Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Khanemis
    Ten soubojový systém mi připomíná Mount & Blade ve chvíli, kdy se hraje bez koní. Nic speciálního na něm bohužel vidět není, ačkoliv vyvážení jednotlivých zbraní vedoucí k odlišnému hernímu zážitku a taktice by mohlo přidat na zajímavosti. Cíle mise s vypalováním a vražděním vesničanů naopak působí celkem svěže a vsadím se, že to lidi bude jistě bavit (jen doufám, že jedním z objectives nebude něco ve smyslu "znásilni 5 vesničanek"). Doufám, že touhle ukázkou nevystříleli všechny nápady a mají ještě nějaká překvapení v rukávu:)
    • Tikov
      Ve Vikingr modu pro MaB se taky hraje na vypalování- jeden tým brání ves (kde jsou cca 3 domy podpalitelné loučí a ve chvíli podpálení vyběhnou AI ozbrojení vesničané) a druhý se je snaží zapálit
  • fuck reality, ja se na to tesim.
  • Nevypadá to špatně. Jen škoda, že je to realitě na hony vzdálené. Ale chápu, že rytíři v nablýskané zbroji vypadají efektně.
  • Jasně není to realistické, ale ten původní HL2 mod (Age of Chivalry), ze kterého to vychází byl fajn. Na videu to bohužel nevypadá nic moc, ale jestli se to bude hrát alespoň tak dobře jako ten mod, tak budu spokojenej.
  • sem stím
  • Přesně tak, je to někde mezi, jak ten mladé řekl, myslím, že je to mezi půlkama, oběma, víte v čem. Ani reálné ani surrealistické, Dan Vávra vám ukáže, co je to realismus ve středověké bitvě!
  • že by to byl zrovna skill-based soubojovej systém to mi nepřijde *2*
    • Cahir
      Jestli ovládáš kryty, úhyby i útoky, pak je to skutečně o skillu.
    • presne tak AoCh bylo o skillu, zde to bude stejne
      • zkuste si zahrát DMC 3 *7*
        • jeste nejake porovnani jablek a hrusek by si tam nemel?
    • V Age of Chivalry byl teda skill docela potřeba...
  • Hairy_Ass
    Sice jsem rád za každou "středověkou" akční hru, ale to vážně nejde udělat lepší soubojový systém než levé tlačítko silný nebo slabý úder a pravé tlačítko krytí? A jen upozorňuju, že mlátičku a la God of War z toho mít taky nechci, to je ještě horší než ten první příklad.
    • Cahir
      "levé tlačítko silný nebo slabý úder a pravé tlačítko krytí" - přidat úhyb, counter, nějaké kombinace (po nichž jsi však na chvíli odkrytý a tudíž zranitelný) a jsem velmi spokojen. Nejlepší skill-based systém jaký si dovedu představit. Video vypadá, že se drží jen tvého základu, ale flintu do žita ještě neházím. Třeba to v té hře nakonec všechno bude.
  • Zajímalo by mě, jestli tam bude i nějaká jiná činnost, než bitvy, zabíjení civilistů a vypalování domů...Jasně, mam na mysli něco z Mount a Blade, ale ono se to srovnání prostě nabízí:) Já bych třeba oželel obchodování a neustálé přesouvání po mapě sem a tam, ale rád bych v té hře viděl nějaký kariérní postup, vylepšování postavy, možnost po čase bojovat pod vlastním erbem s vlastními vojáky (na vlastních hradech:)... Pokud to tam bude, tak kupuju.
    • USER47
      Vychází to z multiplayerovýho source modu, takže o nějaký kariéře celkem pochybuju. Podle mě to bude takový trochu naleštěný Age of Chivalry.
  • Doufam, že u toho bude editor aby nějakej makáč udělal realný historický bitvy nebo hrady, to by byla krása :)) .....jediný co mi tam chybí je jízda, bude divný když tam do sebe budou všichni v chumlu sekat, chce to i nějakou taktiku, formace apod. ale to od týhle hry asi čekat nemůžu :-D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit