude editor aby nějakej makáč udělal realný historický bitvy nebo hrady, to by byla krása :)) .....jediný co mi tam chybí je jízda, bude divný když tam do sebe budou všichni v chumlu sekat, chce to i nějakou taktiku, formace apod. ale to od týhle hry asi čekat nemůžu :-D
-
fuck reality, ja se na to tesim.
-
Podle článku jsem čekal něco opravdu převratného, video teda dost zklamalo. S real soubojem to nemá nic společného ani za mák...a ty opravdu propracované výpady s kopím...ale je v celku jasné, že do PC hry se realita prostě tímhle způsobem implementovat nedá.
-
-
Mount and Blade...
-
A kam ji chceš implementovat? Do XBOXe nebo PS3? Já jsem na hru docela zvědavý, protože středověkých mlátiček nebo podobných her (se souboji na blízko s chladnými zbraněmi) je kolem jako hnoje a téměř všechny jsou z pohledu 3. osoby. Tohle je po dlouhé době opět trochu oživení žánru. A když chceš reailtu, tak si pusť ARMu na nejvyšší obtížnost.
-
-
nedela na necem podobnem Vavra ? Jinak mne by stacilo Rune 2
-
Ti rytíři v těch skoro celo platových brněních vypadaj standovne jak pobýhaj :D
-
-
Mě zase příde srandovní tvoje čeština.
-
-
Je legrační, že to píšeš, když sám jsi schopnej napsat "mě" ve 3. pádu. *15* *15*
-
-
Zrovna v plátovejch zbrojích jsou vojáci poměrně pohyblivý, ve srovnání třeba s nějakejma kroužkovkama...A běhat se v tom samozřejmě dá, dnešní vojáci maj výzbroj a výstroj dost možná ještě těžší a taky se dokážou pohnout.
-
Víš, tehdy lidé netloustli u pc, ale celý život tvrdě makali (snad krom středověkých učenců, šlechty a církve) a o vojácích to platilo dvojnásob...
-
-
toto čo je v ukážke nemá nič spoločné s tým, aké má kdo svaly, takto sa človek nedokáže pohybovať bez brnenia a už vôbec nie s ním.
Ale koncept hry sa mi páči a verím, že animácie ešte poriadne prekopú. -
-
Pravda, na pohybech by měli vývojáři ještě pořádně zapracovat, párkrát to vypadá opravdu šíleně...
Jinak docela zajímavý nápad...
-
-
-
Predstav si že v plátovej zbroji sa dá behať.
-
-
sem stím
-
Podle mě to dost ku*ví pohled z první osoby. Když chi bojovku, která je opravdu o skillu, 3rd person je podle mého jediná správná volba. Ve hrách paradoxně simuluje orientaci v prostoru a vědomí vlastního těla a celé jeho kinetiky a dynamiky mnohem lépe než pohled z vlastních očí.
-
-
A jaký si myslíš že měli asi výhled v takovém brnění? Pohled z první osoby to náhodou simuluje velice dobře.
-
-
ne nesimuluje, v reálu člověk ví jak se hýbá, kde má ruku/nohu, těká očima, otáčí hlavou takže "zorné" pole má možná nějakých 270°- při pohledu první osoby není pořádně vidět na ruce vlastnímu avataru (a nevědět co dělá člověk rukama je při boji nablízko celkem fatální) a rozhlížení bez TrackIRu (když už to hra podporuje) je těžkopádné.
-
-
Píšeš tu dobrý hlody. Přál bych ti zkusit si alespon na rok vojnu a na tu tvojí kebuly narazit obyčejnej blembák, abys sis dokázal představit v praxi těch tvejch 270 stupnů zornýho pole
-
-
Děkuji, ale ty zkušenosti mám (hlavně i s kroužkovou kuklou). Kvůli tomu píšu 270° a ne 360°.
A mé zbylé negace k pohledu první osoby viz Cahir -
Tahle diskuze není o tom, jestli máš na palici naraženej pytel od brambor, nebo ne. V reálu prostě dovedeš vnímat svoje tělo jako celek - máš přehled 1) o prostoru, ve kterém se nacházíš 2) o vlastním těle jako součásti tohoto prostoru 3) o vlastním těle o sobě. A podle mého názoru a očividně i Tikova je tohle všechno v 1st person hře zkreslené. Přičemž ona zkreslenost či spíš redukce nevadí při střílečkách, ale při taktických arénovkách už ano...
-
-
- v 3rd pohlade ti často ruky zacláňa vlastná postava, vlastne často i protivníka.
- vo firstperson si ruky vidíš, pokial to autori hry urobia správne, najdôležitejšie je aj tak vidieť pozicíu rúk pri blokovaní a výpadoch a to vidíš vždy.
- zorné pole očí má uhol okolo 160-180°, ak má človek zorný uhol 270° tak s ním niečo nie je vporiadku, to mi ver *1* ... otáčanie očí, hlavy a tela už nahradzuje myš.
- schopnosť vžiť sa do postavy je vo firstperson pohlade vždy väčšia a boje pôsobia intenzívnejšie
- najlepšia možnosť je aby hra poskytovala obe možnosti nech si hráč vyberie (ale mali by byť rovnake prepracované). -
-
- ve chvíli, kdy se avatar rozmachuje (což je kruciální) ruce vidět v 3rd jsou (s výjimkou výpadů), ve 1st (je-li uděláno reálně) by je hráč vidět neměl
-270°jsem psal ve spojitosti s těkáním a otáčením hlavy (- reálné kroucení hlavy v boji protože člověk je schopný bez změny pozice trupu pozorovat celých 360°, ale ve stresu to nedá) - myš otáčení hlavou nenahradí protože obvykle točí celým tělem, něco jiného je, když se hlava u avatara pohybuje autonomně (ale pak hráč potřebuje 3. ruku nebo TrackIR)
- intenzita určitě, vžití nevím (mně vždy vadilo, že nevidím co mi avatar dělá)
- A všichni budou pro boj zblízka skákat do 3rd a na dálku do 1st (viz Warband) -
-
Věř mi, že s helmou si rád, když vidíš na 180 stupnu, otáčení hlavy je k ničemu, s helmou je otáčení hlavy téměř nulová záležitost... podle mě 1st person víc zvýraznuje skilly protože si furt musíš krýt záda apod. 3rd to všechno dělá za tebe a vidíš všude, to není skill...
-
- to ti verím, ja mám radšej v hre sťaženú pozíciu ako pozíciu ktorá hráčovi hru uľahčuje tým, že vidí aj to či by v realite nemohol. Hra je tak aspoň väčšia výzva.
- 360 dáš kedykolvek, veď iba otáčaním očí bez pohybu hlavy a trupu dáš 270, ak k tomu pridáš hlavu máš nad 360 ak aj trup tak máš nejakých 700+, tu nie je vôbec čo riešiť. Stres s tým nemá absolútne nič spoločné, skôr naopak človek má v strese napnuté reflexy a jeho pohyby sú rýchlejšie.
- nahradí úplne vpohode, pohybom hlavy kontroluješ situáciu v najbližšom okolí, a to myš vďaka rýchlemu pohybu vykompenzuje kedykolvek. Gamepad už trochu ťažšie a o TrackIR som nenapísal ani slovo.
- pre človeka je vždy prirodzenejší pohľad z vlastných očí :) 3rd pohlad naopak nie je prirodzený ale uľahčuje hru tým, že má človek lepší prehlad o svojom najbližšom okolí. -
- ano mají a prto mi přijde výhodnější 3rd person pro boj na blízko
- 360° člověk v běhu ve stresu nedá- ale kmitnout si lehce hlavou doleva kmitnout do leva očima těch 270° dá
- nenahrazuje protože točí celým tělem- avatr se tak nekryje štítem ve směru ve kterém by hráč chtěl (nehledě na to, že pohyb do stran bývá ve hrách, pochopitelně, pomalejší) Mimochodem TrackIR není páčka gamepadu ;)
- x
- to určitě, ale dokazuje to, že pro boj zblízka je 3rd person pohled přirozenější -
- všetko je to otázkou spracovania, obe pohlady majú svoje plusy a mínusy, vo firstperson nevnímaš niektoré pohyby, v 3rd si zase zaclánaš a vidíš aj to čo by si inak v žiadnom prípade nevidel. Je to otázkou osobných preferencií.
- v tom prípade napíš rovno 360°
- nahrazuje, pretože na kontrolu situácie ti stačí krátky pohyb myšou do strán a okamžite sa vraciaš do východzej polohy, samozrejme sa páčkami gamepadu je to trochu pomalšie :)
- mne nevadí, že neviem čo delá avatar, pre mňa je skôr dôležíté čo robím ja :)
- určite lepšie ako celý čas nadávať, že tú možnosť nemá.
-
-
-
-
-
-
Ten soubojový systém mi připomíná Mount & Blade ve chvíli, kdy se hraje bez koní. Nic speciálního na něm bohužel vidět není, ačkoliv vyvážení jednotlivých zbraní vedoucí k odlišnému hernímu zážitku a taktice by mohlo přidat na zajímavosti. Cíle mise s vypalováním a vražděním vesničanů naopak působí celkem svěže a vsadím se, že to lidi bude jistě bavit (jen doufám, že jedním z objectives nebude něco ve smyslu "znásilni 5 vesničanek"). Doufám, že touhle ukázkou nevystříleli všechny nápady a mají ještě nějaká překvapení v rukávu:)
-
-
Ve Vikingr modu pro MaB se taky hraje na vypalování- jeden tým brání ves (kde jsou cca 3 domy podpalitelné loučí a ve chvíli podpálení vyběhnou AI ozbrojení vesničané) a druhý se je snaží zapálit
-
-
Ale ta umělá inteligence, to je ostuda *1* je to spíš jak nějaký mod do hry.